VOISIKO JOKU OTTAA MULLE PIKAVIPIN?

Kanadagoose

Tarttisin apua ku on menny luottotiedot tossa ennen joulua kaikki pika vippipaikat jo koluttu.... oon yh-äiti 3-vuotias poika ja kaks kissaa. Poika nyt onneks tykkää pelkästä puurosta ja ei tuu siks kalliiks, mutta kissoille en viitti noita kaupan ruokia ostaa kun, luin että niissä on nanopartikkeleita tms... NE on niin rakkaita!!

Niin että oisko täällä ketään iHANAA ihmistä joka vois ottaa 500 Euron pikavipin omalla nimellään?? Pystyn maksamaan sen pois helmikuussa kun exä lähettää rahaa (joka kuukausi luvannu)??? Tai jos löytyy pari ihanaa niin saisin myös yhen takin, jota katellu jo pidemmän aikaa?

voidaan myös kattoo silleen, että voin tehä palveluksia tota vastaan. MUTTA SEXYHOMMIIN EN RYHDY! Ihan tarpeeks harmia jo ennestään....

Niin oisko joku? Tarvisin 20kymmenes pv ku pitää kissoille saada vklopuks ruokaa (oon lähössä laivalle).

Pistäkää viestii kaikki!

16

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainalöytyy

      Juu minä lainaan sopivan summan

      • Kanadagoose

        IHANA OOT! Pystyisitkö antaa 600 Euroa, ku mietin jos ostais myös uudet valjaat pojalle? Ja sit laivalle ois kiva saada vähän rahaa taxfreehen... Kattelin jo yhtä parffyymiä...

        Laita viestii heti ku tiiät: [email protected]


      • juupatijuuu

        no tottakai.. #trsk#.. tarpeeseenhan tuo näytää menevän, niin kuin just parfyymeihin. drinksuista puhumattakaan.. yms laivalla.


      • Kanadagoose

        Joo, lähetään tolla Gracella piipahtaa. =D Täytyy viel yrittää suostutella vaan yks kaveri kattoo poikaa ja kissoi sen aikaa...

        Mailia oottelen!! Mut ei paniikkia!


      • lainaailmanluottotieotja
        juupatijuuu kirjoitti:

        no tottakai.. #trsk#.. tarpeeseenhan tuo näytää menevän, niin kuin just parfyymeihin. drinksuista puhumattakaan.. yms laivalla.

        Kokeileppa tuolta http://www.vippiluottotiedottomalle.com


    • Olihän_provo

      Olihan?

      Jos kirjoituksissa oli puoletkaan totta niin se kyllä kertoo ongelman ytimen.

      Mullakin tulee aikoja jolloin raha on tiukassa, en kuitenkaan hoida asiaa lainalla.
      Supistan menoja ja teen pitempää työpäivää.

      • Kanadagoose

        Mitä sä tarkotat tolla Provolla??

        Musta eletään kuitenkin vaan kerran ja kaikki aina järjestyy kyll. =D Itse asiassa sainki yöllä pari tarjousta mailii... Hoitajan pojalle yms.

        Töihinhän mä en voikkaa lähtee ku noi kissat pärjää tosi huonosti yksin pojan kaa. Eikä oikein nappaa istuu toimistoss...


    • luuseri...-

      Mee kerään pulloja.

      • Kanadagoose

        Viime kesänä yritettii exän kaa, mut ei se oikein kannattanu, ku joutu maksaa veroi niin paljo... Ja sit poikaki kerran hävis Ruttopuistoon.


    • tuolta_apua
      • täältäpesee

        Ilman muuta! Paljoko pannaan tulemaan? Olisko enshätään 10.000?
        Ja mullehan ei tarvitse maksaa takas. Hyvä kun jollekin kelpaa mun rahat. Itse kun en tiedä mihin niitä levittelis.


      • eiannaeiannaeianna

        Mutta kun ei anna.

        Tällä hetkellä luomme verkostoa ihmisistä, jotka ovat valmiita myöntämään luottoa myös luottotiedottomille. Kun verkostomme on riittävän suuri, aloitamme luottojen välityksen.


    • Jenniina1111

      Tämä on hauska provo. Hekottelin tälle kuin parhaalle sketsille. Kiitos :)

      • dfgdfs

        Hekottelit kieriskellen lattialla...niin minäkin..hah hah.


    • Rikastutaan
    • Oskariolematon69

      Mä olen kuolemansairas ja en tarvitse rahojani. Mikäli joku haluaa mennä mun puolesta Mega Star laivalle ja päivittää reissun mun FB:n niin maksan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe