Suominaisten rehelliset erot

Tällaisiahan ne tapaavat olla, toinen käsi oksassa kiinni kurotetaan "parempi" oksa ja sitten on aika päästää irti entisestä :

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005055557.html?ref=rss

Se uusi sulhanen olikin tämä kaveri, sopinee Rosalle kyllä mainiosti mutta vähän on semmoinen kutina että nyt onkin Rosa vain astinlautana:

http://mvlehti.net/2015/08/07/hesarin-toimittaja-tuomas-muraja-uhkailee-tekaistuilla-rikosnimikkeilla/

https://blogbook.fi/helenaeronen/mika-sua-tuomas-muraja-rivaa-onx-pyllyssasi-hiivaa/

16

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helgamies_

      No tässä on nyt kyse vitunhajua kehuvasta vihervasemmistolaisesta femakosta, joka ei sentään toivottavasti edusta naisten normia.

      • nuuskis-muikkunen

        Vieläköhän sen vittu haisee hyvälle vai joko lienee tullut mukaan raikas sursillin (hapansilakan) aromi?


    • BonoBonot on Kaikki aina Juuri Tuollaisia.. ;D

    • Niin kuin huomasitte kiusaamista tehdään tällä palstalla

      • Viestissäni ei ollut pahaa ja nopeudesta nähtiin että kyseinen henkilö on yläkerrassa oleva.


      • Minäkin huomasin että ylläpito ilmeisesti tukee kiusaamista kun ei salli kommentoida miten se kiusaaminen oikeasti loppuu, toivottavasti ehdit lukaista kun se ikävä kyllä on se ainoa toimiva keino loppumiseen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minäkin huomasin että ylläpito ilmeisesti tukee kiusaamista kun ei salli kommentoida miten se kiusaaminen oikeasti loppuu, toivottavasti ehdit lukaista kun se ikävä kyllä on se ainoa toimiva keino loppumiseen.

        Olin jo vastaamassa sinulle ja kun lähetin viestin poistettu kaikkien viestien kanssa. Se on ottanut minut ihan nyt jostain kumman syystä silmätikuksi


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minäkin huomasin että ylläpito ilmeisesti tukee kiusaamista kun ei salli kommentoida miten se kiusaaminen oikeasti loppuu, toivottavasti ehdit lukaista kun se ikävä kyllä on se ainoa toimiva keino loppumiseen.

        Aiemmin teki eräketun kanssa saman poisti asiallisen viestini. Tekee tahallaan ja luulen vielä kiusaavan muutenkin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Olin jo vastaamassa sinulle ja kun lähetin viestin poistettu kaikkien viestien kanssa. Se on ottanut minut ihan nyt jostain kumman syystä silmätikuksi

        Luulen että se poisto johtui siitä mun kommentista, seriffi vaan poisti ne sinun aiemmat siinä samalla. Mutta tosiaan niin vähän ajattelen kuin vastasin, itsekin ollut poika niin osaan kuvitella tilanteen jossa porukka ottaa yhden silmätikuksi niin siitä kannattaa tehdä loppu heti alkuunsa. Jos poika niin tekee minusta ei kotijoukot saa sitten kovin kovasti tuomita kun se ihan oikein ja ainoa tapa oikeastaan lopettaa se kiusaaajaporukan toiminta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Luulen että se poisto johtui siitä mun kommentista, seriffi vaan poisti ne sinun aiemmat siinä samalla. Mutta tosiaan niin vähän ajattelen kuin vastasin, itsekin ollut poika niin osaan kuvitella tilanteen jossa porukka ottaa yhden silmätikuksi niin siitä kannattaa tehdä loppu heti alkuunsa. Jos poika niin tekee minusta ei kotijoukot saa sitten kovin kovasti tuomita kun se ihan oikein ja ainoa tapa oikeastaan lopettaa se kiusaaajaporukan toiminta.

        Kyllä minulle lähetti rose91 jotain mitä en kerennyt lukemaan. Kyllä minun nikkinikin yritetty poistaa ja ilmoitin siitä. Ettei kannata ihmetellä jos katoan ja kuin vielä estetty pääsyä nikilleni kuin myös pistänyt pihalle vähän väliä vaikka on jatkuva kirjautuminen.

        Kyllä joku ei halua minua tänne. Se on kohdistettu minuun ja silloin kun kirjoitan. En sinäänsä varmasti häviä mitään mutta ei ole puolueeton minua kohden.
        Pistän ruotuun palstan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä minulle lähetti rose91 jotain mitä en kerennyt lukemaan. Kyllä minun nikkinikin yritetty poistaa ja ilmoitin siitä. Ettei kannata ihmetellä jos katoan ja kuin vielä estetty pääsyä nikilleni kuin myös pistänyt pihalle vähän väliä vaikka on jatkuva kirjautuminen.

        Kyllä joku ei halua minua tänne. Se on kohdistettu minuun ja silloin kun kirjoitan. En sinäänsä varmasti häviä mitään mutta ei ole puolueeton minua kohden.
        Pistän ruotuun palstan.

        Joo no täällä trollit nyt nyt näyttää riehuvan niin ei kannata hirveästi ottaa pulttia. Noita uloskirjautumisia näyttää mullekin kyllä tekevän, usein kun kirjoittanut kommentin joutuukin sitten vielä kirjautumaan sisälle vaikka ruksittuna se pidä sisäänkirjautuneena, ehkä siinä tulee jotain yhteyskatkoja ja se sitten blokkaa pihalle.


      • Palstan-Rumin-Mies
        valtakunta kirjoitti:

        Kyllä minulle lähetti rose91 jotain mitä en kerennyt lukemaan. Kyllä minun nikkinikin yritetty poistaa ja ilmoitin siitä. Ettei kannata ihmetellä jos katoan ja kuin vielä estetty pääsyä nikilleni kuin myös pistänyt pihalle vähän väliä vaikka on jatkuva kirjautuminen.

        Kyllä joku ei halua minua tänne. Se on kohdistettu minuun ja silloin kun kirjoitan. En sinäänsä varmasti häviä mitään mutta ei ole puolueeton minua kohden.
        Pistän ruotuun palstan.

        Älä huoli et ole ainoa. Minunkin täysin asiallisia viestejä alkanut katoamaan täältä ihmeen paljon. Sinä etenkin puhut aina ystävällisesti joten sinun viestiesikin poisto on vain jotain trolli kiusaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe