Miksi siunata Israelia?

fsfg

Ihmisten reaktiot Israelia vastaan perustuvat usein tietämättömyyteen ja toisaalta Jumalan vastaisen henkimaailman vaikutukseen. Toivon että näinä lopun aikoina mahdollisimman moni, erityisesti kaikki kristityt, voisivat herätä Jumalan todellisuuteen, ja alkaa siunaamaan kaikin mahdollisin tavoin Jumalan omaisuuskansaa ja Jerusalemia, ja tulla näin osalliseksi Jumalan tahdon mukaisesta elämästä myös tässä tärkeässä asiassa ja runsaasta siunauksesta jonka Hän vuodattaa kaikkien niiden päälle jotka Häntä, ja Hänen Sanaansa ja kansaansa rakastavat.

"Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri,.. Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan." (Sak.12:2-3)

Israel on planeettamme keskus, ja tämän ihmeellisen maan ja Jerusalemin problematiikka pysyy Jumalan tahdosta jatkuvasti otsikoissa ja vaikeana kysymyksenä kansainvälisessä politiikassa ja ihmisten mielissä. Meidän kristittyjen tulisi kuitenkin tuntea Jumalan Sanan totuus koskien tätä maata ja tätä kansaa; iankaikkisuus-kohtalomme riippuu osittain siitä, ja se on Jumalan kello jota seuraamalla tiedämme missä ajassa olemme.

Miksi siunata Israelia? Pääasiallinen syy: Koska se on Jumalan tahto.

Ortodoksijuutalaisia muurilla, joka on ainoa jäljelläoleva osa v. 70 tuhoutuneesta temppelistä.
Perustelut / Selitys

Raamattu kertoo juutalaisen kansan vaiheista, aina sen syntymästä aikojen loppuun asti. Juutalaiset polveutuvat Aabrahamin pojasta, Iisakista jonka kanssa Jumala teki liiton, ja Iisakin pojasta Jaakobista, jonka nimeksi Jumala antoi myöhemmin Israel, jonka kahdestatoista pojasta varsinaisesti tuli juutalaisten 12 sukukuntaa.

Jumala sanoi jo Aabrahamille:

"Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä." (1.Moos.12:3)
Lauseen loppu viittaa Messiaaseen, joka nousisisi hänen jälkeläisistään. Aabrahamin vaimonsa orjattaren kanssa saama lapsi Ismael (josta arabit polveutuvat) ei voi tulla kysymykseen, koska Jumala sanoo Aabrahamille "sillä ainoastaan Iisakista sinä saat nimellesi jälkeläiset" (1.Moos.21:12)

Jumala vahvisti vielä Iisakille:

"Sillä sinulle ja sinun jälkeläisillesi minä annan kaikki nämä maat ja pidän valan, jonka minä olen vannonut sinun isällesi Aabrahamille. Ja minä teen sinun jälkeläistesi luvun paljoksi kuin taivaan tähdet ja annan jälkeläisillesi kaikki nämä maat, ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki kansakunnat maan päällä." (1.Moos.26:3-4)
jatkuu
http://www.laverdaduniversal.org/siunisr.html

7

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sananvapautta

      Kristillinen ja raamatullinen näkökulma.

      • dsggg

        Sitähän sen pitäisi olla.


      • Faktaaaa

        Jumala sanoi jo Aabrahamille:

        "Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä." (1.Moos.12:3)
        Lauseen loppu viittaa Messiaaseen, joka nousisisi hänen jälkeläisistään. Aabrahamin vaimonsa orjattaren kanssa saama lapsi Ismael (josta arabit polveutuvat) ei voi tulla kysymykseen, koska Jumala sanoo Aabrahamille "sillä ainoastaan Iisakista sinä saat nimellesi jälkeläiset" (1.Moos.21:12)

        Jumala vahvisti vielä Iisakille:

        "Sillä sinulle ja sinun jälkeläisillesi minä annan kaikki nämä maat ja pidän valan, jonka minä olen vannonut sinun isällesi Aabrahamille. Ja minä teen sinun jälkeläistesi luvun paljoksi kuin taivaan tähdet ja annan jälkeläisillesi kaikki nämä maat, ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki kansakunnat maan päällä." (1.Moos.26:3-4)
        jatkuu
        http://www.laverdaduniversal.org/siunisr.html


      • sdda

        amenta vaan-


    • Mualaisjärkkee

      Miksi???

      Miksi siunata tappajakansaa, joka pimeydessä vaeltaa. Gazaan hyökkäys oli sekin teko, jota ei varmasti moni siunaa, vai siunaako sitten siionisti? Sen Toora oppi sen sallii.
      Maalaisjärkeä tarvitaan, ei sekopäisiä vanhoja mielipuolisia tappojen hyväksymisiä.

    • Sylttytehdas

      Ketään ei pidä kirota vaikkei kannattaisikaan toisen mielipiteitä. Kirottuja voisivat olla ne, jotka murhaavat toisia ihmisiä, varsinkin lapsia! Näitä löytyy nykyaikanakin ja murhia tehdään niistä rankaisematta "vahingossa". Israel on siitä kuuluisa. On tappanut suomalaisenkin rauhanturvaajan TAHALLAAN...siitä ei voi muuta mieltä olla. Tappoi lähes kolme vuotta sitten "avovankilassa" tietojen mukaan 560 lasta ja lähes pari tuhatta aikuista. Vammautuneita sitten lukematon määrä.
      EI SIUNATA TOISTEN PAHOINPITELIJÖITÄ JA ALISTAJIA!
      Maatkin on viety sen omistajilta.

    • EiJaffaa

      Israel-boikottini on jatkunut 40-vuotta ja saa jatkua niin kauan, kunnes he oppivat olemaan ihmisiksi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      424
      4714
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2349
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1750
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      326
      1467
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      81
      1141
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1105
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1025
    Aihe