Veikkaus viikoksi boikottiin

lotonnut-alusta-asti-71

Ettäs VEIKKAUS kehtaa ryöstää esim. lottoajia minimaalisen
pienillä voiton palautuksilla (nyt n. 40 %), kun se pitäis olla
joka ikisessä pelissä vähintään 70-80 %, joka jaettais sitten
esim. lotossa alavoitto-luokkiin (3 - 6 1 oikein), niin voitot
suunnilleen tuplautuisivat !!!

Kannattais meidän kaikkien lopettaa vaikkapa viikoksi
pelaaminen kokonaan, niin katottais mitä seurais !!!

Luulisin, että olisi veikkaus ihmeissään ja palautusprosentit
alkaisivat nousemaan !!!

Esim. viikolla 4 mahdollisimman moni ei pelais ollenkaan
mitään peliä, muuten ei mikään muutu ja pelaajien
RYÖSTÖ senkun vain jatkuu (siis ensi viikolla pelilakkoon).

...Levittäkää sanaa !!!

Eikö kokeilla ?

31

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgghohoj

      Kaikki tai ei mitään-pelissäkin lapsellisen pienet kertoimet
      ainakin noissa muissa kuin päävoitossa !

      Ajatelkaa siis jo heti toiseksi suurimmissa tuloksissa 1 tai 11
      oikein kerroin vaivaiset 250 eikä noita muita viitti edes
      mainitakkaan !

      Naurettavaa touhua !

    • ottaapäähän

      Kannatetaan veikkaus nettoaa pelaajilta sievoiset summat ja pelaaja saa euron tai viiskyt senttiä. olen lopettanut kaikki veikkauspelaamiseni.

      • lyjfkjfh

        hyvä homma !


      • mhhhffghjj

        Kiitos, hieno juttu !


    • fdfdsd

      mukana.. tehkää kansanliike tästä.

      • jlhgkfjmhcjfvkg

        Pitäis kyllä tehdä !

        Sillä pelaajathan ne veikkausta pystyssä pitää, ei kukaan muu !


    • vanhagonna

      Mulla menny elämässäni n. 100 000 e (ehkä paljon ylikin)
      Veikkauksen ja RAY:n peleihin (tyhmä kun oon !), mut ei se
      tosiaankaan oikeuta veikkauksen RYÖSTÖ-hommia..............

      Älkää nuoriso pelatko, ei kannata !

    • Ylisuuri

      Kyllä jaettaan johtajille isoja palkkioita

    • Kokeile ihan vaan itseksesi.
      Veikkauksen olemassaolon tarkoitus on kerätä rahaa, ei jakaa sitä, joten alhaiset palautusprosentit ovat ihan oikein. Kenenkään ei ole pakko pelata, jos ei miellytä.

      Ihmettelen, mitä sakkia täällä oikein kirjoittaa, jos heitä oikeasti kiinnostaa, voittaako alemmissa voittoluokissa kympin vai kaksi? Loton ideahan on siinä isossa potissa, miljoonaluokan täräyksessä, jonka turvin voi soittaa ma-aamuna pomolle ja käskeä pitämään tunkkinsa.

      Päävoitto on se tärkeä asia ja sen suuruutta pitäisi nostaa alempien voittoluokkien kustannuksella.

      • kjdgjkhlök

        Niin jakaa, minne jakaa ? ... miksei niille (pelaajille), jotka ainoastaan
        veikkausta pystyssä pitää, sillä jossei pelejä pelattais, niin veikkauskaan
        ei rahoja jakelis mihinkään ... koska tyhjästä on paha nyhjästä !


      • kjdgjkhlök kirjoitti:

        Niin jakaa, minne jakaa ? ... miksei niille (pelaajille), jotka ainoastaan
        veikkausta pystyssä pitää, sillä jossei pelejä pelattais, niin veikkauskaan
        ei rahoja jakelis mihinkään ... koska tyhjästä on paha nyhjästä !

        Veikkaus on olemassa ja rahapelit ylipäänsä sallittuja VAIN siksi, että tällä tavoin halutaan kerätä rahaa kohteisiin, joihin sitä ei valtion budjetista oikein riitä. Se on eräänlainen (vapaaehtoisen) verotuksen muoto. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?


      • lotonnut-alusta-asti-71

        Taitaa olla kansaa johdettu harhaan, että nykyään mukamas VALTION
        rahat ovat loppu ... ja p...at sanon mä, sillä on se ihme kun esim. vielä
        ainakin 70-, 80-, ja vielä 90-luvullakin monet palvelut esim. tk-käynnit
        olivat ilmaisia (ainakin mis mä asuin) ja mä muistan asioita jo 60-luvulta
        lähtien. Ja nykyään kaikki vaan maksaa yhä enemmän ja suomi vauraampi
        kuin kosk. vrt. esim. 70- ja 80 -luku (esim. eläke-varannot nyk. n. 200 mrde)
        Elikkä mihinkä valtion rahat lopuksi menevät ? TÄ !

        Ja toiseksi minä ainakin haluaisin et mä saisin voittoina eurojen ja kymppien
        sijasta satoja ja tuhansia jopa 10-tonnejakin ... mut jos sä oot niin varakas,
        niin eihän se sulle merkkaa mitään, vaan ainoastaan miljoona-luokan voitot !!!

        Mut eihän sun sitte kannata pelatakkaan jos näin on, koska hel..in pieni
        tn. saada esim. täysosuma lotossa n. 1/18,6 M (n yli k : n)

        Ja lopuksi, haluaisin et sitä rahaa jaettais muualle paljon vähemmän, kuin itse pelaajille...... !!!!


      • lotonnut-alusta-asti-71 kirjoitti:

        Taitaa olla kansaa johdettu harhaan, että nykyään mukamas VALTION
        rahat ovat loppu ... ja p...at sanon mä, sillä on se ihme kun esim. vielä
        ainakin 70-, 80-, ja vielä 90-luvullakin monet palvelut esim. tk-käynnit
        olivat ilmaisia (ainakin mis mä asuin) ja mä muistan asioita jo 60-luvulta
        lähtien. Ja nykyään kaikki vaan maksaa yhä enemmän ja suomi vauraampi
        kuin kosk. vrt. esim. 70- ja 80 -luku (esim. eläke-varannot nyk. n. 200 mrde)
        Elikkä mihinkä valtion rahat lopuksi menevät ? TÄ !

        Ja toiseksi minä ainakin haluaisin et mä saisin voittoina eurojen ja kymppien
        sijasta satoja ja tuhansia jopa 10-tonnejakin ... mut jos sä oot niin varakas,
        niin eihän se sulle merkkaa mitään, vaan ainoastaan miljoona-luokan voitot !!!

        Mut eihän sun sitte kannata pelatakkaan jos näin on, koska hel..in pieni
        tn. saada esim. täysosuma lotossa n. 1/18,6 M (n yli k : n)

        Ja lopuksi, haluaisin et sitä rahaa jaettais muualle paljon vähemmän, kuin itse pelaajille...... !!!!

        Toistan: tuollaiset pelit sallitaan ylipäätään vain siksi, että niillä kerätään rahaa pelaajilta. Jos sitä funktiota ei toteuteta, niin valtio voi yksinkertaisesti julistaa rahapelit laittomiksi. Eivät ne mikään ihmisoikeus tai elämälle välttämätön asia ole.

        Minä en todellakaan viitsisi edes pelata jonkin kymppitonnin voiton vuoksi. Sillä ei saa mitään, mitä minulla ei olisi muutenkin. Eikä useimmat muutkaan pelaisi, jos lotossa ei olisi niitä miljoonapotteja tyrkyllä.


      • äöiluydhsdjf

        Kyllä sää kuule sen kypä-tonninkin ottaisit hymyhuulin vastaan,
        et älä ny viitti !

        Sillä et säkään sentään niin rikas oo, väittäisin näin !


      • 7plus3
        kjdgjkhlök kirjoitti:

        Niin jakaa, minne jakaa ? ... miksei niille (pelaajille), jotka ainoastaan
        veikkausta pystyssä pitää, sillä jossei pelejä pelattais, niin veikkauskaan
        ei rahoja jakelis mihinkään ... koska tyhjästä on paha nyhjästä !

        No jos Loton idea kerran on siinä isossa potissa, niin miksi sitten alavoittoja on ollenkaan? Pääpottikin suurenisi kun lopetettaisiin alavoitot tyystin.


      • nghjklgfihygu

        Älä ny viitti !


      • hkjgjlädsyrdfghiojuh
        7plus3 kirjoitti:

        No jos Loton idea kerran on siinä isossa potissa, niin miksi sitten alavoittoja on ollenkaan? Pääpottikin suurenisi kun lopetettaisiin alavoitot tyystin.

        taatelin tallaaja yms.


      • Taatelitonpareekuveikkau
        hkjgjlädsyrdfghiojuh kirjoitti:

        taatelin tallaaja yms.

        Tykkään taateleista😋


      • hkjgjlädsyrdfghiojuh

        No hyvä se !


      • 7plus3 kirjoitti:

        No jos Loton idea kerran on siinä isossa potissa, niin miksi sitten alavoittoja on ollenkaan? Pääpottikin suurenisi kun lopetettaisiin alavoitot tyystin.

        Minä kannattaisin. Ja toisin kuin joku sanoi, ei se kymppitonnin voitto saisi hymyilemään vaan lähinnä vituttaisi. Osin siksi, että vaikka ajatus ei matemaattisesti pidäkään paikkaansa, niin tuntuisi luultavasti, että toista kertaa ei käy edes näin hyvä tuuri eli se haettu suurvoitto on lopullisesti menetetty.

        Ja vaikka luuseri ei sitä ehkä ymmärrä, niin hyvätuloiselle ihmiselle, jolla on asunto maksettuna eikä velkoja riesana, ei kymppitonni ole enää raha, jonka takia viitsii sormea nostaa. Mitä sillä tekisi?


      • Ainstaineri
        10-14 kirjoitti:

        Toistan: tuollaiset pelit sallitaan ylipäätään vain siksi, että niillä kerätään rahaa pelaajilta. Jos sitä funktiota ei toteuteta, niin valtio voi yksinkertaisesti julistaa rahapelit laittomiksi. Eivät ne mikään ihmisoikeus tai elämälle välttämätön asia ole.

        Minä en todellakaan viitsisi edes pelata jonkin kymppitonnin voiton vuoksi. Sillä ei saa mitään, mitä minulla ei olisi muutenkin. Eikä useimmat muutkaan pelaisi, jos lotossa ei olisi niitä miljoonapotteja tyrkyllä.

        Joo miljoonapotit houkutta pelaajia vaan jos voittajaa ei löydy ja potti kasvanut vaikkapa 5 milliin esim lotossa niin jaettais se pikku voitoille tuskin se muita hatuttais kuin sinua, eli enemmistö tykkäisi. Tämän suuntaisen kehityksen aikaansaamkseksi minäkin voisin lakkoilla pitkäänkin😁


      • Ainstaineri kirjoitti:

        Joo miljoonapotit houkutta pelaajia vaan jos voittajaa ei löydy ja potti kasvanut vaikkapa 5 milliin esim lotossa niin jaettais se pikku voitoille tuskin se muita hatuttais kuin sinua, eli enemmistö tykkäisi. Tämän suuntaisen kehityksen aikaansaamkseksi minäkin voisin lakkoilla pitkäänkin😁

        Tuollainen muutos vähentäisi lottoamista, koska potin kasvaessa pelaaminen lisääntyy. Ehdottamasi muutos aiheuttaisi sen, että potit eivät kasvaisi yli sen viiden millin ja silloin se lisäpelaaminen, joka AINA tulee, kun potti alkaa kunnolla kasvaa, jäisi pois.

        Mutta eihän sinunkaltaisesi KELA:n ongelmajäte kykene tajuamaan, että enemmän pelaajia merkitsee enemmän rahaa Veikkaukselle.


      • ghjkjhjgk

        Älä sää purjeveneilijä höpötä paskaa !


    • Pelihelvetit

      MInä lopetin veikkauksen ja ray pelit vuoden alusta. Parissa kuukaudessa olen saanut suurimmat voittoni ikinä eli olen säästänyt 160-200€.

      • helipelvetit

        Näin kannattais meidän kaikkien tehdä !!!


    • Esa123Turunen

      Eikun kuukaudeksi

      • Esa123Turunen

        Hjallis ja Sipilä mafia on Vekkas


    • Hjallishjallis

      Älkää pellet vittuilko. Raha kuuluu mulle. Ei teille.

    • Syy-Tiedossa

      Tietäähän sen syynkin miksi, kokoomus pelle on veikkauksen johdossa, eli sama kusetus jatkuu, on ne sitten missä suojatyössä tahansa.

    • manfrom

      Eikö oikeen "rysäätetä" ja pannaan veikka nurin ! hä !

      Ei oo oikeen enää tätä päivää !

    • Minut veikkaus laittoi boikottiin,koska asun ulkomailla,ei veikkaus myönnä minulle
      pelitiliä.Pelaan totoa ja kun hippos pyöritti totopelejä,kaikki onnistui asuinmaasta
      riippumatta ongelmitta.Nyt toto siirtyi veikkauksen alaisuuteen ja toto tilini lakkautetaan 1.4-17 Miksi pelaaminen ei onnistu veikkauksen kautta, kun se onnistui
      fintoton kautta.Onko veikkauksen pelit tarkoitettu vain suomessa asuville kansalaisille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe