parasiitit ja hoito suomessa

täältäpesee

Miten sairas pitää olla että suomessa saa minkäänlaista hoitoa. esimerkkinä kerron että parasotologian laitos ei tutki näytteitäsi vaan viskaa ne parhaimmassa tapauksessa roskiin.Näin kävi minulle kun itse sinne soitin. Kierreltiin että näyte oli tullut sinne väärällä nimikkeellä ja siksi ei tutkittu. sama jatkuu toistamiseen. valitin Valviralle. Näköjään yhtä hulluja siellä. Väittävät että parasiitit on lääketieteen ulkopuolinen asia. kumpa saisivat itse sen saman vitsauksen. 80 % amerikkalaisista on jo tämä superloinen ropeworm nimeltään. venäjällä tutkittu ja ties vaikka alkuunsaatettu. biologinen ase siinä missä muutkin. hoitoa ei ole. aiheuttaa pitkällä tähtäimellä syöpää, lihas ja sydänsairautta. aivot puuroutuu. Lahjoittaisin mielihyvin tämän sairauden päättäjille. Joka päivä riittää perästä näitä lieroja. Eikun vaan kiertoon

3

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotenkinuusiasiavai

      Useasta asiasta painetaan nykyään niin asia että pitää tutkituttaa ja hoitaa vähän niin kuin itse. Kun katsoin jotain blogia niin Treellä on joku olikohan lääkäri joka tekee jonkun biosjonkun tutkimuksen jossa jotakin näkyisi? No en osaa ottaa kantaa tuohonkaan mutta kaikenlaista oli niissäkin tutkimuksissa löytynyt ja tyypilliseen tapaan joku sanoi tuotakin hyväuskoisten naruttamiseksi eli kannattaa keskutellla jonkun kanssa joka näistä asioista tietää. Jossain sanottiin että lääkäreille olisi sanottu Suomessakin jotain narumadoista mutta en saanut selvää että miten heitä oli ohjeistettu niitä tutkimaan jotenkin se labrassa luulisi olevan löydettävissä tosin en asiaa tunne... että vaatimaan vaan asian tutkimista yms!

    • ex-hoit

      Enpä ole kuullut asiasta. Jos jollain väestöllä on 80 %:illa jokin tietty tartunta ilman kansallista hätätilaa, niin eipä vaikuta kovin haitalliselta tilalta.

      Ihmiskehoa ei voi saada mikrobittomaksi. Syömme länsimaissa ylihygienistä ruokaa, joten toki loistartuntaamahdollisuus on minimaalinen. Silti keho tarvitsee myös mikrobeita. Ilman monipuolista ja tervettä suoliston bakteerikantaa ihminen mm. lihoo, masentuu, allergisoituu ja kärsii vatsaongelmista. Esim. vatsasyöpään liitetyn helikobakteerin häätö ei ole ongelmatonta. Moni saa pysyvät ja hankalat närästysoireet. Jos vain 1 % saa syövän helikobakteerin vuoksi, niin kannattaako hoitaa, kun suurempi osa saa ikäviä haittoja hoidosta? Ja joka tapauksessa ainakkin 1/3 saa jonkin syövän myöhemmin joka tapauksessa.

      Jos ihminen pelkää kuollakseen kaikkia mikrobeja, ei ongelma ole ruumiillinen vaan henkinen. Oikea lääkäri asiaa hoitamaan on psykiatri. Ihmisten kokemat oireet ja lääketieteelliset löydökset eivät muutenkaan seuraa toisiaan. Lääkärit eivät hoida sellaisia tiloja, joita ei ole sairauksiksi todettu ja todistettu. Sinun on haettava tutkimukset ja hoito jostain ulkomailta vaihtoehtoisklinikalta ja maksettava kulut itse.

    • yrttiä

      Suomessa lääkärit nettoavat paremmin jos leimataan hulluksi eikä hoideta.Itsellä kokemus että muka labrassa tutkittiin eikä mitään löytynyt.Ihmettelin että psyykelääkettä tyrkytettiin niin mölähtikin eräältä ulkomaalaistaustaiselta että saavat lääkefirmoilta jotain risteilyjä kun lääke myy hyvin.Ilmankos lääkärit ja hoitsut määräsivät uskomushoitoa eli ÄLÄ AJATTELE!Luontaistuotteita harrasteneena kokeilin luontaistuotetta ja ylläri olikin kun ulosteessa tuli ulos valkoisia matoja.Sainkin sitten kuulla että ihmisillä yleensä ei aiheuta ongelmia ja että kasvisten ym.mukana ihmisen joutuu ihmiselimistöön.Jos pelottaa ja vaivaa että onko jotain parasiitteja niin pääset helpoimmalla kun menet luontaistuote kauppaan jossa ammattitaitoinen myyjä.Ellei osaa neuvoa vaihda kauppaa.Itsellä olisi säästynyt rahaa ja aikaa paljon jos olisin tiennyt tuon heti.Ei olis tarvinnut epämääräisten oireitten takia kärsiä.Home on toinen mitä lääkärit eivät halua tutkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe