Olen lukenut viime vuosien autovertailuja ja yllättäen Toyota on aina jumbosijalla. Mutta onko Toyota todella markkinoiden huonoin auto tällä hetkellä?
Onko Toyota huonoin
177
1978
Vastaukset
- ZKODA
ei ole. eihän vertailutesteillä ole mitään merkitystä. auto voidaan rakentaa helposti että se voittaa vertailutestin mutta mitään hyvää siinä ei sitten olekkaan. kuten olet paljon lukenut että esim wv konsernin sötöstykset saattaa voittaa jonkun vertailutestin mutta kestotesti joka on se tärkein,se kaikki kaikessa oleva juttu niin wv konsernin sötöstykset ovat aina viimeisellä sijalla ja toyota aina ykkösenä. vakkin sötöstykset eivät kestä uutenakaan edes 5000km ajoa ilman korjaamisen tarvetta kuten autobildin kestotesteistä olet saanut lukea kymmeniä vuosia. valitse aina automerkki KESTÄVYYSTILASTON huipulta niin olet etuoikeutettujen kansalaisten asemassa aina :) eihän mitään järkeä ole seisottaa autoa kuukausitolkulla korjaamolla ja usein.
- ToyotaEiOikeinOsaa
Ei autoa kovin helposti rakenneta voittamaan vertailuja, muutenhan Toyotakin niin tekisi.
Kestävyys on kaikissa autoissa nykyään hyvällä tasolla ja todella harvoin autoihin tulee suurempia ongelmia alle 250tkm. Ja jos jotain poikkeuksellisa sattuu, niin silloin takuut ja tuotevastuut tulee apuun jos autostaan on huolehtinut kuten siitä kuuluu ja kannattaa pitää.
Toyota toisin ruostuu jo parissa kolmessa vuodessa todella pahaan kuntoon, sitä ei katsastustilastoissa tutkita.
Jos joku haluaa ajaa paljon yli kymmenen vuotta vanhoilla autoilla, niin silloin puhutaan jo yksilöistä ja merkillä ei ole merkitystä. Toyotaa on myyty wanhoina aikoina todella paljon ja siksi näitä hitsattuja Pohjois-Karjalan ihmeitä löytyy vielä liikenteestä, tosin Toyotalla ajetaan keskimäärin kaikkein vähiten ja se vaikuttaa käyttövuosiinkin. - Eipärjää
Ei Tojo ole enää edes kestävyystilastojen paras. Ja ruostumattomasta se on aivan häntäpäätä. Vaikea olisi kuvitella ostavansa kalliilla kestävä auto joka kuitenkin olisI ikävä käyttää ja ruostuviin nopeasti. Kestävyystilastoissa ei myöskään näy isot moottoritehoat kuten D4D:n ongelmat ja muut. Ja tosiaan, tojon huoltoväli on lyhyt.
- eurosontaa
Joo, siitähän Toyota on ollut maailmalla aina tunnettu ettei ne siellä oikein osaa.
Nämä euro-Tojot mitä täällä Suomessa myydään, ovat pahnan pohjalta sen takia, että ne suunnitellaan ja valmistetaan Euroopassa. Eivät ole mitenkään vertailukelpoisia japanilaisten ja amerikkalaisten Toyotien kanssa. Euroopassa ei ole koskaan osattu tehdä laatua muualla kun Sveitsissä.
- Pierre_
Huonoin on.
Olet ymmärtänyt asian aivan oikein.- AsiqhanOnNäin
Myös rumin. Mutta ei halvin.
- ihan_mitä_vaan_haluatte
Huonoin.
Tieteellisesti todistettu.
m.o.t.
Suljetaan ketju. - Pahinongelma
Ruoste.
- Puistattaaaihan
Alusta.
- TAKAISINKUTSUAPALJON
Jos kestotestin aikaan ehtii ruostuu ei kovin luotettava ole.
- äly.hoi
Lukeminen ja luetun ymmärtäminen ovat eri asioita. Sairas mieli voi antaa sanoille ja luvuille aivan kummallisen merkityksen.
- Aivan_totta
Toyota-palstan trollipojun mieli sairastaa. Varsinkin nyt poju on pahassa pinteessä kun jokapuolelta alkaa tippumaan oikeuden päätöksiä joissa velvoitetaan konsernia ostamaan päästöhuijausautoja takaisin. Trollipoju yrittää palkkansa vastineeksi vääntää vastaan kaikin mahdollisin tavoin asioita nurinniskoin vääntämälläkin mutta turhaan. Iso pyörä pyörii ja Vw-konserni vapisee konkurssinsa edellä.
- riisikippo
Tuoko on parasta mihin pystyt, säälittävää.
Toyota on tutkitusti onneton auto ja ruostuukin nopeasti. - TojokääkkäÄrsyttää
riisikippo kirjoitti:
Tuoko on parasta mihin pystyt, säälittävää.
Toyota on tutkitusti onneton auto ja ruostuukin nopeasti.Kyllä, Tohjo on huonoin ja tojokääkkä on riehumisellaan tehnyt siitä entistä vastenmielisemmän. Ottaisin minkä tahansa auton mielummin kuin ruostuva testijumbo-tohjon.
- Toyota-palstan
TojokääkkäÄrsyttää kirjoitti:
Kyllä, Tohjo on huonoin ja tojokääkkä on riehumisellaan tehnyt siitä entistä vastenmielisemmän. Ottaisin minkä tahansa auton mielummin kuin ruostuva testijumbo-tohjon.
trollipojun lapsellinen ja nolo kommenttihan sieltä tuli. Eihän siltä reppanalta muuta voi enää edes odottaa.
- Katsopeiliin
Toyota-palstan kirjoitti:
trollipojun lapsellinen ja nolo kommenttihan sieltä tuli. Eihän siltä reppanalta muuta voi enää edes odottaa.
omat trollipojukommenttisi helkamaraisuineen ja yh-äippineen eivät suorastaan nosta palstan tasoa.
- ylivoimaaToyotalta
Toyota on kaikilla mittareilla mitattuna hyvä ellei jopa erinomainen auto. Nämä testit, joissa Toyota on jäänyt jälkijoukkoon, eivät ole rehellisiä ja puolueettomia. Kaikissa puolueettomissa vertailuissa Toyota on aina ollut kärkipaikoilla. Tämän lisäksi pitää muistaa Toyotan ylivoimainen kestävyys ja luotettavuus, joiden ansiosta Toyotan omistaminen on kaikkein edullisinta, kun auto ei tarvitse mitään muuta kuin normaalit perushuollot aina 300 000 kilometrin tienoille saakka. Kaikissa muissa merkeissä joutuu uusimaan erilaisia osia jo 50 000- 100 000 km:n välissä ja sen jälkeen varsin runsaasti, mikä lisää kustannuksia. Käytetty 10-vuotias ja vajaat 200 000 km ajettu Toyota on paljon luotettavampi ratkaisu kuin moni uusi muun merkkinen auto.
- sairastaSokeutta
Hehee mitä shaissea Toyotanuskovainen heittää. Salaliittoteoriat on viimeaikoina ollut Teron suosikki selitys ja muistot 80-luvulta.
- Ainoalehti
sairastaSokeutta kirjoitti:
Hehee mitä shaissea Toyotanuskovainen heittää. Salaliittoteoriat on viimeaikoina ollut Teron suosikki selitys ja muistot 80-luvulta.
Sano muuta, en usko että on kovinkaan montaa lehteä jonka testeissä Tojo voittaisi, sehän jää varmaan Japanilaisessakin testeissä jumboksi. Juttu on vaan niin että noille tojopapoille ei tule muita lehtiä kuin Tojon oma mainoslehti. Se on kiva ja rehellinen lehti, siinä Tojo voittaa aina.
- hylkyä.pukkaa
Trafin katsastustilastot ovat Toyotan ja miksei Audinkin omistajille mieluisaa luettavaa. Nehän ovat tosia eivätkä mitään mutu-juttuja. Parin Audin jälkeen siellä ovat kärjessä Corolla, Auris ja Yaris, vanhemmissa jopa Avensis.
Kansanautot ovat jopa yli kaksinkertaisilla hylkäysmäärillään aika lailla keskivertokulkineita. Kuitenkin yleisimmät hylkäysperusteet niissä kertovat vakavista teknisistä ongelmista voimanlähteessä ja alustan rakenteissa. Johtuneeko niistä trollien kehumista tehoista ja ajo-ominaisuuksista.- hkhöö
Mitenhän on mahdollista, kun Audeissa ja Volkkareissa on samaa tekniikkaa ja se muka kestää Audissa, mutta ei VW:ssä? Ja älkää taas jauhako, että Audissa on A-luokan osat ja muissa konsernin tuotteissa B-luokan. On nimittäin ihan saletti niin, että tavara on samaa, silloin kun kyseessä on vaikka kone tai vaihteisto. Samat varaosanumerot!
Tämä vain siksi, että katsastustilasto on jonninjoutava todiste laadusta. - eiVieläLäpiReikiä
Trafin tilasto on juuri niin hauska, että jokainen voi vääntää siitä ihan mieleisensä. Toisilla ajetaan paljon enemmän, toiset on firmojen autoja, toiset käy katsastushuolloissa, toisissa on renkaat kuluneet jne....
Pitää oikein hieman miettiä jos tuosta tilastosta saa järkevää tietoa, mutta Toyotasedälle sellainen on mahdotonta miettiä ja riittää kun rakas Toyota on listassa riittävän korkealla. - hylkyä.pukkaa
eiVieläLäpiReikiä kirjoitti:
Trafin tilasto on juuri niin hauska, että jokainen voi vääntää siitä ihan mieleisensä. Toisilla ajetaan paljon enemmän, toiset on firmojen autoja, toiset käy katsastushuolloissa, toisissa on renkaat kuluneet jne....
Pitää oikein hieman miettiä jos tuosta tilastosta saa järkevää tietoa, mutta Toyotasedälle sellainen on mahdotonta miettiä ja riittää kun rakas Toyota on listassa riittävän korkealla.Renkaista ja vanteista hylätyt katsastukset voidaan sulkea pois, koska ne ovat haltijan huolimattomuutta. Sen sijaan alustan rakenteiden ja moottorien ohjausyksiköiden viat ovat selvästi teknistä heikoutta.
Leasinautoja on pakko huoltaa ohjelman mukaisesti, joten niitten katsastuksessa ei pitäisi olla mitään ongelmaa.
Mielenkiintoisin tilaston kertoma on, että mitä enemmän autoilla ikää, sitä vahvimmin kärkipää on edustettuna Toyotan malleilla.
Ja jos VAG Group käyttää samoja osia kaikissa automalleissaan, ei Skodan pitäisi olla ikääntyneenä niin kaukana kärjestä paitsi Roomster, joka on kärkijoukkoa. Tietysti voitaisiin olettaa, että Audien omistajat pitävät huolta paremmin autoistaan, koska ne ovat kalliimpia kuin saman konsernin kansanautokulkimet!
No trolli alkaa tietysti provoilla, että Toyotilla ajetaan vähemmän, vaikka toisaalla hän väittää, ettei Toholoota kestä aikaa. Tilastojen mukaan Toyota kestää molempia, myös Saksan tilastojen!
Tänään oli KL:ssa iso tyytyväisyys-/merkkiuskollisuustutkimus ja siinä Toyota oli selkeä voittaja jälleen. Ja perusteluina maininta, että laatuun luotetaan. Tosin ei siinä Volkkariuskollisuuttakaan moitittu, ihmeteltiin vain, ettei päästöskandaali ole hurmiouskovaisuutta heikentänyt! - Pientä_eroa
hkhöö kirjoitti:
Mitenhän on mahdollista, kun Audeissa ja Volkkareissa on samaa tekniikkaa ja se muka kestää Audissa, mutta ei VW:ssä? Ja älkää taas jauhako, että Audissa on A-luokan osat ja muissa konsernin tuotteissa B-luokan. On nimittäin ihan saletti niin, että tavara on samaa, silloin kun kyseessä on vaikka kone tai vaihteisto. Samat varaosanumerot!
Tämä vain siksi, että katsastustilasto on jonninjoutava todiste laadusta.Jos et ole asiaan ennen perehtynyt, niin tiedoksi. Audissä moottori ja vaihteisto on pitkittäin, ja Folkkarissa poikittain. Huolimatta tyyppinimestä, ne ovat rakenteeltaan erilaisia. Toki yhteisiäkin osia löytyy. Aivan kuten Citroenilla ja BMW:llä.
- Enmissäännnimessäosta
Vw-autot on toisiksi huonoimpia ja Tojot huonoimpia. Tai toisinpäin. Ihan sama.
- Tunnustusolitehtävä
On on tojo kaikkein huonoin. Siis rellun ja volkkarin jälkeen huonoin. Mitä tätä enää jauhamaan.
- Sybe
Korjataan nyt kuitenkin, Tojo ei varmaan ole huonoin, kyllä Renu on ehdottomasti huonoin peli, ne nyt ruostuu silmissä ja ei pärjää missään. Tojo on ihan hyvä, mutta ei mikään huippu nykyään.
- Sybilis
Sybe kirjoitti:
Korjataan nyt kuitenkin, Tojo ei varmaan ole huonoin, kyllä Renu on ehdottomasti huonoin peli, ne nyt ruostuu silmissä ja ei pärjää missään. Tojo on ihan hyvä, mutta ei mikään huippu nykyään.
Niin ne ainakin 80-luvulla siellä essonbaarissa jutteli. Ja minä uskoin, enkä ollenkaan ole lukenut ruosteisenakin sen jälkeen....
- Aivann
Sybe kirjoitti:
Korjataan nyt kuitenkin, Tojo ei varmaan ole huonoin, kyllä Renu on ehdottomasti huonoin peli, ne nyt ruostuu silmissä ja ei pärjää missään. Tojo on ihan hyvä, mutta ei mikään huippu nykyään.
Nimenomaan, huonoimmasta päästä 'kärki' on:
1. Rellu
2. Volkkari
3. Tojo - TeroTodellinenTaistelija
Sybe kirjoitti:
Korjataan nyt kuitenkin, Tojo ei varmaan ole huonoin, kyllä Renu on ehdottomasti huonoin peli, ne nyt ruostuu silmissä ja ei pärjää missään. Tojo on ihan hyvä, mutta ei mikään huippu nykyään.
Rellu on nykyään parhaasta päästä viattomuuden ja varsinkin ruotumattomuuden suhteen. Niin se maailma muuttuu, mutta muuttuko Toyotasedän mieli ei vaan taivu todellisen ja nykytiedon edessä, ei sitten millään.
- Tällaistatäällä
TeroTodellinenTaistelija kirjoitti:
Rellu on nykyään parhaasta päästä viattomuuden ja varsinkin ruotumattomuuden suhteen. Niin se maailma muuttuu, mutta muuttuko Toyotasedän mieli ei vaan taivu todellisen ja nykytiedon edessä, ei sitten millään.
Eikö perimätieto, esson baari, musta tuntuu tai 'muiden autot on p-aa' riitä perusteluiksi?
Samoilla epätieteellisillä perusteluillahan täällä solvataan jokaista merkkiä suolessa. Tai yritetään epätoivoisesti tehdä autolehtien testeistä tiedettä? - ruostetta
Sybe kirjoitti:
Korjataan nyt kuitenkin, Tojo ei varmaan ole huonoin, kyllä Renu on ehdottomasti huonoin peli, ne nyt ruostuu silmissä ja ei pärjää missään. Tojo on ihan hyvä, mutta ei mikään huippu nykyään.
Mitä auton ruostumiseen tulee, Ruotsissa ViBilägare teki tutkimuksen ja vähäruosteisin oli Toyota Avensis, vain 2 prosenttia autoista ruostuneita. Toinen oli Renault 3%, Ford Focus, Citroen ja BMW seuraavaksi vähäruosteisimmat.
Muut saksalaiset oli ihan eri luvuillaan Toyota Corollan kanssa eikä siinä pärjätä isoilla numeroilla. Passateista ruostuneita peräti 41 prosenttia!!! - yhts
Ja taas vankkaa todistetta Toyotan ruostumattomuudesta, tämä pitää lisätä siihen listaan, missä on nyt 34 todistetta Toyotan erinomaisuudesta! Nyt on Toyota-kriittisiltä pantu jauhot suuhun, enää ei voi "Toyota ruostuu"-valetta levittää.
Toki pitkän linjan Tojomiehet tietää tämä ruostumattomuuden muutenkin. - Eivaannappaa
yhts kirjoitti:
Ja taas vankkaa todistetta Toyotan ruostumattomuudesta, tämä pitää lisätä siihen listaan, missä on nyt 34 todistetta Toyotan erinomaisuudesta! Nyt on Toyota-kriittisiltä pantu jauhot suuhun, enää ei voi "Toyota ruostuu"-valetta levittää.
Toki pitkän linjan Tojomiehet tietää tämä ruostumattomuuden muutenkin.Ja silti oma 3 kohdan lista riittää kääntämään akseleet pois tojokaupasta:
1) Tojo on tylsiä kaikista autoista
2) Terot ovat hölmöimpiä kaikista merkkifriikeistä, ja merkkituote on jo sinänsä hölmöä.
3) Tojo on vanhaa muotolua ja vanhaa teknologiaa. - Toyota-palstan
Eivaannappaa kirjoitti:
Ja silti oma 3 kohdan lista riittää kääntämään akseleet pois tojokaupasta:
1) Tojo on tylsiä kaikista autoista
2) Terot ovat hölmöimpiä kaikista merkkifriikeistä, ja merkkituote on jo sinänsä hölmöä.
3) Tojo on vanhaa muotolua ja vanhaa teknologiaa.trollipojuna et taida edes tajuta kuinka lapsellisia ja noloja nykyään kaikki viestisi ovat. Tämä yllämainittu on erinomainen osoitus siitä ja hakee noloudessaan jopa vertaistaan.
- Alternativetruth
Tällaistatäällä kirjoitti:
Eikö perimätieto, esson baari, musta tuntuu tai 'muiden autot on p-aa' riitä perusteluiksi?
Samoilla epätieteellisillä perusteluillahan täällä solvataan jokaista merkkiä suolessa. Tai yritetään epätoivoisesti tehdä autolehtien testeistä tiedettä?Totuus tojosta on karu, mutta tojoteroja se ei haittaa, Tero uskoo Vaihtoehtoiseen Totuuteen
- Seonmoroessolta
Tuota asiaa en ole tullut miettineeksi onko Toyota huonoin? Kyllä aikanaan jotkut Toyota mallit olivat ilmeisen kestäviä, jos pellit sattui kestämään. Iskarit niissä ei tietenkään japseissa kestä. Aivan sama se on mulle onko joku automerkki toista kestävämpi, eihän kukaan sen perusteella tee ostovalintaa. Auton ostossa painaa tunneperäiset seikat aina enemmän kuin järkiperäiset. Yksi painava tekijä autonmerkin valintaan on myös sosiaalinen riipuvuus. Se on moro.
- businesToyota
Että ei valintaa kestävyyden perusteella? Kyllä vaan moni tekee ja ostaa Toyotan, se on vaan niin, että kun hommat seisoo, jos auto on yhtenään pajalla eli ei ole varaa sellaiseen. Niinpä valinta on Toyota, ainakin silloin jos yrittäminen on homman nimi ja oma leipä on kiinni.
Jos taas autolla ajellaan huvikseen, harrastuksiin, töihinkin, vaikka bussilla pääsisi. niin silloin sitä voisi ostaa vaikka pajalla enemmän tai vähemmän kuukausittain seisovan saksalaisen tai ranskalaisen. Eli siis ostaa vaikka tunteella, mutta yrittäjä ostaa kyllä auton kylmällä järjellä eikä tunteile. - jarrutusta
Katsastustilastojen mukaan Toyotan yleisin hylkäämisperuste on jarrut ja saattaa hyvinkin johtua viisaasta ennakoivasta ajotavasta, jolloin jarruja ei käytetä voimakkaasti ja ne jumiutuvat epäpuhtauksien takia. Sen sijaan muitten vakavien teknisten ongelmia Toyotia hylätään harvoin.
Auto on iso investointi useammalle ja kyllä luotettavuus on monelle painava ostokriteeri silloin. Ne, jotka joutuvat pönkittämään egoaan autolla, valitsevat jonkun muun.
Monille nykynuorille ei auto ole lainkaan tärkeä eivätkä he edes halua hankkia ajokorttia ja siksi kimppa-autot tulevat lisääntymään paljon isoissa asutuskeskuksissa. Ympäristötrendi saattaa muutta radikaalistikin autoilua. - Surkealaatu
businesToyota kirjoitti:
Että ei valintaa kestävyyden perusteella? Kyllä vaan moni tekee ja ostaa Toyotan, se on vaan niin, että kun hommat seisoo, jos auto on yhtenään pajalla eli ei ole varaa sellaiseen. Niinpä valinta on Toyota, ainakin silloin jos yrittäminen on homman nimi ja oma leipä on kiinni.
Jos taas autolla ajellaan huvikseen, harrastuksiin, töihinkin, vaikka bussilla pääsisi. niin silloin sitä voisi ostaa vaikka pajalla enemmän tai vähemmän kuukausittain seisovan saksalaisen tai ranskalaisen. Eli siis ostaa vaikka tunteella, mutta yrittäjä ostaa kyllä auton kylmällä järjellä eikä tunteile.Siinä syy miksi Toyotaa ei valita taksiksi. Taksi käytössä auton pitää kestää ja Toyotan luotettavuus ei riitä.
Viimeisin luotettavuus tutkimus minkä näin oli joku englantilainen missä tojo sijalla 9. Huono tulos pttaen tiheän huollon tarpeen huomioon. - Faktatpöytään
Surkealaatu kirjoitti:
Siinä syy miksi Toyotaa ei valita taksiksi. Taksi käytössä auton pitää kestää ja Toyotan luotettavuus ei riitä.
Viimeisin luotettavuus tutkimus minkä näin oli joku englantilainen missä tojo sijalla 9. Huono tulos pttaen tiheän huollon tarpeen huomioon.Onhan noita aveja ja priiuksia takseina. Varmaan enemmän kuin volsuja. Itävallassa Wienissä ollaan jo ajamassa toista miljoonaa kilometriä priius-takseilla.
- Sekin_teoria_meni
Surkealaatu kirjoitti:
Siinä syy miksi Toyotaa ei valita taksiksi. Taksi käytössä auton pitää kestää ja Toyotan luotettavuus ei riitä.
Viimeisin luotettavuus tutkimus minkä näin oli joku englantilainen missä tojo sijalla 9. Huono tulos pttaen tiheän huollon tarpeen huomioon.2013:
A Toyota Prius hybrid managed to clock no less than 1,000,000 km (621,371 miles) as a taxi in Vienna, Austria.
A Toyota Prius hybrid managed to clock no less than 1,000,000 km (621,371 miles) as a taxi in Vienna, Austria.
Despite the massive recalls which affected its reputation over the last few years, Toyota is still considered by many to produce the most reliable cars out there. An example to back up this statement is a Prius hybrid owned by the "EcoTaxi" cab company from Vienna, Austria. The vehicle managed to clock no less than 1M km since it went into service back in 2007.
The taxi company owns more than 200 Prius hybrids and the one which reached this impressive milestone wasn't a financial burden as it didn't went through any major repairs. EcoTaxi says it didn't have any "defects or glitches" throughout its service as a taxi car and it only went through the regular maintenance. The vehicle is still in use and the taxi company wants to reach the 2M km mark in the next few years. - nää.on.kivoja
Sekin_teoria_meni kirjoitti:
2013:
A Toyota Prius hybrid managed to clock no less than 1,000,000 km (621,371 miles) as a taxi in Vienna, Austria.
A Toyota Prius hybrid managed to clock no less than 1,000,000 km (621,371 miles) as a taxi in Vienna, Austria.
Despite the massive recalls which affected its reputation over the last few years, Toyota is still considered by many to produce the most reliable cars out there. An example to back up this statement is a Prius hybrid owned by the "EcoTaxi" cab company from Vienna, Austria. The vehicle managed to clock no less than 1M km since it went into service back in 2007.
The taxi company owns more than 200 Prius hybrids and the one which reached this impressive milestone wasn't a financial burden as it didn't went through any major repairs. EcoTaxi says it didn't have any "defects or glitches" throughout its service as a taxi car and it only went through the regular maintenance. The vehicle is still in use and the taxi company wants to reach the 2M km mark in the next few years."it only went through the regular maintenance".
Uskoo ken haluaa. En haluaisi istua 1000000 km nähneelle Tojon takapenkille. - Toyota-palstan
Surkealaatu kirjoitti:
Siinä syy miksi Toyotaa ei valita taksiksi. Taksi käytössä auton pitää kestää ja Toyotan luotettavuus ei riitä.
Viimeisin luotettavuus tutkimus minkä näin oli joku englantilainen missä tojo sijalla 9. Huono tulos pttaen tiheän huollon tarpeen huomioon.trollipojun pitäisi päästä joskus käymään ulkomailla. Siellä niitä Toyotoja on taksissa jonkin verran enemmän kuin jossain Suomessa. Suurissa kaupungeissa esimerkiksi Priuksia saattaa olla 70-80% kaikista takseista. Siihen on syynsä jotka trollipojukin tietää muttei suostu tunnustamaan kun trollin leipä on joka päivä katkolla alisuorittamisen takia. Ei määrän vaan trollauksen laadun joka on kuin peruskoulupojulla.
- turha.pullistella
Toyota-palstan kirjoitti:
trollipojun pitäisi päästä joskus käymään ulkomailla. Siellä niitä Toyotoja on taksissa jonkin verran enemmän kuin jossain Suomessa. Suurissa kaupungeissa esimerkiksi Priuksia saattaa olla 70-80% kaikista takseista. Siihen on syynsä jotka trollipojukin tietää muttei suostu tunnustamaan kun trollin leipä on joka päivä katkolla alisuorittamisen takia. Ei määrän vaan trollauksen laadun joka on kuin peruskoulupojulla.
<Priuksia saattaa olla 70-80% kaikista takseista
Annapa esimerkki kaupungista. Barcassa omien havaintojeni mukaan 30-40 % max - Toyota-palstan
Surkealaatu kirjoitti:
Siinä syy miksi Toyotaa ei valita taksiksi. Taksi käytössä auton pitää kestää ja Toyotan luotettavuus ei riitä.
Viimeisin luotettavuus tutkimus minkä näin oli joku englantilainen missä tojo sijalla 9. Huono tulos pttaen tiheän huollon tarpeen huomioon.trollipoju pelaa aika härskiä peliä jossa väitteidensä totuudella ei näytä olevan mitään väliä. Totuushan nimenomaan nykyisin on että Toyota Prius on Mercedeksen kanssa yleisin merkki taksissa ja joissakin suurkaupungeissa selvästi yleisin. Mitä enemmän taksi joutuu liikkumaan pelkässä kaupunkiliikenteessä, sitä varmemmin valinta kohdistuu hybridi-Toyotaan. Syynä auton kestävyys ja luotettavuus ylivoimaisen taloudellisuuden ohella. Tämä on totuus joka ei trollipojun inttämisellä miksikään muutu.
- No_vaikka
turha.pullistella kirjoitti:
<Priuksia saattaa olla 70-80% kaikista takseista
Annapa esimerkki kaupungista. Barcassa omien havaintojeni mukaan 30-40 % maxBryssel, Wien, Luxemburg tai Milano. Itse asiassa melkein mikä tahansa länsieurooppalainen suurkaupunki, jopa Saksassa. Käy paskahousu kerran elämässäsi itse katsomassa. Tai tule edes joskus ulos yh-äipän peräkammarista lapsellisen ja sairaan trollaamisesi sijasta katsomaan miltä maailma oikeasti näyttää. Saatat nulli yllättyä.
- rakas.trollisi
No_vaikka kirjoitti:
Bryssel, Wien, Luxemburg tai Milano. Itse asiassa melkein mikä tahansa länsieurooppalainen suurkaupunki, jopa Saksassa. Käy paskahousu kerran elämässäsi itse katsomassa. Tai tule edes joskus ulos yh-äipän peräkammarista lapsellisen ja sairaan trollaamisesi sijasta katsomaan miltä maailma oikeasti näyttää. Saatat nulli yllättyä.
Trollipojusi on käynyt vain noin 40 eri maassa, joten en ole paljon mitään nähnyt.
- Toyota-palstan
rakas.trollisi kirjoitti:
Trollipojusi on käynyt vain noin 40 eri maassa, joten en ole paljon mitään nähnyt.
trollipojun näkymät yh-äipän peräkammarista ovat melko suppeat mikä kyllä paljastuu myös kirjoituksistaan. Vai 40 maassa? Viekö skitsofrenia todellisuudentajun noin totaalisesti? Netissä on toki hyvä tehdä hienoja virtuaalimatkoja ympäri maailman.
- Surkealaatu
Surkealaatu kirjoitti:
Siinä syy miksi Toyotaa ei valita taksiksi. Taksi käytössä auton pitää kestää ja Toyotan luotettavuus ei riitä.
Viimeisin luotettavuus tutkimus minkä näin oli joku englantilainen missä tojo sijalla 9. Huono tulos pttaen tiheän huollon tarpeen huomioon.Eikö Suomessa ole joskus ollut Avensis taksissa? Eihän se mukavaa ole kuskillekaan ajaa niin huonolla autolla.
- Esson_Konsensus_vwtoyota
Kyllä konsensus taitaa olla tämänkin keskustelun perusteella että selvästi mielikuvaltaan (ei tässä tietenkään tieteestä ole kysymys, pikemmin esson baatin konseksuksesta) huonoimmat ovat volkkari ja toyota. Kuitenkin rellu saa eniten ääniä kaikkein huonoimmaksi, sillä on sitten vastapainona tosikovat ranskisten ystävät jotka kiistävät että rellu olisi ihan kaikkein huonoin.
- Essoton
Ei ole Suomessa enää Esson baareja kun Anttonen osti pois! Shellillä tai ABC:llä joutuu näitä asioita pohtimaan!!! Nesteellä käy keskolaiset kansanautomiehet surkuttelemassa maailman menoa!
- Shellitön
Essoton kirjoitti:
Ei ole Suomessa enää Esson baareja kun Anttonen osti pois! Shellillä tai ABC:llä joutuu näitä asioita pohtimaan!!! Nesteellä käy keskolaiset kansanautomiehet surkuttelemassa maailman menoa!
Anttonen osti Shellinkin kuleksimasta. Samaa St1 laatua saa siis Shellin logon altakin.
- kantapöydän_vieressä
Minulla on ABC:n kantapöydässä vanhat automiehet sanoneet, jotta ranskalaiset on ihan emäheikkoja tekeleitä, niissä särkyy kaikki ja on tehty heikoista aineksista. Ja sitten vielä se, että ne ruostuvat ihan silmissä, kuulemma pohjassa on reikiä, vaikka ikää ei olisi kuin viitisen vuotta.
Samat ukot sanovat, että ylivoimaisesti kestävimmät autot ovat takavetoiset Mersut ja Toyotan Avensis, Carina, Corolla, Hiace ja Landcruiser. Ne kun on tehty vain korkealuokkaisista materiaaleista ja saksmannien tai japsien ammattiylpeydellä. Ruoste ei niitä vaivaa, paitsi vähän Väyrys-Mersua ja 90-lukuisia Hiace-pakuja.
Näihin automiehiin minäpoika luotan, ne tietää ihan kokemuksesta nämä jutut.
- näin.sen
Kannattaisi lukea suomeksi HS:n julkaisema 100 tkm kestotesti, jossa punnitaan jyvät akanoista. Sieltä näkyy, mitkä autot jättävät tielle ja tulevat kalliiksi omistajalleen. Toyotat ovat voittajia sielläkin BMW:n ja Mazdan rinnalla. Volkkarien enemmistö viimeisinä testatuista.
- TFan
Eipä oo tojon voittanutta, ylivoima häikäisee, muut on kaukana perässä.
- tojo.luultavasti.huonoin
Luen paljon ulkomaisia autolehtiä ja niiden perusteella Toyota on huonoin. Saattaa japanilaisista löytyä vieläkin huonompia mutta ainakin Mazda, Subaru, Nissan, Mitsu, Honda ja Suzuki ovat parempia.
- Toyota-palstan
trollipoju on tällä kertaa maailman autolehtiä lueskeleva tietäjä. Oikeasti se on sellainen vähemmälle jäänyt yh-äipän peräkammarin reppanapoju. Lapsellinen ja äärimmäisen nolo tapaus kolmekymppiseksi.
- ToyoOnItäauto
Toyotalla on viime aikoina ollut pahoja ongelmia D4D:n kanssa jonka takia niitä ei enää ammmattiliikenteessä.näy. ViBilägaren mukaan Toyota on huonosti ruostesuojattu merkki, paljon huonommin kuin ranskalaiset. Essonbaarissa muistellaan vielä.parin vuosikymmenen takaisia tojoja laadukkaita, mutta tohon ruosteenkestävyys on jäänyt sille aikakaudelle, samoin janoiset vapareita ja kolisevat alusta sekä muovinen yleisilme. Yksi esimerkki heiveröisestä itäauton tekniikasta on lyhyt huoltoväli
- laatu_tietoinen
Joskus Toyota oli kestävyydessä parhaiden joukossa, nykyään selvästi alle keskitason. Toyotassa rahalle ei saa vastinetta millään mittapuulla.
- Skitsofrenian
eräs oire on että potilas palaa samaan aiheeseen yhä uudelleen, itseään tukien. Sellaista on Toyota-palstan trollipojun elämä kaikessa surkeudessaan. Lapsellista ja noloa vaikkei poju sitä näytä potilaana itse edes tajuavan.
- MissäkiaviatVW
Skitsofrenian kirjoitti:
eräs oire on että potilas palaa samaan aiheeseen yhä uudelleen, itseään tukien. Sellaista on Toyota-palstan trollipojun elämä kaikessa surkeudessaan. Lapsellista ja noloa vaikkei poju sitä näytä potilaana itse edes tajuavan.
http://www.moottorihiomo.fi/moottorin-oljynkulutus.html
http://www.mtv.fi/aihe/volkswagen/5110244
Ihan rauhassa lukemaan ja miettimään mitä autoilulta haluaa ja mitä arvoja kannattaa. - onneksi.olkoon
Skitsofrenian kirjoitti:
eräs oire on että potilas palaa samaan aiheeseen yhä uudelleen, itseään tukien. Sellaista on Toyota-palstan trollipojun elämä kaikessa surkeudessaan. Lapsellista ja noloa vaikkei poju sitä näytä potilaana itse edes tajuavan.
Osuit kerrankin oikeaan. Sinä olet oikea skitsofrenian suurlähettiläs ja malliesimerkki yh-äippinesi ja Helkama Raisuinesi.
- Kiitos_kiitos
onneksi.olkoon kirjoitti:
Osuit kerrankin oikeaan. Sinä olet oikea skitsofrenian suurlähettiläs ja malliesimerkki yh-äippinesi ja Helkama Raisuinesi.
Sinä olet Toyota-palstan trollipojuna vaan niin mainio esimerkki skitsofreenikosta ettei sitä voi mitenkään sivuuttaa sinusta ja tuotoksistasi keskusteltaessa. Kannattaisi uskoa sitä yh-äippää sillä on se sinua huomattavasti selväpäisempi ja ihan oikeassa siinä että ensi talveksi menet takaisin amikseen kotoa haisemasta ja sekoilemasta.
- yritä.miehistyä
Kiitos_kiitos kirjoitti:
Sinä olet Toyota-palstan trollipojuna vaan niin mainio esimerkki skitsofreenikosta ettei sitä voi mitenkään sivuuttaa sinusta ja tuotoksistasi keskusteltaessa. Kannattaisi uskoa sitä yh-äippää sillä on se sinua huomattavasti selväpäisempi ja ihan oikeassa siinä että ensi talveksi menet takaisin amikseen kotoa haisemasta ja sekoilemasta.
Taisit kertoa taas kerran omasta elämästäsi Perä-Hikiän peräkammarin poikana.
- Noloa
yritä.miehistyä kirjoitti:
Taisit kertoa taas kerran omasta elämästäsi Perä-Hikiän peräkammarin poikana.
ja erityisen lapsellista inttämistä peruskoulupojun tyyliin palstan omalta trollipojulta. Lapsellisuuteen kuuluu varastaa sanottavansa jopa kommenttitasolla ja yrittää kääntää ne takaisin niitä yhtään muuttamatta. Se on poju tosi noloa ja lapsellista. Keksisit parempaa sillä tällä tyylilläsi nolaat vain itseäsi yhä enemmän.
- Ojastallikkoon
Aika jännä että.tojo on jo uutena jumbo, sitten se vanhemmiten palkitsee merkkiuskollinen ruostumaan rikki.
- Tässä_näette
peruskoulun nykytason äidinkielessä, tälläkin kertaa Toyota-palstan oman trollipojun esityksenä. Ei mitään tolkkua tai asiaa.
- Tojjootti
Toyota on ykkönen, kun mitataan moottorien öljynkulutusta. Litra per 1000km on ihan normaalia Toyotalle.
- tacka
Öljyy menee ja bensa palaa taka akseli kohta tippuu irti kauhee kolina aulis toyo ,
sika järsinyt takaovet ja peräluukun ei mee kuulema takuuseen. - Bensaaliekkeihin
Tojo ei sinänsä kiinnosta ollenkaan, mutta tojopalstalla on tyhmimmät Terot. Niitä on kyllä hyvä vähän ärsyttää kun ne on niin hiilenä.
- Das.vilppi
Montako kertaa kommentoit itseäsi?
- tojopappaeikoskaanpetä
Das.vilppi kirjoitti:
Montako kertaa kommentoit itseäsi?
Tässä taas yksi kilahti. Luulen että muut kommentoivat vain satunnaisesti mutta se yksi työtön, uneton ja yksinäinen tojopappa tulee kaikkina vuorokaudenaikoina linjoja pitkin ja heittää saman YH-äipän Raisulla ajava aikamiespoika tojotrolli-läpän. Yleensä oletettu tojotrolli on samaan aikaan työtön, aikamisepoika ja alaikäinen, ja ilmeisesti se sekä ajaa Helkama Raisu-mopolla (joita oli kai joskus 70-80-luvulla?) että trollaa 18 tuntia vuorokaudessa. Kaikki koskaan tojopalstalle kirjoittaneet ihmiset edustavat tämän myyttisen taruolennon eri inkarnaatioita.
- Piikkinä_perseessäsi
tojopappaeikoskaanpetä kirjoitti:
Tässä taas yksi kilahti. Luulen että muut kommentoivat vain satunnaisesti mutta se yksi työtön, uneton ja yksinäinen tojopappa tulee kaikkina vuorokaudenaikoina linjoja pitkin ja heittää saman YH-äipän Raisulla ajava aikamiespoika tojotrolli-läpän. Yleensä oletettu tojotrolli on samaan aikaan työtön, aikamisepoika ja alaikäinen, ja ilmeisesti se sekä ajaa Helkama Raisu-mopolla (joita oli kai joskus 70-80-luvulla?) että trollaa 18 tuntia vuorokaudessa. Kaikki koskaan tojopalstalle kirjoittaneet ihmiset edustavat tämän myyttisen taruolennon eri inkarnaatioita.
Toyota-palstan trollipojua tuntuu vituttavan ankarasti kun sille on hauska kommentoida sen oman käyttäytymisensä perusteella.
- KärsimysJapanista
Onhan se omien kokemuksieni mukaan.
- Toyota-palstan
trollipoju aina mukana - kuin kiusallinen mutta vaaraton peräpukama.
- trollinginjapan
Eikö Toyota-trollaajalla ole muuta tekemistä peräpukamineen? Ei Toyotasta autoa saa, vaikka kuinka valehtelisi.
- Kuusi_minuuttia
trollinginjapan kirjoitti:
Eikö Toyota-trollaajalla ole muuta tekemistä peräpukamineen? Ei Toyotasta autoa saa, vaikka kuinka valehtelisi.
ehti kulua ennenkuin trollipoju vastasi, omalla jäljittelemättömällä tyylillään. Nämäkin 18 tunnin päivät joita täällä trollaten viettää, olisivat suureksi hyödyksi siinä vaiheessa kun Vw-konserni menee nurin ja pojulle palkanmaksu loppuu. Voi trollipoju miettiä vielä moneen kertaan että olisikohan pitänyt kuitenkin yrittää käydä amis vaikka väkisin läpi.
- tilasto.puhuu
Trafin uusimmat katsastustilastot kertovat selkeästi Toyotan laadusta. Hylkäysprosentit lähes kaikissa malleissa pienet. Esim. vuoden 2011-mallien tilastoissa Golfin hylkäysprosentti on n. kolminkertainen Aurikseen verrattuna. Vastaavasti Avensikseksia hylätään katsastuksessa lähes puolta vähemmän kuin Passateja. Octavian ja Suberbin luvut ovat vielä synkemmät.
Näitten VAG- groupin autojen viat ovat aika vakavia turvallisuuden kannalta, kuten alustan ja jarrujen viat. Rengas- ja vanneviat ovat useimmiten omistajan huolimattomuutta, joten ne kannattaa sulkea pois. - SSUHONEE
Ei ole toyota yön aikaan FERRARIKS MUUTTUNUT VAIKKA KUINKA PÄIVITTELIN.
- Totuusontämmöinen
https://tekniikanmaailma.fi/autot/tm-analyysi-toyota-suomen-katsastustilastojen-ylivoimaisesti-viattomin-toisessa-aaripaassa-amerikkalaiset-italiaiset-ranskalaiset-merkit/
TM lehdessä on totuus. Toyota on ylivoimainen kestävyydessä. Lue tuolta ja lopeta valheiden levittäminen.
HUOM ! Sinun ei tarvitse ottaa lisää velkaa ja ostaa toyotaa vaan voit ajaa sillä millä halua tja korjuutella velaksi lisää. Näin se vaan on. - tmlukija
Vaikka Toyotaa pidetäänkin huonoimpana autona ajaa ja laadultaankin heikkona, monet selviävät silti läpi katsastuksesta. Lukekaapa Tekniikan Maailmasta!
- Niin_pidetäänkin
Tai siis Toyota-palstan trollipoju pitää, tuskin kukaan muu. Mitäpä muutakaan maksettu ja skitsofreenikko trollipoju palkkansa eteen tehdä kuin solvata Toyotaa joka on viemässä koko potin natsien nenän edestä nöyryyden ja asiakkaiden kunnioittamisen avulla. Asenne kaikilla tasoilla tuo Toyota-konsernille mainetta ja loistavaa taloudellista tulosta kaikkialla maailmassa. Tuosta olisi natseilla syytä ottaa mallia.
- että.näin
"TM-analyysi: Toyota on katsastustilastojen mukaan ylivoimaisesti viattomin – toisessa ääripäässä amerikkalaiset, italiaiset ja ranskalaiset merkit"
Onhan se silloin "laadultaankin heikko"! Eikö olekkin?- kysynpä.vaan
Kumpikohan on vaikeampi ja kalliimpi korjata "Sisäinen valvontajärjestelmä (OBD)"-vika vai väljä raidetangonpää tai kuluneet/jumittavat takajarrupalat?
- vai.ruoste
kysynpä.vaan kirjoitti:
Kumpikohan on vaikeampi ja kalliimpi korjata "Sisäinen valvontajärjestelmä (OBD)"-vika vai väljä raidetangonpää tai kuluneet/jumittavat takajarrupalat?
Toyota YARIS, käyttöönotto 2001, hylättyjä 25,2%
Hylkäyksen syyt:
1. Käyttöjarru
2. Alustan kotelot ja pohjalevy
3. Jousitus ja iskunvaimennus - varmasti.harmittaa
"TM-analyysi: Toyota on katsastustilastojen mukaan ylivoimaisesti viattomin – toisessa ääripäässä amerikkalaiset, italiaiset ja ranskalaiset merkit"
Näin TM-analyysi! - Tarkennus
Korostan, YLIVOIMAISESTI!
- tilasto.puhuu
vai.ruoste kirjoitti:
Toyota YARIS, käyttöönotto 2001, hylättyjä 25,2%
Hylkäyksen syyt:
1. Käyttöjarru
2. Alustan kotelot ja pohjalevy
3. Jousitus ja iskunvaimennusNiinpä, vastaavasti Golf 2001, hylättyjä 37,6%, Polo 40%
Syyt: käyttöjarru, etuakselisto, OBD.
Kaksi ensimmäistä kohtalokkaita liikenteen turvallisuuden kannalta!
Yhteenveto: mukavampi ajella autolla pois katsastusasemalta kuin odottaa hinausautoa räntäsateessa! - niin.puhuu
tilasto.puhuu kirjoitti:
Niinpä, vastaavasti Golf 2001, hylättyjä 37,6%, Polo 40%
Syyt: käyttöjarru, etuakselisto, OBD.
Kaksi ensimmäistä kohtalokkaita liikenteen turvallisuuden kannalta!
Yhteenveto: mukavampi ajella autolla pois katsastusasemalta kuin odottaa hinausautoa räntäsateessa!Ruosteiset palkit ja pohjalevy tuonikäisessä Yariksessa tietävät jo Kuusakosken odottelua.
- Tojottaa
niin.puhuu kirjoitti:
Ruosteiset palkit ja pohjalevy tuonikäisessä Yariksessa tietävät jo Kuusakosken odottelua.
Näyttää länkyttäjä-Lasse päässeen taas normivauhtiin. Kovasti pitää yrittää löytää vastaväitteitä tilastoille. Faktaahan on, että Toyota kestää aikaa ja kilometrejä, vaikka periaatteessa kaikki tuon ikäiset autot pitäisi olla matkalla odottamaan uutta elämää!
- Arjanko
Koko ajan tulee uutta tietoa Toyotan kestävyydestä, ensin Vi Bilägaren tulos ruostumattomuudesta ja T M: n artikkeli viattomuudesta. Eli sekä ruostumaton että viaton, parempi ei voisi olla.
- ei.täydellinen
Arjanko kirjoitti:
Koko ajan tulee uutta tietoa Toyotan kestävyydestä, ensin Vi Bilägaren tulos ruostumattomuudesta ja T M: n artikkeli viattomuudesta. Eli sekä ruostumaton että viaton, parempi ei voisi olla.
Ei nyt Toyotakaan virheetön ole, siitä puuttuu heikkoudet!!!
- ruostuu.pahoin
Arjanko kirjoitti:
Koko ajan tulee uutta tietoa Toyotan kestävyydestä, ensin Vi Bilägaren tulos ruostumattomuudesta ja T M: n artikkeli viattomuudesta. Eli sekä ruostumaton että viaton, parempi ei voisi olla.
Vi Bilägaren mukaan Tuhnu on yksi ruostuvimmista autoista
http://www.vibilagare.se/test/rost/rosttest-toyota-avensis-2015
- Kiitos.EI
Rosvot ja huijarit ne vaan Tojolla ajaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701252200059661_uu.shtml- Romaniaan
tai Bulgariaan on pitkä matka ja mikä olisikaan luotettavampi kulkine kuin Toyota. Tietävät sielläkin että millä autolla pääsee varmimmin kotiin keikan jälkeen. Latvia ja Liettua Venäjästä puhumattakaan ovat onneksi lähempänä joten auto voisi olla hätätilassa vaikka Skoda kunhan olisi vanhalla 1.9 l dieselillä ja manuaalilaatikolla.
- TMlukija
Toyota ei näyttäisi koskaan olevan testien huonoimmassa kolmanneksessa. Usein tulee myös testivoittoja. Bonuksena paras laatu.
- jumbomerkki
Ei vain näy niitä testivoittoja. Jumbopään sijoituksia Tuhnulla on vuosikymmenistä toiseen.
- TMlukijajo20vuotta
jumbomerkki kirjoitti:
Ei vain näy niitä testivoittoja. Jumbopään sijoituksia Tuhnulla on vuosikymmenistä toiseen.
TM:ssä toki paljon paljon Toyota testivoittoja ja vertailuvoittoja. Pahat puheet ei nyt auta kun faktat on pöydässä. Myös muissa autolehdissä paljon testivoittoja Toyotalle, VM, AutoBild (jopa Saksassa), Ranskassa, Ruotsissa.
- ei.näy.voittoja
TMlukijajo20vuotta kirjoitti:
TM:ssä toki paljon paljon Toyota testivoittoja ja vertailuvoittoja. Pahat puheet ei nyt auta kun faktat on pöydässä. Myös muissa autolehdissä paljon testivoittoja Toyotalle, VM, AutoBild (jopa Saksassa), Ranskassa, Ruotsissa.
Pistää nyt näkyviin niitä Toyotan testivoittoja kun ei ole sattunut silmään kuin peräpään sijoituksia. TM on tullut minulle vuodesta 1972 lähtien.
- Katsastusmies50
ei.näy.voittoja kirjoitti:
Pistää nyt näkyviin niitä Toyotan testivoittoja kun ei ole sattunut silmään kuin peräpään sijoituksia. TM on tullut minulle vuodesta 1972 lähtien.
Kyllä alan epäillä että kaikki huomioonottaen (testit, ajo-ominaisuudet, käytännöllisyys, laatu, luotettavuus, ruostumattomuus), Toyota saattaa olla paras automerkki. Joka tapauksessa ylivoimainen hinta/laatu ominaisuudet.
- Katsastusmies49
Katsastusmies50 kirjoitti:
Kyllä alan epäillä että kaikki huomioonottaen (testit, ajo-ominaisuudet, käytännöllisyys, laatu, luotettavuus, ruostumattomuus), Toyota saattaa olla paras automerkki. Joka tapauksessa ylivoimainen hinta/laatu ominaisuudet.
Kaikki huomioon ottaen Toyota on edelleen huonoin auto.
- Autoinsinööri-
Katsastusmies49 kirjoitti:
Kaikki huomioon ottaen Toyota on edelleen huonoin auto.
On varmasti huonoin. Huonoiten vertailutesteissä menestynyt automerkki kautta aikojen. Pahin ruostumaan. Ei kestä kilometrejä. Ala-arvoiset ajo-ominaisuudet jne.
- Katsastusmies50
Katsastusmies49 kirjoitti:
Kaikki huomioon ottaen Toyota on edelleen huonoin auto.
Hienosti argumentoitu. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki! Onnittelut!
- AutotohtoriPolilta
Katsastusmies50 kirjoitti:
Kyllä alan epäillä että kaikki huomioonottaen (testit, ajo-ominaisuudet, käytännöllisyys, laatu, luotettavuus, ruostumattomuus), Toyota saattaa olla paras automerkki. Joka tapauksessa ylivoimainen hinta/laatu ominaisuudet.
Samat kokemukset täällä. Toyota-vihaajat vaan provoo täällä.
- Onnetonräpellysväite
ei.näy.voittoja kirjoitti:
Pistää nyt näkyviin niitä Toyotan testivoittoja kun ei ole sattunut silmään kuin peräpään sijoituksia. TM on tullut minulle vuodesta 1972 lähtien.
Hehheh, niin varmaan lehdet tulleet ja ei silti löydä tai muista mitään.Tai sitten on herralla/pojalla tainnut jäädä 40-vuoden lehdet lukematta. Ei kun vaan lehtiä selaamaan. Vai sokeako olet?
- tojo.jumbomerkki
Löytyykö linnkkejä vertailutestivoitoista vai ei? Muutoin länkytyksesi on perusteetonta.
- Katsastusmies50
tojo.jumbomerkki kirjoitti:
Löytyykö linnkkejä vertailutestivoitoista vai ei? Muutoin länkytyksesi on perusteetonta.
Jos muistisi on noin huono, senkun etsit itse. Minua ei kiinnosta tuhlata aikaani sinua varten. Eikä sen puoleen nuokkua täällä suolessa, että ole hyvä vaan ja sano se viimeinen sana jos sillä mielesi rauhoittuu.
- jumbomerkki
Katsastusmies50 kirjoitti:
Jos muistisi on noin huono, senkun etsit itse. Minua ei kiinnosta tuhlata aikaani sinua varten. Eikä sen puoleen nuokkua täällä suolessa, että ole hyvä vaan ja sano se viimeinen sana jos sillä mielesi rauhoittuu.
Ei löydy kuin Tojon jumbosijoituksia.
- IIHAHHAHYHTIÖ
Carinasa moottor putos tielle ajaessa 1987 etuakseli meni poikki oli pahast ruoste ottanu palkkii soratie heittoja oli mutta kyllä oli heikkoo laatuu nii oli vakuutus yhtiö
ei maksanut mitään sanoi ettei noin ruosteista voi ottaa. - Moneytalksagain
Kansa on äänestänyt euroillaan. Toyota on paras Suomessa kautta aikain.
- ladakin.parempi
Tuhnu on Ladan korvike. Länsiautoa kun ei sovi ostaa, pitää olla itäkottero.
- Ladallalystinpittoon
ladakin.parempi kirjoitti:
Tuhnu on Ladan korvike. Länsiautoa kun ei sovi ostaa, pitää olla itäkottero.
Vain Lada on parempi? Siis paras auto onkin Lada!
- LujaaLaatuaTojo
Ladallalystinpittoon kirjoitti:
Vain Lada on parempi? Siis paras auto onkin Lada!
Ladakin oli joskus suosittu, mutta ei sitä iämutta Ladan omistajat oli liian fiksuja väittääkseen sitä maailman parhaaksi autoksi.
- Toyota-palstan
trollipojun skitsofrenia saa yhä uusia muotoja. Silti sama lapsellinen ja nolo inttäminen ja jänkkäys jatkuu 18 h/vrk, viikon jokaisena päivänä. Skitsofrenia tekee temppujaan.
- Kyllä_ilman_muuta
Suurin osa suomalaisista pitää Toyotaa huonoimpana autona.
- ei_vaan_kelpaa
Tiedä häntä onko ihan huonoinkaan, mutta lähes 90% pitää sitä niin huonona ettei osta sitä. Euroopan mitassa muun kuin Toyotan valitsee 96% auton ostajista.
Siitä ei ainakaan ole kyse etteikö ihmiset olisi Toyotasta tietoisia. Merkkihän on ollut vuosikymmenet yksittäisistä automerkeistä massiivisin mainostaja. Nykyisin Volkswagen lienee markkinointipanostuksissa ajanut Toyotan ohi. On Volkswagenilla toki runsaasti mainostettavaakin kun mallivalikoima Euroopassa on moninkertainen. - Onnetontaporukkaa
Yksi huonoimmista. Ja tyhmimmät kannattajat selkeästi.
- Toyota-palstan
trollipoju vastasi tässä yllä kahdella oksennuksella omaan aloitukseensa. Noloa ja erittäin lapsellista vaan minkäs poju skitsofrenialleen voi. Ajatelkaa, 18 h/vrk ja koko ajan aina vaan samaa paskaa.
- tuhnu.huonoin
Ei ole Toyotaa huonompaa vastaan tullut.
- Palstaa_seurannut
Erään palstalaisen postausten sanavarasto:
- Toyota-palstan trollipoju
- VW-konsernin maksama
- oksennus
- nolo
- lapsellinen
- skitsofrenia
- solvaus
- 18 h/vrk
- YH-äippä
- kolmikymppinen
- peräkamarin aikamiespoika
- amis-pudokas
- Helkama Raisu
Säälittävää, ettei mielikuvitus yllä juuri tuon enempään – vähintään 50 % postauksista tuota yhden ja saman mantran hokemista! Neula pyörii samassa urassa, esittipä kuka tahansa mitä tahansa, jonka umpikalloinen yksisilmäinen voi tulkita pyhän Toyotan pilkkaamiseksi.
Kukapa osaisi sanoa, kumpi alentaa palstan tasoa enemmän – Toyota-pilkkakirveet vai trollintappamisen elämäntehtäväkseen ottanut merkkifanaatikko?- Tunnustat_ja
ymmärrät siis itsekin olevasi pelkkä trolli, Toyota-palstan oma trollipoju. Hyvä niin, mehän olemme sen tienneet jo vuosien ajan.
- ei_vaan_kelpaa
Tiedä häntä onko Porsche ihan huonoinkaan, mutta lähes 99,95% pitää sitä niin huonona ettei osta sitä. Euroopan mitassa muun kuin Porschen valitsee 99,95% auton ostajista.
Siitä ei ainakaan ole kyse etteikö ihmiset olisi Porschesta tietoisia. Merkkihän on ollut vuosikymmenet yksittäisistä automerkeistä massiivisimpia mainostaja. Nykyisin VW lienee markkinointipanostuksissa ajanut Porschen ohi. On Volkswagenilla toki runsaasti mainostettavaakin kun mallivalikoima Euroopassa on moninkertainen Porscheen verrattuna. - onhan_se
Lyhyesti ja ytimekkäästi. Kyllä on.
- SporttiVW
Porsche? En tiedä, en ole tullut ajatelleksi. Voihan se olla.
- ajajaitsekin
Onhan se ainavertailujen viimeinen. Jotain hyvää siinäkin täytyy olla, kun eläkeläiset niitä ostavat. Mikään ajajan auto se ei ole, mutta käy pieniin kauppareissuihin kaupungissa, jossa ajo-ominaisuuksilla ei ole niin väliä.
- SporttiVW
Ehkä ei ole ajajan auto, mutta ainakaan ei ole joka naapurilla samaa. Ja mitä vertailuihin tulee, ehkä on viimeinen, mutta harvoin Porscheja ylipäätään on vertailuissa.
- ajajaitsekin
Eipä Porscheja ainakaan Toyotaan vertailla.
- SporttiVW
ajajaitsekin kirjoitti:
Eipä Porscheja ainakaan Toyotaan vertailla.
Toyotaa verrataan vain Kiaan, Ladaan ja kiinalaisiin tusina-autoihin.
- SporttiVW
" ajajaitsekin kirjoitti: Eipä Porscheja ainakaan Toyotaan vertailla."
Enpä tiedä onko vertailtu, mutta huonoin on aina huonoin, vertailtiinpa mihin tahansa.- Huonoin_auto
Kuulin Saksan eräältä Porschen entiseltä huollon vastaavalta yhdellä diilerillä että nyky-Porscheja vaivaa sähkö- ja elektroniikkaviat, alamäki alkoi kuulemma vajaa kymmenisen vuotta sitten. Ennen Porschet oli luotettavimpia, nyt on aivan päinvastoin. Puheluja elektroniikkaongelmista tulee päivittäin useita.
Kyllä, siksi uskon että Porsche on nykyään ainakin yksi huonoimmista.
Ajo-ominaisuuksiakaan ei voi normaalikäytössä kehua. Kova alusta, temperamenttiset turbot, huono näkyvyys ulos jne tuskin tuovat ajonautintoa muuta kuin radalla. - ajajaitsekin
Ehkä kuulit sen Esson baarissa tojopappojen tietotoimistolta. Mitään tekemistä todellisuuden kanssa tarinassasi Porscheista ei ole.
- Usko_mitä_haluat
Kysypä uudehkojen Porschejen omistajilta, jos tunnet ketään? Josko avautuisivat? Tuo huollon vastaava Saksassa oli juuri vaihtanut merkkiä jonka palveluksessa oli, ja siksi pystyi paljastamaan karun Porschen nykytilan. Ei tarvii uskoa. Ihan sama. Itse kuulin tuon suoraan oman autoni huollon vastaanotossa viime kesänä, joten ettei muuten ole välikäden kertomaa.
- ajajaitsekin
Usko_mitä_haluat kirjoitti:
Kysypä uudehkojen Porschejen omistajilta, jos tunnet ketään? Josko avautuisivat? Tuo huollon vastaava Saksassa oli juuri vaihtanut merkkiä jonka palveluksessa oli, ja siksi pystyi paljastamaan karun Porschen nykytilan. Ei tarvii uskoa. Ihan sama. Itse kuulin tuon suoraan oman autoni huollon vastaanotossa viime kesänä, joten ettei muuten ole välikäden kertomaa.
Eivät isot ongelmat näin nettiaikaan jäisi huomaamatta keneltäkään. Mutta uskoahan saa mihin vain. Uskovathan monet vanhemmat ihmiset jopa Toyotan olevan hyvä auto, vaikka asia on päinvastoin.
- Usko_mitä_haluat
ajajaitsekin kirjoitti:
Eivät isot ongelmat näin nettiaikaan jäisi huomaamatta keneltäkään. Mutta uskoahan saa mihin vain. Uskovathan monet vanhemmat ihmiset jopa Toyotan olevan hyvä auto, vaikka asia on päinvastoin.
En ole Porschen omistaja eikä ole kiinnostusta pakkomielteisesti etsiä netistä eikä ole tarvettakaan kun tuo asiasta varmasti tietävä huollon vastaava oma-aloitteisesti halusi kertoa Porschen elektronikkamurheista.
Mutta pikaisella käynnillä täällä Porsche-palstalle löysin heti niistä harvoista ketjuista mitä siellä on ainakin kaksi joissa valitetaan mysteerisistä elektroniikkavioista. Ja ottaen huomioon että suurimmalla osalla tuolle palstalle kirjoittajista ei edes ole Porschen omistamisesta kokemusta, ja ne joilla on tuskin haluavat tulla suoleenjulkisestimtunnustamaan Porschensa ongelmista.
Tosiaan ei tämä minua kiinnosta jatkaa väittelyä tästä kun luotettavalta taholta asian kuulin. Usko mitä haluat. - ajajaitsekin
Luotettavksi tahoksi voi samoin uskoa, minkä haluaa. Ei minuakaan kiinnosta keskustella jonkun tuntemattomien kuulemista juoruista.
- KULOVAARA
NÄIN ON TOYO PÄÄSSYT KÄYMÄÄN
- Saabbisti
Toyotan omistajien mielestä Toyota on huonoin. Minä uskon heitä.
- tojoboyhesasta
Käyttäjä sen parhaiten tietää.
- Kettu77
Oletko sattunut lukemaan Tuulilasin Merkkien merkki -tutkimusta?
- Kuurio
Vertailuissa kyllä, mutta suomalaisten kokonaan uudelleen rakentamana silläkin voi voittaa ralleja.
- Saabbisti
Logot ja rahoitus Toyotalta, autot ammattilaisilta.
- tojotavaari55
Moottorit tulevat muuten Saksasta. Japanista tulee... ei mitään.
- wrc-
Täällä on monta huonoa häviäjää.
- Kuurio
Onhan täällä meitä muitakin kuin tojotisteja.
- Tojjootti
Ei jäänyt Toyota sentään viimeiseksi talvivertailussa, vaikka huono olikin.
- Kuski22
Toyota on hyvä auto ja piste!
- tojotavaari55
Toyota on hyvä, kunhan sitä ei vertaa länsimaisiin autoihin ja piste.
- Toyota-palstan
trollipoju mellastaa tässä keskustelussa milloin minkäkin sivupersoonansa nimissä. Yhtä kaikki, juttunsa ovat pelkkää teini-ikäisen inttämistä pojun 30 vuoden iästä huolimatta. Noloa ja tosi lapsellista, vielä palkatulta trollilta. Ei ole trollaus tervepäisen hommaa muutenkaan.
- Kuski22
Niinhän se tekee, mutta se ei Toyotasta yhtään parempaa autoa. Kyllä se kuuluu aivan kaikkein huonoimpien autojen ryhmään.
- ecosaabisti
Auriksen koeajon jälkeen voin vahvistaa, että ainakin Toyota on huonoin ajettava.
- ajajaitsekin
Toyotan omistajat kadehtivat Volkswagenia, joka ainoa. Se ei tarkoita, että Toyota olisi maailman huonoin auto, mutta jotain kuitenkin.
- valtavan.kade
Aika outo väite, kadehtivat volkkaria , mutta eivät kuitenkaan osta sitä?? Onko siinä muuta kallista kuin kallit rempat jakopäissä ja automaattilaatikoissa ja maksaahan se jatkuvasti moottoriin lisättävä öljykin toistakymppiä litra jota yleensä lisätään sinne viikottain.
- TotuusToyotasta
Aika monet ovat kyllä jo vaihtaneetkin Volkkariin, kun ovat kyllästyneet Toyotan jatkuvaan korjaamiseen, kelvottomiin ajo-omisnaisuuksiin ja valtavaan meteliin. Mutta vanhusväestössä on vielä monia, joita ei kiinnosta ajamisen laatu eikä ajokin luotettavuus.
- Das.vilppi
Seitsemän kymmenestä Toyotan omistajista vaihtaa Toyotaan tutkitusti. Mitenkä on asian laita volsulla?" Vanhuusväestöllä" on pisin kokemus autoista ja autoilusta. Märkäkovilla vain pääasiassa luuloja. Toyotan laatu ja luotettavuus on autobildinkin mukaan paras ja volkkarin huonoin tutkitusti. Että revi siitä ja itke!
- hybridimyyjän_veli
Miksiköhän se VW on koko ajan tojotistin mielessä? Ehkä juuri siksi, kun oma Toyota on sen vastakohta. VW on panostanut laatuun, luotettavuuteen ja ajamisen iloon miljardeja kun taas Toyota tekee samanlaisia vanhanaikaisia kotteroita, joita sitten salaa ns. huolletaan ajokuntoon monta kertaa vuodessa. Siitä huolimatta Toyota on tutkitusti pudonnut luotettavuudessa huonoimpien joukkoon ja VW taas on parhaita.
- TotuusToyotasta
Siitä puhutaan, mistä on puute. Täällä puhutaan Volkkareista, koska siinä on laatu, joka Toyotista puuttuu.
- TässäNämä
Mikä voisi olla huonompi? Dacia? Kyllä sekin on jo laadukkaampi kuin Toyota.
- Tutkittua.faktaa
Saksalainen, Euroopan laajin autoalan julkaisu julkaisee vuosittain ja aivan joka vuosi kattavan automerkkien laatu ja luotettavuustutkimuksen. Viimeisimmässä tutkimuksessa pääsi niin ikävästi käymään että Toyota oli rankattu aivan kärjen tuntumaan ja VW:n kohtaloksi oli jäänyt viimeinen sija. Minusta se ei kerro ollenkaan VW:n luotettavuudesta ja laadukkuudesta. Tutkimuksen osa-alueena oli huomioitu autojen omistajien ja käyttäjien kokemukset kulkupeleistään joka antaa tukevan selkänojan tutkimuksen luotettavuudelle, kun tuhansia käyttäjien kokemuksia on aika hankala rahalla ostaa, ottaen huomioon vielä että julkaisija oli saksalainen joka ei tunnetusti omiaan arvostele.
- Tutkittua.faktaa
Saksalainen, Euroopan laajin autoalan julkaisu julkaisee vuosittain ja aivan joka vuosi kattavan automerkkien laatu ja luotettavuustutkimuksen. Viimeisimmässä tutkimuksessa pääsi niin ikävästi käymään että VW oli rankattu aivan kärjen tuntumaan ja Toyotan kohtaloksi oli jäänyt jälleen viimeinen sija. Minusta se ei kerro ollenkaan Toyotan luotettavuudesta ja laadukkuudesta. Tutkimuksen osa-alueena oli huomioitu autojen omistajien ja käyttäjien kokemukset kulkupeleistään joka antaa tukevan selkänojan tutkimuksen luotettavuudelle, kun tuhansia käyttäjien kokemuksia on aika hankala rahalla ostaa, ottaen huomioon vielä että julkaisija oli saksalainen joka ei tunnetusti vierasmerkkejä arvostele.
- en.ole.robotti
Minä trollina olen jo oppinut kuinka yritetään huijata saksalaisen perusteellisesti ihannoimaani huijarin tavoin, vaikka ei se nyt ihan putkeen mennytkään. Yrittää kuitenkin pitää. Hädissään sitä vaan tulee joskus törmäiltyä kun on paineita.
- TotuusToyotasta
Toyota on huonoin. Kaikkien vertailujen perusteella.
- VirtanenKalle
Toyota on huonoin myös omien kokemuksien perusteella.
- huonoAjaaHyväRuostumaan
Onko Toyota pärjännyt jossain vertailussa jossa on osallisena samankaltaisia verrokkeja?
Taitaa van olla niin että japanilainen käsitys autoista ei kohtaa eurooppalaiseen makuun, eikä japanilainen filosofia jossa tuote tehdään mahdollisimman halvalla kaikesta säästäen ja tinkien ei vaan toimi maissa joissa ymmärretään sen todellisen laadun päälle. Huom. suomalainen katsastustilasto ei kerro laadusta mitään.- Vertailuvoittoja
Saksalaisjulkaisun laatu ja luotettavuusvertailussa Toyota on ollut ykköspaikalla jo seitsemänä vuotena. VW ei ei kertaakaan. Viimeisessä vertailussa vw oli viimeinen, siis viimeinen. Toki siellä hännillä, kuitenkin ennen vw:ia olivat ranskanrapeat ja Fiat.
Että onhan noita vertailuvoittoja auton tärkeimmistä ominaisuuksista tullut. Siksi juuri arvon säilyminenkin Toyotalla on kaikkein paras tutkitusti. Närästääkö??
- trollithankkikaaelämä
Toyotan huono menestys Auto Bildin julkaisemissa TÜV-katsastusraporteissa jatkuu. Toyota oli selkeästi huonoin automerkki, kun vertaillaan sijoituksia eri ikäryhmien kärkikymmenikössä.
- drjtyjtjtjuytr
Mitähän satukirjaa täällä on luettu, että olisi kaikista huonoin merkki. Sama asia kun joku tulis väittämään mulle, että taivas on vettä. Ei juma mitä puaskaa taas.
- korppusaha
Ei siihen satukirjaa tarvita. Meillä on jokaisella omakohtaista kokemusta. Saman vahvistaa myös jokainen vertailutesti.
- Ihailen_edelläkävijää
Toyota ei kiihdy niin kuin oikeat autot. Sitä minä arvostan.
- Anonyymi
Kyllä se huonoin on.
- Anonyymi
Miten se tuo Toyota on aina myydyin ja halutuin automerkki?
- Anonyymi
On varmasti.
- Anonyymi
Huonoin on edelleen.
- Anonyymi
Miksi toitsu on aina vain arvostetuin ja halutuin?
- Anonyymi
Eihän sitä arvosta eikä halua kuin itäautofanit.
- Anonyymi
Toyota on hyvä vain yhdessä asiassa. Saastuttavien hybridien tekemisessä.
Toyota tekee sähköautoja mitkä ei saastuta todella vähän. Mitä hyvää siis Toyota tekee?
Ei oikeastaan yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan
Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.1693050Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus
Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha242091- 232034
Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!
Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.901875Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?
Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?711573Sakarjan kirjan 6. luku
Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se261336Avaa sydämesi mulle
❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo371232- 81231
Elia tulee vielä
Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan341201Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k61188