fodimar 765

kylmettynytpurjehtija

Vaikuttaa mielenkiintoiselta veneeltä.
olisko ketään jolla kokemusta kyseisestä veneestä ?
kuullu olen ,että tukeva suomalainen tekele.

hinta ja laatu kohdillaan.??

16

2154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syysveneilyyn_ok

      Näköjään venettä myydän 49 ja 52 heppasella koneella. Kumpikohan on tällä hetkellä vaikeampi myydä?

      Valitettavasti veneestä en tiedä mitään, joten en osaa siitä sanoa. Huomasin vain että kannattaa katsoa myös moottorin kokoa, koska venevero lankeaa toiselle ja toiselle ei. Pressujen kunto kannattaa kanssa katsoa, niin pysyy paremmin lämpö sisällä. Ja tietty lämppäri.

    • Tristanman

      49hp koneella Oiva paatti ja kestää keliä.
      Myös on yllättävän merikelpoinen ja paljon vakaampi ,kuin bellat ym.

    • Åkkemalmn

      Mukava vene jossa arvo ei pääse putoamaan jos on siisti.
      Niin hinta on varusteista riippuen 10000e ja vastaavaa ei kyseiseen hintaan saa.

    • Kiitosvaankauheasti

      Kerran Maarianhaminassa sellainen teki lehmänkäännöksen ja otti kosketusta uimatasooni. Onneksi mulla törrötti uimatikkaan pää tuhdolla. Ihmettelin, kun vene( 10 000kg) hieman heilahti ja kömmin katsomaan mitä tapahtui. Huomasin fodimarin lähettyvillä ja menin veneen perään katsomaan mitä oli tapahtunut. Saman väristä materiaalia kuin fodimar kellui vedessä ja uimarappuun päässä oli jäänyt kiinni tavaraa.

      Jäin odottelemaan, että, saavat aluksen kiinni ja tulisivat mahdollisesti keskustelemaan tuliko vahinkoa. Mitään ei kulunut puoleen tuntiin ja lähdin katsomaan millainen kippari kolhii toisia ja pakoilee mahdollista vastuuta.

      No sieltä löytyi ihan kivassa maistissa oleva pariskunta...

      Kertomuksesta voit poimia seuraavaa, fodimar on vahvaa umpilaminaattia, sillä siihen ei tullut reikää reilu raapale kylkeen kyllä, mutta suurimmaksi osaa pinta skrabale.

      Veneen ohjauksessa voi olla vikaa, kun puski uimatasooni. Suurin osa meistä kuitenkin on keskivertoa parempia kippareita, joten veneen ohjauksessa toden näköisesti jotain, ole tarkkana.

      Vene on varmasti erittäin stabiili, se jo osoituksena, että päässyt manner Suomesta Maarianhaminaan ja hankkinut laivalta reilusti verovapaita virvokkeita lastiksi, mistään en lukenut, että kukaan olisi uponnut tuona ajankohtana joten Fodimar pääsi ilmeisesti lastissa myös takaisin kotia.

      Ei kait siinä mitään suurempia huolia ole tuossa fodimarissa.

      • ddffgg

        No olipa älytön vuodatus sinulta.


    • 100kglihastaexpainija

      tollanen setä.. vedän kuokaan tuus raumalle vai missä asut .
      vi....... tollaset vitu..... pellet .
      huutelee täällä kerro mis oot niin tuun.
      v... homo pelle

    • tammisaarenkerttupelle

      miksi kerttu pelle osti telfan ....
      v,,,, biazzz laiha kuikka.
      vankilassa noita syödään.

    • Tietoaon

      Kerttu on Tammisaaren ruotsalaisii

    • Noh noh 100 kiloa ihraa ja vankilakundi. Nyt taisi osua pahan kerran. Mikä on se kuoka johon aiot tulla? Jonkinlainen fetissi ehkä? Ja tiedoksi, ei tule Gertrudsetä vankilaan, viihdyn paremmin kaltaisteni kultivoituneiden persoonien kuten kadoksiin joutuneen arvon Jurpån seurassa.

    • kravmagahullu

      etkö pelle tajua ... nähdään en ole vankilassa .
      vai pelotaako ?? kerro missä kahvitellaan .
      ja voin kyllä näyttää ei oo ihraa v.... pelle.

      älä huutele täällä vaan tapaa mut !! kerro homo paikka.

    • "Pelotaako". Ikävä kyllä en osaa kertoa sinulle homopaikkaa kahvitteluun. Pidän naisista enkä käy homopaikoissa. Sinullekin suosittelisin mieluummin vihanhallintakurssia. Ehkä myös äidinkielen intensiivikurssi voisi toimia.

    • Niistänsut

      Brittiläinen olen ...Syntyjäni ja Pelottaako suomi pellä!!

      • Että niinku vitu kuokaan pelotaako suomi pellä. Jep jep.

        Jurpå ei parkkeeraa koskaan huvikuunariaan fodimarin viereen koska rutto on tarttuva tauti ja tässä tapauksessa sitä löytyy sekä lasikuiturungosta että veneen omistajasta.


    • Kyllänäin

      On hyvä ja vakaa vene merelle.

      • Sukellusveneeksi muuten hyvä mutta syvyydensäätö on mallia on/off ja täysin käyttäjän toiveista riippumatta.


      • Tammisaarisucks

        Homo Patrik nyt turpatukkoon ja hypätä homeiseen telfaas ja Pelle kaverisi sais saada kyllä myös nenään .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe