salilla käyvät

keijutjamuut

vähän ihmettelen kun toiset naiset ilmoittaa" HARRASTAN " salilla käyntiä mutta kroppa näyttää ihan muulta kuin OIKEASTI salilla käyneellä.Näkee sen jo miehistäkin kuka salilla käy ja on jotain kroppansa eteen tehnyt.Vai onko nämä"keijukaiset"vasta aloittanut salilla käynnin ja siitä sitten pidetään niin suurta numeroa.Voisihan ilmoit.laittaa"aloitin vasta salilla käynnin".

22

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • renkijarakastaja69

      Koska muotia niin täytyy sanoa käyneensä muuten on ns. huono ihminen

    • salilla-käyvä

      Lihava mies voi olla hyväkuntoinen. Lihava nainen ei voi olla hyväkuntoinen.

      • voiollataiei

        Läskit voi olla (ehkä joskus harvoin) hyväkuntosia, muttei koskaan hyvännäkösiä. Etenkään miehet.


    • ghuougr

      Jos siellä salilla käy tekemässä 2 kertaa viikossa kevyen treenin niin voihan sitä harrastukseksi kutsua. Ei kaikkien tarvitse olla hc-treenaajia niinkuin sinä.

    • EnKäy

      Voihan siellä käydä vaikka polkemassa vähän kuntopyörää ja lukea samalla Seiskasta uusimmat juorut. Ei sillä vielä fitness-kroppaa tuu.

    • Laihaluhavalaihaluhava

      Ymmärrän sun pointin, mutta välillä musta tuntuu, että mikään ei riitä miehille.

      Tuntuu todella pahalta arvostelu, mutta sitähän se on, miehet ajattelevat niin yksioikoisesti.

      Kun olin teini, mua haukuttiin laudaksi. Eka poikaystävä oli huolissaan, kun olin liian laiha. Sitten lihoin jossain vaiheessa pitkässä parisuhteessa. Aloin kuulla siitä huomautuksia sekä tosi laihoilta naisilta että miehiltä. Sitten taas laihduin. Söin mössöjä, mitä milloinkin. Liikuin hulluna. Jotenkin kelpasin vähän aikaa. Aloin seurustelemaan taas. Huonossa ihmissuhteessa aloin taas lihomaan. Loppuvaiheessa äijä haukkui jo "urpon näköiseksi". Erosin.

      Nyt olen taas laihduttamassa. Haluaisin taas olla superlaiha.

      Oletteko koskaan miettineet, kuinka paljon satutatte typerillä kommenteillanne?

      • Tkirjaimellaalkavamies

        Sellaiset miehet ovat itse jotenkin henkisesti lapsia tai sitten niillä on itsetunto-ongelmia, ei toisen painosta saa ilkeästi huomautella oli lihava tai laiha, huomannut myös että varmaan ton takia monella naisella väärä kuva itsestään kun se on seksikästä jos naisella on vähän muotoja, pitäs se sisin merkata ennemminkin kuin se paljon painaa.
        Voimia sinulle.
        Jos et ole vielä löytänyt miestä joka arvostaa sinua olit milalinen tahansa niin toivottavasti löydät.


      • Palstan-Rumin-Mies

        Katso peiliin ja kestä kritiikki! Ihan samaa voisin sanoa sinullekin. Miksi en kelpaa sinulle koska olen ruma? Miksi en kelpaa muillekaan naisille?
        Oletko koskaan miettinyt kuinka satutatte kommenteillanne ja käyttäytymisillänne rumia miehiä?


      • Palstan-Rumin-Mies
        Palstan-Rumin-Mies kirjoitti:

        Katso peiliin ja kestä kritiikki! Ihan samaa voisin sanoa sinullekin. Miksi en kelpaa sinulle koska olen ruma? Miksi en kelpaa muillekaan naisille?
        Oletko koskaan miettinyt kuinka satutatte kommenteillanne ja käyttäytymisillänne rumia miehiä?

        Niin sulla on sentään ollut niitä seurustelukumppaneita eli kelpaat kyllä mutta sinullekaan ei mikään riitä. Arvaa miltä tuntuu kun ei ulkonäkönsä takia ikinä kelpaa yhdellekään naiselle?


      • Palstan-Rumin-Mies kirjoitti:

        Katso peiliin ja kestä kritiikki! Ihan samaa voisin sanoa sinullekin. Miksi en kelpaa sinulle koska olen ruma? Miksi en kelpaa muillekaan naisille?
        Oletko koskaan miettinyt kuinka satutatte kommenteillanne ja käyttäytymisillänne rumia miehiä?

        Ehkäpä sinun tulisi lopettaa itsesi soimaaminen ja olal välittämättä miten muut sanoo tai tekee?
        Itsekkin vain sain enemmän pahaa aikaan itselle kun soimasin aina itseäni ja syytin itseäni.
        Nyt kun vihdoin tiedostin asiat niin huomasin että itsevarmuus tuli takaisin, siihen auttoi se että naispuolinen sanoi suoraan että mulla itäs olal enemmän itsevarmuutta.
        Mullaki sydän vielä aika riekaleina ja tämä rakastuminen on se mitä en koskaan unohda mutta kuitenkin päästän/päästin irti enkä roiku vaan meen eteenpäin, etsin edelleen kumppania vaikka sylettäkin että tää ois ollu aikalailla täydelilnen mulle mutta asioihin voi itse vaikuttaa ehkä jos olisin ollut itsevarmempi heti olisin saanut hänen sydämensä mutta sitäkin on turha märehtiä, eteenpäin vaan.


    • Jagsutins

      Miltä sitten salilla käyvän pitäsi näyttää?

      Siellähän näkyy kaikenlaisia, kokoisia ja muotoisia ihmisiä. On pyöreähköjä ja on palleromahoja, niin miehiä kuin naisia. On verisuonet pinnassa rautaa pumppaavia ylilaihoja ihmisiä. On tavallisia omasta kunnostaan huolehtivia miehiä sekä naisia. Kaikensorttisia.

      Jos sinulla on noin kovat kriteerit, niin pyydä kokovartalokuva terffikumppanistasi ennen terffejä niin tiedät. Vaan voipi olla, että 98% ei enää vastaa sinulle, mutta sitä saa mitä tilaa ja samikset löytävät näin toisensa, toivottavasti.

      Voit myös tämän ikävän asian välttämiseksi ihan rohkeasti laittaa treffiprofiiliisi, että vaadit timmiä ulkonäköä, joka tarkoittaa että salilla käynti näkyy todella terffikumppanin kropassa ja että kokovartalokuvien vaihto treenivaatteissa ennen treffejä on must.

      So simple!

      Onnea etsintään!

      • ghjklö

        Tuo onkin hyvä kysymys, miltä salilla käyvän pitäisi näyttää. Itse olen niitä naisia, jotka käyvät 2 kertaa viikossa salilla. Harrastan muutakin liikuntaa, mutta en mitää hirveitä määriä. Jollain konstilla olen pysynyt normaalipainoisena (jopa hoikkana), vaikka välillä herkuttelenkin enkä niin tarkkaan mieti syömisiäni.

        Kyllä kokovartalokuvaa saa pyytää, niin miehiltä kuin naisiltakin. Itse olen pyytänyt eikä kukaan ole loukkaantunut eikä kadonnutkaan.


      • Palstan-Rumin-Mies
        ghjklö kirjoitti:

        Tuo onkin hyvä kysymys, miltä salilla käyvän pitäisi näyttää. Itse olen niitä naisia, jotka käyvät 2 kertaa viikossa salilla. Harrastan muutakin liikuntaa, mutta en mitää hirveitä määriä. Jollain konstilla olen pysynyt normaalipainoisena (jopa hoikkana), vaikka välillä herkuttelenkin enkä niin tarkkaan mieti syömisiäni.

        Kyllä kokovartalokuvaa saa pyytää, niin miehiltä kuin naisiltakin. Itse olen pyytänyt eikä kukaan ole loukkaantunut eikä kadonnutkaan.

        Tuskin ne miehet mihinkään katoaa mutta naiset kyllä sen tekevät kun kuvan näkevät. Sinulta erikseen edes kysymättä tiedän että katoat myös ruman miehen kuvan saatuasi. Ja ihan tiedoksi että en itse ole edes ylipainoinen vaan jopa lihaksikas ruumiillisesta työstäni ja liikunnallisista harrastuksistani johtuen. Naama kun ei kelpaa kenellekään.


    • 41v-sinkkumies

      Silloin kun aloin käymään salilla 3 vuotta sitten niin paino on noussut 10 kiloa sen jälkeen. Naiset ei tajua että kun nostaa puntteja paljon niin painoa tulee lisää. Kävin varmaan 2 vuotta 5 kertaa viikossa salilla mutta nyt olen käynyt harvemmin.

      • Ei nouse kaikilla paino samaa vauhtia, itse käynyt pitkään ja syön paljon toki myös kulutan tuon lisäksi töissä ja liikkumalla muutenkin paljon mutta ei nouse paino helposti, voimaa ja kestävyyttä kuitenkin tullut että kyllä varmasti geeneistä paljon myös kii.


    • pumppimies

      Voihan sitä harrastaa salilla käyntiä mutta treenaaminen asia erikseen, kyllä tulokset näkyy jos treenaa eikä "nyplää" pitsiä.

    • Joilalkin harhaluulo että jos käy salilla on automaattisesti joku hirveä lihaskimppu, salilla voi tehdä monenlaista treeniä, itsellä enemmän kestävyys puoleen keho tehty, geeneille en voi mitään ja kulutan syömiseen nähen paljon vaikak syönkin hirveesti niin en liho, toki on tavote saada vähän lisää painoa koska se motivoi treenaamaan enemmän mutta olen kyllä tyytyväinen näinkin, normaali painonen olen ja enemmänkin ne lihaksetkin kiinteytyy että kyllä sielä on monenlaista treenaajaa , annetaan jokaisen tehdä miten ite tykkää.

    • pikkuukkeli

      Ei se sali naiselle pattia paljon kasvata / ainakaan kovin nopeasti. kaikennäköisiä treenaajiahan salilla näkee muutenkin. Osan päälaji saattaa olla vaikka maraton, joten ei siinä punttisali paljon näy.

      Itse olen käynyt noin 20v salilla. Vaatteet päällä ei varmaan paljon erota tavistallaajasta, koska olen pieni mies.

    • nelikymppinenmies

      No paljonko naiset nostaa penkistä. Paljonko miehen pitää nostaa että on hyväkuntoinen? Kauanko naiset kestää kun poljette 20 km matkan fillarilla? Jos on hyväkuntoinen niin se matka pitäis mennä 50 minuutissa.

      • nelikymppinenmies

        Voidaan mennä viivalle koska tahansa niin katsotaan sitä kuntoanne.


    • punttimies

      Saatteko naiset 20 kg käsipainon suorilta käsiltä ylös 10 kertaa? Jos että niin olett todella huonossa kunnossa.

      • Kova_homma

        Kyllä nousee


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe