Miehet, kuinka teihin tutustuu ?

Höpsötys

Olen ajan hengessä etsinyt kivaa miestä eri nettideittisaiteista.

Erikoista touhua: miehet haluaa itseään reilusti nuorempaa naista ajattelematta millaiseen suohon joutuvat kun nuorikko lapsen pyöräyttää-makselepa lapsenruokkoja seitsenkymppisenä eläkkeestäsi.Äly hoi.
No kukin itse elämäänsä hankaloittaa,eipä se minulle kuulu...
Probleemaksi tullut se että vastatessaan mies esittelee mistä on,ikänsä,lapsensa,lapsenlapsensa,muttei kerro omista toiveistaan,haaveistaan,vaatimuksistaan parisuhteessa.
Miten siis tutustua näihin miehiin?
En ole hakemassa lapsista tai lapsenlapsistaan kumppania,toki kuuluvat elämään itsellänikin ja tulevan kumppanin lapset tietysti.Itsestäänselvyyksiä.

Kun saatte kirjoitettua itsestänne profiilin,mikä on ettei sen jälkeinen jutustelu luista ?
Luulisi että nimimerkin takaa olisi helppoa kertoa ajatuksistaan toiselle samanlaiselle.
Mikä tässä kiikastaa siis ?

22

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonnon.laki

      Miehet tahtoo nuoren naisen, se on luonnon laki.

    • vielähiemanraaka

      Ajan henki on nykyään se et nuoret miehet etsii kympsiä naisia ja kypsät miehet nuoria naisia. SE ON NYKYAIKAA SE!.

      • Nyt.naurattaa

        Joo, kolmekymppinen mies tahtoo itselleen viiskymppisen ämmän...


      • vielähiemanraaka
        Nyt.naurattaa kirjoitti:

        Joo, kolmekymppinen mies tahtoo itselleen viiskymppisen ämmän...

        Vielä makeammat naurut saa kun ajattele 7 kymppistä miestä ja vajaa 3 kymppistä naista, kuten eräitä julkisuuden henkilöitä.


      • Nyt.naurattaa

        Parhaiten nauraa 70 vuotias mies jolla on kolmekymppinen nainen, varmasti on hymy herkässä.


      • vielähiemanraaka
        Nyt.naurattaa kirjoitti:

        Parhaiten nauraa 70 vuotias mies jolla on kolmekymppinen nainen, varmasti on hymy herkässä.

        Joo on hymy herkässä miehellä kun vielä pelitti, naisen hymy vielä herkemmässä kun jännitys laukes ei tarvinnut turhaan tehdä kaikkia kommervenkkejä ja esileikkejä kuten joskus käy.


      • maariakukkanen
        vielähiemanraaka kirjoitti:

        Vielä makeammat naurut saa kun ajattele 7 kymppistä miestä ja vajaa 3 kymppistä naista, kuten eräitä julkisuuden henkilöitä.

        Minuakin ensin nauratti! Olen 54 vuotias nainen. Näytän nuoremmalta mitä oikeasti olen. Johtuu varmaan siitä, että liikun paljon ja huolehdin itsestäni. Olin pitkään treffipalstalla, mutta kyllästyin nuoriin miehiin. Olin itse rajannut että etsin kumppania ikäisistäni ta 5 vuotta itseäni vanhemmista miehistä. Kyllästymiseen saakka nuoret miehet pommittavat viesteillään. Seksiseuraa etsimässä. "olen kiltti ja hellä kolmekymppinen mies" haluaisitko vakitusen seksikumppanin minusta?
        Ne oman ikäiset miehet etsivät tosiaan itseään nuorempia, ja sitten on ne jotka ovat ryypänneet ja sauhutelleet itsensä siihen kuntoon, että ei kiinnosta. Yksi ryhmä on ne, joitka ovat toisen hajonneen avioliiton, jälkeen vapaana haahuilemassa etsien vaan jotain seksiseuraa. 54 vuotias mies, aikuiset lapset ja nyt sitten 3vuotias muksu sen nuoren naisen kanssa.
        Haluan matkustella ja elää, ei siihen enää mahdu mies, jonka pitää miettiä pienen lapsen hoitoasioita ja vaihtoviikonloppuja.
        Joten, parempi yksin.


    • misu38_vee

      Suomalaiset miehet eivät ole fiksuja. Ruotsalaisilla sivustoilla miehet etsivät pääsääntöisesti oman ikäisiä naisia, siis yli viisikymppisetkin. Tämä ei ole haukkumista vaan totuuden sanomista. Tämä maa on järkyttävän masentava ja suomalaiset yleensäkin ovat masentavia. Iloa omaan elämään kuvitellaan saavan nuoremmasta naisesta. Kuka nyt tuollaisia juntteja kalkkiksia viitsii katsella?

    • Taiajanhengettömyys

      Jos / kun netissä ei onnaa, siirry oikeaan reaalielämään jossa on helppoa hymyillä, huikata heit ja kysyä kuka sinä olet, minä olen ... Vanha tapa on satasella paree kuin pussillinen uusia.

      Meitsistä on ihan sama mitä kukakin netissä paasaa, koska millään ei ole mitään väliä niin kauan kunnes naamari ja habitus ovat silmäin eessä. Livenä ei ole myöskään niin helppoa päästellä luikuria kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta.

    • näillä_mennään

      Tutustuminen on nykyään hankalaa itse kullekin. Emme me ole mihinkään kadonneet, me viisikymppiset fiksut, koulutetut, töissä käyvät ja itsestään huolen pitävät miehet. Me olemme vain joutuneet liikaa tekemisiin tuollaisten misu38_veeläisten kanssa ja olemme kyllästyneet, jääneet suosiolla pois markkinoilta. Kunnon naista ei löydy sitten mistään, ei netistä (liikaa saitteja ja tyhjiä profiileja) ja baarista on turha edes etsiä. Itselläni riittää yksi kerta vuodessa lihatiskillä nojailuihin ihan hyvin.

      Me olemme kuntosaleilla, elokuvissa, museoissa, töissä, kotona, golfaamassa, matkoilla, milloin missäkin. Lapset ovat maailmalla ja monella ex-vaimo laitettu kiertoon. Silti, pienen pieni toivonkipinä tuolla takaraivossa vielä pihisee. Jospa joskus tapaisi fiksun naisen. Probably not... .

      • Asenneanuksesta

        "Lihatiskillä nojailu" kertoo kuitenkin hemmetin hyvin miksi "kunnon naista ei löydy".


      • näillä_mennään

        Tekstini oli liian vaikea sinun ymmärtää, en ole yllättynyt.


      • Mikäosaeritoten

        Hymähtelin ja hörähtelin tuossa aikaisemmin iltariennossa. Nyt pääsi kunnon nauru.


    • kenlien

      Olisko teidän kannattanut mennä terapiaan, silloinkuin sen aika oli ja opetellut rakentamaan jotain pysyvämpää, nyt te kuitenkin opetatte esimerkeillänne lapsillennekin, ettei muiden tunteista tarvitse piitata ja narsisti ottaa aina uusia uhreja jos edellinen ei palvellut tarpeeksi hyvin.

      Juuri tänään juteltiin erään vuosikymmeniä saman miehen kanssa aviossa olevan naisen kanssa, että pian kyllä pitäisi vanhojen parien alkaa pitämään parisuhdekoulutusta, niin sekaisin ovat nuoremmat, ei mitään väliä minkälaisen käyttäytymis perinnön jättävät lapsilleen. Kadehditaan muiden kumppaneita, naimisissa olevat kuvittelevat kaikkien elävän heitä viihdyttääkseen. Eivät osaa käyttäytyä muiden seurassa.

      Hän kertoi miehestä jonka kolmas parisuhde on juuri päättynyt ja tämä päivitteli, että ikää on jo paljon, mutta mitään ei ole kerääntynyt omaisuutta vaan kaikki on mennyt, tarina ei tosin kerro minkäikäisiä kumppanit ovat olleet, vaan juttu siirtyi tähän, vain siksi,että olen etsimässä käytettyä kodinkonetta ja tämä mies oli sellaisen antanut ilmaiseksi eteenpäin, olisi saanut myydyksi jos ajat olisivat osuneet yhteen.

      Tiedän myös kauan naimisissa olevan parin jotka palasivat yhteen takaisin ja heillä on omaisuus taas yhdessä nyt vanhoilla päivillä ja lastenlapsilla on mummola.

    • Ei_roikkumista

      Miksi ihmeessä omaisuutta pitäisi kerätä?????? Milläs keräät pienestä palkasta saati eläkkeestä. Mutta muutoinkaan: talo ja tavarako on itsetarkoitus?

      Mielestäni aito ihminen on se mikä on tärkeää. Ei sellaista netistä löydy. No ei välttämättä tosielämästäkään. Ja kuka haluaisi sitoutua yhden ja saman ihmisen seuraan 24/7 ? Elämä rakentuu kohtaamisista, millä en tarkoita seksisuhteita, vaan vuorovaikutusta.

      Jos pari on vuosikymmeniä yhdessä, siinä käy niin että toinen kasvaa toisen ohi ja siitä roikkujasta tulee taakka sille, joka on muuttunut.

    • vanhapoikamies73v

      Tulepas tutustumaan vaikka lauantaisaunaan meille. Pesen selkäsikin ellet aivan mahdottoman näköinen ja oloinen ole. Mahdollinen muu tarjoilu ja tutustuminen sovitaan sitten erikseen.

    • olenjomatkalla

      Oih´´ mahtavaa selkäni ja minä odotamme lauantaita.

    • Metsäruusunen

      Ehkä kannattaa deittiprofiilissa sitä ikähaarukkaa vähän laajentaa, muuten jää niin pieneksi se tähtäimessä oleva ryhmä. Minun mielestäni voisi antaa mahdollisuuden myös kymmenisen vuotta vanhemmalle miehelle, jos sellainen tuntuisi olevan oikeasti samalla aaltopituudella ja symppis. Tuossa joku mainitsi, että oli laittanut viiden vuoden ikärajauksen hakukriteeriksi. Minusta ei niin hirveän tarkkaan niitä numeroita kannata määritellä vaan yrittää tutustua siihen mieheen. Tunnen kyllä muutaman vähän yli kuusikymppisen, jotka vaikuttavat nuoremmalta, ovat asuneet ulkomailla ja heillä on muutenkin asiat hyvin ja ovat monipuolisesti elämästä kiinnostuneita (ja komeita, hehe). Omaan nettideittiprofiiliin tuli kyllä viestejä n. 1-5 v vanhemmilta (laitoin näteimmän kuvan minkä löysin, no en tiedä oliko sillä vaikutusta) mutta mielenkiintoisimmat olivat ne melkein 10v vanhemmat, jotka näkivät myös enemmän vaivaa kertoessaan tarkemmin itsestään. Ne omanikäisemmät olivat usein juuttuneet jonnekin nuorempaan vaiheeseen (tietyt harrastukset, viikonloppumenot jne.), sellainen ei minua missään nimessä kiinnosta vaan haluan nimenomaan "omassa vaiheessani" olevan kumppanin, joka ei yritä teeskennellä olevansa nuori vaan rohkeasti elää omannäköistä elämäänsä. Se on minulle tärkeämpää kuin syntymävuosi.

      • ei_kiitos

        Itselleni en haluaisi 10 vuotta vanhempaa puolisoa. Ei ole kiva kun toinen päsee sen kymmenen vuotta aikaisemmin eläkkeelle. Se on pitkä aika odotella toista ja hyvässä lykyssä käy niin, ettei se vanhempi ole edes elossa kun toisen eläkeikä alkaa.


      • 7368
        ei_kiitos kirjoitti:

        Itselleni en haluaisi 10 vuotta vanhempaa puolisoa. Ei ole kiva kun toinen päsee sen kymmenen vuotta aikaisemmin eläkkeelle. Se on pitkä aika odotella toista ja hyvässä lykyssä käy niin, ettei se vanhempi ole edes elossa kun toisen eläkeikä alkaa.

        Eläköitymimen? Minua hämmästyttää toistuvasti,ettei nähdä muuta vaihtoehtoa kuin niihin muodollisiin kalenterin osoittamiin ajankohtiin tuijottamisen!

        Ihminen "eläköityy" silloin kun päättää lopettaa palkkatyössä käymisen.
        Meillä valmistelu ( pätkiä, vapaata, vaimo osa-ajassa ) alkoi 52 / 47 ikäisinä ja lopullinen laiskistuminen ollessamme 57 / 52 vuotisia.
        Jo vuosia aikaisemmin päädyimme ajatukseen, ettemme aio elää ontuen = toinen töissä, toinen vapaalla.
        Ei se sen vaikeampaa ole!


    • Menetti.paljon

      Vastasin kaksi vuotta nuoremman miehen ilmoitukseen. Olen virkeä urheileva tyyppi, en edes sen kummemmin ajatellut että noin vähällä olisi merkitystä. Kaikki miehen vaatimukset ja toiveet muuten olivat kohdallaan, ikävaatimus oli "n. saman ikäinen".
      Eka lause oli: olet liian vanha minulle, siihen se jäi.

      • sdfsdfff

        Mullekin samanikäinen mies vastasi ettei halua vaihdevuosivaivaisten naisten kanssa seurustella. Vastasin että on se juu vaikeata kun ne on miehilläkin ne vaihdevuodet. Tämä mies kyllä ymmärsi että jos ikätoiveena on 10 vuotta nuorempi niin voi jäädä pää vetävän käteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe