Janica ja Sarita menevät tänä iltana erään Caritan

synttäreitä viettämään. Olisko sulla Eki mitään hyviä ideoita mitä me miehet keksittäisiin kun on ns. "vapaailta" tiedossa? Uskoisin että saan järjestettyä Minttu-Petterin hoitoon vanhempieni luokse, joten meillä on todennäköisesti talo tyhjillään.

42

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linda37v

      Tunnetteko Bicky Royal-miestä? Meillä olisi tyttöjen ilta tiedossa ja tarvittaisiin kyyti kotiin isolla jenkkiautolla (Bickyn koti käy ;) ).

      Uusi miesystäväni Jari Matti hoitaa Tenho Junioria, Tenho Senioria, Muhamedia, Mauria ja Tsin Kin Sushia. Jari Matti hakee meidät sitten aamulla tai seuraavana päivänä!

      Minulla on alaselässä upea tribaali ja perhonen, haluaisin esitellä nämä Bickylle ja nähdä hänen ihanat tatuointinsa!

      • Kyllä mä olen joutunut tutustumaan häneen, sillä on poikani Bicky The Kidin biologinen isä ja vaimoni ex-mies. Käsittääkseni tänään hän juhlii kaveriensa kanssa jonkun kaverin vapautumista vankilasta. Oivoi... toivottavasti juniori ei saa Bickystä ja hänen kavereistaan huonoa roolimallia, sillä heillähän on lakisääteinen oikeus tavata toisiaan ja ainakin poika vaikuttaa kovin innokkaalta aina kun Bicky kurvaa paikalle sillä isolla ja epäkäytännöllisellä polttoainerohmulla.

        Saa nähdä huomaakohan Bicky sun viestiä, mutta jos näin ei ole, niin kannattaa mennä Varissuon suunnalle pyörimään. Hänet tuntee siellä kaikki, ja jos vastaan tulee jotain näitä CO2-hirmuja, niin kannattaa huitoa josko saisit kyydin Bickyn luokse.


      • Joo tuskin mä tai kukaan mun kavereista pystyy sua heittämään mihinkään tänä iltana, tai no toisaalta vittuakos yhet rattijuopumussakot tässä enää painaa.

        Ei muuta kun lähet tyttöjen illasta vähän etuajassa ja tuut Vakkelle meidän #Paksuniska-Make Free Partyihin. Täällä on mun lisäksi myös paljon muita jätkiä, jotka tykkää vertailla tatskoja.

        Ja mitä tulee Timpan aloitukseen, niin jos päädytte Ekin kanssa rakentamaan panssarivaunujen pienoismalleja, niin muistakaahan varautua ettei telaketjut tai mutterit lopu kesken! Kjähähää! Täältä niitä saa jos pääsee loppumaan.


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Kyllä mä olen joutunut tutustumaan häneen, sillä on poikani Bicky The Kidin biologinen isä ja vaimoni ex-mies. Käsittääkseni tänään hän juhlii kaveriensa kanssa jonkun kaverin vapautumista vankilasta. Oivoi... toivottavasti juniori ei saa Bickystä ja hänen kavereistaan huonoa roolimallia, sillä heillähän on lakisääteinen oikeus tavata toisiaan ja ainakin poika vaikuttaa kovin innokkaalta aina kun Bicky kurvaa paikalle sillä isolla ja epäkäytännöllisellä polttoainerohmulla.

        Saa nähdä huomaakohan Bicky sun viestiä, mutta jos näin ei ole, niin kannattaa mennä Varissuon suunnalle pyörimään. Hänet tuntee siellä kaikki, ja jos vastaan tulee jotain näitä CO2-hirmuja, niin kannattaa huitoa josko saisit kyydin Bickyn luokse.

        Lähtikö Bicky jr. myös isänsä luokse? Varmasti Bicky jr. tulee oikein hyvin juttuun isänsä kavereiden kanssa:))))

        Mutta onko muuten Bicky jr. viihtynyt miten sun kavereiden seurassa?


    • Eki_vastaa

      Voi pojat! Siitä onkin totisesti aikaa kun me vanhat konkarit pääsimme yhdessä iltaa istumaan rakkailta perheiltämme. Mitähän sitä keksisi? Voisihan sitä aluksi katsoa vaikka salkkarit ja sen jälkeen muistella yhdessä menneitä. Minä voin hakea Prismasta molemmille ykkösolutta, kun kuitenkin olen tänään sinne menossa VW Touranilla tekemään viikonlopun ruokaostokset.

      Viimeksi Edisonissakin oli ihan mukavaa, ainakin siihen asti kun se typerä retku siitä hampurilaismainoksesta tuli sinne virnuilemaan. Edisonissa on muutenkin aika kalliit tuopit ja siellä on varmaankin perjantaisin aika levotonta, niin ehkä voidaan keksiä joku toinen rauhallisempi paikka joka soveltuu meille paremmin.

      Myös joku luontoaiheinen dokumentti voisi itseäni kiinnostaa, mikäli viihteelle ei jaksa lähteä.

      • Tänäänhän tulee salkkarien jälkeen Uuno Turhapuro -leffa, miltäs se kuulostaisi? Aijai, siitä onkin aikaa kun olen viimeksi ottanut ykkösolutta. Ei kerrota Janicalle, mutta täytyy myöntää että kaljahammasta kolottaa kyllä. Ostahan sitten tarpeeksi ettei lopu kesken. Osta kerralla vaikka koko 12-pack, niin siitähän jää molemmille huomisaamuksi pari krapularyyppyäkin.


      • KaljaOnPahaa

        Otatteko te ykkösen lisäksi sitten jotain muuta vahviketta kuten vaikka Lyricoita tai amfetamiinia kun eihän ykkösestä mitään iloa saa?!?


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Tänäänhän tulee salkkarien jälkeen Uuno Turhapuro -leffa, miltäs se kuulostaisi? Aijai, siitä onkin aikaa kun olen viimeksi ottanut ykkösolutta. Ei kerrota Janicalle, mutta täytyy myöntää että kaljahammasta kolottaa kyllä. Ostahan sitten tarpeeksi ettei lopu kesken. Osta kerralla vaikka koko 12-pack, niin siitähän jää molemmille huomisaamuksi pari krapularyyppyäkin.

        Saatko sä Timppa juoda olutta kotona ihan omin luvin, vai pitääkö sun kysyä siihen lupa Janicalta? Entä joudutko kysymään vaimolta luvan myös baariin lähtemiseen?

        Veikkaan että Janican exä (Bicky Royal-mies) ei ole varmasti koskaan lupia kysellyt sille, että saako hän juoda 80% Saarenmaa-lekan:))))))))) Eikä myöskään sille, jos vaikka paksuniska-Make on kysynyt häntä kaveriksi baariin:)))


      • Ihmisiä varmasti kiinnostaa että millä menet sinne kauppaan. Voi luoja sentään...


    • 10p18

      Periksellä nähtävästi on liian vähän asiakkaita kun on aikaa tehdä feikkiprofiileja ja paska-aloituksia. Rupeaa olemaan jo selvää kuka oli tässä vähän aikaa sitten kaikkien rekkaamattomien palstalaisten nikkien rekkaaja.
      Hankkisit jo parempaa tekemistä, aikuinen mies kun ainakin ikäsi puolesta sitä olet. Henkisesti toki olet noin 10-vuotiaan tasolla.

      • villilapsi2

        Mitenkäs sitä mies voisi aikuiseksi kasvaa kun ne aikuiset ihmissuhteet ovat jääneet puuttumaan?


      • hamsteri86

        Eli suomeksi sanottuna mies86:lla on liikaa aikaa kun aamulla ja päivävuorossa kirjoittaa näitä Bicky ja Timppa juttuja ja pimeän laskeuduttua alkaa trollaaminen DarkFear nimimerkillä


      • Eikä tässä mitään periaatteen mies/totuus2017 ole mitenkään näiden juttujen takana, sillä siinähän kirjoittelivat ainakin Liljanlaakson Timppa, Eki ja Bicky Royal-mies:))))))

        Ei tässä ollut mitään feikkiprofiileita.


      • DarkFear

        Eikä tässä mitään periaatteen mies/totuus2017 ole mitenkään näiden juttujen takana, sillä siinähän kirjoittelivat ainakin Liljanlaakson Timppa, Eki ja Bicky Royal-mies:))))))

        Ei tässä ollut mitään feikkiprofiileita.


      • 1p20
        DarkFear kirjoitti:

        Eikä tässä mitään periaatteen mies/totuus2017 ole mitenkään näiden juttujen takana, sillä siinähän kirjoittelivat ainakin Liljanlaakson Timppa, Eki ja Bicky Royal-mies:))))))

        Ei tässä ollut mitään feikkiprofiileita.

        Ei kannattaisi kyllä ruokkia hullun eli periksen mielenvikaisuutta yhtään enempää. Toki jos haluat, että menee lopullisesti sekaisin niin siinä tapauksessa siitä vaan.


      • DF_on_aasi
        DarkFear kirjoitti:

        Eikä tässä mitään periaatteen mies/totuus2017 ole mitenkään näiden juttujen takana, sillä siinähän kirjoittelivat ainakin Liljanlaakson Timppa, Eki ja Bicky Royal-mies:))))))

        Ei tässä ollut mitään feikkiprofiileita.

        DarkFear pitää itseään jotenkin välkkynä kun usean vuoden palstalaisten jankuttamisen jälkeen vihdoinkin tajusi että nämä Bicky-jutut ovat fiktiota, todella kauan meni tältä autistilta sekin tajuta, ja taitaa olla ainoa itsestäänselvyys minkä tämä luupää on pystynyt omaksumaan, nyt on helvetin ylpeä itsestään ja korostaa sitä vielä ":)))))))" merkkinä siitä että tajusi jutun.


      • Aisuri_kiehahti

        Joku Octavia-kuskiko se siellä Älvsby-talossaan älähti?


      • DF_on_aasi kirjoitti:

        DarkFear pitää itseään jotenkin välkkynä kun usean vuoden palstalaisten jankuttamisen jälkeen vihdoinkin tajusi että nämä Bicky-jutut ovat fiktiota, todella kauan meni tältä autistilta sekin tajuta, ja taitaa olla ainoa itsestäänselvyys minkä tämä luupää on pystynyt omaksumaan, nyt on helvetin ylpeä itsestään ja korostaa sitä vielä ":)))))))" merkkinä siitä että tajusi jutun.

        Eikä ne mitään fiktiota ole, sillä periaatteen mies sanoi itse nähneensä Bicky Royal-miehen, oliko se muistaakseni Liedon ABC:llä ja nyt ihan muutama päivä sitten Raision MCDonaldsissa paksuniska-Maken kanssa.


      • DarkFear kirjoitti:

        Eikä ne mitään fiktiota ole, sillä periaatteen mies sanoi itse nähneensä Bicky Royal-miehen, oliko se muistaakseni Liedon ABC:llä ja nyt ihan muutama päivä sitten Raision MCDonaldsissa paksuniska-Maken kanssa.

        Joo näinhän se asia just on. Mä olen oma itseni, ja Liljalaakson Timppa perheineen, Penetrators MC:n porukka yms. ovat ihan eri henkilöitä.

        Silloin loppuvuodesta Bicky oli tosiaan Liedon Shellillä syömässä joidenkin kaveriensa kanssa, joita en tuntenut ja viime sunnuntaina Raision Mäkkärissä. Ekin ja Timpan olen nähnyt monesti Myllyn Prismassa, mutta en ole viitsinyt mennä juttelemaan mitään.


      • Totuus2017Official kirjoitti:

        Joo näinhän se asia just on. Mä olen oma itseni, ja Liljalaakson Timppa perheineen, Penetrators MC:n porukka yms. ovat ihan eri henkilöitä.

        Silloin loppuvuodesta Bicky oli tosiaan Liedon Shellillä syömässä joidenkin kaveriensa kanssa, joita en tuntenut ja viime sunnuntaina Raision Mäkkärissä. Ekin ja Timpan olen nähnyt monesti Myllyn Prismassa, mutta en ole viitsinyt mennä juttelemaan mitään.

        Niin sitähän mäkin tossa sanoin, että kyllä peris on ihan oma itsensä, kuten on myös Bicky Royal-mies, Timpan perhe ja muut Penetrators MC:n tyypit.

        Onhan Bicky Royal-mies myös ihan todistetusti olemassa, kun sä oot hänet ihan itse nähnyt tuolla Liedon Shellillä ja onhan hänestä myös ihan viedo tuolla Youtubessa.

        Ja etkös sä nähnyt joskus Bickyn myös Impivaaran uimahallilla ja kesällä jossain Turun maauimalassa??

        Itse en Turussa asuessani käynyt kovinkaan montaa kertaa tuolla Myllyn Prismassa, kun melkein vaatisi auton sinne lähtiessä. Mutta kerran kun kävin siellä isän kanssa autokyydillä, niin huomasin siellä parkkipaikalla Ekin VW Touranin:)))))) Ollut siellä Eki perheineen ostoksilla:))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Niin sitähän mäkin tossa sanoin, että kyllä peris on ihan oma itsensä, kuten on myös Bicky Royal-mies, Timpan perhe ja muut Penetrators MC:n tyypit.

        Onhan Bicky Royal-mies myös ihan todistetusti olemassa, kun sä oot hänet ihan itse nähnyt tuolla Liedon Shellillä ja onhan hänestä myös ihan viedo tuolla Youtubessa.

        Ja etkös sä nähnyt joskus Bickyn myös Impivaaran uimahallilla ja kesällä jossain Turun maauimalassa??

        Itse en Turussa asuessani käynyt kovinkaan montaa kertaa tuolla Myllyn Prismassa, kun melkein vaatisi auton sinne lähtiessä. Mutta kerran kun kävin siellä isän kanssa autokyydillä, niin huomasin siellä parkkipaikalla Ekin VW Touranin:)))))) Ollut siellä Eki perheineen ostoksilla:))))))))

        Mäkin bongasin Ekin VW Touranin viime talvena Myllyn parkkihallissa ja otin siitä oikein kuvan. On näköjään vielä säilynyt aijaa.com palvelussa http://aijaa.com/VYFbQA

        Eki on varmaan huokaissut kerran jos toisenkin, että "oivoi, voi" kun Sarita ja muksut ovat ahtaneet tavaraa ostoskärryihin :))))) Kuvassa olevasta suksiboksista päätellen he kävivät viime vuoden hiihtolomalla jossain laskettelemassa, eikä sellainenkaan loma ihan halpa ole.


      • Totuus2017Official kirjoitti:

        Mäkin bongasin Ekin VW Touranin viime talvena Myllyn parkkihallissa ja otin siitä oikein kuvan. On näköjään vielä säilynyt aijaa.com palvelussa http://aijaa.com/VYFbQA

        Eki on varmaan huokaissut kerran jos toisenkin, että "oivoi, voi" kun Sarita ja muksut ovat ahtaneet tavaraa ostoskärryihin :))))) Kuvassa olevasta suksiboksista päätellen he kävivät viime vuoden hiihtolomalla jossain laskettelemassa, eikä sellainenkaan loma ihan halpa ole.

        Katos vaan, siellä Ekin Touran näkyy parkissa:)))) Ollut varmasti tonakin kertana kallis ostosreissu Ekille, kun Sarita, Mortti ja Vertti ovat lastanneet ostoskärryn tavaraa täyteen:))))))

        Eipä siinä auta Ekillä mitään muuta, kun sanoa vaan, että oi-voi voi:))))))))))

        Varmasti Bickyllä ne lomareissut tulee edullisemmaksi, kun ei ole perhettä elätettävänä ja Timppa kyllä pitää huolen hänen pojastaan:)))))))))) Bickyn ei tarvitse ostaa, kun vaan bensat Silveradoon ja aina välillä 80% Saarenmaa-leka:))))))))


    • surullinen-tapaus

      Tämän karikatyyrin tekijästä tulee mieleen tyyppi, joka olisi suhteessa (jos sellaiseen pääsisi) sairaalloisen mustasukkainen. Ei päästäisi naistaan mihinkään eli kavereita ei saisi tietenkään olla. Mielikuvitus laukkaisi varmaan jo, jos nainen olisi töissä, työmatkalla tai hui kauhistus.. jossain harrastuksessa. Hahmon luoja kuvittelee, että miehet on aina naisten mielessä ja etenkin tietyntyyppiset miehet,vaikka nainen seurustelisi.Voi pohtia, mistä nämä kuvitelmat kumpuavat. Taitaa puuttua kokemus normaalista parisuhteesta vaikka vanhempien välillä ja sisaruksiakaan tuskin on. Onkohan edes hänen kavereillaan tavallisia, onnellisia suhteita? Miten voi ihminen elää noin umpiossa, omassa pikku maailmassaan tajuamatta että rakastavia suhteita on vaikka kuinka.

      • 137on20

        Mies86 on niin kamupojan oloinen että tuskin pääsee suhteeseen. Ja jos sattuisi pääsemään, niin suhde olisi just tällanen Timpan tyylinen, jossa miehen on vain hyväksyttävä vaimon menneisyys, aiemmat lapset ja suhteen aikainen uskottomuus. Ehkä nämä jutut on jonkinlaista terapiaa mies86:lle, joka alitajuisesti pelkää ajautuvansa beeta-elättäjäksi. Timppa ja Eki ovat kai jonkinlaisia päänsisäisiä pelonsekaisia karikatyyrejä hänen tulevaisuudestaan.


      • oli-muuten-näin
        137on20 kirjoitti:

        Mies86 on niin kamupojan oloinen että tuskin pääsee suhteeseen. Ja jos sattuisi pääsemään, niin suhde olisi just tällanen Timpan tyylinen, jossa miehen on vain hyväksyttävä vaimon menneisyys, aiemmat lapset ja suhteen aikainen uskottomuus. Ehkä nämä jutut on jonkinlaista terapiaa mies86:lle, joka alitajuisesti pelkää ajautuvansa beeta-elättäjäksi. Timppa ja Eki ovat kai jonkinlaisia päänsisäisiä pelonsekaisia karikatyyrejä hänen tulevaisuudestaan.

        Kyllähän nämä hahmot keksi alunperin periaatteenmies eli nykyinen Totuus2017. Senhän sinä peris hyvin tiedät.


      • oli-muuten-näin kirjoitti:

        Kyllähän nämä hahmot keksi alunperin periaatteenmies eli nykyinen Totuus2017. Senhän sinä peris hyvin tiedät.

        Joo olenhan mä myöntänyt monta kertaa, että tämä Bicky&Aisuri saaga on mun keksintöä. Minähän alunperin laadin ne pitkät kertomukset "Menestynyt insinööri Timppa", "Elämän koulu lainen Janica", "Päivä jolloin Timppa ja Janica kohtasivat" sekä "Päivä jolloin Timppa ja Janica erosivat". Näissä nykyisissä kirjoituksissa eletään tapaamisen ja eron välistä aikaa.

        En tiedä miksi joku hullu väittää suunnilleen kaikkia nimimerkkejä Mies86:n luomiksi. Varmaan sama tyyppi joka muutama vuosi sitten "Teemutteli" kaikkia, eli epäili silloisen palstalaisen Teemu Milton käyttävän useita nimimerkkejä.


      • "rakastavia suhteita on vaikka kuinka."

        Riippuu hieman Määritteistä.. Mutta Aitoja Rakkaus MolemminPuolisia RakkausSuhteita on todellisuudessa Aikast vähän.. Mun silmistä katsottuna.. ;P

        "rakastaa" voi vaikka mitä, mutta ei se siitä Aitoa Rakkautta tee.. ;P

        Hyöty/TalousSuhteen jne. Määritelmä.. "rakastan" sinua, koska Tarvitsen Sinua.. ;P

        RakkausSuhteen Määritelmä.. Tarvitsen Sinua, koska Rakastan Sinua.. ;P


      • Ja siinä nimimerkki surullinen-tapaus on aivan oikeassa, että jos pääsisin suhteeseen niin nainen olisi nyrkin ja hellan välissä jonne nainen kuuluukin. Jokainen harrastus, kaveri tai puhelimeen tullut viesti on potentiaalista pettämistä.


      • lässynlllää

        Hohhoijaa. Aina kun joku vähän huumoria viljelee, niin tuo yksi kuivahtanut hiukkapillu tulee märisemään. Ankeaa olisi sinunkin kanssasi eläminen.


      • Totuus2017Official kirjoitti:

        Ja siinä nimimerkki surullinen-tapaus on aivan oikeassa, että jos pääsisin suhteeseen niin nainen olisi nyrkin ja hellan välissä jonne nainen kuuluukin. Jokainen harrastus, kaveri tai puhelimeen tullut viesti on potentiaalista pettämistä.

        Luuletko että kukaan nainen suostuisi tollaiseen elämään?? Ei varmasti kukaan nainen tykkäisi siitä, jos hän ei saisi edes käydä töissä, harrastaa mitään, tavata ketään kavereitaan tai varmaan edes omia vanhempia ja sisaruksiaan.

        Sulla ei ole itselläsi siskoja tai veljiä, niin et varmasti ymmärrä sitä, että parisuhteessa ollessa monetkin haluavat tavata ja viettää aikaa omien sisarusten ja perheen kesken myös siten, ettei se oma puoliso/kumppani ole aina siellä mukana. Sama juttu myös kavereiden kanssa.


      • DarkFear kirjoitti:

        Luuletko että kukaan nainen suostuisi tollaiseen elämään?? Ei varmasti kukaan nainen tykkäisi siitä, jos hän ei saisi edes käydä töissä, harrastaa mitään, tavata ketään kavereitaan tai varmaan edes omia vanhempia ja sisaruksiaan.

        Sulla ei ole itselläsi siskoja tai veljiä, niin et varmasti ymmärrä sitä, että parisuhteessa ollessa monetkin haluavat tavata ja viettää aikaa omien sisarusten ja perheen kesken myös siten, ettei se oma puoliso/kumppani ole aina siellä mukana. Sama juttu myös kavereiden kanssa.

        Enpä ainakaan olisi mikään aisuri, vaan vanhan ajan kunnian mies. Tosin eipä se kovin todennäköistä ole, että pääsisin ylipäätään parisuhteeseen.

        Unohtakaa muutenkin koko Peris/Totuus2017. Tämähän on Timpan aloittama viestiketju, joten keskitytään mieluummin hänen elämään :)))


      • Totuus2017Official kirjoitti:

        Enpä ainakaan olisi mikään aisuri, vaan vanhan ajan kunnian mies. Tosin eipä se kovin todennäköistä ole, että pääsisin ylipäätään parisuhteeseen.

        Unohtakaa muutenkin koko Peris/Totuus2017. Tämähän on Timpan aloittama viestiketju, joten keskitytään mieluummin hänen elämään :)))

        Ei kai se ole mitään aisuruutta, jos sitä saa parisuhteessa kumpikin myös omaa aikaa ja aikaa myös omien kavereiden ja perheenjäsenten kanssa viettoa varten.

        Mikset myös sä voisi päästä parisuhteseen asti, jos vaan jaksat etsiä ja pidät tietenkin mielialan korkealla ja etkä vaadi liikoja, niin kyllä se siitä.

        Mutta se on kyllä totta, että ei sula ole mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa, sillä tämähän on Liljanlaakson Timpan aloittama aihe:))))))))


      • Totuus__

        Ei periksellä olekaan mitään käsitystä normaaleista parisuhteista ei edes normaaleista ihmissuhteista ja kavereitakaan sillä ei ole.
        On kertonut ihailevansa kouluammuskelijoita ja miettinyt äitinsä ja entisen ihastuksensa tappamista. Joten ei ihme nämä sivupersoonat.


      • mies_86__
        137on20 kirjoitti:

        Mies86 on niin kamupojan oloinen että tuskin pääsee suhteeseen. Ja jos sattuisi pääsemään, niin suhde olisi just tällanen Timpan tyylinen, jossa miehen on vain hyväksyttävä vaimon menneisyys, aiemmat lapset ja suhteen aikainen uskottomuus. Ehkä nämä jutut on jonkinlaista terapiaa mies86:lle, joka alitajuisesti pelkää ajautuvansa beeta-elättäjäksi. Timppa ja Eki ovat kai jonkinlaisia päänsisäisiä pelonsekaisia karikatyyrejä hänen tulevaisuudestaan.

        En tiedä tulenko pääsemään suhteeseen tai milloin tulen pääsemään suhteeseen kun ei itseäni kuitenkaan pahemmin seurustelu tunnu kiinnostavan. Enkä tiedä tuleeko minusta tulevaisudessa tulemaan Ekin tai Timpan kaltainen HC-aisuri, toivottavasti näin ei tule käymään. Mutta sen nyt jokaisen palstaa seuranneen pitäisi tajuta että osa noista trollihahmoista on mun luomia ja osa periksen luomia. Ei kumpikaan meistä ole noiden kaikkien takana sentään.

        Mutta joo, tunnustan sen että näiden aisurijuttujen viljely toimii itselleni terveellisenä vastapainona suomalaisen stressaantuneen ktm-elättäjän arjesta muodostuvaan visioon, josta kieltämättä tämän palstan juttuja lukemalla saa etovan vaikutelman.


    • Huh huh mikä krapula. Eki osti tosiaan koko 12-packin ykkösolutta ja ilta sujui niin rattoisasti että aamulla oli vain kaksi pulloa jäljellä. Kumpikin siinä sitten otettiin krapularyyppy että päästiin sohvalta ylös ja menimme kävellen Ikeaan syömään lihapullia ja ranskalaisia. Kyllä tämä olo tästä vähitellen helpottaa.

      Katsoimme eilen tosiaan Uuno Turhapuro leffan, pelasimme Backgammonia ja muistelimme hauskoja juttuja opiskeluajoilta, joita ei kehtaa työpaikan kahvihuoneessa puhua.

      Janicasta ja Saritasta ei ole ainakaan vielä kuulunut mitään, toivottavasti heilläkin oli oikein mukavaa tämän Caritan syntymäpäiviä viettäessä. Janica sanoi eilen, että heitä on noin kymmenen naisen porukka ja suunnitelmissa olisi käydä Caribiassa uimassa ja tämän jälkeen nauttia viiniä ja ruokaa Caritan kotona. Pitäähän sitä kiireisen perheenäidinkin päästä välillä vähän tuulettumaan.

      • Eki_vastaa

        No joo, myönnetään että homma tosiaan taisi lähteä vähän lapasesya. Mutta toisaalta ihan hyvä että juotiin ne kaikki kerralla pois, ettei The Kid päässyt niihin käsiksi. Olisihan se nyt ollut aikamoinen katastrofi jos Kid olisi vetänyt ensimmäiset känninsä jo 15-vuotiaana, enkä usko että Janicacaan olisi sitä hyvällä katsellut. Mehän itse aloimme oikeastaan ryyppäämään vasta opiskeluaikoina ja silloinkin enemmän ns. muodon vuoksi.


      • Eki_vastaa kirjoitti:

        No joo, myönnetään että homma tosiaan taisi lähteä vähän lapasesya. Mutta toisaalta ihan hyvä että juotiin ne kaikki kerralla pois, ettei The Kid päässyt niihin käsiksi. Olisihan se nyt ollut aikamoinen katastrofi jos Kid olisi vetänyt ensimmäiset känninsä jo 15-vuotiaana, enkä usko että Janicacaan olisi sitä hyvällä katsellut. Mehän itse aloimme oikeastaan ryyppäämään vasta opiskeluaikoina ja silloinkin enemmän ns. muodon vuoksi.

        Tuliko Janica ja Sarita jo kotiin illanvietoistaan? Toiko Bicky Royal-mies heidät kotia Liljanlaaksoon jyystöautollaan:)))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Tuliko Janica ja Sarita jo kotiin illanvietoistaan? Toiko Bicky Royal-mies heidät kotia Liljanlaaksoon jyystöautollaan:)))))))

        Joo, sunnuntai-iltapäivällä siinä kolmen aikoihin kuului tuttu V8-dieselin jyrähdys ja Janica tuli kotiin. Perin ystävällistä itse Bicky Royal mieheltä tarjota hänelle ja Saritalle kyyti kotiin, kun olivat törmänneet sattumalta Turun keskustan lähistöllä, jossa tytöt olivat käyneet syömässä. Heillä oli kuulemma muutenkin oikein mukava tyttöjen ilta tämän Caritan synttäreitä viettäessä :))))


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Joo, sunnuntai-iltapäivällä siinä kolmen aikoihin kuului tuttu V8-dieselin jyrähdys ja Janica tuli kotiin. Perin ystävällistä itse Bicky Royal mieheltä tarjota hänelle ja Saritalle kyyti kotiin, kun olivat törmänneet sattumalta Turun keskustan lähistöllä, jossa tytöt olivat käyneet syömässä. Heillä oli kuulemma muutenkin oikein mukava tyttöjen ilta tämän Caritan synttäreitä viettäessä :))))

        Onko Timppa sulla ollut paljon naisia ennen Janicaa??

        Kun kysyin tossa Bickyltä Janican existä, niin Bicky sanoi että niitä miehiä on ollut Janicalla hänen lisäksi monia muitakin:))))) Kuulemma joku hollantilainen Gendo, sitten joku deodoranttimainoksen mies ja muitakin Penetrators MC:n miehiä:)))))))))

        Että onko sulla ollut ennen Janicaa paljon kysyntää tuolla naisten keskuudessa? Varmaan ootte Ekin kanssa puhuneet yhdessä omista suhteistanne:))))))


    • Tasopoliisii

      Nämä jutut ovat ihan p**seestä! Kunnon työssäkäyvät ihmiset nauravat television hupiohjelmille! Oletteko edes veronmaksajia?

      • Eki_vastaa

        Kyllä minä ja Timppa ainakin maksamme veromme tunnollisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe