Olen kyllästynyt yksinäisyyteen

lyhytmies166

Aina vaan yksin eikä edes juttukaveria. Miten naisen saa vastaamaan ja tutustumaan. En varmanan ole mitenkään huono kumppani, kyllä naisilla on varmaan ollut pahempiakin. Minä sentään kohtelen hyvin ja kuuntelen naista

16

329

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettänäin-

      Hei, minkä ikäinen olet? Olen itsekin vain 160.....

    • Palstan-Rumin-Mies

      Jos naamasi ei ole komea on turha odottaa naisilta vastauksia.

      • lälälä--

        nukke naama on kylmä


    • Ulkonäkö-on-kemia

      Elämä yksin ilman rakkautta. Ei ole helppoo olla rumilus jota naiset ei halua tuntea. Rumat miehet on alinta kastia ja joku yksi pikku vika saa sen aikaan että naiset ei koskaan kiinnostu. Sitten kun on vielä työtön niin se on piste iin päälle.
      Mutta jos olisit joku alkoholisti ja väkivaltainen niin saisit heti naisen. Joka viides nainen seurustelee väkivaltaisen miehen kanssa.

    • sj123

      Näitä parisuhdeasioita on kyllä opiskeltava sekä teoriassa, että käytännössä, jotta siinä menestyisi ja onnistuisi. On kehitettävä itseään ja opeteltava tuntemaan vastakkaisen sukupuolen erityisominaisuuksia. Sitten vain positiivisella ja rohkealla asenteella toimeen: http://bit.ly/2iW0Yy6

    • 7plus17

      Se on joku henkimaailman juttu ettei löyty toista puoliskoa joka kävisi koti ovelle, pyytämättä. Lohtua saa kun näet vaivaa ottaa selvää miten moni epäonnistuu.

      mites käykö tällainen tosi tapahtumiin liittyvä. Lähes 50 vuotias amatti psykoloogi terapeutti mies oli naimisissa, lapsiakin oli ja vastaan otolle tuli noin 13 vuotias sopeutumisongelmista kärsivä "pahis" tyttö. Alkoi 20 vuotta kestävä rakkaustarina missä tuli lapsiakin sekä ylellisyyttä miehen hyvästä palkasta riitti "naiselle". Rakkaus loppui tämän "joka miehen" unelma naisen toimesta siis terapeutti miehensä, eli noin 70 vuotiaan ukkelin kroppaan lyötyjen jotain 39 veitsen iskujen siivittämänä.

    • kevinmccallister

      Täältä ei kumppania saa se on fakta. Samoja ihmisiä vuodesta toiseen, mikä heidän pointtinsa on olla treffisivustoilla toki voivat olla myös feikkejä ja ylläpidon tekemiä "houkutuslintuja"

    • naiset-nirsoja

      Kun ei pääse naisen kanssa juttelee eikä treffeille niin on mahdotonta löytää rakkautta.

      • Olen samaa mieltä. Vain kasvotusten keskustelemalla voi löytää kumppanin.


      • Myöspelkoa

        Miten ajattelette, että miltä naisesta tuntuu tavata sokkonettitreffeillä mies, josta ei tiedä mitään tai jos tietää jotain, niin se ei kerro persoonaa ja luonnetta ym.?

        Keskustelemalla ja tutustumalla voi löytää kumppanin.

        Moni haukkuu naisia nirsoiksi. Moni ei tiedä sitä, että monet naiset myös pelkäävät miehiä. En ala analysoimaan miksi. Naisvihaa on paljon.


    • uger

      Sama juttu täällä.
      Todella kyllästynyt yksinäisyyteen. Kun ei pääse edes treffeille. Tinder ollut kovassa käytössä, mutta kun ei.

      Muutaman kerran olen ostanut sen Tinder Plus jutun. Piruuttani kokeillut miten Venäjällä tulisi matcheja, ja tuleehan niitä aika paljon kauniilta ja mukavilta naisilta. Nää Venäläiset naiset osaavat kyllä pitää huolen itsestään ja pukeutua nätisti (en mitenkään kehumalla sano tuota, että tulee paljon matcheja). Ovat muutenki paljon avoimempia keskustelemaan ja olisivat valmiita näkemäänkin, mutta ymmärtäähän tuon, että se kariutuu tähän kun minä asun Suomessa (välimatka). Paljon aloitteelisimpia olisivat näkemään, kuin suomalaiset naiset. (Aina pitäisi miehen tehdä aloite treffien suhteen).

      • julius80

        Olen itsekin miettinyt venäläistä naista kumppaniksi, heilläkään ei taida kuitenkaan olla puhtaat jauhot pussissa parisuhdemarkkinoilla. Suomalaisiin naisiin ei saa kontaktia ei tavalla eikä toisella.


    • täälläkin olisi 1 joka on kyllästynyt yksinäisyyteet jos löytyisi 59 miehelle saman ikäinen mies nii vastaa

    • Naiset ei arvosta miehen hyvyyttä vaan" pahuutta". Jos olet kiltti ja komeakin se ei ole hyvä asia, mutta jos olet "paha" ja särmikäs, kyllä naiset tykkää. Ei mahdu minun maalaisjärkeeni.

    • ikuinen-sinkku

      Tavatakseen naisia, pitää maksaa. Nettideitti palvelut on maksullisia ja epäreiluja miehiä kohtaan. Naiset vieläpä todella nirsoja, saa maksaa vaikka sata tuhatta niin tavis mies ei pääsisi treffeille.

    • Ny ne ahterit pois tietokoneiden ääreltä ja ihan oikeaan maailmaan tutustumaan olemalla rento oma ittensä eikä mikään hurja kehuskelija.

      Itse rakastuin IRL, karaokepaikassa selvinpäin juuri siihen rentouteen, vilpittömään realistiseen mutta vitsailevaan, itseironiseen söpikseen. <3

      Olihan sillä pullisteluvaiheet ja muutkin siinä kun nuoria oltiin mutta ne meni ajan kanssa ja kaunis ihana persoona on edelleen tallessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2403
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1814
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1535
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1524
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1065
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      949
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      790
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      205
      741
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe