Puhutko sinä sujuvaa islamia?

Ei-taivu-kunnolla

35

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paloma alkaa nyt rajoittamaan typeryyksiään.

      Kaksi koti-maista riittää.

      H.

    • Tämä Trumpin valinta on oikeasti yksi viime aikojen mielenkiintoisimmista tapahtumista.

    • Tääkään ei ollut minun, mutta hauska siitä huolimatta.
      Että kaikenlaisia kahjoja....edustavat erinomaisesti trumpilaisuutta USA:ssa. Kunhan mekin omaksumme tämän maailmaa syleilevän ideologian niin pääsemme ehkä sadan vuodenpäästä tälle sivistyksen tasolle (jota näiden artikkelissa haastaltuiden puheenvuorot valottavat)


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        hupsista taisi olla minulle liian vaikea sana toi "haastateltujen"
        :)
        Perjantai ja kohta tassut kohti kaupunkia niin palstapoliisin ei tarvi kieriskellä koko päivää harhoissaaan
        https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15895396_1200630380056401_8733197566357303117_n.jpg?oh=e16a858421e338e0397583980186b167&oe=58D7A961

        Joo, hauska on mutta tarviiko tota kuvaa nyt joka aloitukseen linkittää?


      • expimot kirjoitti:

        Joo, hauska on mutta tarviiko tota kuvaa nyt joka aloitukseen linkittää?

        oikeestaan se oli vain hunkszille tarkotettu kuva


      • Raja-tila-tapaus

        Mitä SE on suomeksi?
        Palstalla on meitä savolais-karjalais-venäläis-geenien haltioita, alku mutaatioita jotka eivät puhu edes hyvää suomea kuten pää-pehtori Hunksz.


    • "Lastin mukaan myös Yhdysvaltain media valehtelee kaikista asioista. Trump sen sijaan on hyvin rehellinen."

      Tästä tulee mieleen Suomen mädätetty valtamedia ja Ilja Janitskin.

    • Reikä_rupattelee

      Englannin kieltä luullaan virheellisesti maailman puhutuimmaksi. Mutta ei se ole. Paskan puhuminen on monin kerroin yleisempää.

      • Ei-taivu-kunnolla

        Kyllä.
        Paskan puhuminen ja mandariini-kiina lienevät maailman puhutuimmat solkkaukset. Paskan puhuminen on siitä hyvä kieli, että sitä ei tarvitse kääntää.


    • äijä-

      Kysyin sudanilaiselta tutultani (osaa arabiaa), mitä on "minä rakastan sinua" arabiaksi. Se on "ana ba hibbak"
      Kiva osata sujuvasti yllättää joskus joku.

      • Pieni-suositus

        Mutta älä vaan Hunksille lausu moista, menee ukko sekaisin.


    • Pitänee kysäistä kansalaisopiston kansliasta onko suunnitteilla islaminkielen kursseja. Jos ei ole, alan toimiin asian eteenpäin viemiseksi.

      Populismi, jonka tarkoituksena on edustaa tavallisen kansalaisen tarpeita ja toiveita on kaiken pahan alku ja juuri siitä sisuksiin syöpyvästä kansallisen identiteetin raadosta on päästävä eroon. Tuo salakavala raato haperoittaa luut ja polttaa vatsalaukkun rikkikatki.

      Sivistystointa pitää reorganosoida. Kansalaisopistojen nimet on muutettava ajan hengen mukaiseksi, emmehän voi jäädä takalistoon. Monikansallinenopisto sen pitää olla.

      Suomalaista populaatiota korostavat kurssit hävitettävä, mitä me teemme kansallispuvulla saati sen ompelukurssilla. Eihän kukaan enää syö perinneruokaa, joten ruokasanasto ulkomaankieliseksi ei mitään lounaita vaan lunsseja ja brunsseja.

      Suvaitsevuutta oppimaan esim. burkan ompelukurssilla, idän vadelmat ja sianlihaton ruokavalio sekä kursseilta Koraanista voimaa.

      Perussuomalaiset pois päättävistä elimistä ja tilalle monikansallinen puolue, monikansallisine edustajineen.

      Abu Dabu Tallah trallallallalaa. Kansallislaulumme monikansalliseksi.

      Suomi niin minne mhmh joo.

    • "Populismi, jonka tarkoituksena on edustaa tavallisen kansalaisen tarpeita ja toiveita" kirjoittaa korppis, joko tahallaan tai leikillään, tiijä häntä. (koska hän tietää itsekkin että populismi ei tarkoita sitä)
      Suvaitsevaisuus ei ole kirosana. Sen vastakohta onsuvaitsemattomuus (tiukkapipoisuus, jääräpäisyys, jämähtänyt kapeakatseisuus) Suvaitsevainen ihminen suhtautuu posiitivisesti kehitykseen ja muutoksiin, mutta koska se on vain asenne , niin se ei sulje pois eikä tuomitse eikä yleistä: analysoi, järkeilee, miettii ja ottaa kantaa kylläkin.
      Esmeks: pojan luokalla on muutamia somalialaisia ja turkkilaisia prinsessoja jotka kavahtavat sanaa "vapaa" ja "itsenäinen" nainen. He katsovat että heidän uskonnollinen vakaumuksensa ja vanha heimokulttuurinsa asettavat heidät meidän pohjoismaisten normiemme yläpuolelle. Minä joka olen "suvaitsevainen" en kuitenkaan "osta" tuota kulttuurirelatiivista teoriaa vaan olen sitä mieltä että tietyt kulttuurit ja uskonnot eivät ole meidän länsimaisten arvojemme tasalla tietyissä asioissa, esimerkiksi kun on kysymys tasa-arvosta ja naisten ja tyttöjen oikeuksista itse päättää omasta elämästään.
      ***
      Minäkin voisin pukeutua esimerkiksi johionkin kannakselaiseen kansallispukuun ja liittyä valkjärvipäivien juhlijoihin.

      • äijä-

        -järkeviä textaat, moni on samaa mieltä, olen varma...mm. Jimmie Åkesson ihmettelee eräässä haastattelussa sitä, miksi Ruotsin pitää sopeutua joihinkin keskiaikaisiin tapoihin.


    • hytinäx1

      Kaikenlaista pashaa näin pääsiäisen edellä. Milloin islamista on tullut kieli, en avannut linkkiä kun ei koskaan tiedä mitä se saastuttaa.. Omia ajatuksiako vai tietokonetta? Kenenkähän kätyreitä nämä aloituksen tekijät ovat? Menis edes opettelemaan sitä toista kotimaista....

      • ent.siivoojaparka

        Aivojesi saastumista en mene takuuseen, jos ei sinulla ole toimivaa viirusohjelmaa aivoissasi. Koneesi tuskin saastuu Hesarin linkeistä.

        Siinä linkissä kerrottiin, miten eräs Trumpin kannattaja oli vähän ulalla. Tietäneekö edes missä Suomi on. Linkissä siis liki näin:

        """"”AI SINÄ olet Suomesta?” kysyy amerikkalainen Vincent Lehotsky, jonka paidassa lukee Trump. Hän on tullut Etelä-Carolinasta asti juhlakonserttiin, joka pidettiin Washingtonin keskustassa Lincolnin muistomerkillä Donald Trumpin virkaanastujaisia edeltävänä iltana.

        ”Te siellä Suomessa puhutte enää islamia”, Lehotsky sanoo.

        Miten niin?

        ”Olen kuullut, että Suomi on täynnä muslimeja, jotka puhuvat islamia."

        Islam ei itse asiassa ole kieli …""""


      • Reippaasti-kevääseen

        Pääsiäinen alkaa 14.4.2017. Että vielä on aikaa puhua Pastaa melkein 3 kuukautta.
        Jopa monta mämmiä mahtuu mukaan.


      • hytinäx1
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Aivojesi saastumista en mene takuuseen, jos ei sinulla ole toimivaa viirusohjelmaa aivoissasi. Koneesi tuskin saastuu Hesarin linkeistä.

        Siinä linkissä kerrottiin, miten eräs Trumpin kannattaja oli vähän ulalla. Tietäneekö edes missä Suomi on. Linkissä siis liki näin:

        """"”AI SINÄ olet Suomesta?” kysyy amerikkalainen Vincent Lehotsky, jonka paidassa lukee Trump. Hän on tullut Etelä-Carolinasta asti juhlakonserttiin, joka pidettiin Washingtonin keskustassa Lincolnin muistomerkillä Donald Trumpin virkaanastujaisia edeltävänä iltana.

        ”Te siellä Suomessa puhutte enää islamia”, Lehotsky sanoo.

        Miten niin?

        ”Olen kuullut, että Suomi on täynnä muslimeja, jotka puhuvat islamia."

        Islam ei itse asiassa ole kieli …""""

        Miksi ne linkittää tuota jonninjoutavaa paskaa? Luuleeko todella ettei suomalaisilla ole aivoja?


      • äijä-
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Aivojesi saastumista en mene takuuseen, jos ei sinulla ole toimivaa viirusohjelmaa aivoissasi. Koneesi tuskin saastuu Hesarin linkeistä.

        Siinä linkissä kerrottiin, miten eräs Trumpin kannattaja oli vähän ulalla. Tietäneekö edes missä Suomi on. Linkissä siis liki näin:

        """"”AI SINÄ olet Suomesta?” kysyy amerikkalainen Vincent Lehotsky, jonka paidassa lukee Trump. Hän on tullut Etelä-Carolinasta asti juhlakonserttiin, joka pidettiin Washingtonin keskustassa Lincolnin muistomerkillä Donald Trumpin virkaanastujaisia edeltävänä iltana.

        ”Te siellä Suomessa puhutte enää islamia”, Lehotsky sanoo.

        Miten niin?

        ”Olen kuullut, että Suomi on täynnä muslimeja, jotka puhuvat islamia."

        Islam ei itse asiassa ole kieli …""""

        -sellainen presidentti, millaiset äänestäjätkin....?


    • AntoiTakaisin

      Vincent Lehotsky on pätkässyt kaksinkertaisen tsoukin suomalaiselle besserwisserille.

    • Aloitukseen
      Eihän näiden vastakkainasettelujen osa tai väline ole kieli. Täällä on monasti keskusteltu ideologioista ja niiden vaikutuksesta yhteiskunnan toimintakulttuuriin. Koko maailma huomioiden - epävakautta aiheuttavia tekijöitä on ennenkaikkea eriarvo, energia, vesi, eliolosuhteet, järjestäytynyt rikollisuus ja ideologioiden vastakkainasettelu - noiden syiden aiheuttama muuttoliike.

    • kijmmmnjh

      äkkiä keräämään ne 50 000 nimeä kansalaisaloitteeseen islamin kieltämiseksi. me suomalaiset emme hyväksy noin suvaitsematonta paskaa mitä islamin saasta edustaa...kiimaiset naiset voivat leikkiä alistumisleikkejä myös suomalaisten miesten kanssa.

    • jkljkllk

      äkk kerrääämmään net 50 000 nimmee islumin kieltäämiseksi. me emme hyväksy noin suvaitsematonta oppia suommeen. ja jos naiset haluu alistumisleikkejä sitä voi leikkii suomimiehenkin kaa.

    • islamia, mitä se on, taas naiset humalassa!

    • ahk.akh.khröaarkh
    • Eikö kieli ole arabiaa.

    • Ahmedvaimä

      Entä jos Trump onkin oikeassa. Ruotsissakin on mellakoita ja hyvin levotonta. Kun tulee nimiä esiin niin hyvin harvoin nimi on alkuperäisen ruotsalaisen.
      Yltiö suvaitsevaisuus saattaa tulla vielä itseään vastaan.
      Kyllä Trumpia äänesti useampi miljoona ihmistä, eivät kaikki voi ihan kaheleja olla vaikka niin annetaan ymmärtää.
      Kukaan ei ole huomaavinaan sitä että Trumpin voittoon vaikutti sekin että Hilary on epäsuosittu kotimaassaan.

      • Trump oikeassa joka asiassa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe