Sanokaa mitä haluatte.

pikku-pili

Sanokaa mitä haluatte, ja olkaa mitä mieltä tahansa, mutta kyllä Thaimaassa on Aasian rumimmat naiset ja se on fakta.

22

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdzvszdxc

      Tottahan tuo on, mutta kyllä sieltäkin kauniita löytää kun jaksaa etsiä.

    • NähtyOn

      Hiv ja herpes pilannu monen naisen ulkonäön.
      Yrittävät epätoivoisesti peitellä asiaa meikeillä

      • pikku-pili

        Ei sitä ulkonäköä ole pilannut mikään hiv tai herpes tai mitkään muutkaan taudit. Naiset ovat vaan lähinnä tavallisen näköisiä naisia, paljon rumia ja muutama nätti, ihan sama kun Suomessa tai Espanjassa. En ymmärrä tällä foorumillakin esiintyvää. " Thaimaalainen kaunis, hoikka ja koulutettu" mantraa, jota moni hokee?

        Kävin vkon loppuna tsekkaamassa hieronta palveluja pääkaupunki seudulla 5 paikkaa, yhdelläkään hierojalla ei ollut niin paljon rahaa, että olisin antanut koskea pikku piliini. Kamalan näköisiä naisia, en usko, että yksikään niistä on tullut Suomeen työ visalla tekemään hierojan töitä? Ne kamalannäköiset naiset on joku tuonut tänne vaimokseen " ihanat hoikat ja koulutetut"?? Hyi vittu.

        Joku Pattaya on kieltämättä turistille aika turvallinen kohde ja naisia saa panna kohtuullisen halvalla. Ihan tavallisia naisia ne loppujen lopuksi ovat, tosin aika persoja rahan perään, kun tuot sieltä vaimon tänne suomeen, sietävät käsittämättömän paljon sun toilailuja, jos sulla sattuu olemaan niput kunnossa. Jos rahaa ei paljon ole, mäkättävät samanlailla kun suomalaisetkin naiset ja ovat samanlailla oikeassa joka asiassa. Suomi Thai liitoissa raha puhuu enemmän kun suomi suomi liitoissa. Tämä on myös fakta.


      • Eiainaymmärrä
        pikku-pili kirjoitti:

        Ei sitä ulkonäköä ole pilannut mikään hiv tai herpes tai mitkään muutkaan taudit. Naiset ovat vaan lähinnä tavallisen näköisiä naisia, paljon rumia ja muutama nätti, ihan sama kun Suomessa tai Espanjassa. En ymmärrä tällä foorumillakin esiintyvää. " Thaimaalainen kaunis, hoikka ja koulutettu" mantraa, jota moni hokee?

        Kävin vkon loppuna tsekkaamassa hieronta palveluja pääkaupunki seudulla 5 paikkaa, yhdelläkään hierojalla ei ollut niin paljon rahaa, että olisin antanut koskea pikku piliini. Kamalan näköisiä naisia, en usko, että yksikään niistä on tullut Suomeen työ visalla tekemään hierojan töitä? Ne kamalannäköiset naiset on joku tuonut tänne vaimokseen " ihanat hoikat ja koulutetut"?? Hyi vittu.

        Joku Pattaya on kieltämättä turistille aika turvallinen kohde ja naisia saa panna kohtuullisen halvalla. Ihan tavallisia naisia ne loppujen lopuksi ovat, tosin aika persoja rahan perään, kun tuot sieltä vaimon tänne suomeen, sietävät käsittämättömän paljon sun toilailuja, jos sulla sattuu olemaan niput kunnossa. Jos rahaa ei paljon ole, mäkättävät samanlailla kun suomalaisetkin naiset ja ovat samanlailla oikeassa joka asiassa. Suomi Thai liitoissa raha puhuu enemmän kun suomi suomi liitoissa. Tämä on myös fakta.

        Täytyy myöntää että itsekin olen usein ihmetellyt miksi suomeen roudataan sieltä rumimman näköisiä naisia. Ehkä se johtuu siitä että pelkäävät että kauniin iskee joku kun sen suomeen tuo ja luottavat siihen että kun tuovat riittävän ruman ei muut huoli.

        Itse en kyllä rumaa alkaisi tänne roudaamaan.


    • ThaiLady

      Suomessa on mailman junteimmat ja ällöttävimät miehet, olkaa mitä mieltä tahansa ja sanokaa mitä tahdotte.
      Suomalaisen miehen arvostelu on naisen silmissä, ei toisen suomalaisen juntin.

      • pikku-pili

        Suomalainen mies tosiaankin on juntti, ostaa Pattayalta huoran käyttöönsä ja kohtelee sitä kun rakasta tyttöystäväänsä. Minulla on eri tyyli ja huora tietää, että suhde on vain ja ainoastaan kaupallinen, se tekee niinkun minä käsken tai menee vaihtoon.


      • pikku-pili

        En maksa hellistä katseista, käsikädessä kävelystä, romanttisista kosketuksista tai syvällisistä keskusteluista sanakirjan avulla, syömässä voin käydä yksinkin, maksan asiasta ja katson, että ostamani tuote vastaa odotuksiani. En maksa turhasta.


      • pilionhomo
        pikku-pili kirjoitti:

        En maksa hellistä katseista, käsikädessä kävelystä, romanttisista kosketuksista tai syvällisistä keskusteluista sanakirjan avulla, syömässä voin käydä yksinkin, maksan asiasta ja katson, että ostamani tuote vastaa odotuksiani. En maksa turhasta.

        Pikku-pilillä tyypillistä homon toimintaa. Kehtaa vielä naisista aloituksessa puhua.


      • YksinRunkkari

        PikkiPili toki voi runkatakin yksin.


    • Pelkkääkatkeruutta

      Aloittaja on 5 vuotiaan tasolla.

      Sain 5 vuotiaana hienon polkupyörän synttärilahjaksi. Naapurin saman ikäinen poika nappasi kiven maasta ja heitti sen päähäni ja huusi että oot ihan tyhmä ja juoksi kotiinsa.

      Syyt ala-arvoiseen käytökseen ovat samat.

      • jaroslaw

        Sain 6 vuotiaana hienon polkupyörän synttärilahjaksi. Naapurin saman ikäinen poika halusi olla kaverini ja kehui minua ylistys sanoin. Mietippä toukohousu.. Johtuiko kivellä heitto kusipäisyydestäsi vai uudesta polkupyörästäsi?


      • ThainAviomiesOriginal10

        Johtuuko aloittajan kirjoittelu kusipäisyydestä, vai siitä että hänellä ei ole elämänkokemusta ihan oikeasta perhe-elämästä thaivaimon kanssa?


      • missäjärki
        jaroslaw kirjoitti:

        Sain 6 vuotiaana hienon polkupyörän synttärilahjaksi. Naapurin saman ikäinen poika halusi olla kaverini ja kehui minua ylistys sanoin. Mietippä toukohousu.. Johtuiko kivellä heitto kusipäisyydestäsi vai uudesta polkupyörästäsi?

        Jaa että jos jollakin on paremmat vehkeet kuin sinulla, niin se on sitten kusipää. Mielenkiintoinen logiikka.


      • turhataloitukset
        ThainAviomiesOriginal10 kirjoitti:

        Johtuuko aloittajan kirjoittelu kusipäisyydestä, vai siitä että hänellä ei ole elämänkokemusta ihan oikeasta perhe-elämästä thaivaimon kanssa?

        Ei sillä ole kokemusta mistään muusta kuin yksinäisyydestä ja mielenterveysongelmista. Ei tuota selitä mikään muu tuota aloittajan moukkamaisen juntin käytöstä.


      • LihisJone
        turhataloitukset kirjoitti:

        Ei sillä ole kokemusta mistään muusta kuin yksinäisyydestä ja mielenterveysongelmista. Ei tuota selitä mikään muu tuota aloittajan moukkamaisen juntin käytöstä.

        Pattayan suomiukoilla tuppaa olemaan sekä mielenterveys sekaisin sekä muukin terveys, esim alkoholismi ja diabetes sekä sairalloinen lihavuus


      • Jaroslawin-velipoika
        missäjärki kirjoitti:

        Jaa että jos jollakin on paremmat vehkeet kuin sinulla, niin se on sitten kusipää. Mielenkiintoinen logiikka.

        No nyt tuli kaveri joka ei ymmärrä, ymmärrä ymmärrä lukemaansa, ei alkuunkaan. Jaroslav kertoi saaneensa hienon polkupyörän ja naapurin poika halusi olla Jaroslawin kaveri kun Jaroslawilla oli hieno, uusi pyörä.

        Avaatko vähän tuota sun logiikkaasi nimimerkki " missä järki"? Tiedän, että on ihmisiä jotka eivät ihan ensimmäisillä kerroilla tajua tavaamaansa?? Mutta, että noin saatanan tyhmiä, ja vielä Pattaya palstalla. Ei Hyvää päivää.


      • höpönlööperiä
        Jaroslawin-velipoika kirjoitti:

        No nyt tuli kaveri joka ei ymmärrä, ymmärrä ymmärrä lukemaansa, ei alkuunkaan. Jaroslav kertoi saaneensa hienon polkupyörän ja naapurin poika halusi olla Jaroslawin kaveri kun Jaroslawilla oli hieno, uusi pyörä.

        Avaatko vähän tuota sun logiikkaasi nimimerkki " missä järki"? Tiedän, että on ihmisiä jotka eivät ihan ensimmäisillä kerroilla tajua tavaamaansa?? Mutta, että noin saatanan tyhmiä, ja vielä Pattaya palstalla. Ei Hyvää päivää.

        Ei kukaan halua olla Jaroslavin kaveri mistään syystä. Kaikkein vähiten polkupyöränsä vuoksi. Jaroslav on kusipää polkupyörällä ja ilman polkupyörää. Kaikki jotka komppaavat tuollaisia aloituksia kuin tässä ketjussa, ovat paatuneita kusipäitä, jotka eivät ole koskaan matkustelleet missään, eivätkä nähneet naista kuin netissä.


      • sdhfthhgg
        turhataloitukset kirjoitti:

        Ei sillä ole kokemusta mistään muusta kuin yksinäisyydestä ja mielenterveysongelmista. Ei tuota selitä mikään muu tuota aloittajan moukkamaisen juntin käytöstä.

        Tunne aloittajan on pitkään ollut naimisissa thain kanssa, uskon että tietää mistä puhuu.


      • sörkänruuna

        Ei kaunistele omaa liittoaan, niinkuin joillakin on tapana. Hah, täytyyhän sitä nyt omia valintojaan rakastaa.... Vaikka olisikin väärässä ja vituttaisi ankarasti.


    • Isompiherra

      Mistä lihis tiedät.

    • gizmopattaya

      Minä olen mielestäni naimissa maailman kauneimman naisen kanssa. Mentiin naimisiin 29.1.2016 kun Luck oli 49 -vuotias ja sitä en koskaan jätä enkä petä. Rakkaani on myös meidän firman toimitusjohtaja ja tekee sen työn niin hyvin kuin entinen Singhan panimon aluemyyntipäällikkö osaa. Joskus sitä vähän ihmetyttää että näinkö pieniä nämä meidän bisnekset on?

      Rakkaani on kuitenkin kasvattanut näitä bisneksiä siihen mittakaavaan, että me nyttemmin olemme täysin velattomia. Omistamme yhtä ja toista. Kuinka moni suomalainen ämmä pääsee samaan?

      • ThainAviomiesOriginal10

        Hieno heitto, hyvä, onnea Teille ja kateelliset kyykkyyn.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe