Kenellä kaunein pillu?

pillunkarvoista

Kenellä olette nähneet kauneimman pillun ja oliko se karvainen vai karvaton?

58

6884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tissieläin

      saralla

    • Koettu

      Jutalla, lyhyeksi tasattu tumma karvoitus. Siisti oli.

    • IhanaOn

      wikipediasta hakusanalla "häpyrako".
      En tiedä, kenelle kuuluu, mutta siinä on pillu kyllä kauneimmillaan.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateeksi käy naisena. Itsellä isot häpyhuulet. Häpeän yli kaiken.

        Hei olisit ylpeä isot häpyhuulet saa mut todella kiiman m53


    • lerppiskulli

      karvaton on kuin talvinen matikka;),, yäk,,,
      nainen on nainen on karvoitus - muuten kuin ,,,,

      • Anonyymi

        Hyyyi... ei ikinä!


    • Iihana

      Tytärpuolella kaunis ja sievä pimppi. Häpykummulla ajeltu n.2cm leveä kiitorata. muuten paljas kimmoisa iho. Nam!

      • Anonyymi

        Vittu sä oot sairas


      • Anonyymi

        Missä olet nähnyt sen?


    • EMÄNÄLLE

      omalla vaimolla, kaunis pullea posliinipillu

    • Vaimonviivap

      Täälläkin liputan vaimolleni. Upea karvaton pitkäviivainen milf pillu.

    • kdhsh473

      Sanon myös Kirsillä. Täysin karvaton. Älyttömän isot häpyhuulet eikä klitorista tarvinut etsiä.

    • Lipsuttelijaboi

      Eksällä oli tumma tuuhea karvoitus kauniisti tasattu, sitä pillua oli taivaallista nuoleskella. Nyksän pillu on kanssa kiva mutta melkein posliini.

    • kauneimman

      Vakillani. Porkkananpunainen karvoitus. Ei haisen pahalle niinkuin poslarit.

    • fiokki

      Anopilla. Tumma kihara tuuhea karvoitus, paksut punaiset häpyhuulet ja turpea klitoris.

      • jy4tj

        Kuvan pillu on vähän lapsen oloinen vaikka tavallaan nätti. Oikeassa pillussa pitää olle muutakin sopivassa suhteessa ilman roikko helttoja.


    • totuuuu

      posliinit sopii noille huorille,otavat monia asiakaita päivässä silloin voi ajatella että puhdistuu nopeasti pesussa.totuus että ovat kuitenkin likaisempia kuin luomut tai vähän rajatut.

    • Posliini_sen_olla_pitää

      juuri ajettu ja täysin sileä posliinipillu on parasta.
      karvat kutittaa, suttaa ja sattuu.

    • mighjkkatbghjfdsxcvbnbvc
    • Turust

      Eroottinen malli nimeltä Dominika C.

    • Saanut

      Heli,niemellä,posliini

    • aitoposliinipillu
    • aitoposliinipillu99

      mullekin kuvia

    • Anonyymi

      Äidillä. Sellainen siististi trimmattu karvoitus ja aivan ihanan näköiset häpyhuulet.

      Olin havainnon tehdessäni n. 12-vuotias. Kyllä siinä ponkaisi saunan penkillä istuvan pikkupojan pili pystyyn, kun äiti kumartui edessäni huuhtelemaan hiuksiaan pesuvadissa, ja kaikki se sulokkuus oli vain puolen metrin päässä naamastani.

      Sen jälkeen olen nähnyt monia ihania pilluja, mutta kyllä tuossa kesäisessä hetkessä oli jotakin tavattoman kaunista.

    • Anonyymi

      Puolison pullea pehmeä posliinipillu. Nätti viiva, ei roiku mitään.

      • Anonyymi

        Ihan oikein niinhän sä olet.Miksi sun piti tänne tulla kertoo.


    • Anonyymi

      Vaimoni täysposliini on kaunein. Pienet häpyhuulet pilkottaa isompien välistä ja kiihottuessa kostuvat välistä ja muuttuvat pinkistä tummemman punaisiksi. Klitoris hupun alla piilossa, mutta kiihottuessa pikku herne astuu vähän esiin huulien välistä.

    • Anonyymi

      Anopin pillu on kaunein minkä olen nähnyt. Tumma luomu karvoitus. Isot häpyhuulet ja aika isoksi klitoriskin turpoaa nuoltaessa.

      • Anonyymi

        No kyllä minäkin kallistun anoppini puoleen. En ole tosin ihan läheltä nähnyt, saati nuollut. Runsaasti on mustaa karvaa ja ei se ajele kainalokarvojaankaan.


    • Vaimoni on suurperheestä. Olen nähnyt hänen kuuden sisarensa vitun saunassa. Kaikki ihan kauniita, mutta vaimollani on vielä kauniimpi.🌹

      • Anonyymi

        Rennosti M taas vauhdissa!


    • Anonyymi

      Vaimon posliini

    • Anonyymi

      Ehdottomasti minnan tiukka poslaripillu on kaunein.

      • Anonyymi

        Heidin siistitty tuuhea karvakolmio..

        Kiihottavasti antoi itsestään ymmärtää jo läpikuultavien valkoisten pitsi pikkareiden läpi, ja kun kauneus paljastui eteeni niin eihän sitä voinut kun nuolla Heidiltä taju pois vaikka en niin erityisesti kielimies tykkää ollakkaan.

        Spermat sai tämän jälkeen kahteen kertaan sisäänsä.

        Elämäni pano kauan himoitun naisen kanssa. Vartalo hoikka n 180cm tiimalasi isoilla DD/E rinnoilla ja herkkä kuvailemani pillu.

        Kiitos Heidi, olit ihana!


      • Anonyymi

        Anopin posliinipillu ja isot rinnat on kaunein pillu minkä olen nähnyt


    • Anonyymi

      tyttöystävällä kaunein karvainen pillu

      • Anonyymi

        Makunsa kullakin. Minun tyttöystävälläni oli kanssa melkoinen tuhero kun hän omasta aloitteestaan ajoi posliiniksi. Hän nyhjäsi saunassa suihkussa, vähän kummastelin miksi, mutta kun hän tuli pukuhuoneeseen "se" ajeltuna ja rako ihanasti pitkänä viivana edessä paljaana, ei minua olisi siinä pysäyttänyt höyryjyräkään. Alettiin tekemään "sitä" heti saunan pukuhuoneen penkillä.


    • Anonyymi

      Pirjolla on kaunein pillu, minkä olen nähnyt. Tummanruskea kihara karvoitus.

      • Anonyymi

        Pirjolla on nykyisin posliini jos samasta Pirjosta puhutaan, ajelin tumman puskan pois ja tein Pirrestä posliinin. Aika namu teinityttömäinen pikkupimppa tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirjolla on nykyisin posliini jos samasta Pirjosta puhutaan, ajelin tumman puskan pois ja tein Pirrestä posliinin. Aika namu teinityttömäinen pikkupimppa tuli.

        Ei ole sama Pirjo. Pikellä on vieläkin runsas luomukarvoitus:)


    • Anonyymi

      Olen nähnyt kauneimman pillun anopilla ja se on todella karvainen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Leilan mustakarvainen.

    • Anonyymi

      Nykyisellä tyttöystävälläni 28 v. on pillu, joka esteettisesti kaunis ja kiihottava.
      Tasasivuinen tuuhea kolmio. Kyllä sitä kelpaa näyttää Maspalomasin nudistirannalla.

    • Anonyymi

      Posliini viivapillu.

    • Täysin ajelematon, tuuhea, tumma häpykarvoitus.(kuten olla pitää)...niin mielettömän kaunis, seksikäs ja todella kiihottava! Esim. Italialainen Serena Grandi

    • Anonyymi

      Kaunein näkemäni pillu on olliut nspurin Terhillä hänen ollessa 12v. Terhin pillu olil silloin vielä karvaton ja vaalean punainen. Pilllun hpyhuulet olivat jo hiemankasvaneet ja olivat terhakkaasti esillä Ja hänenklitoriksena törrötti sihteelliset isona esillä. Terhin pillu maistui tosi ihanala, nuolin ja imin sitä silloin usein. Itse oli noin 60v siihen aikaan. Vieläkin Terhin pillu on kaunis ja saan nauttia siitä aika usein.

    • Anonyymi

      Kaunein posliinipillu tiukka sellanen on minnalla.

    • Anonyymi

      Runsaan, tuuhean, tumman häpykarvoituksen omaava pillu on aina kaunein..esim. Mischel Lee.

    • Anonyymi

      Äidillä! :)

      Sellainen sopivasti trimmattu karvoitus. Oli mukavaa katseltavaa pikkupoikana saunassa.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe