Fyysinen läheisyys suhteen alussa

Rakkauttakohan

Miten teillä on uuteen kiinnostavaan ihmiseen tutustuessa kehittynyt fyysinen läheisyys ihan kosketuksen ja seksinkin tasolla? Onko ylipäätään ekoilla treffeillä tullut tunne että jokin toisessa vetää puoleensa?

Itsestä melko kokemattomana tuntuu, että vaikka ei tunnekaan toisen koko historiaa js tiedä hänestä kaikkea, niin tahtoisin silti mahdollisimman nopeasti alkaa halailla ja suudella, tavallaan jotta tietäisin mitä tunteita se tuo minussa esille, vai tuoko mitään.
Mitä mieltä te olette?

18

2694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LäheisyyttäJaSuukkoja

      Rippuu tietysti ihmisestä, mutta henkilökohtaisesti olen hyvin suoraviivainen. Seksiä minulla oli mieheni kanssa heti ekalla tapaamisella. Tuntui hyvältä ja oikealta.

    • Tee miten parhaaksi näet, ainakin kerro jos haluat halata tai jotain

    • Tarleena54

      Minulla on aina ollut niin, että aluksi vain jutellaan ja tutustutaan ja sitten viikkojen kuluessa, jos ihastus syvenee, tulee luonnostaan mukaan halaaminen, kädestä pitäminen ja suutelu. Sänkyyn en halua mennä kuon vasta noin parin kuukauden kuluttua, jos tunne on syventymässä rakkauden puolelle. Joskus on mennyt 4 kk, kerran puoli vuotta. Tämä tuntuu oikealta minulle.

      • näenkaikkikavereina

        Tällaiset jutut koen itselleni vieraaksi. Alkaa tosissaan tuntua siltä, että olen loppuelämäni yksin, koska ei taida löytyä sellaista miestä joka hakee pelkästään kaveria harrastuksiin.


    • NäinMeillä

      Minusta kyllä kiinnostus ilmaistaan myös fyysisesti hyvin pian, mielellään ensimmäisillä treffeillä. Mutta toki ensi kerran niin että se ei tunnu toisesta ahdistavalta eli pienellä kosketuksella sopivalla hetkellä tms. Ja katsellaan millaisen reaktion aiheuttaa. Jos saa "vihreää" valoa niin sitten siitä eteenpäin aina sen mukaan miten asiat etenevät.
      Omat suhteet lähteneet aina joko varsin nopeasti "lentoon" tai sitten kipinää ei ole ollut ja homma on kuivunut kasaan. Sen kipinän huomaa juuri fyysisyyden tulosta kuvaan.
      Ja jotta kukaan ei ymmärrä väärin niin tämä ei tarkoita että sänkyyn pitäisi hypätä nopeasti.

    • alusta

      Kamalaa painantaa vaan.

    • paukuttelija

      Mä aina ekoilla treffeillä etenen fyysisesti. Yleensä panen muijaan siinä ravintolan pöydällä. Harmi vain kun jotkut kateelliset kutsuu poliisit paikalle sitä toimitusta katsomaan. Se häiritsee luonnollisesti ikävästi menoa. Mutta jatketaan sitten putkassa panemista!

    • aikuinenmies-

      Joo minäkin haluan heti halailla ja pussailla naista että näkee tuleeko siitä mitään. Jos nainen ei ole avoimin kortein eikä hymyile ja anna halata niin aika toivotonta siinä mitään tehdä. Tapaan vain sellaisia puheliaita naisia jotka ovat tosimielessä liikeellä ja kysynkin aina millä mielellä mennään.

      • aikanainen-

        Se puheliaisuus ei ole sitten ikinä myöhemmin alkanut ottaa aivoon? Vai onko ollut vain tarkoituskin hakea suht' lyhytaikaista panoa? Tosi mielessä on ihan eri käsite, jos on tarkoitus etsiä panoa, lyhytaikaista suhdetta tai pitkäaikaista suhdetta. Tosi mielessä siis jotain näistä.

        Jos toinen osapuoli menee "liian helposti" sänkyyn, niin sama voi sitten käydä myös olemassa olevan suhteen aikana tai suhteen rakoillessa. Tarkoitan vain, että ihminen yleensä pyrkii noudattamaan tuntemaansa käyttäytymiskaavaa, eikä siitä paljoa poikkea. Olen toisaalta tyytyväinen ollessani keski-ikäinen. Jää haksahtamatta niihin juttuihin, jotka 10 - 20 vuotta sitten olisivat menneet itseeni täydestä.


      • TotuusTämäkin
        aikanainen- kirjoitti:

        Se puheliaisuus ei ole sitten ikinä myöhemmin alkanut ottaa aivoon? Vai onko ollut vain tarkoituskin hakea suht' lyhytaikaista panoa? Tosi mielessä on ihan eri käsite, jos on tarkoitus etsiä panoa, lyhytaikaista suhdetta tai pitkäaikaista suhdetta. Tosi mielessä siis jotain näistä.

        Jos toinen osapuoli menee "liian helposti" sänkyyn, niin sama voi sitten käydä myös olemassa olevan suhteen aikana tai suhteen rakoillessa. Tarkoitan vain, että ihminen yleensä pyrkii noudattamaan tuntemaansa käyttäytymiskaavaa, eikä siitä paljoa poikkea. Olen toisaalta tyytyväinen ollessani keski-ikäinen. Jää haksahtamatta niihin juttuihin, jotka 10 - 20 vuotta sitten olisivat menneet itseeni täydestä.

        "Jos toinen osapuoli menee "liian helposti" sänkyyn, niin sama voi sitten käydä myös olemassa olevan suhteen aikana tai suhteen rakoillessa. Tarkoitan vain, että ihminen yleensä pyrkii noudattamaan tuntemaansa käyttäytymiskaavaa, eikä siitä paljoa poikkea"

        Ihmisistä voi toki tehdä johtopäätöksiä mutta koska kaikki ihmiset myös muuttuvat ja käyttätyvät eri aikoina ja eri tilanteissa eri tavalla, noiden jähtopäätösten luotettavauus on usein kyseenalainen.
        Yhtä hyvin voisi päätellä että jos ei heti suhteen alussa mene "helposti" sänkyyn, alkaa helposti myöhemmin suhteessa pihtaamaan jos tulee yhtään ongelmia. Mutta eihän sekään sitä kerro.


    • ffytu

      Meillä alkoi juttu vain seksisuhteella. Harrastettiin seksiä ja that's it. Kahviteltiin ja harrastettiin kyllä myös yhdessä, mutta ei muuta.

      Jossain vaiheessa uskalsin vähän silitellä miestä selästä seksin aikana ja seksin jälkeen. Jäin kainaloon.

      Jossain vaiheessa sitten halasin miestä, kun hänellä oli huono päivä.

      Sitten suukotin poskelle.

      Sitten suulle.

      Ja sitten mies alkoi suutelemaan seksin aikana.

      Ja nyt kaikki tuo on ihan normaalia. Vielä ollaan sen verta ujoja, ettei käsi kädessä kuljeta kaupungilla, mutta kyllä pikainen pusu voidaan vaihtaa, kun eri suuntiin lähdetään.

      Hiljalleen on tullut mukaan (vaikka vähän hassussa järjestyksessä) ja kiva aina odotella, mitä seuraavaksi tulee lisää.

      • kukavaanmies

        Huh, miten kylmäävää. Paneskelette, mutta ette voi edes kaupungilla pitää kädestä, kun se olisi ilmeisesti noloa. No, toivottavasti pussailunne etenee ja johtaa lämpimiin tunteisiinkin pian.

        Itse en tuohon pystyisi.


    • mäolenseikäviäihminen

      Mä olen se ikävä ihminen, joka tuntee heti, onko sitä kipinää vai ei suhteen jatkumiselle. Toki olen tapaillut myös miehiä, jotka ei saa mussa mitään aikaan. Ei minkäänlaisia tunteita. Olen vaan halunnut kokeilla, josko suhde etenisi hiljalleen ennen mitään fyysistä. Mutta kun ei niin ei. Väkisin en enää ala yrittämään.
      Eli vaikka heti ekalla tapaamisella jos toinen saa pöksyt kastumaan. Kyllä sen huomaa, jos tunne on molemminpuolista.

      • zeizeileppä

        Juu kyllä nainen huomaa onko kipinää nopeammin kuin mies, sillä miehen rannekellon näkee jo heti kättelyssä. Myös se että kuinka arvokkaaseen ravintolaan mennään kertoo tuleeko sitä kipinää


      • mäolenseikäviäihminen
        zeizeileppä kirjoitti:

        Juu kyllä nainen huomaa onko kipinää nopeammin kuin mies, sillä miehen rannekellon näkee jo heti kättelyssä. Myös se että kuinka arvokkaaseen ravintolaan mennään kertoo tuleeko sitä kipinää

        Tuo on miesten kuvitelmaa. Kipinällä ja miehen varakkuudella ei ole mitään tekemistä keskenään. En mä edes huomaa miehen rannekelloa ja arvokkaaseen ravintolaan en edes lähde syömään, koska en tykkää sellaisista paikoista. Kyllä ne kuule on ihan perusjamppoja, joiden kanssa sitä kipinää löytyy.


      • eimenehyvin
        zeizeileppä kirjoitti:

        Juu kyllä nainen huomaa onko kipinää nopeammin kuin mies, sillä miehen rannekellon näkee jo heti kättelyssä. Myös se että kuinka arvokkaaseen ravintolaan mennään kertoo tuleeko sitä kipinää

        Rahalla ei saa rakkautta eikä kipinää. Hyvä esimerkki Trump ja vaimonsa. Jokainen näkee, että he eivät viihdy keskenään ja ovat yhdessä muista syistä. Trump muutenkin on jo kolmatta kertaa naimisissa, joten huonosti on mennyt. Hänellä on niin huono luonne, että hän ei edes voi saada aitoa rakkautta.


    • Jdllsujf

      Minä halaan hyvin pian, kun on tapana tervehtiä halaamalla hyvänpäiväntuttujakin.
      Suutelu ekojen tapaamisten aikana yleensä, enkä sitä jaksa venyttää jos siltä tuntuu! Seksiin odotan jonkin aikaa, haluan tuntea ihmistä jonkin verran että pystyn menemään sänkyyn ja nauttimaan siitä.

      • Halihalisuukko

        Aikalailla samaa mieltä.

        Aloittajalle: Suutelu ja halailu kertoo ihmisestä paljon. Se on hyvä testi. Kannattaako seksille olla päivämäärää? Se on liian laskelmoivaa tai vanhanaikaista.

        Zeizeileppä: jätä kello pois. Lainaa kaverilta vanha auto. Pelkän rahanperässäjuoksijat karsiutuvat ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe