Pääsiäästä orootellen

Ropehiamenööö

Mä orotan täs pääsiäästä jotta pääsöö askaroomaan mämmiropehien kans.
Ajaattelin jotta päästelen menemähän ainakin 150 rovesta!

12

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KebaKampista

      On täs mieles ropehet jo mullakin. Tuloo tuokkosia syötyä
      usiampi. Mulla alkaa mämmi pierettämähä, mutta siitä vaivasta pääsöö
      ku pieraasee ja uutta rovesta kitahan vaan.

    • reetrikki

      Syökkönää iso-ropehia vai pikku-ropehia. Hesas on nääs omat karutki ropehille.
      Jos mämmi alkaa pierettämähä, niin isommalla karulla kaikuu komiammin.

      • KebaKampista

        Mä päästelen kiloosia ropehia menemähän. Kauniitten ja rohkeetteen aikana menöö
        jo 3 rovesta. Päästelen kiloosen tuokkosen 58 sekunttihin. Suomesta löytyy yks miäs joka pääsöö ajas lähelle mun aikaa ja se miäs on kuulkaa Mietaan Jussi Kurikasta.


    • mämmist.kuralla

      Soon nään notta sitä pitää vähä kattoa missä kajahuttaa, sattuu viä housuhun menemähän, sillai pruikkaamal, ja sitten ihimiset mulukooloo kun alakaa paska haisemahan, ainaki ratikas! Itte mää on syäny viime pässiäset lähtihin mämmiä, ainaski 300 litran rovehellista, ja nyt alakaa tuntumahan notta voi välihin syyvä talakkunaa, ja ryypätä kokkelia kyytipojaks!

    • ajatolla

      Ja ikänä en oo mitähän roopinkia käyttäny, enkä ole ikänä mitähän pyytänyt eikä niitä ikänä oo kukahan minulle koskahan tarijonnu. (Vaan ne ovat tullehet ihan pyytämättä).

    • paremmateväätmulla

      Syökää sontaanne, vai mitä mämmiä, minä poika vetelen lampaan potkaa, ja karitsan viulua, valkosipulipotut lisukkeena, potkan kanssa pottupyretä ja punaviinisoosia.

      • TaistoJumula

        Äläny kloppi häjyyle!


    • kymäläänen.pohojanmaalta

      Sää et tiärä hyvän päälle, soon kuule metka tunnes kun on lusikoonu turpahansa muutan kilon mämmiä, ja alakaa silimät pullistumahan päänupis, kun painehia alakaa mahas kehittämähän! Soon yks maailman nopehimpia hiihtoaikoja kun alakaa olemahn kiirus ulukohuusiin! Yks kymmenen virstaa mene hurahukses!
      Joskuus on joutunu sivakat jalaskin paskoomahan, kun ei kiireheltänsä eheri sivakoitakahan kiskomahan jalastaansa! Kerran pykäsin larullen miinan kun tuli hoppu, ja voi perkules sitä metakkaa kun joku luisuohtaanen körttiläänen siihen miinahan sivakoi! Tuppas kimppuhun käymähän kun arvatenkin tiesi, että mää sen miinan siihen rykäsin!
      Mää isompana pyärittelin sen siin sontakasas, ja sanoon, notta minoon pohojanmaalta ja ei tartte tulla riitaa haastamahan! Kyllä körttiläänen läks nolona vaattehet kuras hiihtämähän kotio!
      Lampahan viult ja muut herrain viinit ei oo mitähän kunnon hernesvellin ja saharin rinnal, niitä kun rumahuttaa muutaman kapan, niin taas mennähän kohti uusia mahanvääntehiä!

    • KurikanRuilu

      Orottelen rauhas viä viikon, ja sitten alkaa tapahtumahan! Mämmiä on varattu kuukauren satsi, noin 200 ropehellista! Pikänperjantain tietämis alootan mämmin latjauksen kitahan oikeen kahesvuoros, aamul alootan kuuren aikoohin ja lopetan ehtoolla joskus kahareksan teitämil! Sit jyrähytän neljä pöntööllistä vesssas ja painuun pehkkuhin maata!
      Muija lupas suosiol mennä toisehen huonehen maate, pelkäs notta tukehtuu muuten!

    • JaskaKusimäenpää

      Mä oon lapioonu ny viikon 4-6 rovetta päiväs, elikkä vähä harjootellu pääsiääsen finaalihin. Pitkäperjantaan mulla kans vasta varsinaasesti alkaa ropehien lappaaminen.

    • KurikanRuilu

      Minoon kans latjannu jo yli kymmenen rovesta eilisestä, ja viime ehtoonakin oli kovin ankaraa vatsakramppia ja silmiistä valui vesi, niin oli kipiää! Luulen että se mahtaa olla viälä mämmin puutetta, varmahan ruvettava lisäämähän muutamal ropehel syämistä!

    • Anonyymi

      Son poijaat taas kohta taas pääsiäänen! Onko ropehia jo pakkases orottamas? minoon kymppimämmiä nuukuuksis hamstarannu. Puolen sataa rovesta orottaa, sillä pääsöö mukavasti alkuhun.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe