Huijatuksi tunnen itseni

Jomppelix

Oletteko kuulleet autosta missä menee 2,5 vuoteen runko puhki?
Tai ensiasennusrengas räjähtää 3. päivänä? Eikä yksikään ensiasennusrengas pidä ilmoja vaan vähintään viikoittain pitää olla tarkistamassa ja lisäämässä.
Ja diesel-kulutuksen piti olla 3 liian luokkaa, mutta todellisuus nätisti ajaen on alimmillaan n.5,5 litraa. Ajolinjavakaus on aina ollut äärettömän huono ja auto vetelee sivuille exponentiaalisesti kiihtyen pahemmin kuin mikään aiempi kyytipeli ajamani 2'000'000km matkalla millään ohjausnivelten katsastuksesta pompauttaneilla välyksillä.
Niin, ja mistä takuu vastaa? Ei mistään! Olen vielä niin pieteetillä käyttänyt auton ylihinnoitelluissa määräaikaishuollossa ajallaan ja yrittänyt sitä pitää ettei taskuissa tms. olisi mitään valittamista.
Itse koen että minua on huijattu pahemman kerran. 👺Ostaessa pikkasen ajattelin että en kai tee tyhmää hankintaa - mutta eihän tämä kovin huono voi olla... Paskan marjat, paljon paskempi kuin mitä ikinä olisin arvannut. Kun tästä autosta tulee loppu, niin ei ikinä Kiaa eikä Delta-Autoa 😠

18

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bora14

      Ilmeisesti lääkkeiden vaikutus on lakannut, suosittelen vahvempia..

    • NopsaanNyt

      Kallonkutistajasi on selvästi ammattitaidoton. Vaihda pikaisesti toiseen enempien vahinkojen välttämiseksi.

    • kehukehu

      Mitää onks kiiaa noin hoono laatunen?

      • Jomppelix

        Valitettavasti on. Ja mainonta ja lupaukset ainakin omalle kohdalleni vaikuttavat paskapuhetta


    • Maanantaikpl

      Kokemus voi olla todellinen, vaikka ei ehkä tyypillinen.

    • mtt264

      Jaa että rungollinen Kia; mikä mallihan kyseessä?

      • Jomppelix

        Eikös kori ole samalla runkorakennetta?


    • ohhohhh

      Missä autossa on noin lyhtyt ruostesuojatakuu ???

      • Jomppelix

        Juu, pitkää takuuta mainostetaan. Ja kaikkea muuta miten palvelut yms. pelaa vaikka tien päälle jäädessä. Kaikesta selitettiin vastuista irti.


    • HH_Enköping

      Huuhaata kirjoittelet arvoisa satusetä! Kian koriin saat tossa mainitsemassasi ajassa vain itse poraamalla sen. "Ensiasennusrengas räjähtää".... Voi herran pieksut rouvan jalassa. Etkö todellakaan parempaa satua keksi?

      • Jomppelix

        Missä kohden valehtelen tai puhun pa**aa? Tämä on täysin tasan tarkkaan sattunut ja tilanteissa, kuten renkaan uuden renkaan räjähdyksen sattuessa puhtaalla sileällä asfaltilla, oli kyydissä myös muita henkilöitä.
        Se ei sitten muuten riittänyt että ensiasennusrengas räjähti heti 3. käyttöpäivänään, sillä kaikki ensiasennusrekaat vuotivat käyttöikänsä ajan niin että vähintään viikottain piti paineet tarkistaa ja ilmaa lisätä.


      • HAHAHAlo

        Trollolloo....


    • Enottaistosissaan

      Uskoisin jos toi olisi Tojo, mutta Kia tuskin on moinen murheenkryyni vaikka itäautohan sekin on.

      • Jomppelix

        En ikimaailmassa olisi uskonut minäkään että Kia olisi... :( No minulle ensimmäinen ja viimeinen... :( Ja maahantuojan, Delta-auton, yritän kiertää jatkossa kaukaa...


      • Nimimerkiksi

        Vain otettu lääke auttaa....


      • KylmääTotuuttaTrollille

        Mutta vain lääkärillä on oikeus määrätä lääkkeitä. Jos lääkäriin ei ole varaa, niin ei niitä lääkkeitäkään silloin ole, mitä ottaa.......


    • EiEnääKuksmannia

      Minäkin tunsin itseni huijatuksi. Audini vei 4l/1000km öljyä, eikä Kuksmannivalmistaja edes maininnut siitä etukäteen mitään!! Vasta silloin tajusin Kuksmannin huijanneen minua oikein olan takaa. Ei siis ikinä Kuksmannia enää!!

    • Puc

      Mulla on pihassa vajaat 140 ajettu dieseli Kia Magentis ja kone sökö. Ollut sellanen maanantai päivän yksilö ettei maha toista tästä maasta löytyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe