Kuka muistaa läski-jykän?

jippuhuppi

Kuka muistaa läski-jykän ja tempaukset.Aikamoinen kaveri Kajaanin yöelämässä.Sanoisinko,että Kajaanilainen legenda.

40

4631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootkovajaa

      Idioottiraiskari se oli, hyvä ku kuoli.

      • jippuhuppi

        Onko tarkempaa tietoa. Taisit tuntea kaverin.Raiskasiko hän sinut?Mistä moinen negatiivisuus kumpuaa?


    • PareEmpinäiN

      Raiskasi mikä Raiskasi...

    • EiTuttu

      Nevöhööd...

    • rusoinkkari

      Sekakäyttäjä hamppi. Hauskoja tempauksia sillä kyllä riiitti.

    • 19888888

      muistan, 133 fiatilla ajo ja showta piti kauppakadulla.....

    • Ekacentrum

      Centrumin edessä verkkareissaan heilu ja aina heilutteli vehkeitään...

    • evmp

      Jos ei olis kuollut pistelisin lättyyn ja kovasti. Raukka paska yksin ei uskaltanut liikkua ja sen raukka kavereista puhumattakaan.

      • raukatmertentaa

        non noh.rauha hänen muistolleen,vaikka HÄNTÄ henk.koht.en tuntenutkaan.tällaiset uhoojat on just niitä,että jos,ni sitte,mut kun :( pitää tulla päinnaamaa SANOMAAN,jos on asiaa.eikä huudella sitten,kun IHMINEN ON POISSA.


      • läskisika

        Pieru hänen muistolleen,


    • Cccpp

      Sai hyvät dripit :)

    • lkhasdaugfkjsblv

      Jykä oli kainuun prikaatilla samassa saapumiserässä. Komppanian takapihalla seisottiin rivissä ja kapteeni Mustonen puhutteli meitä alokkaita. Kapteeni: "alokas Huusko". Jykä ruikkusylki lentäen: "täh". Sulkeisissa Jykällä oli monesti puutteellinen varustus. Kinttaat, lakki, tai telttapatja puuttui sekä partaa ei muistanut ajaa. Montaa päivää ei palvellut kun laittoivat kotiin.

    • Muistantottakai

      Jykä oli helevetin mukava sälli. Olihan se semmonen yllytyshullu ja teki kaikenlaista pöljää mutta ei mulla ainakaan mitään pahaa sanottavaa. Vasta oli lusimasta tullu kun kuoli siihen paskaviinaan. Sen kun ois jättäny tekemättä niin tiedä vaikka vieläkin saatais nauraa jykän hölmöilyille. :)

      • pitkänauru

        Muille jutuillehan kainuulaiset eivät osaakaan nauraa kuin yllytyshulluille saamapuolelle jääneille raukoille!


      • lakfmvawkfv

        Vajakki se oli, yksinkertainen epävarma tollo joka haki hyväksyntää idioottitempuilla. Piiloutui sen möykkäämisen taakse. Mulkku.


    • kjdslkhndjkSLBDN

      rauha Hänen muistolleen.

    • mobtdwq

      pieru hänen idioottimaisuuksilleen

      • Anonyymi

        Oikein Hah hah haaa..... .....


    • läskihomokylkee

      minä muista vaa jostain läski jykästä puhutun 80-90 lukujen tienoilla

      onko semmonen joka kyttää autolla ja ajaa tahallaan kylkeen ?

    • Huijjnjhffff

      Kusipää ja raiskaaja, kaksi kaveriani joutui uhreikseen. Onneksi kuoli, harmi vaan että liian myöhään.

    • jjsjds

      onneksi kaikki sen ajan idiootit on kuollut, parempi kun nuo vajukit ei edes olisi syntyneet

    • pösilömikäpösilö

      Ihmettelen kuinka joku voi puhua ihaillen tuollaisista idiooteista, hoitoon ja laitokseen tommoset ois kuulunut.

    • Otetaassille

      Väkivaltainen sekopää. Hyvä kun kuoli, tosin olisi joutanut mennä jo kohdussa ollessaan. Siitä ihmisestä (?) ei jäänyt jälkeen mitään hyvää.

    • Nuoruus80luvulla

      Antakaa kuolleiden olla rauhassa. Jykältä jäi lapsi niin siitä on varmaan kiva lukea näitä missä isää morkataan. Jykä ei ollut paha ihminen jokainen on omanlaisensa. Katsokaa peiliin ja miettikää mitä kirjoitatte.

      • Imelenkkiähomo

        Vitut anneta, ei sekään antanu muiden olla rauhassa. Sinä voit puolustella ihan miten lystäät, et tiedä miltä tuntuu olal toisella puolella


      • Nuoruus80luvulla
        Imelenkkiähomo kirjoitti:

        Vitut anneta, ei sekään antanu muiden olla rauhassa. Sinä voit puolustella ihan miten lystäät, et tiedä miltä tuntuu olal toisella puolella

        Mä oon kyl nainen jolle jykä ei tehnyt koskaan mitään pahaa ihan harmiton tyyppi .. susta en tiiä mikä oot


      • Anonyymi
        Nuoruus80luvulla kirjoitti:

        Mä oon kyl nainen jolle jykä ei tehnyt koskaan mitään pahaa ihan harmiton tyyppi .. susta en tiiä mikä oot

        ööö


      • Anonyymi
        Nuoruus80luvulla kirjoitti:

        Mä oon kyl nainen jolle jykä ei tehnyt koskaan mitään pahaa ihan harmiton tyyppi .. susta en tiiä mikä oot

        Oliko hyvä rakastaja... mä luulen että kiltit kaverit on yhtä hyviä.


    • oiaikojatuolla

      Tähän viestiin kyselen Tanelin kantaporukoista,mitä 80-90-luvulla siellä pörräsi. Itse asunut jo vuosia muualla, mutta kiinnostaisi nuo tuonajan pörrääjät Tanelissa.
      Koutalan Ekke, vanha mies jo vai elääköhän enää?
      Muikku, vanha on hänkin ja elääkö enää?
      Joku asianajaja(nimeä en muista), sekosi jotenkin?
      Portsari-Martti, mukava mies(kuulin hänen kuolleen)
      Tarjoilijat silloin: Anna(vai oliko pokena?), Eila, Anneli, yksi melko holisti nainen(nimeä en muista), muitakin, joiden ulkonäkö muistissa, mutta ei nimi.
      Habe, Airaksisen Antti(oma nimi joku Hannu ehkä), Tuuloksen Jussi, .... monia muitakin, mutta nimiä ei saa päähän millään.
      Mitähän heille kaikille kuuluu, olisi kiva tietää.

      • spurgujakokosakki

        Ei siellä enää näy ketään noista, porukka on vaihtunut, Ja hyvä niin, nuohan oli
        Portsari-Marttia ja tarjoilijoita lukuunottamatta ihan paskasakkia


      • Anonyymi

        Itsekin silloin tällöin kävin Tanelissa tuolloin mutta nuo nimet ei kyllä sano yhtään mitään. Kaipa ovat muuttaneet Kajaanista aikoinaan pois ja kukapa heitä enää sen jälkeen muistaisi tai muistelisi, ei kukaan.


    • kajaaniktk

      Läski toopen poika oliko autoilija.

    • Anonyymi

      Raiskari

    • Anonyymi

      Poliisi pelkäsi!!!!

    • Anonyymi

      Mistä te kaivatte näitä vanhoja aiheita. Antakaa jo olla.

      • Anonyymi

        Ei anneta, pitää muistuttaa kuin tyhmä se oli, se on opiksi, älä oo tyhmä doku.


    • Anonyymi

      Hetu muistaa!

    • Anonyymi

      Joo myö ruohoa

    • Anonyymi

      Oliko näitä Kajaanin vasemmistoliittolaisia?

    • Anonyymi

      Oliko Jykällä veli joka puukotettiin syyttä suotta kuoliaaksi?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe