Ongelma estää yökyläilyn.

kiva02tyty

Joo. Oon siis 02/14 tyty ja mulla on ollu jo jonkuaikaa juttua yhen 01 pojan kanssa. Meillä synkkaa tosi hyvin ja tuntuu siltä että tää on se kenet oikeesti haluun. Ollaa oltu ulkona ja parikertaa pussailtu/nuoltu jne. mut ei sen enempiä. Poika sit ehotti että menisin niille yöks tai toisinpäin, mullehan tää kävis mut tässä se mun ongelma. Ku mua alkaa jännittämää oikeesti (tilanne: tapaan sen vanhemmat, teen jotai senkaa vaikka sängyssä jne) mun kroppa alkaa tärisemää ja alan hikoilee sillee kylmästi ja ei se pahinta vaa mun vatsa menee ihan sekasin. Eli siis suomeks pakko päästä vessaan koska maha ei kestä jännitystä. Miten voin edetä mihkää ku aina ekakerral jännittää kovasti ja sen seurauksena maha menee kuralle. Ekakerralla kaikessa on se jännitys mut miten voin edetä tän jätkän kaa ku tälläne nolo ongelma estää?? Auttakaa? :(

10

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei seksiä pakko ole harrastaa. Kohteliaasti kieltäydy

      • Jos sitten päätät kieltäytyä niin muista että ei varmana enää poika ehottelejatkossa mtn se on sitte sun homma


    • "tää on se kenet oikeesti haluun."

      Toivottavasti et elättele toivoa siitä, että hänet myös oikeasti ja pitemmäksi aikaa "saat"...

      • Juppp

        Voi vittu sun kanssa. Kaikki tietää, että teinisuhteet on pelkkää paskaa, ei sitä joka vitun keskusteluun tarvii kommentoida. Anna niiden lapsien tehdä mitä haluaa, parempi se on oppia heti nuorena, että oikeeta raukkauta ei ole ja kaikki kuolee lopulta yksin.


      • Juppp
        Juppp kirjoitti:

        Voi vittu sun kanssa. Kaikki tietää, että teinisuhteet on pelkkää paskaa, ei sitä joka vitun keskusteluun tarvii kommentoida. Anna niiden lapsien tehdä mitä haluaa, parempi se on oppia heti nuorena, että oikeeta raukkauta ei ole ja kaikki kuolee lopulta yksin.

        Noniin, siitä viestistä meni kaikki uskottavuus tuon kirjotusvirheen myötä.


      • Juppp kirjoitti:

        Voi vittu sun kanssa. Kaikki tietää, että teinisuhteet on pelkkää paskaa, ei sitä joka vitun keskusteluun tarvii kommentoida. Anna niiden lapsien tehdä mitä haluaa, parempi se on oppia heti nuorena, että oikeeta raukkauta ei ole ja kaikki kuolee lopulta yksin.

        Aloittaja ei näytä tietävän...

        Mitä sanomisiini tulee, niin siihen pystyn antamaan sinulle vain yhden ohjenuoran: Deal with it. ☺


    • Sanot sen hänelle. Kyllä hän ymmärtää

    • hyvätneuvot

      Menkää saunaan. Sen jälkeen olet rentoutunut.

    • yukgi

      Ei missään oo määrätty että sekstä pitäisi harjoittaa ala-ikäisenä tahi ylipäätään muiden kuijn aviopuoliskonsa avulla tai muuloin kuin avijoliitossa. 'Älä siis suotta paineistu

    • HopefullySomeHelp

      Ensin olisi hyvä että käyt päivisin poikaystävällään. Esim koulun jälkeen yms. Silloin tapaisit jätkän vanhemmat ja olisit sujut olla heillä. Sama toisinpäin. Ensin kannattaa totutella rauhassa olemaan kaksin toisen kanssa kotona. Päivisin. Teillä ei myöskään ole mikään kiire seksin kanssa ja se ensimmäinen kerta kannattaa toteuttaa vaan kun on täysin varma asiasta eikä tarvitse stressata. Ja se että menet tai jätkä tulee sulle yöks ei tarkota seksiä. Voit sanoa että yökyläily käu mutta et ole vielä valmis seksiin. Toivottavasti tästä oli jotain apua c: (Teillä on aikaa ja edetkää suhteessa rauhallisesti)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe