Lehtikysymys palstalaisille

Kuinka moni vielä tilaa Keparia? Tykkäättekö että on hintansa veroinen? Itse olen kyllä sitä mieltä, että on aika turha. Kokkolalehdestä löytyy enemmän luettavaa.

110

1102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokkolaaluen

      Ei moneen vuoteen tilausta. Köyhällä ei varaa ylimääräiseen menoon.

      • Nuo lehtitilaukset on varmaan ensimmäinen meno joka poistetaan. Ilmankin kyllä elää.


    • No en hitto vieköön tilaa... Mä toisinaan sitä duunis tsiigailen mut muutoin mä en noin kalliisiin lehtiin laita kyl egen egee :(

      • No juu...et kyllä menetä siinä mitään. Oletko koskaan ottanut edes niitä kuukauden pari tarjousjuttuja?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No juu...et kyllä menetä siinä mitään. Oletko koskaan ottanut edes niitä kuukauden pari tarjousjuttuja?

        No ens alkuun mä tilasin lyhyen pätkän ku funtsin mielessäin et pääsee paremmin sisään kaupungin meininkiin. Se jäi sit kuiteski siihen ainoaan kertaan ku paikallisii jutskoi oliki yllättävän snadisti et vaan stt:ltä kopioituu vanhaa matskuu...


      • artagnan kirjoitti:

        No ens alkuun mä tilasin lyhyen pätkän ku funtsin mielessäin et pääsee paremmin sisään kaupungin meininkiin. Se jäi sit kuiteski siihen ainoaan kertaan ku paikallisii jutskoi oliki yllättävän snadisti et vaan stt:ltä kopioituu vanhaa matskuu...

        Kokkola-lehti on siks just hyvä lehti, ku keskittyy paikallisiin asioihin. :) Joskus muuten Kepari antoi kestotilaajalle mahdollisuuden lahjoittaa kuukaudeksi jollekki ilmasen lehden. En ole enää nähny tätäkään juttua.


    • rahastuksen_makua

      Menneinä vuosina Kepari tarjosi joulukalenteriläpyskän. Tänä jouluna luukkujen avaaminen vaati tekstarin lähettämisen maksulliseen numeroon.

      • jo_on_köyhää

        Tuo oli törkeyden huippu, maksullista joulumieltä..


      • Juu..suoraan sanoen olin kyllä pöyristynyt, ku oli tuokin pieni ilo laitettu tekstarijutuks. :/ Aattelin, että onpa menny köyhäks tuokin..Kävi mielessä, että raaskivatko lähettää enää sitä seinäkalenteriakaan..


      • RessuNro5

        Oliko enää piirrustuskisaa lapsille? Taisin saada viime vuosituhannen puolella kerran jopa oman 'töherrykseni' lehteen;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Oliko enää piirrustuskisaa lapsille? Taisin saada viime vuosituhannen puolella kerran jopa oman 'töherrykseni' lehteen;)

        Olikohan sitä kilpailua..dementia iski :] Vai oli sun töherrys oli siellä..:)) Saikos siitä mitään palkintoa? :))


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        Olikohan sitä kilpailua..dementia iski :] Vai oli sun töherrys oli siellä..:)) Saikos siitä mitään palkintoa? :))

        En päässyt palkintosijoille mutta palstantäytteeksi 'töherrykseni' kelpasi. Lieköhän on yhä tallennettuna mummin virsikirjan väliin;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        En päässyt palkintosijoille mutta palstantäytteeksi 'töherrykseni' kelpasi. Lieköhän on yhä tallennettuna mummin virsikirjan väliin;)

        :)) No ei se kovin huono piirustus voinu olla, ku lehteen pääsi. Sinnehän tuli varmasti paljon niitä väkerryksiä. :) Olitko minkä ikäinen silloin? :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)) No ei se kovin huono piirustus voinu olla, ku lehteen pääsi. Sinnehän tuli varmasti paljon niitä väkerryksiä. :) Olitko minkä ikäinen silloin? :)

        tuostapa tuliki sitte mieleen et kittie on tainnukki putsata keparin palkintopöydän lapsuudessaan ku hällä on tuota taiteellista lahjakkuutta.. :)


      • temmirauta kirjoitti:

        tuostapa tuliki sitte mieleen et kittie on tainnukki putsata keparin palkintopöydän lapsuudessaan ku hällä on tuota taiteellista lahjakkuutta.. :)

        Niinpä..Kenelläkään muilla ei ollu mahiksia ;)


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        :)) No ei se kovin huono piirustus voinu olla, ku lehteen pääsi. Sinnehän tuli varmasti paljon niitä väkerryksiä. :) Olitko minkä ikäinen silloin? :)

        Koulunaloitusiässä muistaakseni. No taiteellinen ura tyssäsi sitten siihen;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Koulunaloitusiässä muistaakseni. No taiteellinen ura tyssäsi sitten siihen;)

        Susta ei sit tullu Picassoa..;)


    • Vertailun_vuoksi

      Keskipohjanmaa kestona 330 euroa/vuosi
      Helsingin Sanomat 342 euroa/vuosi

      • Niinpä...ja ku vertaa noita kahta lehteä keskenään...


      • Pyllyäkutittaa

        On Hesarikin enää muisto vain. Ohuempi eikä saman päivän numero tule.


      • Pyllyäkutittaa kirjoitti:

        On Hesarikin enää muisto vain. Ohuempi eikä saman päivän numero tule.

        On vai..? Siitä onkin kyllä aikaa ku tuli toi lehti. Oli kyllä tuhti lehti viel silloin.


    • Vieno-Kalevi

      Tilannut 30v.Nyt lopetin, koska sisältö heikentynyt 😞

      • Tuliko vieroitusoireita? Useimmat kun tykkää aamukahvin kanssa lueskella.


    • Rahastuslehti

      Keparin vuositilauksen hinta tosiaan on suolaisen kova. Yksi tärkeimmistä syistä tilaajahinnan korotuksille lienee vain paremmat tuotot osakkaille.

      • Eli ei mitään uutta..Nyhdetään röyhkeästi sen ku keretään.


    • geggonen

      Vielä kolahtaa aamuyöstä laatikkoon!
      Saisihan tuo olla halvempi ja pienemmässä koossa. Satanen hinnasta pois.

      • SamanHavainnut

        Lehden kokoa ei tulla modernisoimaan niin kauan kuin yli 100- vuotiaat saavat asiasta päättää.


      • Miten mä oisin jostain lukenut, että muuttuu tabloid-versioksi...:P Toi satanen jos lähtiski, niin sitten olis jotenki kohdillaan.


    • no kylläpä se oli vaan taasen postilaatikkoon kolahtanu. äkkiäkös tuon aina läpi kahtelee et sikäli on hinta laatu suhde kohillaan ;) nytki oli klapeista sitte oikein etusivun juttu..

      • Käsitänkö nyt oikein, että sä olet oikeesti tyytyväinen..?? :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Käsitänkö nyt oikein, että sä olet oikeesti tyytyväinen..?? :)

        no jäbä on vaan semmonen tavan vuoks tilaaja. kait tässä joutuupi myöntämään et eipä siittä juurikaan lukuelämyksiä irtoa.. :)


    • lopetuslista

      Kokkola lehti voisi tehdä viikonvaihde lehden josta olisi kohtuullinen maksu. Heti sanoisin keparin irti! Ja keparin kun voisi tilata vaan viikonvaihteessa niin sekin olisi hyvä, tosin osaavat kyllä sen myös hinnottaa...

      • Joskus aattelin myös tuota, että ottais vaan viikonlopun lehdet jos se olisi mahdollista. Varmaanki kyllä rokotettaisiin juuri näitä tilaajia.


    • Meille kotiin tulee Kepari, mutten lue siitä muuta kuin sarjakuvat. Ja siis nekin vain, jos mulla ei satu olemaan muuta tekemistä :)) Se on mun makuun liian puiseva lehti...

      • Mä luen aina Viivin ja Wagnerin. :) Niin ja pitää kattoa ketkä on lentäny pilvelle.


    • vielä_tulee_kepari

      Mielipideosion tärvely harmittaa, lukijoiden mielipiteille oli omistettu kokonainen sivu ennen muinoin. Aivopieru oli supistaa niiden tilaa pääkirjoituksella ja toimittajien kolumneilla. Muista lehdistä lainatut ympättiin myös mukaan. Mielipiteet ovat tätä nykyä poliittista diipadaapaa. Pääasia että nimen saa lehteen.

      • Lujijoiden mielipiteitä kyllä lukisi enemmänkin. Niitä ei tosiaankaan enää ole paljon mitään. Oisko ettei niitä tule ja siksi olisi korvattu noilla kolumneilla?

        Nuo muista lainatut jutut ärsyttää. Varsinkin jos iltapäivälehtiä seuraa, niin sanasta sanaan ne on kopioitu.


      • rahvas_kuriin
        tinttu-liina kirjoitti:

        Lujijoiden mielipiteitä kyllä lukisi enemmänkin. Niitä ei tosiaankaan enää ole paljon mitään. Oisko ettei niitä tule ja siksi olisi korvattu noilla kolumneilla?

        Nuo muista lainatut jutut ärsyttää. Varsinkin jos iltapäivälehtiä seuraa, niin sanasta sanaan ne on kopioitu.

        Ennen löytyi tavisten kirjoituksia ilman politiikkaa, lyhyitä, pitkiä ja siltä väliltä. Kaikilta elämän alueilta. Mielipideosion alasajo oli lehden toimitukselta tietoinen valinta, näin väittäisin.


      • rahvas_kuriin kirjoitti:

        Ennen löytyi tavisten kirjoituksia ilman politiikkaa, lyhyitä, pitkiä ja siltä väliltä. Kaikilta elämän alueilta. Mielipideosion alasajo oli lehden toimitukselta tietoinen valinta, näin väittäisin.

        No jos tuo oli tietoinen valinta, niin ihmettelen kyllä suuresti. Ainahan sitä lukijat haluaa lukea muiden "tavisten" mielipiteitä milloin mistäkin.


    • Eitule-enäälehteä

      Onpa melkoista propagandaa esim. tuulivoima uutisointi.Kuin suoraan tuuli-yhtiöiden pr-osastoilta.Samoin haittamaahanmuutto uutisointi.Krikiitti loistaa poissaolollaan kummankin todellisista haitoista ja kustannuksista.Tosin samassa kuorossa ovat muutkin "valtamedian" lehdet.

      • näin_on_

        No maahanmuuttokritiikittömyys on oma lukunsa, toimittajien kolumnit muistuttavat sen osalta likipitäen aivopesua. Rikkautta on kaikki tyynni. Kuka maksaa viulut kun väkeä lappaa sisään kuin saluunan ovista?


      • No eihän missään enää saa sanoa yhtään mitään. Kaikki poikkeava on heti vihapuhetta. Mua oikeasti ärsyttää se, ettei mitään saa enää sanoa. Tuollanen hyssyttely on typerää.

        Ja kyllä se ettei mtään saa sanoa, niin enempi minusta vaan lisää ihmisten raivoa...mun ainakin.


      • Pettynyt lehteen ku miksi eivät tutki myös kokkolassa tapahtuvia uutisia? Kyllä Kokkolan uutisia löytyy muualta muttei keparista. kertoo vain Kokkolan tilanteen ku edes lehti ei suostu kirjoittamaan ku pelkää ongelmia.


      • En tarkoita tietenkään että aina on jotain uutisoitavaa Kokkolasta mutta silti. Kyllä Yhdysvallan ja sodista kerrotaan mutta entä ihan meitä tavallisia koskevia asioita. Nuo sota ja Yhdysvallan uutisia löytyy kaikkialta joten El kiitos koko ajan Kepariin.


    • en_tilaa_enkä_lue

      Syyllistävät prkle lukijoita milloin mistäkin..

      • Ai..mitä mahdat tarkoittaa?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai..mitä mahdat tarkoittaa?

        No eikös siel paheksuttu lukijoiden mieltymyksii keveisiin aiheisiin. Saara Aaltoo ja julkkisjuorui klikkaillaan auki mut sit itsemurhapommitukset ja Aleppon kriisi ei kiinnosta ketään. Panee vaan miettiin et paljonko nostaa masennukseen taipuvaisen kansan fiiliksii et se tavaa läpi pommituksii, kuolonuhrei jne. Meni kyl yli hilseen toi...


      • artagnan kirjoitti:

        No eikös siel paheksuttu lukijoiden mieltymyksii keveisiin aiheisiin. Saara Aaltoo ja julkkisjuorui klikkaillaan auki mut sit itsemurhapommitukset ja Aleppon kriisi ei kiinnosta ketään. Panee vaan miettiin et paljonko nostaa masennukseen taipuvaisen kansan fiiliksii et se tavaa läpi pommituksii, kuolonuhrei jne. Meni kyl yli hilseen toi...

        No kyllähän varmaan kaikki huomioi nuo ikävätkin uutiset, mutta tarviihan sitä vähän keveämpääki uutista. Jos sitä alkais tiirata vaan pommijuttuja, niin nuppihan siitä sekoaisi.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No kyllähän varmaan kaikki huomioi nuo ikävätkin uutiset, mutta tarviihan sitä vähän keveämpääki uutista. Jos sitä alkais tiirata vaan pommijuttuja, niin nuppihan siitä sekoaisi.

        No oonks mä törkee ku sanon et skippaan noi jutskat? Mitäs mä niille voin... Sit ku he iteki jättää sotatantereel naiset ja pienet skidit ja lähtevät tänne nariseen. Ei hitos kyl sympatiaa löydy sit pätkääkään.


      • artagnan kirjoitti:

        No oonks mä törkee ku sanon et skippaan noi jutskat? Mitäs mä niille voin... Sit ku he iteki jättää sotatantereel naiset ja pienet skidit ja lähtevät tänne nariseen. Ei hitos kyl sympatiaa löydy sit pätkääkään.

        Noita pommi-ja sotajuttuja kun tuppaa joka tuutista, niin mä uskon että ne menee moniltakin ohi. Mitäpä niille tavallinen ihminen voi..Tietystihän se riipaisee kun näytetään kuvia pienistä lapsista sodan keskellä...Noi nuoret miehet ei multakaa kyllä sympatiaa saa..mokomat jänishousut.


    • sillisalaattia

      'Turkulainen suursijoittaja on joutunut keuhkokuumeen takia sairaalaan'. Tähän Keparin 'hyödylliseen' pikku-uutiseen loppui aikoinaan tilaus.

      • :)) No juu...hirveestihän tollanen uutinen kiinnostaa..:))


      • sillisalaattia
        tinttu-liina kirjoitti:

        :)) No juu...hirveestihän tollanen uutinen kiinnostaa..:))

        Kertoo jotain lehden tekemisen tasosta.


      • sillisalaattia kirjoitti:

        Kertoo jotain lehden tekemisen tasosta.

        Joo, niin kertoo. Ei kuitenkaan kannattaisi tekijöidenkään aliarvioida lukijoita.


      • Surkea lehti


    • TosirealistiKokkolan

      Minä juon keppanaa ilman tilaamista.

    • RessuNro5

      Kokeeksi tilattiin mutta tyttis tuumasi, että lehdessä satsataan liiaksi urheiluun. Köyhälle kallis sen allekirjoitan.

      • Viikolla ku lehti on laiha, niin tuo urheilun määrä korostuu ku sitä piisaa varsinki viikonlopu jälkeen.


    • sote-tulee

      Mainostaminen tyhjästä on kuin menoa soteen.

    • kuollutta

      Mielipidepalstasta näkyy Keparin nykytila.

    • nyaöb

      Kepari tulee kyllä vielä ovesta olevasta reiästä mutta olemme harkinneet luopuvamme siitä, koska siinä on, varsinkin viikonloppuisin paljon sellaisia juttuja joita ei sanomalehdessä kuuluisi edes julkaista. Tarkoitan kaikkia turhanpäiväisiä julkkiksista kertovia artikkeleita joita aikakauslehdet ovat jo valmiiksi pullollaan.

      • No ehkä yritetään sillai saada eri-ikäisiä lukijoita. Minua ei haittaisi vaikka niistä tulisi juttua enempikin. Itse en niin piittaa siitä urheiluannista, mutta sillekki osiolle on omat lukijansa.


    • En tilaa kun ei edusta ja ei uutisoi Kokkolan asioita vaan jotain samaa mitä muutkin lehdet.

      Lehden nimi voisi muuttaa ei keskipohjanmaa uutisia.

      Terkkuja kaikille

      • Tuo se taitaakin olla suurin syy miks lehti on onneton. Ariel sanoikin hyvin, että puiseva lehti...niin on..


      • No sitä mäki et tekisivät sit vaik ohuempaa lehtee mut keskittyisivät olennaiseen ku noi valtakunnan ja maailman uutiset kuulee päivittäin sataan kertaan ilman et ne lukee sit Keparist pari päivää myöhäs...


    • liiankallis

      Jos toimittajat tonkisi Kokkolan ja lähialueen asioita ja niistä olis asiaa enemmän sekä mielipidepalstalle olisi enemmän tilaa niin lehti voisi kiinnostaakin. Sama ongelma monella muulla lehdellä, että ostetaan valmiit uutiset ja se on siinä. Pitäisi olla myös mahdollisuus tilata pelkkä viikonloppulehti.

      Mutta eihän se olisi kivaa jos toimittajat tutkisivat mihin veromarkkoja työnnetään lähialueella ym. tai jos mielipiteille olisi lehden sivuilla liikaa tilaa...

      • Aatteles jos oiski semmonen lehti, että olisi aina jotain suuria paljastuksia. Lehti vietäisiin käsistä. :)


    • Omamielipide

      Yleensä luen pelkästään iltasanomat, Kokkola lehti tulee selattua ihan vain huvikseen (kun se nyt sattuu postilaatikosta tipahtaa) josko siellä ois jotain sisältöä.. kenenkään kissan serkun kaiman ristiäiset ei kiinnosta.

      Enimmäkseen itseäni kiinostaa uutiset jotka liittyy siihen mitä suomessa (ihan missä päin tahansa) ja maailmalla tapahtuu.

      • Itse luen myös Iltasanomia. Sieltä löytyy kattavasti aiheesta ku aiheesta. Kokkola-lehdessä teksarit-osio on mielenkiintoinen ja Lassen juttuja luin aina. Harmi vaan, että enää ei sitä ole.


    • Mun uutistarve täyttyy kyllä helposti näillä netin ilmaisilla versioilla.

      Iltapäivälehtien, hesarin ja keparin luettuani oon aina lyömätön työpaikan kahvipöytäkeskusteluissa koska luen kaiken ja muistan kaiken. Tämä muistini ylivoimaisuus on muuten verraton apu myös noissa työhommissa kun pitää muistaa ulkoa miljoonien ihmisten osoitteet...;)

      • Miten mulle tuli tunne, että siellä kahvikeskusteluissa istuu tonttu, joka pätee sitten joka asiassa...eli on suuna päänä ja lyö välillä nyrkkiä pöytään ja hokee että kyllä minä tiiän..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Miten mulle tuli tunne, että siellä kahvikeskusteluissa istuu tonttu, joka pätee sitten joka asiassa...eli on suuna päänä ja lyö välillä nyrkkiä pöytään ja hokee että kyllä minä tiiän..;))

        Tuo on totta...

        Raivostuttavinta on tuo uusien aputonttujen olematon muistikapasiteetti. Jo reilun tuhannen osoitteen ulkoa muistaminen tuottaa heille hankaluuksia, voitko kuvitella!

        Itse pystyn luettelemaan vaikka heti sun, Arielin ja Kittien perustietoja. Perustietoihin kuuluu esimerkiksi nukkumaanmenoaikanne minuutin tarkkuudella (perustuu 14 vuoden keskiarvoon), heräämisaika (perustuu 14 vuoden keskiarvoon), mihin aikaan menette aamupisulle (perustuu 14 vuoden keskiarvoon), kuinka monta millilitraa pisua tulee (perustuu 14 vuoden keskiarvoon), rintsikoittenne koko (perustuu 1 vuoden keskiarvoon) ym ym...

        Tämmöisiä perusjuttuja nuo ressukat ei vaan meinaa muistaa, ilmankos meinaan hermostua:(


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Tuo on totta...

        Raivostuttavinta on tuo uusien aputonttujen olematon muistikapasiteetti. Jo reilun tuhannen osoitteen ulkoa muistaminen tuottaa heille hankaluuksia, voitko kuvitella!

        Itse pystyn luettelemaan vaikka heti sun, Arielin ja Kittien perustietoja. Perustietoihin kuuluu esimerkiksi nukkumaanmenoaikanne minuutin tarkkuudella (perustuu 14 vuoden keskiarvoon), heräämisaika (perustuu 14 vuoden keskiarvoon), mihin aikaan menette aamupisulle (perustuu 14 vuoden keskiarvoon), kuinka monta millilitraa pisua tulee (perustuu 14 vuoden keskiarvoon), rintsikoittenne koko (perustuu 1 vuoden keskiarvoon) ym ym...

        Tämmöisiä perusjuttuja nuo ressukat ei vaan meinaa muistaa, ilmankos meinaan hermostua:(

        Kerroppas mulle mitä tekemistä esim. meidän vessankäynneillä ja sen pisumäärillä sekä rintsikoitten koolla on tuossa tintun työssä??? Taidatki olla aika pervo tonttu..riekut jossaki ja tiiraat tollasia intiimejä juttuja..hyi sua ;)) Annappas ny hyvä selitys tai perästä kuuluu..meitä on kolme vahvaa naista odottamassa hyvää selitystä ;)) Taidat olla pulassa..:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kerroppas mulle mitä tekemistä esim. meidän vessankäynneillä ja sen pisumäärillä sekä rintsikoitten koolla on tuossa tintun työssä??? Taidatki olla aika pervo tonttu..riekut jossaki ja tiiraat tollasia intiimejä juttuja..hyi sua ;)) Annappas ny hyvä selitys tai perästä kuuluu..meitä on kolme vahvaa naista odottamassa hyvää selitystä ;)) Taidat olla pulassa..:))

        Hah.....tintun työssä..:)) Tontun työssä siis..:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hah.....tintun työssä..:)) Tontun työssä siis..:))

        Nii..turha sit selittää et rintsikoitten kokoja tarvii lahjaa varten, ku mulle ei kyllä ole tullu yksiäkään!! Niih..:]


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kerroppas mulle mitä tekemistä esim. meidän vessankäynneillä ja sen pisumäärillä sekä rintsikoitten koolla on tuossa tintun työssä??? Taidatki olla aika pervo tonttu..riekut jossaki ja tiiraat tollasia intiimejä juttuja..hyi sua ;)) Annappas ny hyvä selitys tai perästä kuuluu..meitä on kolme vahvaa naista odottamassa hyvää selitystä ;)) Taidat olla pulassa..:))

        Arvasin kysymyksesi. Tässä perustelut:

        1. Aamupisun tarkka aika on tärkeä. Kun pissaatte niin tsekkaan kämppänne pikaisesti. Pissin määrä taas kertoo tietenkin sen kuinka paljon mulla on aikaa tarkastuskäynnille. Sanottakoon vielä sellainen että ruukaatte hieman vaihdella pisun paineen voimakkuutta mikä tuo lisävaikeutta turvallisen tsekkausajan arviointiin.

        2. Rintsikoitten koon tulee vastata rintojenne kokoa. Väitätkö että olisit saanut väärän kokoisia rintsikoita joululahjaksi...:(


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Arvasin kysymyksesi. Tässä perustelut:

        1. Aamupisun tarkka aika on tärkeä. Kun pissaatte niin tsekkaan kämppänne pikaisesti. Pissin määrä taas kertoo tietenkin sen kuinka paljon mulla on aikaa tarkastuskäynnille. Sanottakoon vielä sellainen että ruukaatte hieman vaihdella pisun paineen voimakkuutta mikä tuo lisävaikeutta turvallisen tsekkausajan arviointiin.

        2. Rintsikoitten koon tulee vastata rintojenne kokoa. Väitätkö että olisit saanut väärän kokoisia rintsikoita joululahjaksi...:(

        VÄÄRÄN KOKOSIA??No kuules, ku ei ole tullu minkään kokosia! :] Nii ja se viel, että mä pissin nii hiljaa, ettet sä mun luona ole voinu käyttää tuota lirutusääntä hiippailun mahdollistamiseen. :))


      • kahtoppa vaan ku täällä on päästy vihdoinki ihte asiaan ;) kummasti se jäbänki ankeaa arkea piristää ku välillä mietiskelee noita typykän rintoja.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kerroppas mulle mitä tekemistä esim. meidän vessankäynneillä ja sen pisumäärillä sekä rintsikoitten koolla on tuossa tintun työssä??? Taidatki olla aika pervo tonttu..riekut jossaki ja tiiraat tollasia intiimejä juttuja..hyi sua ;)) Annappas ny hyvä selitys tai perästä kuuluu..meitä on kolme vahvaa naista odottamassa hyvää selitystä ;)) Taidat olla pulassa..:))

        Sori vaan Tinttis mut ny ei sit apui tuu. Katos ku sä oot ainoo mimmi tän keissin paris ku Ariel sanoi et puisevaa ja mä luulen et Kittie funtsii samaa. Säki voisit ryhtyy juomaan iltaisin puol litraa yrttiteetä ennen ku meet koisiin ku sillai sitä pisuu tulee... ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        kahtoppa vaan ku täällä on päästy vihdoinki ihte asiaan ;) kummasti se jäbänki ankeaa arkea piristää ku välillä mietiskelee noita typykän rintoja.. ;)

        No mäki diggaan... Kai sit pitää antaa kerranki Toljanteril peukkuu ku tällai toi valoo synkkään päivään ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        kahtoppa vaan ku täällä on päästy vihdoinki ihte asiaan ;) kummasti se jäbänki ankeaa arkea piristää ku välillä mietiskelee noita typykän rintoja.. ;)

        No pienestäpä se sunkin päiväs piristyy..Pitäsköhän minunki kokeilla aatella jotain miehiin liittyvää jos siitä kirkastuis minunki päiväni... ;))

        Tuli heti jotain mieleen.. :P


      • artagnan kirjoitti:

        Sori vaan Tinttis mut ny ei sit apui tuu. Katos ku sä oot ainoo mimmi tän keissin paris ku Ariel sanoi et puisevaa ja mä luulen et Kittie funtsii samaa. Säki voisit ryhtyy juomaan iltaisin puol litraa yrttiteetä ennen ku meet koisiin ku sillai sitä pisuu tulee... ;)

        Yrttiteetä???? Yääääkkk.. :¤ Ja kyllä mä veskiin meen ilman tota litkuaki. Ja sitä paitsi pitääkö sitä muka liruttaa niin, että koko huusholli raikaa..vähä niinku miehet..kuulostaa aivan niinku olis pöntöstä lentämässä pohja pois :B

        Kuule Artsi..kantsisko välillä aatella sillä yläpäälläki..;)


      • artagnan kirjoitti:

        No mäki diggaan... Kai sit pitää antaa kerranki Toljanteril peukkuu ku tällai toi valoo synkkään päivään ;)

        Pongasit sit yhen asian vaan siel..hohhoijaa suaki..Alkaa tuntumaan, että sillä sun meikkipäälläs oli liian vähän kokoa ;))

        Eikä tontulle mitään peukkuja..eihän toi punanuttu muutenkaa meinaa pysyä lattianpinnalla...:P Nyt tästä saa kuulla koko loppuvuoden, ku rehentelee tälläki asialla...:P


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Tuo on totta...

        Raivostuttavinta on tuo uusien aputonttujen olematon muistikapasiteetti. Jo reilun tuhannen osoitteen ulkoa muistaminen tuottaa heille hankaluuksia, voitko kuvitella!

        Itse pystyn luettelemaan vaikka heti sun, Arielin ja Kittien perustietoja. Perustietoihin kuuluu esimerkiksi nukkumaanmenoaikanne minuutin tarkkuudella (perustuu 14 vuoden keskiarvoon), heräämisaika (perustuu 14 vuoden keskiarvoon), mihin aikaan menette aamupisulle (perustuu 14 vuoden keskiarvoon), kuinka monta millilitraa pisua tulee (perustuu 14 vuoden keskiarvoon), rintsikoittenne koko (perustuu 1 vuoden keskiarvoon) ym ym...

        Tämmöisiä perusjuttuja nuo ressukat ei vaan meinaa muistaa, ilmankos meinaan hermostua:(

        Guess what cutie pie ;)) I don't wear bra because there are no benefits gained from wearing one, hahaha ;)) Sulla on ollut niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin väärä osoite...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Yrttiteetä???? Yääääkkk.. :¤ Ja kyllä mä veskiin meen ilman tota litkuaki. Ja sitä paitsi pitääkö sitä muka liruttaa niin, että koko huusholli raikaa..vähä niinku miehet..kuulostaa aivan niinku olis pöntöstä lentämässä pohja pois :B

        Kuule Artsi..kantsisko välillä aatella sillä yläpäälläki..;)

        Se on mun lempijuomaa kermavaahtokaakaon lisäksi... :))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Se on mun lempijuomaa kermavaahtokaakaon lisäksi... :))

        Ai..mä taas en ole koskaan oikeen piitannu teestä. Mun makuun ne maistuu myrkylle. :[ Kahvi taas on niin nannaa. En ees eläis ilman sitä :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Pongasit sit yhen asian vaan siel..hohhoijaa suaki..Alkaa tuntumaan, että sillä sun meikkipäälläs oli liian vähän kokoa ;))

        Eikä tontulle mitään peukkuja..eihän toi punanuttu muutenkaa meinaa pysyä lattianpinnalla...:P Nyt tästä saa kuulla koko loppuvuoden, ku rehentelee tälläki asialla...:P

        No tota noin... Ny sä kyl joudut syyttää Toljanterii ku hän tään elintärkeen jutskan nosti tapetil et siitä hän kyl ansaitsee pointsitki. Katos ku bamlataan rintsikoist nii rintoi silloin funtsitaan. Jos sä saat lahjapaketinki et sä sitä rupee ihaileen vaan funtsit vaan sisältöö... ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Guess what cutie pie ;)) I don't wear bra because there are no benefits gained from wearing one, hahaha ;)) Sulla on ollut niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin väärä osoite...

        No sä saat multa peukkuu muru ku tollai näytät mainioo esimerkkii. Sit ku ottaisit viel aurinkoo yläosattomis nii saisit toisenki... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No tota noin... Ny sä kyl joudut syyttää Toljanterii ku hän tään elintärkeen jutskan nosti tapetil et siitä hän kyl ansaitsee pointsitki. Katos ku bamlataan rintsikoist nii rintoi silloin funtsitaan. Jos sä saat lahjapaketinki et sä sitä rupee ihaileen vaan funtsit vaan sisältöö... ;)

        Taidan hankkiutua naistontuks..Pitäähän sitä jonkun käydä miesten makkareissa tarkistamassa kriittiset mitat pikkupökien varalta.;)) Tästä tulee jännä vuosi!! ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Taidan hankkiutua naistontuks..Pitäähän sitä jonkun käydä miesten makkareissa tarkistamassa kriittiset mitat pikkupökien varalta.;)) Tästä tulee jännä vuosi!! ;))

        No mikäs siinä... En mä kuule huonoo tykkäis ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No mikäs siinä... En mä kuule huonoo tykkäis ;)

        Mitä meinaat..ottaisko tonttu mut työkamuks..? ;) Musta olis paljon hyötyä..:))


      • tajua_jo
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Guess what cutie pie ;)) I don't wear bra because there are no benefits gained from wearing one, hahaha ;)) Sulla on ollut niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin väärä osoite...

        Nolaat vaan ittes poloinen, pikkulikka. Varrttuneempana hoksaisit vetäytyä kuviosta jonne et kuulu. Rintaliivittömyytes kiinnostaa kypsiä miehiä yhtä vähän kuinKeparin pääkirjoitue. Kiinnostuksen kohde on eri mutta sä tollo junnaat vain jaloissa.


      • totta_puhut
        tajua_jo kirjoitti:

        Nolaat vaan ittes poloinen, pikkulikka. Varrttuneempana hoksaisit vetäytyä kuviosta jonne et kuulu. Rintaliivittömyytes kiinnostaa kypsiä miehiä yhtä vähän kuinKeparin pääkirjoitue. Kiinnostuksen kohde on eri mutta sä tollo junnaat vain jaloissa.

        Häpeää tuota.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mitä meinaat..ottaisko tonttu mut työkamuks..? ;) Musta olis paljon hyötyä..:))

        Kuules mun työkaveriksi pääsemiseen vaaditaan 17 vuoden koulutus ja 45 kurssia, ei näihin johtopaikkoihin noin vaan tulla!

        Miesten pökät on muuten niin elastiset että tarkempaa tarkastelua ne ei tosiaan ansaitse. Ja Arielille semmoinen että mun virkavelvoite nyt vaan on sellainen että joudun mittomaan myös sinun rintasi hyvinkin tarkasti. Vaikka itse et rintsikoita halua käyttää niin jos joku sulle ne ostaa niin oishan se kiva että koko olisi oikea...


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Kuules mun työkaveriksi pääsemiseen vaaditaan 17 vuoden koulutus ja 45 kurssia, ei näihin johtopaikkoihin noin vaan tulla!

        Miesten pökät on muuten niin elastiset että tarkempaa tarkastelua ne ei tosiaan ansaitse. Ja Arielille semmoinen että mun virkavelvoite nyt vaan on sellainen että joudun mittomaan myös sinun rintasi hyvinkin tarkasti. Vaikka itse et rintsikoita halua käyttää niin jos joku sulle ne ostaa niin oishan se kiva että koko olisi oikea...

        Älä höpötä..Mä tuun sinne töihin suhteilla..elikkäs sun kautta tietysti ;) Ja kyllä miesten pökien sopivuutta pitää kattella, ku niitä kankaita on nii monenmoisia..Mä voin alottaa susta..niinku oot sillai mun harjottelukappale. Työsuhde on taattu sen jälkeen ;)))


      • tajua_jo kirjoitti:

        Nolaat vaan ittes poloinen, pikkulikka. Varrttuneempana hoksaisit vetäytyä kuviosta jonne et kuulu. Rintaliivittömyytes kiinnostaa kypsiä miehiä yhtä vähän kuinKeparin pääkirjoitue. Kiinnostuksen kohde on eri mutta sä tollo junnaat vain jaloissa.

        Angry idiot iski taas, tällä kertaa näköjään pikku pienissä...

        Oot hassu noin niinku varrrrtuneeksi:)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Se on mun lempijuomaa kermavaahtokaakaon lisäksi... :))

        Täällä on eräs poitsu joka välittää susta, eipä muuta..


      • 2luokkaa
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Guess what cutie pie ;)) I don't wear bra because there are no benefits gained from wearing one, hahaha ;)) Sulla on ollut niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin väärä osoite...

        Rahkeet ei riitä koskea epäkelpoon, Tinttuliinan kautta sohii sua säälittävää että olisit tyytyvääinnen.


      • se_joku_
        HerraToljanter kirjoitti:

        Kuules mun työkaveriksi pääsemiseen vaaditaan 17 vuoden koulutus ja 45 kurssia, ei näihin johtopaikkoihin noin vaan tulla!

        Miesten pökät on muuten niin elastiset että tarkempaa tarkastelua ne ei tosiaan ansaitse. Ja Arielille semmoinen että mun virkavelvoite nyt vaan on sellainen että joudun mittomaan myös sinun rintasi hyvinkin tarkasti. Vaikka itse et rintsikoita halua käyttää niin jos joku sulle ne ostaa niin oishan se kiva että koko olisi oikea...

        Tarjoudun ostamaan, mutta mitat otan mieluusti omin toimin.


      • halpa_ostos
        HerraToljanter kirjoitti:

        Kuules mun työkaveriksi pääsemiseen vaaditaan 17 vuoden koulutus ja 45 kurssia, ei näihin johtopaikkoihin noin vaan tulla!

        Miesten pökät on muuten niin elastiset että tarkempaa tarkastelua ne ei tosiaan ansaitse. Ja Arielille semmoinen että mun virkavelvoite nyt vaan on sellainen että joudun mittomaan myös sinun rintasi hyvinkin tarkasti. Vaikka itse et rintsikoita halua käyttää niin jos joku sulle ne ostaa niin oishan se kiva että koko olisi oikea...

        Yhdet rintsikat saadaan ostettua jos laitat neidon kiertoon.


      • realismia
        totta_puhut kirjoitti:

        Häpeää tuota.

        No ei tuossa mitään pahaa tarkoitettu, miehillä vaan on tapa noteerata kiinnostavin nainen ensimmäisenä. Pää kääntyy herkästi tuonkin nuoren neitosen perään huolimatta, että vierellä on oma tyttöystävä. Näin se vaan on. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä jne.


      • kaunista_katseltavaa
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Guess what cutie pie ;)) I don't wear bra because there are no benefits gained from wearing one, hahaha ;)) Sulla on ollut niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin väärä osoite...

        Kaunis näky kun nuori timmikroppainen nainen kulkee ilman rintsikoita.


      • jatkanpa_vielä
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Guess what cutie pie ;)) I don't wear bra because there are no benefits gained from wearing one, hahaha ;)) Sulla on ollut niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin väärä osoite...

        Pahoista puheista ei pidä välittää tai ottaa itseensä, kateelliset ne vaan haukkuu.


      • jatkanpa_vielä kirjoitti:

        Pahoista puheista ei pidä välittää tai ottaa itseensä, kateelliset ne vaan haukkuu.

        Minua taas kerran ihmetyttää tämä juttu, kun kaunotarta haukutaan, niin kaikki ovat tukemassa..

        Täällä palstalla saa moni muukin törkyä niskaan ja tukea ei tule tippaakaan.. Miettikääpäs sitä vähän!


      • ulkonäöltä_tunnen
        kaunista_katseltavaa kirjoitti:

        Kaunis näky kun nuori timmikroppainen nainen kulkee ilman rintsikoita.

        No siinä on vanhemmilla osuneet geenit kohdalleen kun ovat jälkikasvua värkänneet. Silmä lepää..


      • tsemppihali
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Guess what cutie pie ;)) I don't wear bra because there are no benefits gained from wearing one, hahaha ;)) Sulla on ollut niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin väärä osoite...

        Reippaasti vaan takaisin jos noista loukkaannuit, kaikki susta tykkää kaunis neitokainen:)


    • Olisi kivaa tietää mihin Kokkola tuhlaa verorahat. Olisi kivaa tietää miten tavallinen kanssa suhtautuu ku Kokkolassa on niin paljon pakolaisia? Olisi kivaa tietää onko Kokkolan julkisissa rakennuksissa hometta? Olisi kivaa tietää miten Kokkolassa kohdellaan työttömiä? Olisi kivaa tietää miten kokkolassa ei saada järkeviä päätöksiä? Olisi kivaa tietää että onko kokkolassa hyvä veli järjestelmä ku kuka pääsee kesä töihin?

      Olisi kiva tietää miten Sote vaikuttaa Kokkolan terveyspalveluihin?

      Tässä vain muutamia aiheita, joita kepari voisi tutkia

      • Mä mietin tuota verorahajuttua kans..Meneeköhän niin niinku koko maassa, että herrat käyttää omiin hulppeisiin kuluihinsa..


    • hyvästi_

      Tyrkyltä pikkulikalta lähtee luulot tämän viestiketjun lukemisen jälkeen.

    • Indokrinaatio

      Jos haluat lukea propagandaa "maahanmuutosta" tai tuulivoimasta,niin Kepari on valintasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe