Vilppi ja valhepuhe

Stopvalheille

Sn.30

Aagurin, Jaaken pojan, sanat; lauselma. Näin puhuu se mies: Minä olen
väsyttänyt itseni, Jumala; olen väsyttänyt itseni, Jumala, ja menehdyn.
Sillä järjetön olen minä mieheksi, ei ole minulla ihmisymmärrystä;
enkä ole oppinut viisautta, tullakseni tuntemaan Pyhintä.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on sitonut vedet vaipan sisään? Kuka on kohdalleen asettanut maan ääret kaikki? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, jos sen tiedät?
5. Jokainen Jumalan sana on taattu; hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat.
6. Älä lisää hänen sanoihinsa mitään, ettei hän vaatisi sinua tilille ja ettet valhettelijaksi joutuisi.
7. Kahta minä sinulta pyydän, älä niitä minulta koskaan kiellä, kuolemaani saakka:
8. Vilppi ja valhepuhe pidä minusta kaukana. Älä köyhyyttä, älä rikkautta minulle anna; anna minulle ravinnoksi määräosani leipää,
9. etten kylläisenä tulisi kieltäjäksi ja sanoisi: "Kuka on Herra?" ja etten köyhtyneenä varastaisi ja rikkoisi Jumalani nimeä vastaan.
10. Älä kieli palvelijasta hänen herrallensa; muutoin hän sinut kiroaa, ja sinä saat siitä kärsiä.

-----------------------
Avaus asiaan, josta haluan teidän kanssanne puhua.

Jokaisesta sanasta meidän on kerran oltava tilillä Kaikkivaltiaan Herramme edessä, eikä meiltä kysytä mitään, meille vain luetaan tuomiomme.
Kuinka sinä silloin kestät?
missä aiot viettää ikuisuutesi, Herran luonavai kadotuksessa?

Poimin muutaman avauksen. Kirjoittajissa suurin osa oli uskosta osattomia, katkeria, kateellisia ja valheen orjia.

Tunnen vuosien ajalta Lähetyssäätiö Patmosta ja sen toimintaa. Olen itse uskossa ja osaan erottaa vilpin totuudesta.
Lähetyssäätiön toiminta on aivan uskomatonta Jumalan avulla. Se on menestynyt pahoista puheista huolimatta ja jakanut, sekä sitotunut jakamaan apua, avustuksia, lääkäreitä tuhoalueille, maanjärityksiä, sotia ym. kokeneille sairaille. Romaniaan asuntoja orvoille, kouluja, palkkaa opettajia, fysioterapeutteja. Etiopia, Israel, Moldova ym..
Ottakaa selvää ja puhukaa sitten. Wikipediassa vanhaa tietoa, sillä sitoumukset lisääntyneet.

Palstalla oli milteipä vihapuhetta, ainakin perätöntä juttua levitettiin Lähetyssäätiö Patmoksesta.

Raha ja eksytys tuntui olevan etusijalla kirjoittajilla.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14677116/onko-patmos-vaarallinen-kristofasistinen-liike

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14641983/patmos-tyo-tuottaa-tulosta

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14593256/patmos----rahantekokone

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14416362/palstalla-palkattuja-patmoslaisia

13

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lettas

      Tällä palstalla 90% kirjoittajista on ateisteja tai liberaaleja joille Patmos on kuin punainen vaate koska se on Raamatun totuuteen perustava järjestö. Tämäkin aloituksesi saa vain räyhis porukan solvaamaan Patmosta.

      • tie.totuus.elämä

        Hatkat annetaan uskosta osattomille, sillä kristinuskoa ei ole uskosta osattomalla.
        Ateismille on oma osionsa.
        Lipruilla ja ateisteilla ei ole yhtään enempää valtaa kuin se, minkä uskovat heille sallii.


      • lettas
        tie.totuus.elämä kirjoitti:

        Hatkat annetaan uskosta osattomille, sillä kristinuskoa ei ole uskosta osattomalla.
        Ateismille on oma osionsa.
        Lipruilla ja ateisteilla ei ole yhtään enempää valtaa kuin se, minkä uskovat heille sallii.

        Jännästi ilmaisit.


    • OletkoKärryillä

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14416362/palstalla-palkattuja-patmoslaisia

      Väärää tietoa levitetään.
      Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.

      Kuka voi olla eksyneempi kuin Jumalaton kirjoittaja.

      Osallistuitko joulun lapsi kampanjaan?

      Oliko 3 vai 4 rekkaa lähdössä joulun alla Moldovaan ja Romaniaan?

      Mitähän mahtoi maksaa nekin kuljetukset, entä henk. kunnan matkat, sillä heillä on varmistus aina, että paketit menee oikeaan paikkaan evankeliumin kera.

      • Pääkaupungissa

        Niitä ainoita puhdasta Jumalan sanaa julistavia lähteitä on Lähetyssäätiö Patmos radioineen One Wayn lisäksi.


      • JotainTässä

      • HerraTuleeNoutaaOmiaan

        Totuudessa pysyttelemme ja pahuudet jätetään itse pahalle.


      • lettas
        Pääkaupungissa kirjoitti:

        Niitä ainoita puhdasta Jumalan sanaa julistavia lähteitä on Lähetyssäätiö Patmos radioineen One Wayn lisäksi.

        Pitkälti samaa mieltä kanssasi.


      • pääkaupungissa

        Kuinka pitkälti?


      • lettas
        pääkaupungissa kirjoitti:

        Kuinka pitkälti?

        Niin pitkälti, että nuo molemmat ok. mutta om sitten vielä muitakin.


    • ArtoTTT

      Taitaa juuri tuo Patmoksen vihaajien toiminta todistaa jotakin Patmoksen arvosta. Vesitettyjen liirumlaarum puheiden pitäjän ei tarvitse pelätä liberaalien kritiikkiä.

      • Parttu

        Aamen, aamen.
        Atet hyväksyy myös islamin ja sen opit, kunhan ei vaan puhuta Jeesuksesta. Kun mainitaan usko Jeesukseen Kristukseen niin heti atet häiriintyy.
        Jokin merkki sekin.


      • Juuriniinn

        Siinä se kummallisuus suomalaisilla onkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe