Menneisyys vaikuttaa liikaa nykyään

XXDDD

Kaikki alko ala-asteen ekoilta luokilta.äiti sairastu masennukseen.Silloin äiti haukku mua ja jopa Käytti lievää väkivaltaa .Mä karkasin kotoa 7 vuotiaana kun äiti haukku mua.Äiti huus perässä vaan et mee vaa .Siitä alko mun helvetti.Perhe jutut oli sekasin.Joka päivä itkin .Itkin henkisestä väkivallasta.Äiti vaati koulusta parhaita numeroita ja huonoista numeroista tuli kamala huuto.Silloin menin omaan huoneeseen itkemään.Kun äiti parantui ei tätä jatkunut.Mutta mulle jäi arvet.Aina kun joku on huutaa rupeen itkee ja meen omiin oloihini.Oon tosi sulkeutunut perheessämme.En pysty luomaan hyviä kaveri suhteita.Sanon aina jotain loukkaavaa .Koska totuin sanomaan niitä sanoja äidille.itsetuntoani en tule varmaan koskaan enää saamaan takaisin.Olen kiltti tyttö mutta tänä kesänä aion karata 1 päiväksi.Miettimään menneisyyttä vanhalle koti seudulle Erääseen metsään jossa on helvetillisiä muistoja

9

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepppp

      Aikuistu.

    • 17.v.poika

      Kyllä sä kavereita saat. Niitä yleensä saa opiskeluaikoina eniten. Vaikka äitis onkin mulkku joka vihaa lapsia niin ei se tuu sinuu kaataa.

    • Pisteen jälkeen tulee väli

    • yx.kyzymyz

      Tarviiko edes nettikaveria?

    • Hei!
      En tiedä, minkä ikäinen olet nyt, eikä se ole se olennainen juttu... Mutta toivoisin sinun keräävän rohkeutta ja käyvän juttelemassa mainitsemistasi asioista esim. koulupsykologin tai koulukuraattorin kanssa: kaverisuhteet, arkuus, sulkeutuneisuus, että voisit saada tukea asioiden käsittelyyn.

      Terveisin Kirsi, NettiSaapas -ohjaaja

    • tääonnykyaikaatana

      Äitis koittaa saada sut panostamaan tosi paljon lukemiseen. Se on tärkein taito mitä on nykypäivänä. Muuten joutuu paskahommiin tehtaaseen, tosi huonot palkat. Paska työympäristö. Kannattaa lukea siis opiskella yötäpäivää. Se joutuu käyttämään kovia keinoja, että teet työtä, mutta lupaan vanhempana arvostat äitiäsi, jahka suoritat kaiken maailman maisterin tutkinnot ja pääset arstronautiksi esim.

      Tää on se tärkein mitä kirjotan viimeiseksi.... Muista tää: Menestys tulee ennen työtä vain sanakirjassa! Muista se, et opettelet näkemään kunnolla vaivaa, niin että tuntuu joka paikassa kehossa se vaivan näkö.... Se rääkki palkitaan kyllä myöhemmin. Sit haistata v t kaikille jotka koittaa sua saada lopettamaan vaivannäön... pus kiltti tyttö ;)

    • Mis koulus oot ja Mul luokal? Kuulostat ihan yheltä meidän luokkalaiselta. Sekin siis itkee herkästi

    • enkeksinimimerkkiäheh

      kannattaa panostaa kouluun nyt tuon ikäisenä, älä välitä äidistäsi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe