am i right??

ap---------

-otit yhteyttä silloin 2v sitten keväällä?
-kohtasimme ymmärtämättömyyttä ja asiat menivät solmuun?
-yllä mainittu on yhä voimassa oleva vallitseva tapahtuneen tila?
-et ole ottanut uudestaan yhteyttä koska en ole mielestäsi osoittanut riittävästi ymmärrystä tunteita halukkuutta yms.? mitä?

lisä kysymyksenä esittäisin että liittyykö kaksoisliekki -teoria millä tavoin tilanteen kokonaiskuvan hahmottamiseen ja jos näin on niin kuinka merkittävästi?

15

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkön

      Jos mulle, kaksoisliekki ei liity minuun. En ole ottanut uudelleen yhteyttä koska olen epätietoinen tilanteestasi, oletan sinun olevan varattu. Ja kyllä se yhteydenotto pitäis tulla sulta. Toivottavasti asia selviää, minulla ainakin koko ajan mielessä.

    • uuiiiii

      Ootko se puhelin soiton saanut?

    • Jaa. En haluaisi vastata kovasti, koska todellisuudessa en ole kovinkaan "kova" luonne.
      Mutta jos en tee näin, niin pian minun PIIKKIINI aletaan laittaa kaiken maailman ÄLYTTÖMIÄ ja SEKAVIA kommentteja, joissa ei ole päätä eikä häntää.

      En ole täysi tuulihutta, vaikka saatan olla todella tunteellinenkin.

      Vaikka tämä kuulostaa kovalta, ja (TÄLLÄ PALSTALLA) jo moneen kertaan jankatulta,
      niin kyllä ne asiat selviävät parhaiten IRL yhteyttä ottamalla.
      Jos et kehtaa mitään suoraan ko. henkilöltä kysyä, sinun pitää keksiä tekosyy, ottaa
      häneen yhteyttä.

      Yleensä ihmisten "LUMOISTA" vapautuu, kun heidän kanssaan asioi IRL.
      (Moni julkimokin näyttää ja vaikuttaa ihan tavikselta, jos hänet sattuu näkemään kaupassa tukka länässä, lapsiaan komentamassa. Varmaan AINOITA julkkiksia, joille lehtijutut eivät tee täyttä oikeutta on Jari Sillanpää. Olen 2 kertaa päässyt hänen konserttiinsa, ja hän on aivan mahtava esiintyjä, laulutaidosta alkaen.)

    • ap---------

      ota yhteyttä....ota yhteyttä.....no sitä ei sit voida uskoo ettei ole mahdollisuutta!!! olisinhan nyt aikoja sitten jo ottanut jos voisin!! mutta miten kukaan voi tietää kuka soittaa jos ei ennestään tunne koko henkilöä!! jos ei voi sitä ymmärtää ja että on absoluuttinen fakta sekin että numeroa ja tietoja ei ole niin sitten olkoon mun puolesta mä en enää jaksa!!!!

      • saattaaollaettä

        Puhelinmyyjän perään itket.


      • ap---------
        saattaaollaettä kirjoitti:

        Puhelinmyyjän perään itket.

        ei puhelinmyyjät kysele sellaisia. mutta onhan tämä surkuhupaisaa silti. mutta niin omistautunut tälle palstalle en kuitenkaan ole että tietäisin ihmisten tarinat täällä ja että jaksaisin vapaaehtoisesti kommentoida.


    • eikukaan-nainen

      Kyllä
      Kyllä
      Kyllä ja ei
      Kyllä ja ei

      Vähän asiaa lukeneena voisin sanoa, että se selittäisi ainakin osittain.

      • eikukaan-nainen

        En tiedä pitäisikö enää vastata tähän mutta noihin kahteen alimmaisena olevaan ranskalaiseen viivaan sanoisin että osa ymmärtämättömyydestä on selvinnyt kirkkaasti. Mutta koska asiat eivät ole katsottavissa pelkästään hänen kantiltaan vaan satuttaisi pahasti lähimmäisiä ja hänen käytöksensä on kummallista, niin olen ollut tekemättä mitään.


      • ap---------
        eikukaan-nainen kirjoitti:

        En tiedä pitäisikö enää vastata tähän mutta noihin kahteen alimmaisena olevaan ranskalaiseen viivaan sanoisin että osa ymmärtämättömyydestä on selvinnyt kirkkaasti. Mutta koska asiat eivät ole katsottavissa pelkästään hänen kantiltaan vaan satuttaisi pahasti lähimmäisiä ja hänen käytöksensä on kummallista, niin olen ollut tekemättä mitään.

        ei olekaan katsottavissa pelkästään mun tai pelkästään kenenkään näkökulmasta. mutta eikö siksi tälläinen keskustelu juuri junnaa paikallaan? eikö palstan luonteen huomioiden täytyisi juuri olla tunnistettava että se toinenkin varmasti kokisi viestin olevan itselleen. en kuitenkaan ymmärrä miten lähimmäiset liittyisivät asiaan mutta se on taas vain yksi esimerkki siitä kun ei voi tietää mistä on kyse ja siitä ettei voi myöskään tietää kelle on.


    • Kohta_kolme_vuotta

      -Kyllä
      -Kyllä
      -Kyllä
      -Kyllä

      Ei (en tiedä mikä kaksoisliekki teoria on)

    • arvommeoikean

      Oot varmaam ihan oikeassa kun noin pontevasti uskot. Semmosta ei käännetä muuksi millään. Bonuskymykseen en osaa vastata.

    • ap--------

      mikä tilanne sitten on nyt?

    • joebrandenburg
    • ap---------

      mulle on ihan sama millä kielellä puhutaan mutta kuitenkin jotain pitäs nyt tapahtua ennenkuin on liian myöhäistä. on vaikee puhua mistään ennenkuin on varma että edes jotain on oikeasti olemassa. on niin voimaton olo jo että ei vain jaksais minkään epämääräiseten palstaviestien varaan enää mitään jättää. jos se yhteys nyt on olemassa niin sitä pitää käyttää jotta sais viimein varmistuksen että ylipäätään puhuninen mistään on mahdollista. ei riitä energia enää arvailuihin.

    • ihastunutnainen

      En usko, että olet hän i.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe