Naisen logiikka on pimeää

hävetkääitseänne

10

271

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AntiSaatana

      Että oikein PUOLESTA? - Olen minä "kuullut" naisista, jotka haluavat samaa paskaa muille kuin ovat itse saaneet, mutta SINÄ taidat olla nyt se avuntarvitsija, tyypillinen mies-uhri-status-symboli muiden kaltaistesi joukossa??? Tuttia tutin päälle ku mamma kehtasi muinoin lähteä elantoa saamaan???

    • Itseoletpimeä

      "Puolesta" ? Käsittämätön on käsityskykysi.

    • Kommenteissa
    • rattaatpuuttuvat

      Eivät he ymmärrä, että mitä marssivat.

      Marssivat siellä vaan tyhmyyttään.
      Hyvähän se on että saavat liikuntaa kuitenkin.

      • itsetuhoisuus---

        Halla-aho taitaa olla oikeassa

        Länsimainen kulttuuri antaa vapaasti tuhota itsensä
        Kohta ei sivilisaatiota enää ole vain synkkää keskiaikaa


    • 57858

      Minustakin demokratia on tyhmä keksintö.
      Voisimme järjestää kansanäänestyksen sen lopettamisesta.
      Tai ainakin marssia ahkerasti.

      • menijoaikaasitten

        Sehän lakkautettiin vuonna 95 Lipposen toimesta.


    • eimerkitsemitään

      Tiedän ettei tämä auta tai tavoita ketään:

      ...............olen suomalainen mies joka vihasi rasismia ja vaaransi itsensäkin turvatakseen oman kaupunkinsa ensimmäisten mustaihoisten miesten koskemattomuuden pari kertaa vaikeissa tilanteissa. Se oli sitä Pekko ja Muukalainen aikaa.

      Tänään meillä on idealismi ja arvouskonto. Nälkäänkuoleva tai räjähdysten keskellä oleva 3v lapsi herättää miljoona kertaa vähemmän toimintaa kuin rajalle saapuva 20v terve mies. Kaikki on rasisteja jotka kysyy naisten tai lapsien perään :( ja yleensä he ovat suomalaisia naisia :(

      Tämä koko asetelma on niin järkyttävä ja ihmisten- suomalaiset ja eurooppalaiset -tekopyhyys tai jokin vinoutunut oman hyväksikokemisen tarve että maailmaa kiertäneelle karskille äijälle tulee kyynel poskelle. Nuorille hassuille tasa-arvointoilijoille toki ok ettei tajua mistään mitään muutakuin että juna-asemalla on nyt joku joka "tarvii" apua. Kuinka moni täällä oikeasti haluaa auttaa ja kuinka moni kokea "auttavansa" = olen niin ihana hyvä tasa-arvoinen hieno ihminen?

      Hulluinta kaikessa on että itse jo kannatan Trumppia, Brexittia ja kaikkea sillä linjalla, pelkästään koska toinen vaihetoehto on täysin holtiton ilman mitään järkeä tai vastuuta ihmisistä. Australiasta tullessa rusketukseni kiinnosti naisia ja seuraavaksi uhattiin lyödä nyrkillä naamaan koska en kannattanut nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa...............:O:O:O:O 2vkoa aikaisemmin eräs superfiksu aussi ihmisoikeusihminen tuli ja kysyi että "******" ovatko kaikki suomalaiset tuollaisia? Kysyin millaisia. "Tuollaisi ihmisiä jotka hyväksyy ja rakastaa erilaisia ihmisiä noin avoimesti?" - "En tiedä, mua sanottiiin rasistiksi ja yritettiin lyödä kadulla ennen tänne tuloa." - totesin.

      Suomalainen suvaitsevainen, feministi, tasa-arvo-ihminen ei ole sekuntiakaan kiinnostunut mitä musliminaiselle kuuluu ja miten kaikki omien muslimikulttuuri-käsitteiden suomeen vääntäminen tarkoittaa musliminaiselle. Siellä niqabien sisällä on loppumaton -ja pelosta ääneen sanomaton - kulttuuri pahaa oloa ja alistamista. Meillä halutaan hymyillä tasa-arvosta kun nähdään islamilaisia naisia huppupäässä...........................................:( Tavallaan helvetin rasistista lemmikki-marsu asennetta.

      En tiedä miten tämä maailma voi mennä tasa-painoon. Afrikassa sanoin ääneen ettei ikinä voida olla tasa-arvoisessa samassa yhteiskunna, erillisissä ja toisia arvostavissa kylläkin(jos meillä kestetään naisten alistaminen). Mutta meillä ollaan niin hulluja että tämä kaikki pahenee, ja voima löytää vastavoiman.................ei se aito rasismi oo enää mikään juttu, mutta helvetin iso juttu on se minkä väärä suvaitseminen on herättänyt. Mä käyn kouluja ja muutan pois :(


      Natsirasisti == yltiösuvaitsija. Teette toisistanne totta ja tuhoatte kaiken ympäriltänne.

    • Vastakkaisiahaluja

      Nainen on sen verran narsistinen otus että se haluaa aina niistä asioista joita se ei voi saada. Ja useimmiten ne asiat vielä kumoavat toisensa.

      Kuten nyt näissä suvakeissa voidaan hyvin nähdä, ne haluavat arabin miehekseen mutta samaan aikaan arabin pitäisi kuunnella ja totella naista, olla yksiavioinen, nainen saisi käydä töissä ja opiskella sekä erota miehestään jos haluaa. Nämä naisen kuvitelmat eivät toteudu arabimiehen kanssa.

      • Mitämuutajäänytväliin

        Tarkennan hieman: eivät minkään laisen mieähen kanssa. Eikä ihmisten haluilla ja tahdoilla ole mitään tekemistä narsismin kanssa. Jotta mitä möliset?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3471
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1538
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1287
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      146
      1154
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      782
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe