Arvoisa Kiuruveden roskalavan ypt

Totuus123

Naurettavaa touhua aikuisilta ihmisiltä laittaa estot
Päälle
Ettei
Voi edes puolustaa itseään ! Syytätte lahjoitusten myymisestä.. Meillä ei ole tarvetta sellaiselle toiminnalle olemme roskalavan kautta lahjoittaneet
Säkeittäin tavaraa pois vieneet
Seurakunnalle tarpeettomia tavaroita siihen löytyy todistajat omia tavaroita
Saa
Myydä tietääkseni! Ps:.jos mustamaalaaminen jatkuu perättömien levittely valmiita tekemään rikosilmoitus asiasta! Kyllä ne viestit kertoo puolestaan ketä ne perättömien kirjoittelijat ovat!

35

4601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herneet

      Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa

    • Totuus123

      JA SE KIRJOTTELU PERKELE LOPPUU!!!!! ONKO ASIA YMMÄRRETTY???

    • Rekkapena74700

      Toivottavasti löydät toisen ryhmän missä perseillä. Naurettavaa tämmönen suomi24 itkeminen.

    • Semmosta123

      Kylläpäs täällä on menny tunteisiin

    • Huhmar

      Olisit nyt ihminen kirjoittanut ees omalla nimelläs. Mitä tuota salaamaan jos salattavaa ei oo.

    • Semmostasemmosta

      Miks tästä poistu kaikki vastaukset?

    • Joojoo1234joo

      Siellä ne nyt keskenään siplattaa

    • Ylläpitäjä1

      Minä olen tuon Kiuruveden Roskalava -ryhmän perustaja ja vastuuhenkilö Facebookissa. Perustin suljetun ryhmäni, jotta ihmiset voivat lahjoittaa ja vastaanottaa tavaraa ilmaiseksi. Ryhmä on minun oma, suljettu ryhmäni, jossa jäsenenä ovat ne henkilöt, jotka minä sinne hyväksyn. Ryhmästä erotan ne, jotka rikkovat ryhmäni sääntöjä toistuvasti, kuten te teitte.

      Nimenne ei ole missään vaiheessa mainittu keskusteluissa, koska olen määrännyt ettei ihmisten tekemisiä ruodittaisi ryhmäni seinällä. Teille olen asiani esittänyt aina hyvin korrektisti, huomaatte sen jos luette Messengeristä käymiämme keskusteluita. Saman näkevät varmasti myös poliisit, mikäli rikosilmoitusta menette tekemään.

      Mielestäni teillä ei ole syytä puolustautua ryhmän sivuilla, koska MINÄ olen erottanut teidät ryhmästä. Ei kukaan muu. Ryhmä pysyy edelleen vain tavaroiden lahjoitusta ja vastaanottamista varten, eikä siellä aleta kirjoittelemaan kenestäkään mistään syystä.

      Edesottamuksianne ei ole levitelty, olen nimen omaan pyytänyt ihmisiä kertomaan minulle yksityisesti, mikäli sääntörikkomuksia esiintyy kenenkään taholta. Jos useat, toisistaan riippumattomat henkilöt kertovat toiminnastanne minulle, on minun heitä uskottava. En halua syyttelyä ja kaikkien näkyville ryhmän seinälle, vaan pitää ryhmän sivut siisteinä kaikesta turhasta.

      En tiedä, mitä viestejä tarkoitatte sanoessanne "ne viestit kertoo puolestaan". Minun teille laittamani viestit ovat minusta hyvinkin asiallisia. Se, millaista viestinvaihtoa käyn yksityisesti muiden henkilöiden kanssa, ei missään määrin ole teidän asianne. Siitä huolimatta voin kertoa, että teitä koskevat ilmiannot ovat olleet hyvässä hengessä tehtyjä, eikä ketään ole mustamaalattu.

      Ja kyllä, omia tavaroitanne saatte myydä. Kaikki keräämänne tavarahan on teidän. Riippumatta tavaran alkuperästä, voitte tehdä sille mitä haluatte. Minun suljetun ryhmäni kautta ette enää tavaraa kerää, koska lahjoitettavien tavaroiden on tarkoitus mennä tarpeeseen sellaiselle jolla on tarvis sille juuri sellaisenaan. Jos teillä on tavaraa lahjoittaa ihan säkeittäin muualle, teillä lienee sitä vähintäänkin tarpeeksi.

      Ja lopuksi:

      KIURUVEDEN ROSKALAVA -RYHMÄ FACEBOOKISSA ON MINUN PERUSTAMANI, MINUN OMA, SULJETTU RYHMÄNI. RYHMÄÄN KUULUMINEN EI OLE KANSALAISOIKEUS, VAAN MINÄ YKSIN PÄÄTÄN KETÄ SINNE OTAN, TAI KETÄ SIELTÄ POISTAN. SIINÄ EI OLE MITÄÄN RIKOLLISTA.

      FACEBOOKISSA SAA LAITTAA ESTON KENELLE HALUAA. SIINÄ EI OLE MITÄÄN RIKOLLISTA.

      terveisin Hanna Lehtomäki, "Kiuruveden roskalava" -ryhmän ylläpitäjä

      • sivustaseurannut

        Olihan mielen kiintoinen selitys, tarkoitan viestien poistamisesta?
        Voiko joku poistaa vapaasti suomi24 palstalle esitettyihin mielipiteisiin vastauksia poistaa ja miksi? Ja miten?
        Eihän siinä ole mitään järkeä kun yhdessä sivun tehdyissä kävi niin ja kaapattiin nimimerkkejäkin koska siinäkin vain puolusteltiin että kyllä se mahdollista mutta silloin mennään reksterööityyn tietoon toisen käyttäjän. Eikö tämä ole vapaan sanan demokratiaa ja asioista kantaa ottavien vuoropuhelua!!!
        Ihmettelyn aihetta piisaa ja monesta.


    • yxääni

      Tämä on samaa sössökakkaa kuin Katj mato Arpoinen omistama ryhmä, käsittämätöntä toimintaa Kiuruveden näissän ryhmissään. Eipä näissääsaa puolustautua kun toiminta onkuin hitlerillä aikoinana

      • Arponen

        Mikähän tässä niinku meni pieleen? Terveisin Katja Arponen


      • yxääni

        Virkavaltaa on informoitu. Nyt vain odotellaan käräjiä.


    • Lukemista

      Maallisesta krääsästä ollaan kateellisia hohhoijjaa... Edelleen kenenkään nimiä ei saa julkaista täällä asiallisesti pitää osata käyttäytyä! Jotkut eivät
      Vain osaa, saa tulla sanomaan kasvotusten ei taida olla pokkaa olla kuin netissä aukoa päätä?

    • hahhahhhaaaa

      lukemista - kelle voi tulla sanomaan, kuka itse olet kun nimettömänä tervetulotat?

    • Pojoin

      Jotkut kuvittelevat olevansa ylläpitäjinä ryhmissä ylijumalia saavat tehdä mitä huvittaa maailma loppuu siihen jos joku vetää ylläpitäjän nenän edestä rojut^nopeat syövät hitaat^on sanonta pisteet aloittajalle

    • Tauti

      Yhden sortin sairaus kait se tuo romun haaliminenkin on..

    • MummiMaalta

      Kyllä kaikenlaiselle kiusaamiselle pitäisi olla nollatoleranssi. Rohkeasti vaan poliisille ilmoitus ja pahantekijät vastuuseen...

    • Kiur

      Ihmettelen vaan kun ei aikuiset ihmiset osaa käyttäytyä tapellaan ^maailman romuista^ jos joku vie nokan edestä romut niin muuailma kaatuu justiinsa siihen pitää vaan ajatella että joku ne otti tarpeeseensa

    • SivustaSeurannut

      Joko ne syylliset on otettu tutkintavankeuteen? Eilen ainakin monta poliisiautoa pyöri Kiuruvedellä ja koirien kanssa etsivät jotakin. Liekö joku pahantekijä ottanut viime hetkellä jalat alleen ja paennut metsään?

      • sivustaseurannut

        Kuka kirjoittaa jä käyttää toisen nimimerkkiä ja millä oikeudella?


    • ppppppppi

      Mikä ihmeen Roskalava ? Meikä ei mää Facebookiin ikinä vaikka nykyään pitäs aina olla sinne kirjaatunut.

      • 72726bdbs

        Ryhmässä annetaan/vastaanotetaan tavaroita ilmaiseksi.


    • mymmeli543

      Jos ryhmässä tekee jotain, mikä on säännöissä selvästi kielletty, ei voi syyttää kuin itseään, jos joutuu ryhmästä poistetuksi. Mielestäni ryhmä "pelittää" niin kuin pitääkin, mitään valittamista ei ole minulla ollut - kiitos ryhmän yp:n/perustajan!

    • Aijaijaijai

      Tämä sama pariskunta kerjää Iisalmen nettikirpulla kaikkea mahdollista. Kaikki ilmainen kerjätään itselle.

    • Katin11

      ^kateus ja paha jollain ^ :D mistä sinä tiedät mihin he kerää tavaraa?ei se ole sulta pois mitenkään! Vai onko? Säälittävää kun ei osata asiallisesti vastata alkuperäiseen aloitukseen kiuruvetiset pitäisi laittaa opettelemaan käyttäytymistä^Ihan hupsuja ilmaisen Rojun perään ollaan selvää kateutta pätö romuista!

      • Mandariini69

        Joka kirpputorilla sinä olet ronkumassa tavaraa.


    • Juorukylää

      Menkää oikeasti töihin?vai eikö ole muuta työtä kun
      Kytätä tätä/kirjoitella tuttua kiuruvedellä profiileissa lukee usealla työtön työtön en kyllä yhtään ihmettele tämähän
      Käy työstä monella
      Kirjoitella tänne päivä kaudet

    • 987789

      onhan se katteus huipussaan jos vanhasta romusta tapellaan. Eikö se parempi kun joku huolis , muuten kutsuu kaattis.

    • vetreataxi

      Ei taida aivan täyspäisiä olla nämä romun kerääjät! Koljonvirtaan kuukaudeksi pakkohoitoon!

    • Kateusromu

      Miten jotkut voi olla niin saaketin tyhmiä että uskotaan jonnin joutaviin juoruihin? Varmasti sieltä ryhmästä löytyy ties minkälaisia jälleenmyyjiä mistä ei edes yp tiedä ihmiset jauhaa kiuruvedellä niin paljon pask####kin ettei elävä Erkkikään tiedä

    • Kiur

      Vaikeneminen myöntämisen merkki :D ? Huvittaa kun ainaiset samat henkilöt
      Vailla rojua laidasta laitaan varsinkin eräs tyyppi hakee aivan kaiken itselleen

    • maggara77

      Kyllä on tunteet kuumentuneet ilmaisen käytetyn roinan takia :D huhhuh

    • Kirppiksellenettiin

      Vitt* nuo keleen nettikirpparit sais työntää sinne minne aurinko ei paista... Av sitä av tätä jono sinne jono tänne... Mittailen ja ilmoitan sitten...joo ei ei... Ei käy naapurin koiran silmien väriin stana...

    • Anonyymi

      No joopa joo. Minä olen ymmärtänyt tän palsta väärin tai joku muu. Joku tarvitsisi sileitä valkoisia väliovia. Vatasin et onhan noita, Nuori naishenkilö haki 6 kappaletta. Ovet olivat lukkorukoineen. Aikaa kulu,i sattumoisin menin erääseen myyntipisteeseen. Kappas vaan osa ovista oli siellä tosin ilman lukkorunkoja. Mulla on jonkin verran tavaraa joista voisin luopua. Takapihan krematoorio on helpompi ratkaisu. Metallit ja elktroniikka maanantaina tai torstaina kaupungin kierrätyskeskukseen

    • Anonyymi

      Metallit ja elktroniikka maanantaina tai torstaina kaupungin kierrätyskeskukseen Sekii meni kiinni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe