Kurkut halpeni S-marketeissa

2.8euroo_kilolta

Nyt saa naiset halvalla masturpaatiopatukkaa.

100

2323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanas

      Täytyykin heti lähteä hakemaan kun voi ostaa muutaman kilon kerralla.

      • SasuJenienkanssaseksiä

        Ostin kaksi paksua kurkua toinen on syömiseen ja toinen itsetyydytykseen...tälläisen valinnan minä tein tänään ja tein keskiyöllä.


      • ejuikuiloijaahoijaa
        SasuJenienkanssaseksiä kirjoitti:

        Ostin kaksi paksua kurkua toinen on syömiseen ja toinen itsetyydytykseen...tälläisen valinnan minä tein tänään ja tein keskiyöllä.

        hyvä valinta, ja egologinen...


      • Kookaskeltainen

        Tällä viikolla käyn hakemassa kaksi kurkkua ja kortsuja.
        Toisen käytän syömiseen ja toisen itsetyydykseen. Voin myös ostaa kookkaita banaaneja tehdä sillä itsetyydytyksen. Laitan jatkossa kondoomin kurkun tai banaanin päälle. Kokeilen myös mandariinia kondoomin sisällä miltähän se tuntuisi?
        Niitä mahtuisi kaksi tai useampi sisään kerralla.
        Voiskohan kokeilla kondoomin kanssa Mandariinija?


    • tj74vm

      Löyty paksuja kurkkuja...kortsu vaan päälle..heh

      • SasuJenienkanssaseksiä

        Voiko käyttää ilman kortsua? Tuntuu apremmalta ellei syö sitä?


      • tj74vm
        SasuJenienkanssaseksiä kirjoitti:

        Voiko käyttää ilman kortsua? Tuntuu apremmalta ellei syö sitä?

        Yleensä vedän kortsun kurkun päälle..jos sattuu oleen..heh.


      • SasuJenienkanssaseksiä

        Mä en laita mittää...sellasenaan...tuntuu paremmalta...ilman kortsuu...ellei syö sitä tyydytyksen jälkeen...voiko käyttää ilmann kortsuu tuntuu paremmalta...?


      • SasuJenienkanssaseksiä
        tj74vm kirjoitti:

        Yleensä vedän kortsun kurkun päälle..jos sattuu oleen..heh.

        TJ74VM....Tuletko...mukaan mulla on pillu ihana märkä. Samankoisella panaanilla....OK!....Nyt sitten mukaan vain kaikki ketkä haluaa....


      • KELTAINENPANOKALU

        Minä tien taas jossakin välissä...ööh...käykö tänään...keskiyöllä?


    • kotimainen_poitsu

      On aitoa kotimaista, ei tartte mitään kumeja päälle. Ulkomaisista saattaa tulla aittsi.

      • SasuJenienkanssaseksiä

        Aidolle ie tarvii mitään kumia...se on paras ilman kortsuu....


    • Kurkullamennään

      Kotimainen kurkku, sitähän suomalaiset naiset suosii 24/vrk…voi helevetti, taas yksi miesten hekuma kiksi..mitä seuraavaksi?

      • SasuJenienkanssaseksiä

        Paksu lyhyt jykevä....hieman kaareva...paras....


      • tj74vm
        SasuJenienkanssaseksiä kirjoitti:

        Paksu lyhyt jykevä....hieman kaareva...paras....

        Paksu pitkä kaareva...nyt menee ilman kumia..heh..uuuuhhh...


      • tj74vm
        tj74vm kirjoitti:

        Paksu pitkä kaareva...nyt menee ilman kumia..heh..uuuuhhh...

        Homma vielä kesken...pitkitän nautintoa..heh..tekee hyvää..pissattaa vaan kovasti..heh..


      • tj74vm
        tj74vm kirjoitti:

        Homma vielä kesken...pitkitän nautintoa..heh..tekee hyvää..pissattaa vaan kovasti..heh..

        Uuuiiiihhh...mielettömän voimakas ja raju..heh..


      • SasuJenienkanssaseksiä

        Oliko paksu ja kaareva? Kauanko teit? Miltä tuntui?


    • mia36

      Paksu pitkä hieman kaareva kumin kanssa paras, tuli äsken kokeiltua tuntui taivaalliselta...

      • SasuJenienkanssaseksiä

        Taidan kokeilla tänä iltana illemmalla...mulla on tuolla paksu kaareva....sopivan pitkä..kokeilen sitä puolen yön aikaan...istun lattialle...otan paksun eesiin...työntelen sillä...siinä on muovi päällä...ei tarvii..kortonkia...odettelen keskiyöhön....paksu kurkku tekee...hyväää...se on vielä kaareva....


    • mia36

      pikkarini ovat jo kosteat.. kun ajattelen jo että ensi yönä saan nautiskella paksusta, pitkästä ja kaarevasta kurkusta...nyt alkoi panettamaan kovasti kun ajattelen tulevaa yötä... pitäisi saada mieheni houkuteltua nussimaan mua kunnolla ennenkuin hän lähtee yövuoroon töihin... pitää käydä suihkussa ensin ja sitten lähteä herättelemään mieheni ylös... pilluni on kostea, kiimainen ja kaipaa kovaa kullia...

      • SasuJenienkanssaseksiä

        Mulla on ostettu paksu kaareva mehevä...kurkku..jolla aidon...vedellä itselleni...rajun orgasmin...Vetelen niin että tuntuu...pilluni on merkä kun ajattelenkin paksua kurkkua pilluni sisällä...


      • SasuJenienkanssaseksiä

        Olen täällä nyt....panettaa,,haluaako joku mukaan?...Nyt alotetaan...mulla keltainen panokalu...kelllä vihreä....panokalu...käsikin riittäää....Tuota minkä kokoinen on sulla...miten mehevä?...Kohta menee mehevä...vihree sisään...ensin keltainen.....laitan vain suoja käsineet niin...aloitan...OK!...Nyt... kuka lähtee..mukaan nettiseksiin?


      • tj74vm

        Mia36 millainen kalu miehelläsi on.nyt tekis mieli aitoa..pillu ihan valuu..kurkku sisällä..


      • KELTAINENPANOKALU

        On paku ja pitkä kun sen esikäsittelee...ööh!...keltainen kaareva ...olis...tossa tänään keskiyöllä?


    • mia36

      noin 4cm paksu, pituus 16cm, paksuutta saisi olla pari senttiä enemmän niin ei tarttis kurkkua käyttää... nyt alkoi pikkarit kostumaan... pilluni on kuuma ja kiimainen... pitäisi päästä nussimaan kovaa kalua...

      • KELTAINENPANOKALU

        Mulla on keltainen kaareva panaani...panen sillä...laitan pussin vain sen päälle...kovaa panoa...panaanilla...kurkkua en nyt ostanut...nyt tien kaarevalla panaanilla...niin kauan että...orgasmi tulee...keskiyöllä palataan uudestaan..asiaan..


      • tj74vm

        mia36 sun miehesi kalu tuntuis nyt hyvältä..onko kestävä..panaako kauan...


      • mia36

        juuri äsken nussin mieheni kanssa toista kertaa tänään, mieheni lähti käymään suihkussa, pitäis munkin käydä suihkussa ja koittaa houkutella mieheni nussimaan mua jo kolmannen kerran tänään...


      • tj74vm
        mia36 kirjoitti:

        juuri äsken nussin mieheni kanssa toista kertaa tänään, mieheni lähti käymään suihkussa, pitäis munkin käydä suihkussa ja koittaa houkutella mieheni nussimaan mua jo kolmannen kerran tänään...

        mia36 miehesi kestäis varmaan pitkään kun kaksi kertaa lauennut jo..voisit katsoa kun miehesi panisi minua...sais kiimaista yli nelikymppistä..heh..


      • SasuJenienkanssaseksiä

        Ehkä voisinkin mutta empähän ehottele. Hyvähän ehotus on mutta hän ei siihen lähde.


    • Kaarevapanaanipillussa

      Olen tässä missä olet....aloitetaanko?
      Kaivan vain pano välineen sitten mentiin lujaa.
      Se on keltainen kaareva...hyvä kuorinen tanakka eikä ole pieni...
      Ihana...panaani klitaa vasten...kiihottaa...pilluni alkaa...kostua....kirjoitan kohta lisää...

    • tj74vm

      kontalla olen...paksu kurkku syvällä sisällä..porkkana pepussa...heh..ihanaa..

      • SasuJenienkanssaseksiä

        Kuinka syvälle sait? Minkä mittainen kurkku se on? Olet aika ahtaalla. Pillussa paksu kurkku ja pepussa paksu porkkana. Varmasti tuntui ihanlle.


      • tj74vm
        SasuJenienkanssaseksiä kirjoitti:

        Kuinka syvälle sait? Minkä mittainen kurkku se on? Olet aika ahtaalla. Pillussa paksu kurkku ja pepussa paksu porkkana. Varmasti tuntui ihanlle.

        tuntuu se ihanalta kun molemmat reiät täynnä...tulee orgasmi rajuna..pitäisköhän nyt hieman sormettaa..sain kyllä aitoa tänään..heh..


      • SasuJenienkanssaseksiä

        Miten pitkälle työnsit porkkanan ja kurkun? Sittehhän sulla oli aiakmoinen kiihko päällä. Sitten sulla tuli melkoinen ryöppy. Miehistäkin tavaraa...että sillei..?


      • tj74vm
        SasuJenienkanssaseksiä kirjoitti:

        Miten pitkälle työnsit porkkanan ja kurkun? Sittehhän sulla oli aiakmoinen kiihko päällä. Sitten sulla tuli melkoinen ryöppy. Miehistäkin tavaraa...että sillei..?

        mitä tarkoitat miehisellä tavaralla....


      • KELTAINENPANOKALU

        Miehellä ja sillä kolmannella jalalla eli munalla. Sitä minä tarkoitan. Tällä viikolla voimme taas tehdä netti seksiä milloin vain keskiyöllä. Huumoriakin voi käyttää laajasti eri sävyisesti sekä rivojakin huumorin riimejä. Mitä vain mitä keksitään Siis 22 -00.20 Välissä pulistaan ja samalla netti seksiä käykö sellanen sulle mulle kyllä käy.


    • Wej

      Voisin työntää posliini kaluni kurkun tilalle kosteaan pilluusi samalla voisin työnnellä porkkanaa pyllyysi saisit itse hieroa klitoristasi tuntisin miten tuleva orgasmisi puristaisi kaluni räjähtävään orgasmiin

      • SasuJenienkanssaseksiä

        Voitais joskus kokeilla miltä tuo tuntuisi. Varmasti tuntuisi ihanan kiihottavalta.


      • SasuJenienkanssaseksiä

        Tehdään taas jonain aikaa...joku viikko joku ilta varaan sopivan ajan sitten tehdään nettiseksiä.


      • KELTAINENPANOKALU

        Käykö tämä viikon loppu olen kotona jo reissusta. Nyt viikollakin käy mulle mikä vain yö ja alkuyö. Se on 22 - 00.20 väli aika ihan hyvä netti seksinn.


    • näinkin

      Onko nää nyt oikeesti tosia et kurkulla ja muka ei saa munaa?Se on kumma tuo kysynnän ja tarjonnan laki,olen 7 vuotta nyt kytännyt ilmoituksia ja ilmoittanu vaikka missä vaan eipä ole mun 19cm töitä löytyny,eikä ole kiini edes huonossa varressa mut eihän täälä jklssä kait muukaan onnistu.

      • SasuJenienkanssaseksiä

        Niin todellakin on...kolemen tunnin kulluttua palaan asiaa...niin nettiseksiä ei voi ainakaan kiertää...käsi...sinne hieromaan...kiimat päälle...eiköhän se siitä..


      • tj74vm

        välillä saa aitoa...tänä aamunakin...oli vaan nopea pika pano..nyt paksu iso kurkku sisällä..heh..tekee työn loppuun..


      • SallyJenie

        Ehkä pitäis itsekkin ostaa pitkä paksu kurkku...panettamaan rupes...kat.. se ..menee kohta...kun ei...oo eikein muutakaa...pitäis...tehdä...täs..taas joku kerta...


    • tj74vm

      pöksyt aivan märkänä...jospa kurkulla helpoittaisi kiimaa...

      • SallyJenie

        Teippäs se niin eiköhän helpota.


      • SasuJenienkanssaseksiä

        Taidan tehdä itsekkin....niin ei tekis mullekkaan mitään hallaa...jos vaan kuoret pysyy ehjänä....tuletko mukaan?...Ihanalta tuntuu...pillua vasten...On muuten ihana tunne...halut kasvaa...kohta...en kestä...pakko...alkaa panettamaan...kiihottuu iana kamalasti...kestääköhän kuoret menoa?...Pussi pitää laittaa päälle...minä tein panaanilla...sekin käy....kunhan se on vaan yhtä paksu ja pitkä kuin miehen kulli.


    • hhetero

      No nyt mulle selvis s marketin asiakaskunta ja liikeidea kohderyhmineen, ei taida osuusliikkeellä olla päätäntävaltaa miehillä kun vesimelonin hintaa ei ole halpuutettu.

    • tj74vm

      nännit aivan kovana..kostuu hiljalleen kun hivelen niitä..nyt jotain paksua tekisi mieleni..

      • PanettaaM28

        Täällä ois kovaa ;) muhunkin saisit kurkkua käyttää :)


      • Wej

        Nuolisin ja imisin nännejäsi ja kosteaa pimppiäsi sitten ottaisin sinut kaluni työntyisi kosteaan pimppiisi kalu kovana sua aattelen


      • Karvainenpillumunaakans

        Ihanaa nyt alkoi panettamaan. Pilluni oikein haluaa panaania sisään. Se ei ole pieni vaan muhkea iso ja pitkä. Pillua alkoi panettamaan. Kirjoittaminen alkaa kohta olla hieman vaikeeta yhdellä kädellä. Nyt aloitan panemisen. Panaani on sisällä eikä mikään pieni nyt alotan. Hyvältä tuntui panaanilla tehty itse tyydytys.


      • tj74vm
        Karvainenpillumunaakans kirjoitti:

        Ihanaa nyt alkoi panettamaan. Pilluni oikein haluaa panaania sisään. Se ei ole pieni vaan muhkea iso ja pitkä. Pillua alkoi panettamaan. Kirjoittaminen alkaa kohta olla hieman vaikeeta yhdellä kädellä. Nyt aloitan panemisen. Panaani on sisällä eikä mikään pieni nyt alotan. Hyvältä tuntui panaanilla tehty itse tyydytys.

        tuntuiko kaareva paksu banaani hyvältä...alkaa ihan ajatuksesta kostumaan...nännit kovenee..heh,...


      • Karvainenpillumunaakans

        Kyllä tuntui ihanalle sellainen ihanan paksu banaani...kyllä tuli ihana orgasmi...
        Nyt en voi itse tyydyttää loukkasin vasemman käden peukalon...täytyy parannella käsi kuntoon.


    • roopesetäh

      Kik naistavailla

      • SallyJeniemysalf

        Kerro kuinka paljon olet naista vailla.


      • Karvainenpillumunaakans

        Tässä on yksi kiltti nainen. Nyt valitettavasti en pysty vasemmalla kädellä pilluani tyydyttämään. Tyydyn vain kirjoittamaan tuhmia.


      • Pilluaina

        Hei Roopesetäh.
        Ruvetaanko hommiin tänä yönä?
        Nyt pystyn taas runkaamaan.
        Miestä vailla.


    • tj74vm

      paksu kurkku kondomi päällä valmiina työntymään sisääni...nännit aivan kovana..näkyvät selvästi paidan läpi...heh..

      • Karvainenpillumunaakans

        Valitettavasti nyt en oikein pysty tekemään banaalillakaan itse tyydytystä vasen käteni sai 23.3.2017 hiihtokilpailussa siipeensä.


    • jytkyäsisään

      Koittakaa naiset MUNAkoisoa on kunnon JYTKY...!!

      • tj74vm

        ehkä se koiso turhan jytky....heh..


      • Kiimapilluhimossa

        Liaan iso ainakin minulle. Mutta sopiihan sitä yrittää. Ehkä tyydyn vähän kapeampaan kovakuoriseen banaaniin. Saatan hankkia kortsujakin niin pysyy ehjänä. Kurkkuakin voisin saatai olla hieman arvelluttava munakoiso.


    • tj74vm

      paksu kaareva banaani sisällä...koko päivän olen ollut aivan kosteana..tekee hyvää...samalla hyväilen pyllyreikääni...

    • Wej

      Voisin nuolla klitoristasi ja pyllyäsi samalla kun nautit banaanistasi lopuksi olis aitoa kalua jälkkäriksi jos haluttaisi ottaa

      • tj74vm

        kyllä nuoleminen tuntuisi ihanalle...aito tuntuis banaanin jälkeen aivan upealle..saisinko nähdä kun ruiskit siemenet kalustasi..heh..


    • Retikka on ihan paras!
      Hirvee jytky!!

    • Huomhuom

      Ostin 50 eurolla TODELLA ison dildon. En tainnut lukea kunnolla Kaalimadon esittelyä, se vain näytti siltä että tyydytyksen saan takuuvarmasti. Mutta miten kävikään…kokeilin sitä kärjellä emättimen suulle ja totesin: Oh shit, liian iso. Eli jos joku haluaa niin ostakoot pois. siis kerran vain kokeiltu. TIETENKIN PESTY JA DESINFIOITU. DEESINFIOIN SEN VIELÄ JOS OSTAJA LÖYTYY. Koko ns. hökötys ei ole sisälläni muuten käynyt kuin siis PÄÄSTÄ. Minulla pari muuta ns. isoa dildoa joita käytän mutta tämä on ennätys mitä tulee kokoon, sanon suoraan. Tuolla ylähyllyllä se viruu, ostin sen viime vuonna siis Kaalimato.com:ista. Ostakaa se sieltä joka tarvitsee ISOA..siis TOSI ISOA ja PAKSUA. Yhteystiedot annan jos ostajia löytyy. Turhaan tuolla kaapissa lojuu.

    • Huomhuom

      Pakkaus-seloste (vielä tallella) : 11´REALISTIC COCK. Eli siis tosi iso ja paksu ja pitkä!

    • Huomhuom

      Insertion lenght: 295mm Diameter: 63 mm Material: Rubber

    • Huomhuom

      Jos Etelä-Pohjanmaalla on ostajia on mahdollinen nouto :-)

    • Haluaisin kyllä nähdä kun nainen käyttää kurkkua dildona :) Voisin vaikka nuolla sen kurkun puhtaaksi sitten :)

      • Pilluaina

        Nyt on taas vasenkin käsi käytössä.
        Mulle käy ihan vain nettiseksi.


    • tj74vm

      porkkana ja paksu pitkä kurkku valmiina....heh..nautin ne kortsun kanssa..

      • tj74vm

        tekee hyvää...molemmat sisällä yhtä aikaa...ja syvällä..heh..porkkana liukuu ulos itsestään kivasti......


    • Häpyhuuletkosteena

      Muutama tunti sitten aloitetaan.

    • Wej

      Kulli kovana aattelen pilluasi johon kurkkua työntelet sormesi hieroo klitoristasi nännit ovat kovettuneet kohta ois vuoroni upottaa kaluni pilluusi ja aloittaa paneminen

      • Häpyhuuletkosteena

        Pillu märkänä aatelen kaluasi jota työntäisit panaanin täytämään pilluuni.
        Työntelisit litimärkään pilluuni kaden. Nännit kovana odotan kalusi tuloa sisään.
        Anna tulla vaan minkä kalusta saat.


      • tj74vm

        wej...mulla tiukka paita ilman rintaliivejä...kovana nöpöttävät nännit näkyy ihan selvästi..lyhyt tiukka hame ilman pöksyjä...kaveri tulee käymään...eli tyhjäämäään kassinsa..heh...onko sulla kovana...


      • Wej
        Häpyhuuletkosteena kirjoitti:

        Pillu märkänä aatelen kaluasi jota työntäisit panaanin täytämään pilluuni.
        Työntelisit litimärkään pilluuni kaden. Nännit kovana odotan kalusi tuloa sisään.
        Anna tulla vaan minkä kalusta saat.

        Samalla kun työntelen kättäni pilluusi imen kovana nöpöttäviä nänejäsi rajusti tunnen pillusi puristuvan käteni ympärille orgasmi on tulossa sitten työmnän kovan poslinikalun kosteaan supistelevaan pilluusi aloitan rajun nainnin laukean siääsi tunnen pillusi supistukset kaluni ympärillä kulli on kovana sulle


    • Wej

      Tänään hain hierontaöljyä jolla voisin hieroa vartaloasi aloittaen niska selkä pakarat käännös pöydällä rinnat öljyäisin huolella ja hieroisin huolelliseti vatsalihakset ja sitten häpykumpu sisäreidet ja lopuksi hieroisin pimppisi jos haluaisit ja lopuksi laskisin verkkarini ja kaluni työntäisin kosteaan pimppiisi ottaisin sut hierontapöydällä laita sormesi kosteaan pimppiisi ja kuvittele kaluni sisälläsi kielisuukkoja pimpillesi ja rinnoillesi

      • tj74vm

        wej..en oo ikinä saanut posliini kullia,,,olis ihana ottaa suuhun sun poslari...saisit hieroa mua pitkään joka paikasta...vaikka noi vatsa lihakset ei näykkään...heh..en ole posliini..kieli suukkoja minun pillu nyt tarvisi..heh sain äsken rajun orgasmin ns peppu orgami..paksu kurkku oli sielä..syvällä..koska viimeksi olet pannut..


      • Anonyymi
        tj74vm kirjoitti:

        wej..en oo ikinä saanut posliini kullia,,,olis ihana ottaa suuhun sun poslari...saisit hieroa mua pitkään joka paikasta...vaikka noi vatsa lihakset ei näykkään...heh..en ole posliini..kieli suukkoja minun pillu nyt tarvisi..heh sain äsken rajun orgasmin ns peppu orgami..paksu kurkku oli sielä..syvällä..koska viimeksi olet pannut..

        höh höh heh heh


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe