Auton takapuskuri

kori_taalasmaa

Tale peruutti autoa eikä vauhtia ollut paljon
koko puskuri lähti irti

vittu mitä paskaa taas

55

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TääOnTätäJoo

      Oikeasti ei olis varmaan jäänyt edes jälkeä puskuriin.

    • AutomiesTaleTaalasmaa

      No kun käsikirjoittaja päätti että takapuskuri irroitetaan valmiiksi. Ei haluta mitään miten menisi oikeessa elämässä.Ja kaiken parasta Ulla ja Dalia saivat ottaa huikkaa sellissä :) kuulin Karilta

    • Lasse_Sievinen

      Tuommosia hajoilevia paskakippoja nuo Euro-Fordit tuppaa olemaan. Se nyt vaan on karu totuus ettei nuo edes normaalia käyttöä kestä. Ostaisit Kari kerrankin oikean Auton, kuten Jeepin, Bemarin tai jenkki-Fordin. Esim. mun Jeeppi olis jyrännyt tosta ovenpielestä läpi ilman naarmun naarmua.

      • SeppoTaalasmaa_

        Haluutko Bemmis takaisin on viellä hyvässä kunnossa `? On se hyvä ajaa mut ei mulla varaa pitää.Kun ei tiedä miten Bernerin ehdotus etenee.


      • LasseSievinen_

        Anna tänne vaan. Minua ei mitkään Bernerin esitykset pelota. Rahallahan tuostakin selviää ja laatuautoilusta olen aina valmis maksamaan. Ei tuo Jeeppikään huono ole, mutta Bemari olisi kyllä sutjakampi kaupunkiajossa. Ostin tuon Jepen alunperin rospuuttoautoksi metsäreissuille, mutta piti ottaa käyttöpeliksi kun tuo Bemari pöllittiin. Ja onhan tässä ollut kova ikävä baijerilaisella käsityöllä kudottujen, hierovien nahkapenkkien hellää syleilyä. Voisin vähän Ismoakin käsyä piristämässä loistoauton kyydillä. Siinä maansa myyneellekin miehelle leviää hymy korviin kun isolla kutoskoneella painetaan kick-down pohjaan.


    • Tuunaaja_Komulainen

      Oliko kartsa kiinnittänyt puskurin? Se meinaan selittäisi helpon irtoamisen. Se tärveli mun mazdastakin uuden takaspoilerin ja kaato kaljaa mun leopardikuvioisille kuppipenkeille.

      • KariTaalasbiilistä

        Kuules Komulainen sun takaspoilerin kiinnitys ei onnistunu kunnolla kun pelti ruosteessa eihän siihen mitään saa kiinnitettyä, jeesus teipillä mä kiinnitin sen ja hyvä tuli.Vaikka ite sanonkin.sait vähän alennusta n 3€ heh heh


      • Tuunaaja_Komulainen
        KariTaalasbiilistä kirjoitti:

        Kuules Komulainen sun takaspoilerin kiinnitys ei onnistunu kunnolla kun pelti ruosteessa eihän siihen mitään saa kiinnitettyä, jeesus teipillä mä kiinnitin sen ja hyvä tuli.Vaikka ite sanonkin.sait vähän alennusta n 3€ heh heh

        Ei se ole mitään ruostetta vaan ajan tuomaa patinaa. Ja miten sä selität sen penkeille kaadetun kaljan? Sitäpaitsi sä olit varastanu mun karvanopat.


      • KariTaalasbiilistä

        Kiitos kommentista Komulainen, no ne kaljat kadettua kun tuli touhuttua Lindan kanssa sun autossa sori ja karvanopat vei Tale kysy siltä . ps... sulla on läpi mätä mazda pakoputkin roikkui oli kiinnitetty surrilangalla voi voi rasukkaa


    • påo-890

      Huomasitteko että talella oli paskat housussa kun se luuti sitä pihaa?

    • talepikkupiline

      Mul o bemmii uued gummid unts unts unts

    • JoonatanJaFertsu

      Onko kukaan nähnyt mun Ferraria? Musta väriltään.

      • Tuunaaja_Komulainen

        Mä tiedän missä se on. Kerron sen sulle jos käyt hakemassa talelta ne karvanopat jotka se pölli mun mazdasta ja annat sille vähän kuonoon siinä sivussa.


    • JoonatanJaFertsu

      Joo vedän pataan.Ewa jo odottaa että tulen hurmaamaan hänet fertsulla.Ja sitten tulee kiihkeä yö

      • Tuunaaja_Komulainen

        Se sun Ferraris on Karin korjaamon takapihalla pressuilla peitettynä. Kartsa on ilmeisesti palkattu myymään se vaivihkaa ulkomaille, mutta eihän se puliukko ole siltä kaljankittaamiseltaan saanut sitä aikaseks. Hae Ferrari sieltä ja käy paukuttamassa sitä Talea turpaan niin että viimesetkin tukanhaivenet lähtee. Karvanopat voit syöttää kans sille Talelle.


      • Tuunaaja_Komulainen
        Tuunaaja_Komulainen kirjoitti:

        Se sun Ferraris on Karin korjaamon takapihalla pressuilla peitettynä. Kartsa on ilmeisesti palkattu myymään se vaivihkaa ulkomaille, mutta eihän se puliukko ole siltä kaljankittaamiseltaan saanut sitä aikaseks. Hae Ferrari sieltä ja käy paukuttamassa sitä Talea turpaan niin että viimesetkin tukanhaivenet lähtee. Karvanopat voit syöttää kans sille Talelle.

        Ainiin, sen Ferrarin avaimet on niinkin ovelassa paikassa kuin virtalukossa ja ovet on auki. Kari varmaan itse keksi piilopaikan avaimille.


    • SauliMazdaMan

      Naurettavaa kehua Ferraria.Minun Mazda 323 on sentään aika peli.Kyllä sillä kurvaillaan täällä Australiassa Kenin kanssa

    • seksi-seppo

      Mulla seisoo

    • KariTaalasbiilistä

      Mää joskus junkkasin mun koijjaamolla.

    • Tuunaaja_Komulainen

      No joko se pirun Joonatan hakkas sen Talen ja syötti ne karvanopat sille, vai meniks se vaan hakee sen ferrarin ja panee sitä eevaa... Jos se Joonatan ei tee mitä lupas niin kostan sen sedälle ja meen repii sen helvetin hirvenpään moosen seinältä ja lähetän sen kymmenen gramman paloiks sahattuna mahavaiva-Lasselle! Ja sitten palkkaan Ismon vääntämään paskat Karin korjaamon edustalle jokapäivä!

    • JoonatanJaFertsu

      Hei,missä mun Ferrari on? Ei ollut Karin korjaamolla.Onkohan tale lähtenyt ajelemaan sillä.Olis kiire löytää fertsu.Eva jo kyselee,koska vien ajelulle.Jiriä ottaa päähän kun sillä ei ole Ferraria.Oikeesti..jos Kari se on sulla,anna se takaisin.

    • Lassa_Sievinen

      Mun auto on kadonnut! Jumaliste! Mun auto on BMW! Vitossarjaa.

      • SeppoTaalasmaa_

        Mähän palautin se sulle jo pari viikkoa sitten, oletko niin pöllyissä että et muista.


    • SeppoTee

      Kuka niitä autoja pöllii.Mun paku on hävinnyt.

      • Tuunaaja_Komulainen

        Ja nyt on kadonnut mun Mazdakin ja siinä kun oli vielä kromivanteetkin.


      • KariTaalasbiilistä

        Karvanopat löytyy talelta,kukas sun paskaa ja ruosteista huolii......muut kuin romuttamo


      • Tuunaaja_Komulainen
        KariTaalasbiilistä kirjoitti:

        Karvanopat löytyy talelta,kukas sun paskaa ja ruosteista huolii......muut kuin romuttamo

        Sinnekö sä juoppo sen kaljanhimoissas möitkin?


      • Lasse_Sievinen

        Jumaliste! Vitossarjaa, perkele!


      • KariTaalasbiilistä
        Tuunaaja_Komulainen kirjoitti:

        Sinnekö sä juoppo sen kaljanhimoissas möitkin?

        Huomenta Komulainen

        Sinnepä hyvinkin, kelpasi ja hyvät rahat sain. Huomenna lähen risteilylle niillä rahoilla vähän viron naisia p..kelee.


      • Jiri_
        Lasse_Sievinen kirjoitti:

        Jumaliste! Vitossarjaa, perkele!

        Lasse hei tules vahtii ns poikaasi tänne pihlajakadulle.Se kaveeraa AaroEeron kanssa,muuten kohta on rikollisilla teillä--


      • Tuunaaja_Komulainen
        KariTaalasbiilistä kirjoitti:

        Huomenta Komulainen

        Sinnepä hyvinkin, kelpasi ja hyvät rahat sain. Huomenna lähen risteilylle niillä rahoilla vähän viron naisia p..kelee.

        Mitä sä oot siellä romuttamolla käyny sekoilemassa? Mä kävin siellä kyselemässä varastetun Mazdan perään niin ne sano että siellä kyllä kävi yks hyvin humalainen autonkorjaaja sekoilemassa ja kaupittelemassa muka Mazdaa ja kuitenkin olit ajanut pihaan mustalla ferrarilla. Aikas sekoiltuas siellä olit kuulemma haistattanut vitut ja poistunut paikalta kävellen ja jättänyt sen ferrarin sinne ja joku hampparin näköinen äijä oli kuulemma sen myöhemmin hakenut sen pois. Jos joku sen ferrarin näkee jossain, niin suosittelen välttelemään kuljettajan penkillä istumista, kun romuttamon äijien mukaan sitä ajanut Kari "kalja" Taalasmaa oli paskonut alleen siinä penkillä istuessaan ja ripulit oli tunkenut housuista läpi.


      • Tuunaaja_Komulainen
        Tuunaaja_Komulainen kirjoitti:

        Mitä sä oot siellä romuttamolla käyny sekoilemassa? Mä kävin siellä kyselemässä varastetun Mazdan perään niin ne sano että siellä kyllä kävi yks hyvin humalainen autonkorjaaja sekoilemassa ja kaupittelemassa muka Mazdaa ja kuitenkin olit ajanut pihaan mustalla ferrarilla. Aikas sekoiltuas siellä olit kuulemma haistattanut vitut ja poistunut paikalta kävellen ja jättänyt sen ferrarin sinne ja joku hampparin näköinen äijä oli kuulemma sen myöhemmin hakenut sen pois. Jos joku sen ferrarin näkee jossain, niin suosittelen välttelemään kuljettajan penkillä istumista, kun romuttamon äijien mukaan sitä ajanut Kari "kalja" Taalasmaa oli paskonut alleen siinä penkillä istuessaan ja ripulit oli tunkenut housuista läpi.

        Tais Kartsalla mennä jauhot suuhun kun ei oo vastannu mitään!


      • KariTaalasbiilistä

        Mulla muuta ajateltavaa just nyt toi Aaro pitäis hoitaa pois päiviltä.Etten ole jaksanu/kerenny perehtyy sun autoihin Komulainen.Sori tällä hetkellä olen Tallinnassa tsekkaas Viron naisia kun sun autosta sain hyvän romutus palkkion kun sun täynnä varastettua tavaraa ja huumeita ne myin et kiitos Komulainen.


      • Tuunaaja_Komulainen
        KariTaalasbiilistä kirjoitti:

        Mulla muuta ajateltavaa just nyt toi Aaro pitäis hoitaa pois päiviltä.Etten ole jaksanu/kerenny perehtyy sun autoihin Komulainen.Sori tällä hetkellä olen Tallinnassa tsekkaas Viron naisia kun sun autosta sain hyvän romutus palkkion kun sun täynnä varastettua tavaraa ja huumeita ne myin et kiitos Komulainen.

        En sitten tiedä enää mitä sä puliukko puliset, mutta mun Mazda palautettiin mulle tossa päivällä ja kaikki oli tallella. Oli löytynyt sun korjaamos lähellä olevalta huoltikselta ja sieltä sanottiin että joku puliukko oli sen siihen jättänyt. Ainoo mikä on vialla on se että olet paskonut mun takapenkille, tai sitten se on ollu se sun korruptoitunu poliisiakkas. Mitähän se muuten tykkää kun ravaat huorissa? No joka tapauksessa olet myynyt ihan jonkun muun auton ku mun Mazdan missä on sentään kromivanteetki. Nyt lähen laittamaan omin nokkineni aamupalaksi vähän kylmää grillimakkaraa. Maistuis varmaan sullekin juoppo.


      • KariTaalasbiilistä
        Tuunaaja_Komulainen kirjoitti:

        En sitten tiedä enää mitä sä puliukko puliset, mutta mun Mazda palautettiin mulle tossa päivällä ja kaikki oli tallella. Oli löytynyt sun korjaamos lähellä olevalta huoltikselta ja sieltä sanottiin että joku puliukko oli sen siihen jättänyt. Ainoo mikä on vialla on se että olet paskonut mun takapenkille, tai sitten se on ollu se sun korruptoitunu poliisiakkas. Mitähän se muuten tykkää kun ravaat huorissa? No joka tapauksessa olet myynyt ihan jonkun muun auton ku mun Mazdan missä on sentään kromivanteetki. Nyt lähen laittamaan omin nokkineni aamupalaksi vähän kylmää grillimakkaraa. Maistuis varmaan sullekin juoppo.

        Mä syön kunnon gurmee aterioita,ny laivalla tulos kotiin. Ja työn ääreen siellä odottaa kuulemma autoja jonoksi korjattavaksi,ainakin mitä Taleen on uskomista.ja mikä parasta kohta pääsee omaan kämppään tosin siellä majailee myös UllaTaalasmaa,no säästyy euroja kun Ulla maksaa vuokran ja ym kulut.......


    • IsmoFerrariMies

      Ostin mustan Ferrarin halvalla.Kyllä nyt kelpaa cruisailla Pihlajakadulla.Voin lainata tätä Kallelekin.Myyjä oli tosi ystävällinen.Kova kiire sillä oli kyllä myydä

      • Tuunaaja_Komulainen

        Toivottavasti katoit että siinä kuskinpenkillä oleva paska on kuivunu.


    • Ismo_Laitela

      Kaikennäköisiä maahanmuuttajia.

      • Muuttovirasto

        Olethan itsekin pakolainen/maakuntamuuttaja kun muutit savosta helsingiin.näin on


    • PietariHaukkala

      Ne karvanopat roikkuu talen kikulissa, kun se strippaa mun klubilla.

    • Seppo_Taalasmaa

      Eiköhän laiteta pannu porisemaan

      • IsmoLaitela_

        Puhut vähän mutta asiaa ;) onko sulla viellä tarvikkeet tallella ?


    • GunnarBentley

      Täytyy muistaa etten vie Bentleytä Karin nyrkkipajaan.Se juntti tuhoaa sen.

      • RenkaitaOotellessa

        Ei Bentleytä viedä mihinkään hikisille nyrkkipajoille, vaan asiantuntevaan huoltoon. Ite ostin uusimman Bugatti Chironin. Se on niin kallis pirssi, ettei sitä voida edes varastaa. Auto tunnistaa omistajansa kasvot, joten jos varas kävelee autoa kohti, se alkaa liikua itekseen eteenpäin. Paha päästä varkaiden siihen käsiksi. Ovenkahvoissa on sormenjälkitunnistimet ja kaikki. On se vaan melkoinen peli se Bugatti Chiron. Siinä on niin paljon tehoa, että se voi kulkea yli viittäsataa. Mutta kun maailmasta ei löydy, vielä, sellaisia renkaita, mitkä kestäisivät moista kyytiä, niin nopeus on rajoitettu reiluun neljäänsataan.


    • KarinKorjaamo

      Minun korjaamoon voi tuoda kaikki pirssit.Korjaan kaiken takuulla.Luottakaa Karin korjaamoon.Ps : olisi musta Ferrari myytävänä.Juuri tuli tallille sellainen myyntiin. T:Kari

      • RenkaitaOotellessa

        Paljon pyydät Ferrarista? Voisin ottaa sen kakkosautoksi, millä sitten ajella kauppamatkoja, kun Bugatti Chironia käy palvelusväki tankkaamassa tms. Liimasin muuten Bugatin takapuskuriin köyhät kyykkyyn-tarran.


      • seppo_taalasmaa

        Voinko mä tuoda mun pontikankeittokamat sun korjaamolle?


      • Aleksi_Salin

        Voinko mä puolestani muuttaa sun korjaamolle asumaan? Ratkesin ryyppäämään ja muija heitti mut pihalle.


      • Seppo_Taalasmaa

        Mitä helkkaria? Se on mehumaija.


    • Ismo007Laitela

      Nyt on rahaa kun myin Ferrarin Karille.Auto haisi oudolle mutta tyhmä Kari osti sen.Myyntirahoilla vien Monican syömään ja sen jälkeen vink vink..jos ymmärrätte 😆

      • LasseSievinen_Rauma

        Mitäs impotentti pappa täällä selittää, sulla ei seiso muu kuin järki.


    • MinäJiriMokasin

      Kari nyt saat korjata mun Mondeon.Keula on kasassa.Aaro maksaa rempan

      • Tuunaaja_Komulainen

        Vie se Mondeo paalaimeen ja osta mun Mazda! Siin on kromivanteetki!


      • Lasse_Sievinen

        BMW, vitossarjaa. Missä mun mansikat on?


    • Aaro1

      En todellakaan maksa remppaa Jiri.Ise ajoit romusi metsään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe