Martina tykittää Jaskaa

jshhdbjb

Hyvä että Martina sanoo suoraan halvalle vinttimöllille! Tää on hyvä kommentti Martinalta: Martina Marie-Anne Aitolehti ja Jasmin ! Älä sinä puhu arvoista mitään. Noi tissikuvat etc... vasta henkistä oksennusta saakin aikaan!!

Jasmin Mäntylä On joo mutta en vaan tajua sitä, koska vaikka mitä oon tehnyt (oli sitten seiskan tai iltapäivälehtien kanssa) niin ne lähettävät mulle kaikki tarkastettavaksi ihan automaattisesti. Ja se kuva, minkä Martinasta saa, on se, että hän on tosi tarkka asioistaan, niin en odottaisi mitään muuta kuin hänen lukevan jutut etukäteen. 😳😕
Martina Marie-Anne Aitolehti juttu on luettu etukäteen ja korjattu, kuten kuuluu. Otsikoita ei vielä tänä päivänäkään saa nähdä , saatika niihin vaikuttaa..
xxx Minun mielestäni Martina sanoo rehellisesti sen, mitä muut naiset eivät uskalla sanoa ääneen.
xxx Älä nyt edes viitsi. Kerro kuka muka ajattelee niin??? Arvot aivan pielessä.
Jasmin Mäntylä Ei kukaan mun kavereista tai ystävistä kyllä ajattele noin. Ei Martina varmasti ole ainoa, joka noin ajattelee, ei toki. Mutta Tuan kanssa samaa mieltä siitä, että kyllä tuossa arvot ovat pielessä. Tai ainakin omituisessa järjestyksessä.
xxx Se on elämän huonoin kauppa jos itsensä fyrkasta myy. Ja jos esim. pettämisen saan anteeksi laukuilla, niin onpahan sitten veskoille nimetkin valmiina. Surullista.
xxx Ei edes ole laukusta kyse, ylipäätään, että on ostettavissa. En pysty ymmärtämään. On vaan yksi elämä.
Jasmin Mäntylä Pia ja Tua, nyt kyllä käyvät ajatukset ja mietteet täysin yksiin teidän kanssanne. 🙌🏼🙌🏼
xxx, minä en todellakaan ajattele noin, en ole koskaan ajatellut. Muuten kai en oliskaan p-a. Mutta tiedän - ja tiedämme kaikki julkisuudestakin - ihmisiä, joille raha on tunteita tärkeämpää.
Martina Marie-Anne Aitolehti Tua Backman ja muut !! Onko teistä kukaan lekenut juttua?? Jutussahan nimenomaan puhutaan siitä, kuinka mielestäni naisen kuulu tulla omillaan toimeen , kuten minä tulen. Riitoja sovoitellaan materialla, mutta minä nimenomaan painotan että arvostan jotain muita asioita kuten käytännöllisyyttä. Kyllä teidän olisi syytä miettiä niitä omia arvoja kun kommentoitte julkisesti tutkimatta asiaa sen enempää. Mun elämä on hyvä ja mun arvot on erittäin kohdillaan. Aamen!
Martina Marie-Anne Aitolehti kerropa mitä arvoja mun pitäisi miettiä? Jos annat julkisuuteen haastattelun; on odotettavissa, että siitä keskustellaan. Omilla toimeen? En edes lähde sitä kommentoimaan. Minä kommentoin lähinnä Marjan kommenttia siitä, että jokainen nainen ajattelisi ja toimisi samoin kuin sinä. Valitan; en allekirjoita tai arvosta. Mutta jokainen taplaa tyylillään.
Jasmin Mäntylä Tua, mä niin komppaan sua ja minä esim olen lukenut tuon haastattelun. Itse kommentoin ainoastaan tätä aihetta, en pelkästään ketään ihmistä. Ja totta helvetissä eri aiheisiin/asioihin saa ottaa kantaa. Oli sitten samaa tai eri mieltä asioista. xx
Martina Marie-Anne Aitolehti Lue juttu. All the best <3
Martina Marie-Anne Aitolehti ja Jasmin ! Älä sinä puhu arvoista mitään. Noi tissikuvat etc... vasta henkistä oksennusta saakin aikaan!!
Jasmin Mäntylä Miten tämä liittyy kyseiseen aiheeseen? 😳😂
xxxNo en ottaisi huolta kun katsoo millaista materiaalia kommentoijalta itseltään
xxx Kyllä nyt ihan vähän ihmetyttää tää arvostelu, varsinkun kun miettii arvostelijaa itseään. Kuinka hyvältä Jasmin sinusta tuntui kun lööpit jauhaa sun miehistä ja ikäeroista niihin yms...hohhoijaaa.... en nyt näkis et olis varaa lähtee arvostelemaan ja jos mun mies riidan päätteks tuo mulle vaikka kukkia tms niin en mä ainakaan pellolle sen takia laita😂
xxx Mieluummin laukku kuin kuusikymppinen liikemies "rakkaus" 😂
xxx Miksi pitää sivut julkisena, jos ei halua muiden kommentteja päivityksiin? Ai niin, poistat vaan ne kommentit jotka eivät sinua miellytä. Kätevää.
Jasmin Mäntylä Ihan vapaasti vaan. En ole nimeäsi edes ennen nähnyt. 😘
xxx En nyt ihan noin mustavalkoisesti ajattelisi asiaa, jos olisin Jasmin sinä!
"Ei toista kuulu ostaa tai maksaa hiljaiseksi ja vielä vähemmän kenenkään tulisi sallia sellaista. Se on maailman helpoin tapa paeta oikeaa keskustelua ja kommunikointia" -itsekö jäit selvittämään asiat ex- miehesi kanssa?
Jasmin Mäntylä En kun erosin. 😉💪🏼
xxx jep, erosit. Mutta sanot että kommunikointi ja keskustelu on tärkeää. Silti tarvitaan selvittelyyn ja "kommunikointiin" ulkopuolisia. Pointti oli, että tuskin kaikki sinunkaan asiat niin puhtaanvalkoisesti on mennyt, että voit muita alkaa arvostelemaan. Toi Martinan juttu nyt tahallaan vaan halutaan ymmärtää väärin, että siitä tulis paskamyrsky ja toiset ihmiset voi itseään nostaa toista ylemmäksi. Jokainen järkevä ihminen tajuaa mitä toi juttu ajaa takaa.
Jasmin Mäntylä Jep jep. 😉😜
xxx Onko tullut maailmanloppu 😂😂😂
Jasmin Mäntylä Luultavasti 😂

130

3727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_tajuu

      Jassu elää täysin toisten siivillä ja silti riittää pokkaa arvostella toisia siitä, että saa lahjoja. Martina sentään tienaa.

      • Jänöpupunen

        Martina on laskelmoiva. Jätti tyhjätasku-Eskon, kun rahamies oli saatavilla. Miten käy pupun, kun perintö on tuhlattu? Haastattelu on annettu ja jokainen saa tulkita sen tavallaan. Martinan selitykset eivät auta, ei ole kyse opettaa luetun ymmärtämistä.


      • Härski-Hartikainen_

        Hahaaa! Tämä julkinen kissatappelu on loistavaa viihdettä!! Tulee vihdoinkin kaikkien tyrkky-ämmien räävittömät luonteet esille.
        JEEE!
        Lisää näitä!!!

        :DD


    • Missämissää

      Mistä noit keskusteluit voip lukkee?

      • sekavaa.oli

        Jaskan facesta.


    • Niiinnuuuni

      Hyvä Jasmin ja muut! Martina on, no en viitsi sanoa, mutta raha siihen liittyy. Käsittämätöntä miten vieläkin naiset on valmiit rahan takia kestämään pettämistä ym. Kiva sit Martinan muistella et joo, tän pradan mä sain kun se petti Tiinan kaa ja LV tuli kun se petti Lissun kaa.

      • kaksierilaistaelämää

        Niin moni kuitenkin kadehtii Martinan elämää. Mutta, moniko haluaisi ihan oikeasti elää Jasminin elämää?


      • jjtfcbj

        Kuka kadehtii Martinan elämää? Varhaisteinit, jotka eivät ymmärrä, miten noloa tuollainen vessakuvauselämäntapa on, ja miten raadollisen hinnan hän (lapsineen) siitä maksaa? Tuskin kukaan muu.


    • älä.puhu.rakkaudesta

      Jasmin on ihan sikakade!

      Eik se tajuu sitä?

      Jos sille joku pappansa toisi riidan päätteeksi vanhojen munien lisäksi 7000€ timantin, niin se ottaisi sen ilomielin ja kertoisi instass tyyliin : " nämä ovat todellakin mun mieleen, tätä se rakkaus on, tätä olen aina halunnut ym diibadaabaa, se ei kertoisi edes et se on vain riidan jälkeinen huomionosoitus, KUTEN MARTINALLA.

      SUURIN OSA NAISISTA OTTAA LAHJAT VASTAAN!

      Mutta kun jasminilla ei vaan ole rikkaita rakastajia, ei vaan ole, niin on kateuden vuoksi tallattava muita naisia,

      Kyllä se jasminkin ne viininsä litkisi mielummin Melbournen auringon alla kuin Oulun loskassa,

      Kyllä se jasminkin mielummin märisee Range Roverin takapenkillä kuin jonkun middlesbroughilaisen varattoman eläkeläisen pikkukaarassa jne!!

      Jasmin ottaa kaikkeen vertailuun näissä asioissa sen sanan "rakkaus" !

      Joka on huvittavaa! Ihmisten rakkaus on niin usein pinnallista, ihmisten tunteet vaihtuvat hyvinkin usein ja sitten joku jaksaa uskoa johonkin ihmerakkauteen, jolle ei tosiaan voi antaa täyttä takuuta ja eikö jassukka itse näe ja usko jo, ETTEI SEN JUURI SIIHEN "RAKKAUTEEN" KANNATA TOSIAAN LUOTTAA, JO MIESTEN RUNSAS MÄÄRÄ KERTOO FAKTAT TISKIIN !

      Jos jasminin "rakkaudesta" tulisi puhua ja sitä vielä uskottaisiin , niin HÄNELLÄ PITÄISI OLLA TAKANAAN MIELELLÄÄN VÄHINTÄÄN 15 vuoden avioliitto SAMAN MIEHEN KANSSA. ONNELLINEN JA TASAPAINOINEN ELÄMÄ, EHKÄ LAPSI jne.

      MUTTA ONKO NÄIN????!!

      Ei ole.
      Piste.

      • Kurrrppa

        Mitäs helvettiä sä tuut tänne kertomaan kuka ja millaisin edellytyksin saa rakkaudesta puhua? Nää on aika henkilökohtaisia kokemuksia.
        Mikään ei saa mua uskomaan että sua olis sama mies kestäny 15 vuotta....


      • nettideitit.ei.ole.rakka
        Kurrrppa kirjoitti:

        Mitäs helvettiä sä tuut tänne kertomaan kuka ja millaisin edellytyksin saa rakkaudesta puhua? Nää on aika henkilökohtaisia kokemuksia.
        Mikään ei saa mua uskomaan että sua olis sama mies kestäny 15 vuotta....

        Ei ole sama mies ollutkaan viittätoista vuotta, olen nääs mies!

        Olen peräti 16 vuotta seurannut Jasmin mäntylän "rakkausasioita" alkaen Mike raution kanssa solmitusta valtavasta "rakkausavioliitosta" sekä kuullut toisten suhteiden väliin menemisistä, ukkomiesten kanssa olosta, Denniskin oli Rhodoksella vaimonsa kanssa jne.

        Kaiken jälkeen olen itse kannastani varma, JASMIN EI TIEDÄ MITÄ TARKOITTAA RAKKAUS.


    • Katalantienkettu

      Martina aivan oikeassa sanoessaan jaskan tissikuvista..

      Ei kuulemma liity aiheeseen, hahha, no ainahan voi uuden aiheen lisätä entisten päälle.

      Rakkausneuvoja kysyisin viimeisenä jaskalta.
      Vaihtoehtona olisi vaikka kultahääpäiväänsä viettänyt Suomen jälleenrakentamiseen osallistunut pariskunta ja monia monia muita.
      En kyselisi lukemattomien irtosuhteiden harrastajilta esimerkiksi mitään Oikeasta rakkaudesta.

      • huifghoihg

        Mietippäs maran tissikuvia. Ei sillä oo mitään varaa lähtee tohon aiheeseen.


    • NoloHassu

      Martinalla hyviä kommentteja asiassa. 10 Pistettä hänelle!
      Kun omassa elämässä ei tapahdu yhtään mitään, niin kateus pistää suoltamaan suusta kaikenlaista törkyä.

      • pata.kattilaa.soimaa

        Kommentit olisivat hyviä, jos niiden esittäjä olisi vaikkapa Koiviston Telle.
        Välihuomautuksena pakko sanoa, että entisen presidentin puolisoa en haluaisi millään tavalla liittää kahden tissityrkyn noloon someriitaan. Tahdon vain sanoa, että kommentti on aina yhtä hyvä ja uskottava kuin kuin kommentoijakin.
        Martinan suusta ne ovat vain tekopyhiä, naurettavia, absurdeja. Martinalla tuskin on pienintäkään kanttia soimata ketään mm. tissikuvista, elämän arvoistas tai kehuskella maksavansa itse omat menossa.


    • hhbvwdnhw

      Jo on idarilla otsaa....
      Oma äitinsä tuo kauppareissullaan viiden euro markettikukkapuskan, josta kiireen vilkkaa otetaan kuvia instaan.....
      Joku saa ukoltaan Vuittonin laukun riidan jälkeen....

      Kateus on rumentava piirre ihmisessä.

    • patakattilaa

      Martina vittuilee tissikuvista :D

    • Nippert

      Martinan haastis oli kyllä melkoinen pohjanoteeraus. Oli siellä hyviäkin pointteja mutta se oli kirjoitettu siten että tämä rahalla lahjominen nousi pääaiheeksi. Tottakai näitä hölmöjä lausuntoja sitten käytetään ihmistä vastaan kun muutenkin on mielipiteitä herättävä persoona.

      Asetelma jasmin vs. Marttina....martina silti tekee töitä ja tienaa ihan hyvin ja pystyisi kyllä noilla tuloilla elättämään pesueensa ihan itsekin. Elämässään nyt vaan on mies joka tienaa enemmän ja rahojaan häneen käyttää. So what, ei oo muilta pois. Kuten ei sekään jos raha-asiat on rempallaan ja äiti auttaa. Noihin ongelmiin ajautuneita ihmisiä löytyy tästä maasta pilvin pimein. Miettis vaan paremmin mitä julkisuuteen päästää.

      Kun taas Jasminin tulotiedot on karua luettavaa ja lehtien palstoilla olon syy on vain ja ainoastaan suhteet vanhempiin miehiin. Ei mitään työ projekteja viihteen parissa saati muita ansioita. non, zero. Siinä tän tytön status.

      Jos näin kärkkäästi martinan haastattelua arvostelisi, no heitetään vaikka arja koriseva, niin olisin että ok. Mutta että jasmin kehtaa omista lähtökohdistaan alkaa itseään ylentään... kjak! Ei se oma arvo tai arvostus siitä nouse vaikka kuin toisia mollaa.

      • Heehheh_eheeeh

        Jasun tämänhetkinen tekosyy lehtien palstoilla on hänen oletettu suhteensa vanhempaan mieheen. Suhdetta pidetään muka salassa, kun toinen osapuoli ei siitä tahdo julkista. Uskokoon ken tahtoo.
        Toisaalta on vähintäänkin upeeta, että kaksi kouluttamatonta ja vähäistä sydämen sivistystä omaavaa yli kolmikymppistä naista kinastelee teinimäisesti jossain somessa. Siinä Maran valkopesu ja Jassun salaperäisyys rakkausrintamalla saavat aimo potkun. Tässä meillä kaksi entistä teinimallia, joiden molempien laulu-ura loppui lyhyeen, vaikka Jasu urheasti kertoo keikkailleensa kuusi vuotta bändin laulusolistina. Naisia yhdistää myös jatkuva pyrkyryys julkisuuteen ja asioiden suurenteleminen. Mutta näitä lisää, kun vielä saataisiin J. Tukiainen joukkoon...


      • rgnjbyjunin

        Hyviä pointteja?! Voitko hieman avata? En löytänyt jutusta ainoatakaan väitettä jonka allekirjoittaisin.


      • eewweee
        Heehheh_eheeeh kirjoitti:

        Jasun tämänhetkinen tekosyy lehtien palstoilla on hänen oletettu suhteensa vanhempaan mieheen. Suhdetta pidetään muka salassa, kun toinen osapuoli ei siitä tahdo julkista. Uskokoon ken tahtoo.
        Toisaalta on vähintäänkin upeeta, että kaksi kouluttamatonta ja vähäistä sydämen sivistystä omaavaa yli kolmikymppistä naista kinastelee teinimäisesti jossain somessa. Siinä Maran valkopesu ja Jassun salaperäisyys rakkausrintamalla saavat aimo potkun. Tässä meillä kaksi entistä teinimallia, joiden molempien laulu-ura loppui lyhyeen, vaikka Jasu urheasti kertoo keikkailleensa kuusi vuotta bändin laulusolistina. Naisia yhdistää myös jatkuva pyrkyryys julkisuuteen ja asioiden suurenteleminen. Mutta näitä lisää, kun vielä saataisiin J. Tukiainen joukkoon...

        Jaska on ollut teinimalli mutta Mara on ollut lähinnä urheilullisen näköinen isottelija todellisten urheilijoiden rinnalla. Molemmat pikkukaupungin tyttöjä, heh henkinen Riihimäki!!


    • boring.jassu

      Jassu haukkuu muita julkkiksia ihan vaan sen takia, että sekin pysyis lehtien palstoilla. Sen omassa elämässä ei tapahdu yhtään mitään, mistä lehdet tai kukaan muukaan ois kiinnostunu.

    • dgfdefdfdfdfd

      Martinan haastattelu oli kyllä typerä jne..mutta se että siihen otti kantaa vinttikamarissa loisiva, työtön vätys teki asiasta huvittavan.

      • Roskasakki

        Niin ja tässähän ollaan viihteen äärellä kun hölmöläiset vetää toisiaan tukasta.


    • kateuttailmassa

      Lehtitietojen mukaan Martina asuu 142 neliön suuruisessa asunnossa Helsingin hienostoalueella. Lisäksi hän tekee töitä mm. television viihdeohjelmissa.
      Jo yksin nuo seikat aiheuttavat monissa kateutta.

      • kateeksikäy

        Lisäksi Martina on arvostettu kv-brändi ja Levin vessaimuri.


      • Herpesrakula

        Evain masokisti voisi olla tuolle raunioille KATEELlINEN! Sama jos olisi kateellinen jonkunherpeksestä, höhöhö


      • dnfkiewjb

        Eikö työn laadulla ole ollenkaan väliä, kunhan telkkariin päästään...?


    • Näinsooooon

      Martinan arvostus nousi huomattavasti! Jasmin-ressu on vaan niin kateellinen ja unohtanut kokonaan, kuinka kertoi esim. Vievänsä lahjat arvioitaviksi yms. Ja kuinka hehkutti joka ikistä marketin kukkapuskia. Jonka papsulta sai. mutta kun enää ei saa yhtään mitään yhtään mistään ja kun ei se prinssi uljas saavu vaikka kuinka toivoisi, niin pitää kateuksissaan hyökkäillä muiden, parempiosaiset kimppuun. Martinan haastattelua en ole lukenut, mutta voisin kuvitella että pointtina on ollut (vaikka ehkä huonosti sanottu) että kun parisuhteessa on lapsiakin, niin ns. Kokonaisuus ratkaisee. Ja olen AIVAN varma, että joka ikinen nainen ottaa mielellään mieheltään lahjoja. Meillä on vähän samanlainen juttu joskus; kun on riidelty, puhuttu ja sovittu, mies tuo esim. kukkia, joskushan taas minä tuon miehelle jonkun lahjan. Myönnän, että tykkään tästä käytännöstä; lahjoja on kiva antaa ja saada ja Ne eivät ole kommunikaation korvike.

      • Eppäilijä

        Arvelen että Jasmin ei kykene sisäistämään mikä valtava ero on hänen puheidensa ja toimintatapojensa välillä. Veikkaisin että minäkuva ei ole ihan kohdallaan ja arvaan syynkin. Minäkuva ei ole ehtinyt muodostumaan neutraalissa ympäristössä, kuten työpaikalla. Työpaikka mikä tahansa on henkisesti on kasvattava kokemus kun työpaikalla on satunnainen joukko ihmisiä joiden kaikkien kanssa pitää tulla toimeen jotta kukin saa työnsä tehdyksi. Työpaikalla on monta peiliä puheille ja ajatuksille. Jos jollakulla alkaa sämplätä ajatusta ristiin, siitä saa kyllä palautetta.

        Maan hallituksenkin olisi hyvä lähettää joku mystery-kahvittelija työpaikkojen kahvihuoneeseen kuuntelemaan mitä hallintoalamaiset ajattelevat talouspolitiikasta. Ministerit ja kanisterit jäävät liian yksin ajatuksinensa. Veikkaan että kehitysavun ja mamuttamisen kannattajat olisivat hyvin harvassa.


      • Kantse

        Luin marttinan haastiksen ja kyllähän se oli ihan ok. Tuo yks asia nostettiin korostetusti vaan muiden yli. Muuten se ihan asiaa puhu. Ja oon minäki saanut mieheltä riidan jälkeen lahjoja joskus. Kivallehan se tuntui. Mutta ei tästä aiheesta lööppiä kannattais tehdä.


      • edefrfrede

        Martina ei itse omista mitään eikä ole parempiosainen kun on Riihimäeltä kotoisin. Sori vaan.
        Miksi pitää väkisin pyrkiä ruotsinkielisen ylemmän keskiluokan pariin??
        Pyrkyri!


    • Yökmitäsakkia

      Martina ei tiedä edes sanojen merkityksiä, oikea kovan elämän koululainen, tekee itsestään typerämpää joka hengenveto. Jassu on muuten vaan sekaisin ja elää harhoissaan . Siinä toljakkeita riitelevät samassa karsinassa, omassa parhaastaan pyörien. Vai että ARVOT, hahhhaaa

      • Letkunpuiston-taxitolppa

        Molemmat ovat täysiä idiootteja.


    • Rikas.vanhus

      Olen sitä mieltä että vanhoissa sananlaskuissa löytyy usein se totuuden siemen ja tähän tuliseen räiskimiseen sopisi hyvin; Pata kattilaa soimaa ja tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!

    • jggfgfgfg

      Pointsit täysin Martinalle! Eikö Jasmin älyä ristiriitaa puheissaan ja teoissaan? Jasminin ala-arvoisen arvostelun takia aloin jopa tykkäämään Martinasta ja vinttimörön arvostelut ainostaan nostivat Martinan pointseja. Tämä taisi olla viimeinen naula katkeran Jassun arkkuun. Mahtaa Jaskaa hävettää kun krapulaltaan selviää ja älyää tekonsa. Tämän jälkeen kukaan ei ota Jassua todesta, paljasti pahasuopuudensa ja katkeruutensa ja tämä tullaan muistamaan aina.

    • Bullanen

      Pojot marttinalle.

      Kummankaan menneisyyten en ota kantaa. Mutta nykyisellään marttina tekee töitä ja tienaa sekä urheilee mikä kropassa näkyy. Jasmin harrastaa blogia ja "parisuhteita" mikä myös kropassa näkyy. eikä tee töitä.

      Marttina ei arvostele muiden sanomisia julkisesti (ainakaan en muista näin tehneen, voin toki olla väärässä) . Jasmin kokee asiakseen härppiä muiden lausunnot ja parisuhteet vaikka ei tosiaan ois vara arvostella.

    • hhayysbbh

      Jaska kihisee kateudesta ja eihän Martinaa voi edes verrata pitkäaikaistyöttömään. Tässäpä pari eroavaisuutta.. M tekee töitä, J käyttää äitiään ja vanhoja miehiä hyväksi. M on mies ja lapsia, J vain äiti ei miestä tai ystäviä, M on urheilullinen, J löysä lotjake kuten kropasta näkyy. Ulkonäollisesti ei viitsi verrata heitä, mustalaisen näköisiä on maailma pullollaan mutta M on harvinaisempi kaunotar. J käyttää miehiä hyväksi arvioiden korujen hinnat, M saa reilusti avomieheltään lahjan...

      Ja Martina on aivan oikeassa niistä tissikuvista, Jasmin on halpa nainen roikkuvine rintoineen jota vuolaasti esittelee peräkammarin pojille, Martinan ei tarvitse tissejä kuvata nettiin kuten Jaska..

      Anna palaa Martina, johan vinttiloinen on aikansa hyväksikäyttänyt ukkoja ja maannut työttömänä ja mielenterveysongelmien kanssa vintillä niin ihan hyvä että Martina antaa takaisin.

      • plöröö

        Kyllä se martinakin on tissit laittanut tiskiin, ihan yhtä vastenmielisesti kuin jassukin..


      • SamaaKuraa
        plöröö kirjoitti:

        Kyllä se martinakin on tissit laittanut tiskiin, ihan yhtä vastenmielisesti kuin jassukin..

        Nimen omaa. Ihan saamaa kastia molemmat. Toisella on vaan enemmän rahaa käytössä kuin toisella, mutta se ei kumpaakaan nosta tuosta pinnallisten ö-luokan silikonitissi-luokasta yhtään mihinkään. Ihan yhtä pahasti ovat persoonan kehitykseltään jälkeenjääneitä. Ei mitään kadehdittavaa kummassakaan.


      • Letkunpuiston-taxitolppa

        Olet täsmälleen oikeassa. Molemmat ovat pohjasakkaa.


      • kokojijijij
        plöröö kirjoitti:

        Kyllä se martinakin on tissit laittanut tiskiin, ihan yhtä vastenmielisesti kuin jassukin..

        Näin miehenä arvostan Jassun luomutissejä enemmän ja hänen ulkonäköäänkin. Hän on sexikäs,Mara ei ole


    • Pää.tulee.vetävän.käteen

      Näin se on että opiskelu- ja työpaikat kouluttaa sekä kasvattaa ihmistä. Näitä super-tosi-tv-mulla on tissit-nyt ei oo vaatteita-anna rahaa-mulla on laukku julkkiksia on aika paljon ja kaikkia ruokkii samat lehdet, kenelläkään ei mitään koulutusta eikä työkokemusta,eli vakuutus on ottamatta.
      On mahdollista että sairastuu, menettää ulkonäkönsä, menettää rahansa tai kaikki muuttuu, niin silloin tarvitaan sitä henkistäkin pääomaa ja elämän arvot joutuu puntariin. Tissitkin voi menettää!
      Kyllä kotivintiltäkin kannattaa lähteä maailmalle ja kokeilla kuinka ne omat siivet kantaa, äiditkin vanhenee ja silloin on suuri RAKKAUDEN osoitus ehkä tukea äitiä, ikuisesti ei voi vain ottaa, täytyy olla myös valmis antamaan.Mielipiteitä on monia!

    • Isin.korvike

      Onhan se M kova yrittämään ja ei mikään katiska. Paras piikittelijä ei J kyllä ole, puuttuu kaikki hyvät ominaisuudet kuten sporttisuus, yrittäminen ja positiivinen asenne!

      • Suuvaahdossa

        Mara ON katiska, verkot, iskukoukku ja merta. Haavi, takakontti ja vinttikomero! Sitä vaan pidetään nyt typeränä, eikä asialle vaikuta olevan mitään tehtävissä. Uppoava laiva: kun yhden reiän tilkitset, suuvärkki poraa jo uuden. Kun se suu ei vaan pysy kiinni😀 mutta ei siinä, tämä on viihteen muoto, jonka annakin haluaa hyödyntää. Ei se anna siitä sen enempää välitä, fyrkat pois vaan👌


    • 80ja.keltainen.hammas

      Jo vain vintiltä pääsee hetkeksi pois jos vain löytyy hakija. Intiassa on paljon muuten vanhaa papparaista, tosin niillä ei ole usein fyrkkaa mutta tissikuvaa myymään niin pääsee ulkomaille!

      • eiralainen

        Onko Martinalla kanttia arvostella jonkun tissikuvia. On kyseinen nti/exrva niin nähty paljastavissa kuvissa.
        Niin hyviä nuo vanhat sananlaskut kuten pata kattilaa jne. Sopii 100% tähän caseen :))))


      • surkein.kaikista

        Maralla ei ole varaa arvostella KETÄÄN. Rattijuoppo, linnatatskattu vessaimuri.


      • dementia.paholainen
        surkein.kaikista kirjoitti:

        Maralla ei ole varaa arvostella KETÄÄN. Rattijuoppo, linnatatskattu vessaimuri.

        Kuin myös Jasmin Mäntylä, joka ei ole edes netonnut mistään mitään. Kaiken lisäksi vielä huonomuistinen; kukin elää tavallaan, käsittääkseni tarkoittaa, ettei arvostele toisten tapoja, nih.


      • martinaonparas
        surkein.kaikista kirjoitti:

        Maralla ei ole varaa arvostella KETÄÄN. Rattijuoppo, linnatatskattu vessaimuri.

        Nyt olet häviäjien puolella kommenttisi kanssa. Martina on nostettu arvoon arvaamattomaan silareista, tekotukasta, tatskoista, käsien koosta, pömppömahasta, mesolangoista, viiksistä ja velkojen maksusta huolimatta.


      • hahhhaaahahaa
        surkein.kaikista kirjoitti:

        Maralla ei ole varaa arvostella KETÄÄN. Rattijuoppo, linnatatskattu vessaimuri.

        Vinttihörhö rattijuopolla, pappapatjalla, tatskatulla työttömällä KELA:n ja Helgan/satunnaisten pappojen rahoilla olevalla roikkutissillä joka kirjaimellisesti putsaa vanhuksia ei ole mitään oikeutta kritisoida kaunista, urheilullista 2 lapsen äitiä Martinaa. Kehtaakin mielisairasJasmin harhoissaan arvostella upeaa Martinaa. Jaskahan on todistetusti ollut mielisairaalassa joten eikähän tämäkin hyökkäys mene Jaskan mielisairauden piikkiin. Hyvä Martina, tykitä vielä vähän lisää työtöntä mielisairasta vinttiloista :D


      • TennisPalloNännit
        eiralainen kirjoitti:

        Onko Martinalla kanttia arvostella jonkun tissikuvia. On kyseinen nti/exrva niin nähty paljastavissa kuvissa.
        Niin hyviä nuo vanhat sananlaskut kuten pata kattilaa jne. Sopii 100% tähän caseen :))))

        Martinan tissikuvat on taiteellisia ja tyylikkäitä. Jaska leväyttää arpiset putket pöytään. Välillä kuvataan roikkuja takaa jossa näkyy armoton kuulantyöntäjän selkä ja roikut. Ei vinttiJaskaa jolla on mielenterveysongelmia voi edes verrata Martinaan.

        Tässä Jaskan arpiset roikut vasta 18 vuotiaana:

        https://www.seiska.fi/Uutiset/Jasmin-Mantyla-avautuu-Ei-enaa-koskaan-naimisiin/1107722


      • molempiparemppi
        hahhhaaahahaa kirjoitti:

        Vinttihörhö rattijuopolla, pappapatjalla, tatskatulla työttömällä KELA:n ja Helgan/satunnaisten pappojen rahoilla olevalla roikkutissillä joka kirjaimellisesti putsaa vanhuksia ei ole mitään oikeutta kritisoida kaunista, urheilullista 2 lapsen äitiä Martinaa. Kehtaakin mielisairasJasmin harhoissaan arvostella upeaa Martinaa. Jaskahan on todistetusti ollut mielisairaalassa joten eikähän tämäkin hyökkäys mene Jaskan mielisairauden piikkiin. Hyvä Martina, tykitä vielä vähän lisää työtöntä mielisairasta vinttiloista :D

        Samoilla sanoilla voisit kehottaa Jassuakin tykittään Martsua.


      • kummallakanjoni
        TennisPalloNännit kirjoitti:

        Martinan tissikuvat on taiteellisia ja tyylikkäitä. Jaska leväyttää arpiset putket pöytään. Välillä kuvataan roikkuja takaa jossa näkyy armoton kuulantyöntäjän selkä ja roikut. Ei vinttiJaskaa jolla on mielenterveysongelmia voi edes verrata Martinaan.

        Tässä Jaskan arpiset roikut vasta 18 vuotiaana:

        https://www.seiska.fi/Uutiset/Jasmin-Mantyla-avautuu-Ei-enaa-koskaan-naimisiin/1107722

        Kummalla on suurempi vako tissien välissä?


      • hftfdss
        molempiparemppi kirjoitti:

        Samoilla sanoilla voisit kehottaa Jassuakin tykittään Martsua.

        Jaska on tykittänyt jo ihan tarpeeksi muita (Danny, Erika jne lista on pitkä).

        Muutkin julkkikset voisivat ottaa sananvapauden nimissä saman asenteen kuin vinttiloinen ja alkaa arvostelemaan pappapatjan elämän tyyliä vintillä KELAn ja Helgan rahoilla? Satunnaisesti jos joku pappa jää satimeen, harhainen Jassu kyllä papan putsaa. Saamansa korutkin arvioittaa ja saihan Jaskakin papalta käsilaukun kuten täällä oli kuvakin siitä. Miten Jasmin kehtaa, sanoo ja tekee toista? Kirjoittaa ylimielisesti syrjäytyneenä harhoissaan vintiltä, mitä pitkäaikaistyötön joka on mielisairaalassakin ollut voi arvostella muita? Ei ole ihan terevttä Jassun touhut.


      • mitäänymmärrä
        hftfdss kirjoitti:

        Jaska on tykittänyt jo ihan tarpeeksi muita (Danny, Erika jne lista on pitkä).

        Muutkin julkkikset voisivat ottaa sananvapauden nimissä saman asenteen kuin vinttiloinen ja alkaa arvostelemaan pappapatjan elämän tyyliä vintillä KELAn ja Helgan rahoilla? Satunnaisesti jos joku pappa jää satimeen, harhainen Jassu kyllä papan putsaa. Saamansa korutkin arvioittaa ja saihan Jaskakin papalta käsilaukun kuten täällä oli kuvakin siitä. Miten Jasmin kehtaa, sanoo ja tekee toista? Kirjoittaa ylimielisesti syrjäytyneenä harhoissaan vintiltä, mitä pitkäaikaistyötön joka on mielisairaalassakin ollut voi arvostella muita? Ei ole ihan terevttä Jassun touhut.

        Onpa sekava selitys.


      • rfrfrfrff
        TennisPalloNännit kirjoitti:

        Martinan tissikuvat on taiteellisia ja tyylikkäitä. Jaska leväyttää arpiset putket pöytään. Välillä kuvataan roikkuja takaa jossa näkyy armoton kuulantyöntäjän selkä ja roikut. Ei vinttiJaskaa jolla on mielenterveysongelmia voi edes verrata Martinaan.

        Tässä Jaskan arpiset roikut vasta 18 vuotiaana:

        https://www.seiska.fi/Uutiset/Jasmin-Mantyla-avautuu-Ei-enaa-koskaan-naimisiin/1107722

        Silikonit ovat pelkkää huijausta. jassulla on isot ja kiihottavat rinnat.


    • TyperiäÄmmiä

      Oli mitä hyvänsä, niin samaa seiskapäiväluokkaa ovat molemmat, sekä myös Tuksu, Kalinainen, Maisa Torppa yms höhöhöpöt. Juuri sellaisia, ettei kauhalla voi vaatia, kun lusikalla on annettu.

      • totuudentorvinen

        Juuri näin. Samaa sarjaa, eri päivinä vaan "loistavat" milloin missäkin yhteydessä!


    • kylläkansatietää

      Vanhoja sananlaskuja, jotka sopivat tähän keskusteluun:
      -Moni kakku päältä kaunis, silkkaa kakkaa sisältä!
      -Ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu!
      -Joka kuuseen kurkottaa, katajaan kapsahtaa!
      -Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten!
      -Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!
      -Viina on viisasten juoma!

    • vinttitonttu

      Mäntylä taas nolas ittensä, on se typerä ämmä.

    • Hyihyiyäkyäk

      Nyt loppu mun myötätunto zäässiä kohtaan. Oon sitä puolustellu ja halunnu uskoa sen juttuja. En enää. Martinan puolella oon, olis vaan iskeny pöytään kaikki kortit: zäässi ei ole töissä, asuu äitinsä luona jne. Martsa on töissä ja elättää ittensä, jassulla ei oo oikeesti mitään. Nyt toivon että nuo Riku-jutut olis oikeesti valhetta ja jäis niistä oikeen rysän päältä kiinni. Että mua ällöttää nuo sen tissikuvat. Että mua ällöttää koko emäntä!!

      • niinpäääää

        Juuri tämän vuoksi Jaska on seuratuin ja vihatuin pelle. Valehtelee, kritisoi, uhkailee, loisii, käyttää hyväksi vanhuksia/äitiään jne jne ja sen jälkeen kritisoi parempiaan. Puhuu koko ajan ristiin ja valehtelee aivan älyttömiä juttuja. Oulun mielenterveyspalveluilla ei nähtävästi ole resursseja tarpeeksi koska Jasmin ei saa apua.


      • elää.loisimalla

        Martsa on töissä ja elättää ittensä, ??? Pilailetko? Asuu loisena ja ajaa mutsinsa autolla, mutsi maksaa velatkin.


      • jassu.ohjaa.ojaan
        elää.loisimalla kirjoitti:

        Martsa on töissä ja elättää ittensä, ??? Pilailetko? Asuu loisena ja ajaa mutsinsa autolla, mutsi maksaa velatkin.

        Ajas jassekin autoa, muttei saanut ajokorttia vaikk monesti yritti.

        Tai no, ajoihan se isosti päissään auton metikköön UTAREJÄRVELLÄ


    • petturit.alinta.kastia

      Joku kirjoitti Martinan Levin reissusta, entäs
      Jasminin reissut?

      SKOTLANNIN ARROCHARIN HOTELLIMIEHEN (sdn hörökorva David Ra,,,,,,,,:n kera , mitäs David kirjoitti Jasminiin sekaantunisensa jälkeen, ei se mitään ylistystä ollut, päinvastoin,

      Se tapahtui loppuvuonna 2014 juuri olivat syyskuulla ja lokakuulka solmineet Dennisin kanssa "RAKKAUSAVIOLIITON"

      Matkatavaroissa oli skotteihin mm, vaaleanpunaiset pehmustetut käsiraudat ym.

      Aika noloa kuvamateriaalia siis ja vielä nolompaa puuhastelua itse paikan päällä.

      Voin jo kuvitella : " mene sinä Dennis kävelylle ulos yksikseen, mulla on päänsärkyä ja krapulaa, jään parantelemaan sitä YKSIN tänne huoneeseen" ...... vaikkapa tuolla tavalla olisi voinut juttu mennä ja sitten hörökorvaDavid hipsii huoneeseen.

      Oliko niin, että jäivät RYSÄN PÄÄLTÄ KIINNI, MUISTAAKO KUKAAN?

      Kyseessä oli tuoreen RAKKAUS-avioparin matka skotlannin Arrochar hotelliin siis...

      • jompikumpivaikumpikaan

        Onko täällä nyt "kissatappelu" menossa siitä, kumpi on parempi, Martsu vai Jassu?


      • Letkunpuiston.taxitolppa
        jompikumpivaikumpikaan kirjoitti:

        Onko täällä nyt "kissatappelu" menossa siitä, kumpi on parempi, Martsu vai Jassu?

        Molemmat ovat pelkkää jätettä. Puoliverinen pappojen matkapatja ja valkoroskauden arkkiesimerkki Riksusta.


    • Valehtelevatarinankertoj

      muistelen, että J ois kertonut että sen jälkeen David joutui sieltä töistä pois.

      Itse taas olen kuullut siellä ihan käyneeltä, ettei se pidä paikkaansa.

      Taitaa edelleen työskennellä ihan samassa paikassa.

      • yököttävä.jasmin

        Huoneessa tapahtui jotain, koska Dennis suuttui niin kovasti, ettei enää suostunut yöpymään samassa huoneessa, vaan maksoi itselleen uuden huoneen...

        Eipä tässä tarvitse isokaan sherlock olla, kun voi tapahtumista päätellä kokonaiskuvion.


    • lotjakkeee
      • kivaakiroilua

        Ja aivan asiasta "haukkui". Vai oliko Martinan käytös mielestäsi kehuttavaa viidakon tähtösissä?


    • salakuvaaja
    • intiassakinpaistaa.arska

      Onko Richard sukua Esko E:lle (Martinan ex) kun ovat niin samaa näköä?

      Sama kasvojen malli ym.

    • pimpulapampulapaksuks

      Olikos sillä yhdellä laulavalla Ristolla vaimoa?

      Oliko Jasminillla suhde Riston kanssa?

      Ja tärkein : tapahtuiko mitään mielenkiintoista?

      Muistaako/ tietääkö kukaan?

    • PaskaJaskaa

      Ainoa fiksu teko Jaskan elämässä on se abortti tai abortit, on niin välinpitämätön ehkäisyn kanssa et varmasti on tehty useampia keskeytyksiä. Hyvä!

      Mikä voisi olla pinnallisempaa kuin halpa seiskajulkisuus ja tyhjänpäiväiset kohut? Pärstänsä ja muiden ruumiinosiensa jatkuva kuvaaminen? Lojuminen toisten nurkissa toimettomana vuodesta vuoteen? Vastuun ja velvollisuuksien jatkuva välttely? Helkakin varsinainen kynnysmatto kun antaa tollasen paskaläjän tallata itseään loputtomiin. Kiristääjö se äitiään jotenkin, uhkaa paljastaa äitin salaisuuksia seiskalle, julkinen nöyryytyshän on parasta mitä Jaska tietää.

      Nyt muka odottaa kovasti aussia mut käyköhän asiassa niin et Jaska huomaa ettei enää rakastakaan Rikua, vuoden erossaolo on ollut liikaa. Siis, oikeestihan Riku ei tuu, ei edes kuse Patalaiskantielle päin,, mut jotenkihan se feikkisuhde täytyy joskus "lopettaa". Kun on niin pinnallinen ettei pysty myöntään ett tuli lempatuksi jo kohta vuosi sitten.

    • Familjeteatern_förevisar

      Martina yrittää vain suunnata huomion Jasminiin, vaikka kipeää se tekee, ja pikapestä itseään saastasta, johon hän upposi antaessaan typerän ja harkitsemattoman haastattelun Annaan.

      Nyt Martina joutuu juonimaan äitinsä kanssa seuraavia siirtoja Dubaissa. Toivottavasti äiti otti korttipakan mukaan, niin Martina näkee, meneekö pasianssi tälläkään kertaa tasan. (Ei kun ne onkin ehkä jotkut noituuskortit, kun valikoimissa on sitä reikiä ja joogaa ja eri tietoisuuden tasoja ja kaikkea.)

      Uskaltaako Martina nyt julkaista yhtään suorasukaista lomakuvaa vai joutuuko hän pitämään helteessä ja auringossa kaikki vaatteet päällä? Sehän nähdään. Martina lupasi faneilleen lähettää kuvasateen, jonka piti jo alkaa. Instagramissa ei ole vielä yhtään lomakuvaa.

      • Mäntylä.yök

        No, ainakin se matkustelee oikeesti ja toteuttaa unelmiaan, Jassuhan vaan unelmoi ja sitten sammuu viinipönikkä kainalossa. Mistään elämästä ei tietookaan, päivästä päivään vaan luuhaa täysin toimettomana mummonmökissä. Jaskan elämässä ei ole mitään sisältöö, pinnallista ja onttoo.


      • Isabelka-elaripulla
        Mäntylä.yök kirjoitti:

        No, ainakin se matkustelee oikeesti ja toteuttaa unelmiaan, Jassuhan vaan unelmoi ja sitten sammuu viinipönikkä kainalossa. Mistään elämästä ei tietookaan, päivästä päivään vaan luuhaa täysin toimettomana mummonmökissä. Jaskan elämässä ei ole mitään sisältöö, pinnallista ja onttoo.

        Juuri näin, Martinan elämässä on sisältöä ja syvää henkisyyttä.


      • ihmiskoe_luksuskämpässä
        Isabelka-elaripulla kirjoitti:

        Juuri näin, Martinan elämässä on sisältöä ja syvää henkisyyttä.

        Köyhä ja "rikas."

        Veikkaan, että Dubaissa katsotaan kortilla, mitä seuraavaksi tehdään:
        http://esoteric.2hav.net/artphotos/3134_1.jpg

        Myötätuntoni on avomiehen puolella.


    • muutetut.totuudet

      Jaskalla elämässään syvää henkistä täyteisyyttä ja sisältöä:


      HÄN KUULUU KUULKAAS ANIMAALIAAN !!!


      Sinne ei joka muija pääsekään, nih ja käynyt varmaan tasan nolla kertaa ANIMAALIASSA.

      SE ON SELVÄSTI ELÄINTEN PELASTAJA. PELASTIHAN SE RHODOKSEN KUJAKATTI DESMININ OULULAISEEN ULKOHÄKKIIN.

      EMME OLE KUULLEET TOSIN AIKOIHIN MITÄ PELASTETULLE MIRRILLE KUULUU.

      • EpäonnistunutLuuseri

        Jassun elämän pääsisältö on Jassu itse eikä sinne enempää mahdukaan muuta kuin tyhjiä ja toteutumattomia unelmia.


    • Köyhäjassu

      On näillä kahdella se ero, että viimeisimpien verotietojen mukaan Martina tienasi 52 300 ja Jasmin 8200 euroa.
      Vintti(pimee)asukkaan tukijaksi ilmoittautunut Kalinainen on kyllä viimeinen ihminen puhumaan parisuhteista. Itse ottaisin mieluummin riidan päätteeksi Vuittonin laukun kuin turpiini.

      • MatkaJaMatka

        Joo, ja Mara menee Dubaissa muuallekin kuin Jassun mainostamaan lentokentän loungeen


      • Pummienpummi
        MatkaJaMatka kirjoitti:

        Joo, ja Mara menee Dubaissa muuallekin kuin Jassun mainostamaan lentokentän loungeen

        Juurikin näin.

        Lisäksi mäntyskä käväisi loungessa toisen siivellä.


    • huvittavaeukko

      Hassu J sai papsulta laukun mitä innokkaasti kuvasi instaan. Jos jaskaa nyt harmittaa kun ei saanut merkkilaukkuja.

    • Pingispeli

      Molemmat ovat kaulaansa myöten samassa suossa. Ihan yhtä tööööt molemmat.

    • SurkeeLuuseri

      Jassu sai papsulta myös ne aivan karseet kristallikorut. Eipä oo näkyny ikinä päällä, meniköhän joulupatakeräykseen, ho ho! Lisäksi kertoi kuinka oli pakottanut ukon ostaan jonkun tietyn korun, onko sillä lailla nyt sitten muka hyväksyttävämpää hankkii itselleen niitä aarteita?

      Kyllä sais vaan Jaska pitää turpansa kiinni asiasta kuin asiasta ja mölyt mahassa, mut tässäkin on vaan kyse siitä, että se on vaan niin kateellinen Martinalle, mielellään vaihtais paikkaa vinttikopperosta oikeeseen luksusasuntoon, esittelis aitoja Vuittoneita ja antais niitä haastiksiaan oikeisiin lehtiin. Mut Jaskan on tyytyminen mummon mörskään, asumiseen äidin kanssa, halpoihin muovilaukkuihin, seiskan tasoiseen aviisiin, mielikuvitussuhteisiin ja - matkoihin. On se vaan köyhää.

      • Himonäätä

        Tässä on takana se muinainen Seuran juttu missä Martina varoitteli jotakuta toista ettei tälle vaan "kävisi kuin Jasmin Mäntylälle".
        Putkitissihän on tunnetusti pitkävihainen ja Äärimmäisen kostonhimoinen eli tällasta tällä kertaa, viimeksi se tais olla kun äippä maksoi Martinan uo-velat.
        Jaska on kun joku vanha nälkiintynyt, roikkuvanahkainen naaras susi joka käy epätoivoissaan kiinni mihin tahansa.


    • mustijamirriä

      Tietääkö kukaan kuinka pitkään lapsia vissiin inhoava jaska on huutanut PYYYYYYYYYHKIMÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN !!!

      - kun niin pelkää lapsien parin vuoden pyllyn pyyhintää ja kai luulee että ne mukulat on aina lapsia, vai puhuuko hän ittestään, onko hän itse kuin iso lapsi XD ??!!!!!??????


      Jos äitinsä oiskin saanut pojan, saattais Helga olla onnellinen isoäiti ja ois paljolta säästynyt. Lue : PINNALLISELTA TURHALTA PAS.......!!!

    • gfpwgfgw

      Oiva tilaisuus onnitella Testeriä onnellisesta parisuhteesta Mäntylän kanssa ja samalla toivottaa antoisaa kahdenkeskistä lomaa "parinkymmenen päivän" päästä kun ovat taas samassa paikassa :D
      Sinne vaan Red Arrowsin faceen viestimään, se on julkinen....

    • jonsseni

      Uskomaton tuo mäntylän seinällä oleva face-keskustelu...
      Siis Mäntylä & Kalinainen on NIIIIN järkyttyneitä kun martinan mies hyvittelee riitoja rahalla...
      kalinainen on persaukinen ex-viidakon tähti ja maatilanprinsessa joka reissaa miehen rahoilla. Mäntylä taas on lahjakorut arvioittava työtön ex-mikälie missi joka etsii elättäjää ulkomailta ja elelee äitinsä rahoilla. Ja vasta Mäntyskä oli niiiin järkyttyny kun Danny ei ollut maksanut Erikalle businesluokan matkaa...voi ristus...HUUTONAURUA :-D eikö nää ihmiset tajua kuin typeriä itsestään tekevät...

      Martina voi päästellä tyhmiä suustaan ja hänestä on monta mielipidettä, mullakin. mutta mutta... hän jum...auta sentään tietaa jotain....!

      • Isabelka-elaripulla

        Kyllä! Martina tietää miten varmistetaan Levin vessassa katto pään päälle ja merkkilaukkuja kainaloon.


      • niin.no

        Jaskan faceen on alkanut tulla niitä ei-toivottujakin kommentteja tuon Martinajutun tiimoilta ja nimenomaan miehiltä. Jaska ei vissiin ole vielä herännyt kun ei ole poistettu... Alkaa peräkammarinpojatkin katteleen muita sivustoja.


      • jonsseni
        Isabelka-elaripulla kirjoitti:

        Kyllä! Martina tietää miten varmistetaan Levin vessassa katto pään päälle ja merkkilaukkuja kainaloon.

        no tuota voit jauhaa maailman tappiin asti. kaikkihan nuo on puolisoitaan pettäny. niinku moni muuki, bygone. ei se poista sitä faktaa että verrattuna näihin kahteen persaukiseen Marttinalla on OIKEITA ansiotuloja.
        en ymmärrä miten nuo kaks es kehtää omista lähtökohdistaan arvostella LAHJAN saamista kun koko oma elämä perustuu loisimiseen.


      • kaatuu.fillarilla.muuten
        jonsseni kirjoitti:

        no tuota voit jauhaa maailman tappiin asti. kaikkihan nuo on puolisoitaan pettäny. niinku moni muuki, bygone. ei se poista sitä faktaa että verrattuna näihin kahteen persaukiseen Marttinalla on OIKEITA ansiotuloja.
        en ymmärrä miten nuo kaks es kehtää omista lähtökohdistaan arvostella LAHJAN saamista kun koko oma elämä perustuu loisimiseen.

        Ihanaa, että Steffi muistaa pikku lahjoilla rakastaan. Riidat ja vieraat naiset eivät näihin LAHJOIHIN liity lainkaan. Kyse on antamisen ilosta.


      • jonsseni

        ai että upeasti ymmärrät lukemaasi ja suhteellisen selväkielisesti kirjoitettua kannanottoa ( = mutta teidän pösilöitten kans nyt on turha yrittää keskustella.

        pointti: Mäntylän ja kalinaisen ois parempi pitää suut supussa marttinan miehen ostamista lahjoista. huolehtisivat ennemmin omasta elannostaan ja siitä kuka heidän seuraaavan matkansa maksaa.

        JA marttinan ois parempi ollu olla kommentoimatta koko mäntylän kritiikkiä.


      • Martinan.tasoa

        "suhteellisen selväkielisesti"


      • jonsseni

        ja näin se aina menee: kun loppuu ymmärrys, faktat ja kommunikaatio taidot, sitten tartutaan kielioppiin.

        way to go ( =


      • nhknhk

        totta.
        rajataan keskutelusta pois kaikki muu kuten rattijuopumukset, abortit, salarakkaat ja pettämiset, BB:t, viidakon tähtöset, maatilan prinsessat, Levin vessat, känni-riidat,paljas tissikuvat, tissivako kuvat, sivutissi kuvat, pyllykuvat, pappahäät, homohäät ja BB-häät, mielikuvitus suhteet ja erot ja ja .... huh huh mikä "yhteis CV" muuten ... ( ;

        Kun puhutaan tienesteistä ja työnteosta niin kyllä Martti pesee kilpasiskonsa 100-0. Jassu ja Kalinainen loistaa loisimisellaan. turha siis heidän tuomita toisia!

        P.S. tunnustan, en tiennyt kaikista onko nuo yhdyssanoja vai mitä ( ;


      • peruskouluraakki
        jonsseni kirjoitti:

        ja näin se aina menee: kun loppuu ymmärrys, faktat ja kommunikaatio taidot, sitten tartutaan kielioppiin.

        way to go ( =

        kommunikaatio taidot = yhdyssana.


    • Sunflover

      Narsisteja molemmat.

    • älänytujostele

      Jassu, mikset sinä julkaise iloksemme bikinikuvia, siis tuoreita??
      Laita ihmeessä tulemaan, siis tänä vuonna otettuja, muutkin laittaa!!

    • Jottakuta

      Kalinainen vois miettiä (jos pystyy) kuinka terveeksi tuntee suhteen jossa eletään väkivaltaisen juopon kanssa? Hennan elämä on niin pohjilla ettei itse näe sitä. Mäntylän lääkitys on taas niin pielessä jotta näkee hallusinaatioita miehistä.
      Tässä on tämän maan toivot ja parisuhde asiantuntijat jotka voi neuvoa muita.Veikkaanpa että satasella tekevät molemmat jos jonkinlaista, tarjoajia vaan on harvassa!

    • Gvefhgvg

      En arvosta Jassua, mutta vielä vähemmän Martinaa! Molemmat tissikuvissa olleita rattijuoppoja, joilla ei ole mitään kunnollista koulutusta. Martina ollut rahankipeä munahaukka vuosikausia, joka ei koskaan kykyne kustantamaan itse sitä luxuselämää, mitä haluaa elää ja sillä elvistellä.

    • vanhanäköisiäkumpikin

      jasmin: EMME PUHU SUHTEESTAMME RIKUN KANSSA JULKISESTI,

      NO, ÄLÄ TUNGE JULKISUUTEEN MYÖSKÄÄ MITÄÄN TIETOA KOKO (olemattomasta) suhteesta. Ketään ei oikeasti kiinnosta sun vuoden takainen kuva ihmesotkusuhteesta, jonka jälkeen joku laittoi rikusta deittipalstalle homoilmoituksen !!!!!!!!!!


      Sekin vielä selvii kuka se oli, hmm vaan onko lie jo selvinnyt : )

    • sorakuorman.haahka

      ip kai maahan nimeltä Finland.....

      • kjilkykisr

        Jaskan facesta:

        Hei ihanat. Oli pakko poistaa tiettyjä viestejä täältä Facesta saatuani tietää enemmän faktaa eräästä keskusteluissa mukana olleesta tyypistä. Kiitos kaikesta tuesta ja kannustuksesta viime päivien uutisointeihin liittyen! Yhäkään en tarkoittanut aiheuttaa niin järjettömän laajaa hässäkkää asioista, kunhan vain kommentoin yhtä aihetta. No, joskus se menee näin, tiedän sen. Nyt kuitenkin ihanaa uutta viikkoa kaikille, uusien kujeiden ja ajatusten kera! 😘
        xxx


    • Martviina

      Marsullakin mutkia matkassa. Ei ole vieläkään päässyt matkan. Miks ei Dubai siinnä jo horisontissa?

      • trans-sport

        Martina tekee töitä koneella eli takoo uutta blogi-sepustusta ennen akkujen lataamisreissulle lähtöä. Pakolliset lentokenttäkuvat, uudet tai vanhat, tulevat varmaan pian.


    • ladypappa

      Martina ei käytä vanhoja kuvia.

      Toisin on asia JamppaMän illä,

      Hän oli reissussa viimeksi viime helmikuulla joten "rakkauskuvaa" on vain silloin hassu kuva ELÄINTARHASTA jonkun 65-vuotiaan näköisen paahkeanaamaisen herrashenkilön kanssa.

      Sitten utarekuvissa pitää mennä viime vuosituhannelle.

      Työkuvia ei ole.

      Mahdollinen jälkikasvu ab......u

    • dereckinpallit

      KAIKKIHAN TÄSSÄ KEISSISSÄ ALKOI, KUN JASKA SAI RIIVATUN KATEUSKOHTAUKSDN KUN HUOMASI CITYMARKETIN LEHTIHYLLYSSÄ ANNALEHDEN KANNESSA MARTINAN..😂

      SIINÄHÄN OLISI PITÄNYT OLLA TÄMÄ HILLARY CLINTONIN POLIITTINEN MIELIKUVITUSASIANTUNTIJA , "hyvin kaunis" tirsk TYYPPI.

      Ps. Jasmin näyttää iltapaskan kuvissa löysältä viisikymppiseltä, myös naamaltaan.

      Miksi se filtteröi ja photoshoppaa omat insta ym kuvat?

      • tilityhjä

        Mistä sitä voi muuten tietää, miltä vuodelta Jassun naamakuvat aina milloinkin on? Sillä on luultavasti kolme pilvipalvelua ja muutama kovalevy täynnä noita sen irvistyksiä silmät harittaen.

        Voi tosiaankin deitit olla ihmeissään, kun vastaan tulee sitten tuulipukutantta, kun piti olla hehkeä celebrity model.


    • Pjuke

      Tyrkyt repi haivenia toistensa liimaleteistä ja sitten kaivautuivat omiin liejuihinsa piiloon, kun tajusivat kaiken kansan sirkushuveina olleensa. Nyt asetellaan turvonneita huulia, tissejä ja muita ulokkeita tötterölle, jotta päästään instaan laittamaan mielenvikaisia kuvia huonolla enkulla tai typerillä mietelauseilla höystettyinä. Vailla suurempia intohimoja, tässä on kaksi maamme turhinta tötteröä todistamassa omaa alennustilaansa.

      • HoiHoiPapat

        Näistä kahdesta silti Jasmin on oikeasti ollut mielisairaalassa. Näkeehän sen Jassosta että ei ole terve. Martinalla on sentään lapset ja mies, urheilee ja tekee töitä toisin kun vanhusten piikkinokkainen hyväksikäyttäjä vanhan talon vintiltä.


      • NiinSuhteellista
        HoiHoiPapat kirjoitti:

        Näistä kahdesta silti Jasmin on oikeasti ollut mielisairaalassa. Näkeehän sen Jassosta että ei ole terve. Martinalla on sentään lapset ja mies, urheilee ja tekee töitä toisin kun vanhusten piikkinokkainen hyväksikäyttäjä vanhan talon vintiltä.

        Ihan sama. Edelleen molempien tärkein anti on tissivako, tötteröhuulet ja netistä kopioidut mietelauseen, kuten yllä todetaan. Eipä ole olennaista eroa nähtävissä kun nousee katsomaan asioita tuolta tyrkkyjulkisuuden tason yläpuolelta.


    • Tfddfhjklojhvfsa

      En tosiaan tiedä, kumpi noista ällöttää enemmän. Martina valehtelee niin paljon, että hävettää hänen puolesta ja Jassun tärkein elämänsisältö on yli-ikäiset kumppanit. Molemmat julkisuudenkipeitä tyrkkyjä.

      • Ukkorukka

        Jassun valehtelua on kyllä vaikea lyödä laudalta. Valehteli vuosia olevansa happy girl ja onnellisessa parisuhteessa vaikka oikeesti oli helvetin onneton eikä olis halunnut naimisiinkaan vaikka teki sen sitten kaksi kertaa ja woohotti happy bride to be:tä kaksi vuotta! Kehui papsua hyväksi mieheksi joka ei ole ansainnut saamaansa huonoa kohtelua ja samaan hengenvetoon haukkui sen mm köyhäksi eläkeläiseksi, suurin piirtein impotentiksi ja kiusantekijäksi. Woohottaa et papsu saa hänen puolestaan antaa haastatteluja hänkin mutta jos se niin tekis niin siitähän vasta piina alkais. Jassu on niin epälooginen, tasapainoton ja omissa harhaisissa maailmoissaan elävä että kalapäremiehenä juoksisin jo lujaa.


    • Anonyymi

      Martina..hah!

      • Anonyymi

        No niin, nyt näemme että JOKU Martinan kimpussa vuosikausia oleva on nimenomaan Jasmin Mäntylän takia ja toisesta ketjusta tulee selville että nykyään myös Sofian takia. Bingo! Onko peräti Jasmin itse vai joku hänen läheisensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, nyt näemme että JOKU Martinan kimpussa vuosikausia oleva on nimenomaan Jasmin Mäntylän takia ja toisesta ketjusta tulee selville että nykyään myös Sofian takia. Bingo! Onko peräti Jasmin itse vai joku hänen läheisensä?

        Juuri se henkilö joka on päivittäin Martinan kimpussa, ei kommentoi ollenkaan tuota Jasminin ja miehensä juttua, se tulee täältä hyvin selväksi. Eli se vain todistaa mihin suuntaan on kallellaan ja todistaako jopa peräti että mistä suunnasta on? Se on tämän ketjun nostanut viime yönä ylös ja toisessa ketjussa näkee että puolustanut samaan aikaan Jasminia ja Sofiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri se henkilö joka on päivittäin Martinan kimpussa, ei kommentoi ollenkaan tuota Jasminin ja miehensä juttua, se tulee täältä hyvin selväksi. Eli se vain todistaa mihin suuntaan on kallellaan ja todistaako jopa peräti että mistä suunnasta on? Se on tämän ketjun nostanut viime yönä ylös ja toisessa ketjussa näkee että puolustanut samaan aikaan Jasminia ja Sofiaa.

        Ja minä kun luulin että vain Berg ja Tukiainen ovat olleet Martinan kimpussa eniten mutta kas kas..tämä Jasmin myös. Kaikki kolme jotka tulivat julkisuuteen ministerin tekstiviestien takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä kun luulin että vain Berg ja Tukiainen ovat olleet Martinan kimpussa eniten mutta kas kas..tämä Jasmin myös. Kaikki kolme jotka tulivat julkisuuteen ministerin tekstiviestien takia.

        Eiko sinulla, aamukuuden kirjoittajalla, todellakaan ole elämässäsi mitään muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiko sinulla, aamukuuden kirjoittajalla, todellakaan ole elämässäsi mitään muuta?

        Miksi tuo viime yönä 01:27:58 aivan selvästi kommentin perusteella joku Martinan vihamies "Martina...hah!! oli keksinyt nostaa tämän vanhan vuodelta 2017 olevan ketjun ylös? Yleensä se kaiket yöt haukkuu Martinaa. Onko sinulla mitään tietoa miksi nyt tällä kertaa näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tuo viime yönä 01:27:58 aivan selvästi kommentin perusteella joku Martinan vihamies "Martina...hah!! oli keksinyt nostaa tämän vanhan vuodelta 2017 olevan ketjun ylös? Yleensä se kaiket yöt haukkuu Martinaa. Onko sinulla mitään tietoa miksi nyt tällä kertaa näin?

        Ihan ite nostit, jotta pääset kommentoimaan!
        Jatka valitsemallasi tiellä!
        Meilläpäin maataan vielä 1:27!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ite nostit, jotta pääset kommentoimaan!
        Jatka valitsemallasi tiellä!
        Meilläpäin maataan vielä 1:27!

        Kerro tarkemmin. Missäpäin maataan vielä tuohon aikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tarkemmin. Missäpäin maataan vielä tuohon aikaan?

        Hämeessä, saat ihan itse päättää, onko Päijät-Häme vai Kanta-Häme.
        Pieni kaupunki täällä, ei kuitenkaan Riihimäki. Riihimäki on kiva kaupunki, viime kesänä käytiin Lasimuseossa, Metsästysmuseossa, Pienessä Lelukaupassa, tutustuttiin puistoihin (josta kaupunki on palkittukin) sekä punatiiliseen asuntoalueeseen, lienee vanhoja tehtaalaisten asuntoja.
        Taviksen pitää tehdä matkoja halvalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeessä, saat ihan itse päättää, onko Päijät-Häme vai Kanta-Häme.
        Pieni kaupunki täällä, ei kuitenkaan Riihimäki. Riihimäki on kiva kaupunki, viime kesänä käytiin Lasimuseossa, Metsästysmuseossa, Pienessä Lelukaupassa, tutustuttiin puistoihin (josta kaupunki on palkittukin) sekä punatiiliseen asuntoalueeseen, lienee vanhoja tehtaalaisten asuntoja.
        Taviksen pitää tehdä matkoja halvalla...

        Ai sä olet se Riihimäki -hokija joka on Martinan kimpussa. Okei? Vai mistä tuli Riihimäki mieleesi? Mistä johtuu hyvä suhteesi Jasmin Mäntylään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä olet se Riihimäki -hokija joka on Martinan kimpussa. Okei? Vai mistä tuli Riihimäki mieleesi? Mistä johtuu hyvä suhteesi Jasmin Mäntylään?

        Mainitsinko sanan Martina? EN MAININNUT!
        Kaupungin Riihimäki mainitsin (koska nimi esiintyy täällä usein), koska se on tavikselle kiva kaupunkilomakohde, joka tekstistä käy ilmi.
        Jasminiin ei ole suhdetta (eikä ylipäätään naisiin), ei hyvää eikä huonoa ENKÄ myöskään MAININNIT hänenkään nimeään. EN tunne, en ole nähnyt.
        Voisit itse rauhoittua noiden päätelmiesi kanssa.
        Valitettavasti luen kommenttejä ja joskus kommentoinkin, MUTTA sun päätelmät menee perseelleen.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe