Työpaikkaihastus

Kanssasihyväolla

Kuinka moni joskus ihastunut omaan työkaveriin/muuhun virallisesti yhteydessä olevaan henkilöön? Miten jutut edenneet/ onko tullut mitään suurempaa? Itse painiskellut tämän ongelman kanssa jo jonkin aikaa enkä millään pysty pyyhkimään ihanaa työkaveria mielestäni.. En kaipaa moralisoiva kommentteja.. Tiedän hyvin että ammatillisuutta ja rakkautta ei kannata sekoittaa keskenään. Tämä lieneekin syy miksi molemmat ovat pidättyväisiä vaikka tunnen että kipinää, pitkiä katseita silmiin ja kiinnostusta riittäisi molemmin puolin.. Miksi elämä heittelee ihastumaan juuri ihmiseen johon vaikeinta ja epäsoveliainta ihastua.. Kai sitä sitten siksi ihastuukin, kun eletään samanlaista arkea ja jaetaan yhteisiä mielenkiinnonkohteita. Huh.. Miten voin unohtaa :/

15

1052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuosienpiina

      Toi on kamalaa, tiedän. Päätin itse kertoa, mikä oli jatkon kannalta kammottavaa. Hän ei tuntenut samalla tavalla :(
      Olisi pitänyt vaihtaa työpaikkaa, niin vaikeaa oli. Nyt vuosien jälkeen tilanne tasaantunut, mutta edelleen mielessä miktei aina kun kohdataan. Harkintaa suosittelen liikkujen suhteen.

    • AndThousandMore

      Älä ole niin tiukka itsellesi. Jos tuntuu nyt siltä, että kiinnostusta on molemmin puolin niin voihan sitä tutustua kaikessa rauhassa paremmin. Se on susta itsestä kiinni ja hänestä, että oletteko valmiita siihen ettei kaikki menekään kuin elokuvissa ja sen jälkeen työelämässä yhdessä oleminen voi olla haastavaa? Kaikessa on aina joku juttu. Onhan se sinänsä helppoa erottaa työelämä ja yksityiselämä, mutta olen kyllä todistanut pariskuntia jotka hoitaa molemmat. Joten miksipä et sallisi itsellesi tutustua paremmin ja nähdä kenestä olet tosiaan nyt kiinnostunut. Älä välitä tiukkiksista jotka määrittelevät sulle mikä on oikein ja mikä ei. Sä tiedät itsekin sen varmasti.

    • Näinmeillää

      Huomattavasti vanhemman.. entisen pomon kanssa.. naimisissa ollaan, meillä perhe jne. 10v yhdessä.

    • Yönsilmä

      Monta vuotta oltiin samassa työpaikassa ihan parhaita kavereita.
      Sitten kävi niin että jutut meni syvällisemmiksi, ja rakastuttiin niin että roihusi!
      Mieleenikään ei ollut aiemmin tullut että mulla voisi olla sellaisia tunteita toiseen naiseen, olin pitkässä parisuhteessa miehen kanssa ja lapsetkin meillä.

      Mutta ainoa oikea ratkaisu oli silloin erota, tämä mun työkaveri teki samoin omassa parisuhteessaan, hän seurusteli naisen kanssa.

      Nyt meillä on muutama onnellinen yhteinen vuosi takana, oma koti ja avioliitto on kohta ajankohtainen asia..

      Ja edelleen ollaan myös työkavereita :)

      • Batgirlie

        Ihana ❤️


    • Lääpällään

      No, eipä tuohon yksiselitteistä vastausta ole olemassakaan... Eikä asia selviä kuin kysymällä ja silloinkin vain tämänhetkinen tilanne asian suhteen.

      Minä yritän kovasti rimpuilla vähän vastaavasta tilanteesta pois, koska tällä hetkellä siinä on liian monta mutkaa välissä ennen _mahdollista_ ja lopullista maalia.

      Vaikeaa on yrittää ajatella vain kaverina, koska väkisin sitä katsoo toista ihastunein/rakastunein silmin ja automaattisesti yrittää bongailla sieltä niitä ihania kiinnostuksen merkkejä.

      Mutta oma pää ei jaksa... Kun hän olisi edes vapaa mutta kun on naimisissa ja perhettä, niin nopeita ratkaisuja ei ole olemassa. Sitä paitsi, oletettavasti hetero. Vaikka tuntisikin minua kohtaan ihastumista, jne. niin siitä on vielä todella pitkä matka vaikkapa suuteluun. Saati sitten muuhun.

      Silti, paras vaihtoehto olisi, kun juttelisitte/juttelisimme suoraan asiasta, silloin olisi myös helpompaa päästää irti, jos tietäisi toisen todelliset tunteet.

      • Juketsuk

        Olin/olen samanlaisessa tilanteessa. Etenimme kyllä suutelemaan mutta se taisi tuhota kaiken ystävyyden joka meillä oli.
        Vastausta hänen tunteistaan en ole saanut.


    • IskinSilmäni

      Koen työpaikan neutraalina paikkana löytää rakkaus. Siellä näkee ihmisen arkiminän toisin kuin jossain hämyisessä baarissa tai nettideittailussa.. Joo, rakkaus voi löytyä mistä tahansa...

    • oikeanlaista_kemiaa

      Ollaan kohta tunnettu pari vuotta työn tiimoilta. Heti ensimmäisestä hetkestä lähtien meidän välillä on kipinöinyt. En muista ketään muuta kenen kanssa olisi ollut näin vahvaa kemiaa. Pitkiä katseita, koskettelua.. Joitain kertoja olemme antautuneet suutelemaan ja melkein muutakin.. Mutta olemme tietenkin molemmat naimisissa ja ikäeroakin on. Intiimit hetket tapahtuvat hieman päihtyneenä ollessa, jonka jälkeen ei niistä hirvittävästi puhuta. En ole varma pitäisikö kuitenkin.. Jonkinlaisia tunteita tuntuisi kuitenkin olevan molemminpuolin.

      • Jokeltaa

        Kannattaisi puhua asioista suoraan. Puhe on se jolla edetä ei huuruiset suudelmat. Jos tunteita riittää puolin jos toisin miksi ei puhuisi asioista.
        Kuinka paljon ikäeroa 5,10 vai 15?
        Pidättekö kuitenkin yhteyttä vielä?


      • oikeanlaista_kemiaa

        Ikäeroa on vajaa 15 vuotta. Pidetään yhteyttä ja ollaan edelleen hyvissä väleissä. Ikäeroa olenkin miettinyt että onko se liian suuri. Toisaalta hän on ihmisenä juuri sellainen mistä pidän.


      • Jutelkaa

        Teidän pitää selvittää asianne kahden kesken face to face eikä tämmöisellä foorumilla. Koska koskettelua ja suutelua on ollut niin seuraava askel on puhuminen. Suhteet vaativat aina kykyä jutella, muuten siitä ei tule mitään.

        Koska molemmat teistä ovat naimisissa ja jos jompi kumpi tai ei kumpikaan halua erota ja jos rinnakkaissalasuhde ei tule kysymykseen tai ei riitä jommalle kummalle tai kummallekaan niin siihen se sitten jää. Aikuinen, kypsä ihminen selvittää tälläiset asiat kahden kesken, eikö vain? Jos ei ole rohkeutta, halua tai kykyä selvittää asioita face to face niin toivoa ei ole enemmästä. Teillä on kuitenkin välit kunnossa ja väylät keskinäiseen kommunikoimiseen.


      • oikeanlaista_kemiaa

        Olen vähän toivonut että hän tekisi aloitteen puhumisessa, mutta voi olla että avautuminen on hänellekin vaikeaa. Otan asian puheeksi jos/kun tulee sopiva tilanne. Haluan oikeastaan vain tietää missä mennään. Kirjoitin tänne, koska halusin selkeyttää omia ajatuksia ja hain jonkinlaista vertaistukea.


    • 98789

      "Nyt meillä on muutama onnellinen yhteinen vuosi takana, oma koti ja avioliitto on kohta ajankohtainen asia.."
      Miksi ihmeessä onnellisuutta pilaamaan avioliitolla?

    • Gillis

      ihastuin siihen söpöön tarjoilijaan /karaoke vetäjään missä kävin asiakaana <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe