Jaa miksikö ei suomalainen nainen?

Minun_Valintani

Näistä kun on kerran eroon päässyt niin, takaisin ei tee mieli.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/201701162200054446_lz.shtml
Suomalainen nainen etsii menestyvää mutta rentoa ja hauskaa Ken-barbinukkea, joka palvoo maata naisensa jalkojen alla ja elää vain tälle. Mutta sitten jos se nainen sellaisen saa, niin se haluaakin hellyttävän retkun ja näin matka kukasta kukkaan ja munasta munaan jatkuu. Ei sitä viitsi katsella. Saan nykyään allergianäppyjä suominaisista. Suuntaanpas siis sinne, missä nainen on vielä nainen. Pattayalle.

14

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emansipaatiopuikko

      reikä se on suomilehmässäkin, toki huonosti kostuva

    • Paras_A-ryhmä

      Hyvinkin totta. Juuri tuo on raivostuttavaa, että monet suominaiset liittoutuu keskenään miehiä vastaan, ihan kuin nämä olisi jotakin typeriä kotieläimiä joille esitetään vain odotuksia ja vaatimuksia. Tuosta teksistä unohtunut se suominaisen tyypillinen tapa sitten heittäytyä loukatuksi marttyyriksi, jos mies ei toimi niinkuin nainen on sen manipuloinut ja ohjelmoinut. Netistä löytyy sitten naiselle se ymmärtäjä, jos sitä ei lähipiirissä ole ja miehen ohjelmointi on epäonnistunut. Siksipä meillä on Suomessa niin paljon sinkkunaisia, kun ei niitä kukaan huoli eikä niille kukaan kelpaa. Maskuliinisena miehenä en femakkoja enkä niuhottajia katsele.

    • beethooven

      Ja kaikki tämä on vain seurausta ylivallan ottaneesta feminismistä korkeintaan?

      • seonniintätä

        Pitkälti kai. Karvakätiset miehet ovat kai ainoina oivaltaneet miten nainen pidetään pitää kurissa. Se se on kauheaa katsottavaa, kun mies on alistettu tossukaksi. Nainen sitten sen onnistuneen projektin jälkeen vitut välittää siitä tossukasta, koska se ei ole enää miehekäs.

        Sitten se tarttee uuren projektin, mutta jossakin vaiheessa ikää niiden miesprojektien taso laskee kuin lehmän häntä ja lopulta ainoa mikä tulee kotiin ovesta on Anna ja Kodin Kuvalehti ja nekin postiluukusta.

        Muutaman kaverin muijan tiedän, jotka lähti henkselit paukkuen jonkun toisen matkaan. Sitten tuli sen kanssa bänksit ja sitten haikaillaan takaisin sen turvallisen kotijorman luokse. No kotijorma ei sitten enää huolinut sitä naista takaisin. Siitä sitten hädissään tuo prinsessa ottaa taas sen minkä saa eli taas pykälää huonomman.

        Lopulta kun kortit on loppuun saakka katottu, niin prinsessa seisoo joko lähiön bussipysäkillä yksin tai sitten Pertti Loposen kanssa, joka kaivaa nenää Järvisen pipo päässä ja nostelee housujaan. Facebookiin laitetaan pusikuva jossa ei näy kuin neljä paksua poskea.

        Isoja mahalaskuja tapahtuu varsinkin naisille erojen jälkeen. Sitten kun se 250 neliön omakotitalo on vaihtunut vuokrakaksioon, pikkumersu polkupyörään eikä olekaan enää varaa ostaa kaupasta sisäpaistia, niin iskee epätoivo.


    • siinähänselukee

      Juuri siksi.

    • RikuProots

      Ei paljoa läskillä suomalaisella pattaya ukolla ole valinnanvaraa

      • varaaon

        Eikös siellä ollut 27 000 joista valita?


      • KaikkiBuccikseen
        varaaon kirjoitti:

        Eikös siellä ollut 27 000 joista valita?

        Plus Pattayan vaikutusalueella on miljoona muuta naista, josta valita. Bangkokin vaikutusalueelta löytyy 5 miljoonaa lisää ja jos aikaa on enemmän, niin koko Thaimaassa on viisitoistamiljoonaa 18-30 vuotiasta naista.

        Onhan Suomessakin naisia mistä valita. Ostarilla ja sen baarissa Bucciksessa käy esim Hiekkaharjussa vähän väliä vaikka millaista kissaa. Luettelen muutaman todisteeksi: Sidu-Sirpa, Lorttolissu, Garillo-Katja, Liukuleena, Pummi-Pirkko, Hehtokeiju, Metri-Miina, Godzilla, Iso-Myy, Jätti-Myy, Mega-Myy, Nyrkki-Noora, Fisting-Fiona, Perä-Meri, Viidensentin Virpi, Näppylä-Kaisa ja Anus-Anneli.

        Happy hourin aikaan laadukasmiesYökerhosta löytää sieltä ne kaikki ja kyllä irtoaa! Sääret ei välttämättä ole kovin pitkiä mutta sitäkin karvaisempia.


      • HEHEHEHEE
        KaikkiBuccikseen kirjoitti:

        Plus Pattayan vaikutusalueella on miljoona muuta naista, josta valita. Bangkokin vaikutusalueelta löytyy 5 miljoonaa lisää ja jos aikaa on enemmän, niin koko Thaimaassa on viisitoistamiljoonaa 18-30 vuotiasta naista.

        Onhan Suomessakin naisia mistä valita. Ostarilla ja sen baarissa Bucciksessa käy esim Hiekkaharjussa vähän väliä vaikka millaista kissaa. Luettelen muutaman todisteeksi: Sidu-Sirpa, Lorttolissu, Garillo-Katja, Liukuleena, Pummi-Pirkko, Hehtokeiju, Metri-Miina, Godzilla, Iso-Myy, Jätti-Myy, Mega-Myy, Nyrkki-Noora, Fisting-Fiona, Perä-Meri, Viidensentin Virpi, Näppylä-Kaisa ja Anus-Anneli.

        Happy hourin aikaan laadukasmiesYökerhosta löytää sieltä ne kaikki ja kyllä irtoaa! Sääret ei välttämättä ole kovin pitkiä mutta sitäkin karvaisempia.

        Näitä kaikkia naisia lerppa on yrittänyt, mutta, mutta, kun ei seiso, niin ei seiso!


      • RodunjalostustaP

        Syntyyköhän kaljamahapapparaisesta ja teinipimu pattaya tytöstä uusi finskithairotu? Nähtäväksi jää.... ^^


    • KilpailuNaaraistaKovenee

      Pitääpi sitä haastetta elämässä olla eikä ottaa sen minkä helposti saa/saisi...
      Haha

    • neonjonähty

      7 syytä miksi en ota suomalaista naista enää.
      -Olen kyllästynyt heihin
      -En luota heihin
      -En halua heitä
      -En tykkää heidän ulkonäöstä
      -En tykkää heidän luonteesta
      -Tulevat pirun kalliiksi
      -Rajoittavat elämää

    • hehehehee

      Tässä muutamia kommentteja Suomi vaimoista.

      Väestöliiton asiantuntija Heli Vaarasen mukaan naisten puhetapa paljastaa ikäviä asenteita. Helsingin Sanomat julkaisi uudelleen vuoden takaisen haastattelun, jossa Heli Vaaranen kuvaili naisten muuttuvan parisuhteissa "kaiken päättäviksi kenraaleiksi", jolloin miehen rooliski jää olla naisten "apureita".

      Iltalehden lukijat ottivat kantaa kirjoitukseen. Kyselyyn vastanneet miehet tunnistivat ilmiön, myös naiset kertoivat ajatuksiaan siitä.

      Väärin laitettu roskapussi
      Olimme olleet yhdessä onnellisia neljä vuotta, joista naimisissakin kaksi kun saimme pojan. Vaimoni jäi kotiin hoitamaan lastamme ja minä jatkoin töissä. Melko nopeasti en enää osannutkaan tehdä mitään oikein. En täyttää astianpesukonetta, kauppakassia tai edes roskapussia. Jos tein jotakin, se oli väärin, jos jätin tekemättä, sekin oli väärin. Uusi puolisoni on toista maata, tukee minua ja nykyään osaan jo täyttää roskapussinkin oikein.

      Matti

      Seurusteluaikana kaikki sujui mukavasti: keskustelimme asioista ja erimielisyyksiä kohdatessamme yritimme etsiä yhteistä näkemystä. Molemmilla tuntui olevan palveleva asenne toista kohtaan. Avioliiton myötä vaimo ikään kuin "löi hanat kiinni". Hänen mielestään olen itsekäs, jos puhun omista toiveistani. Hänellä taas on pitkä lista toiveita ja vaatimuksia siitä, millainen minun pitäisi olla ja miten minun tulisi käyttäytyä. Minua ja toiveitani vähätellään. En ole itsekään täydellinen, mutta en tiedä, kuinka kauan jaksan tällaisessa suhteessa.

      Arska 37

      Olin ennen tällaisessa suhteessa, kunnes opin ottamaan itseäni niskasta kiinni. Suhde loppui riidellen, ja jonkin aikaa mietinkin teinkö oikein. Ajan kuluessa huomasin tehneeni. Nyt olen suhteessa, jossa molemmat tekevät kompromisseja. Huomaan, että olen paljon rennompi, enkä "nurkkaan ajettu koira", joka ei halua mennä töiden jälkeen kotiin. Huomaan samaa monen kaverinkin suhteessa. Muistan myös, kuinka paljon vaati itseltä rohkeutta, että aloin pitää omia puoliani. Ja hyväksyin senk, että saatoin jäädä yksin. Hetkeksi jäinkin. Olin ollut itse osasyyllinen kohteluuni. Jos olisin alusta alkaen pitänyt puoleni paremmin, asiat olisivat ehkä menneet eri tavalla. Olin heikko, nyt olen vahvempi, ja sen myötä myös huomattavasti onnellisempi.

      Kasvukivut koettu, 29 v.

      Ymmärrys siitä, milloin parisuhde on muuttunut sairaaksi, kiusaamisella toimivaksi valtarakenteeksi on monella todella hukassa. Mieti tarkkaan, kenen kanssa lisäännyt.

      Mies 34

      Just näin on käynyt meillä. Olen vain luuseri ja syyllinen kaikkeen. On ruvennut viina maistuun. En tiedä enää mitä tekis. Itken vain.

      Luuseri. 48v

      "En ole enää mitään"
      Menimme naimisiin 27-vuotiaina, kaikki oli ihanaa pari ensimmäistä vuotta. Sitten alkoi muutosprosessi, joka kehittyi täysin edellä olevan artikkelin mukaisesti. Muutos tapahtuu hiljalleen, kunnes muutaman vuoden kuluttua havahduin, että elin täydellisessä komentotaloudessa, käyttöesineenä täysin itsekeskeiselle ihmiselle. Tarinalla on onnellinen loppu, löysin ihanan ystävän ja elämme nyt yhdessä, toisiamme arvostavassa suhteessa.

      vapautunut 46 v.

      En ole enää mitään. Kuorsaan ja häiritsen. Meillä on kaksi pientä lasta, ja naiseni haluaa olla kaunein ja paras kaikessa. En jaksa! Olemme olleet yhdessä neljä vuotta.

      Antti 23 v.

      Edellisessä parisuhteessa, vuosi ennen eroa kävimme parisuhdeterapiassa. Siellä kolme naista sätti minua siitä, etten tehnyt tarpeeksi parisuhteen eteen ja huomioinut vaimoa. Mitään minun sanomaani seikkaa ei otettu huomioon - ei edes pyyntöäni siitä, että ex-vaimo ei vetäisi kännäysreissullaan yhteistä tiliä miinukselle, koska lapsille pitää voida seuraavallakin viikolla ostaa ruokaa. Tein pitkää päivää ja huolehdin lapsista illat yösyöttöjä myöten sekä vein heidät aamulla tarhaan. Koin olevani lasteni osalta yksinhuoltaja siitä hetkestä, kun illalla saavuin kotiin.

      yh-isä 44 v.

      Ihan hyvä, että asiasta aletaan viimein puhua. Tunnen monia ruuhkavuosien keskellä eläviä stressaantuneita miehiä, jotka kokevat ettei mikään riitä. On henkistä ja fyysistäkin väkivaltaa. Vaimojen mielikuva hyvästä elämästä on täydellisyydessään niin vinoutunut, ettei kukaan pysty sellaista rakentamaan. Pitäisi oppia sietämään keskeneräisyyttä ja nauttia pienistä asioista. Elämän pitäisi olla muutakin kuin suorittamista!

      Antsa 45

      Mainonta aina seuraa yhteiskunnan ajankuvaa. Siellähän miehille on jo kauan ollut varattuna perheen idiootin rooli. Pohjat lyö parhaillaan pyörivä mainoskampanja, jossa imbesilli mies on sentään oppinut yhden ainoan asian, käyttämään Bonuswayta. Kuvitelkaa, jos spotissa roolit olisivat toisinpäin. Kuvattaisiin naista näin alentavasti. Mikä hirveä huuto siitä syntyisikään.

      Tähystäjä, 64 v.

      • MiesOnYkkönen

        Suominainen haluaisi että häntä panee joku macho pahis Javier Bardem, mutta ottaa lastensa isäksi tavallisen Paavon, josta leipoo ajan mittaan Carl Haglundin ja sitten nauraa tälle munattomalle Mikki Hiirelle päin naamaa kavereidensa läsnäollessa.
        Minä säilytin miehisyyteni koko 18 vuotisen suomiliittoni ajan ja nauroin vaimon pikkumaiselle oikuttelulle päin naamaa. Sekös sai hänet raivoihinsa. PMS oireista maininta sai hänet väkivaltaiseksi. Sitten nauroin lisää ja lopulta kun hän oli saanut kaiken pahan olon purettua ja riehuttua kylliksi, niin sitten naurettiin yhdessä, kunnes kaikki alkoi taas alusta. Lopulta kyllästyin siihen samaan kaavaan ja löysin itselleni naisen, enkä mitään alemmuudentunnosta kärsivää wannabe-pirttihirmua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1190
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1126
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      140
      1121
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1001
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      927
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      804
    Aihe