Sonni-Sebastian oli taas ähkimässä pitkänaama

SalkkariErkki

Camillaa ja Muunica paukkasi tietenkin paikalle ja näki Sebastianin ja Camillan touhut. Präääääääääääääääääät!!!!!!!!!!!!!!!!!!

37

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuunicaPieree

      Camilla hymyili, kun sebben pikkukiku niin kutitteli karvalompsaa.

      • tyu888

        Niinkö?


    • Monica_Mustavaara

      Ei helvetti. Ensin mulle selvis, että mun kämppis on paksuna mun poikakaverille ja nyt sitten tää. Siis että vielä mun siskoakin meni sitten panemaan! Mitähän muita pikku salaisuuksia tulee vielä ilmi?

      • KalleLaitela

        Rauhoitu nyt Monica. Mennään Mooseen ja vedetään kunnon kännit. Unohtuu murheet vähäks aikaa, ja mä lupaan, etten petä sua kenenkään kanssa, vaikka oishan Jiri ihan kiva, eikä se sun näyttämä Pietarikaan hassumpi ois ;)


      • Sebastian.Vuorela

        Tarvittaessa mä panen vaikka sun isäukkoas. On mulla niin mahtava sauva ja hormoonit hyrrää.


      • 768799

        Niinkö?


    • EvaTamminen

      Tuli sitten vietyä ihan vahingossa Pietari Monican nenän edestä enkä tietenkään voinut kertoa Monicalle totuutta kun se oli jo muutenkin ihan hajalla. Nyt sitten jäin rysän päältä kiinni vaikka mun piti juuri tänään kertoa Monicalle että seurustelen Pietarin kanssa.

      Nyt Monica on ihan raivona mulle ja sitten se möläytti jotain sellaista että se olis nussinut kännissä Jirin kanssa, siis wtf?!? En voi uskoa tätä todeksi. Nyt kyllä menen kertomaan Alissalle minkälainen ihana petturi se sen poikaystävä on.

      • JiriViitamäki

        Just! Siinähän meet varsinkin,, kun me ei olla enää Alissan kanssa yhdessä. Tai pidetään ainakin taukoa suhteessa.


      • SeppojaIsmo

        Mennään mennään,älä hötkyile


      • JirpulaPirpula
        JiriViitamäki kirjoitti:

        Just! Siinähän meet varsinkin,, kun me ei olla enää Alissan kanssa yhdessä. Tai pidetään ainakin taukoa suhteessa.

        Jiri Vittumäkihän se siellä sönkkää taas jotain.


      • 7898790

        Niinkö?


      • JirpanTosiTiukkaPeba
        JirpulaPirpula kirjoitti:

        Jiri Vittumäkihän se siellä sönkkää taas jotain.

        Kalle haluais kyllä vetäistä Jirppaa sen tiukkaan pebaan.


    • OssiPuolakka

      Mitä vittua tämä nyt sitte on ps. tuun pian takas ;)

      • marjastajaEetuPUOLAKKA

        Saitko paljon viime kesänä puolukoita ja lakkoja Ossi Puolakka ?


      • Ismo_Laitela
        marjastajaEetuPUOLAKKA kirjoitti:

        Saitko paljon viime kesänä puolukoita ja lakkoja Ossi Puolakka ?

        Mennään hakemaan lakkaa satamasta, kun lakkaa satamasta.


    • MonicaMustavaara

      Mä haluun nussii ! Ismo Laitela, nussisitko sä mua? Musta tuntuu
      ettei kukaan muu halua nussia mua sä oot ainut toivo!

      • Ismo_Laitela

        Voin mä tulla, oih, aih, prrrrt! prrrrt! Sepä teki gutvanaa!


    • reew-7890

      Kakkahousu tale prääts!!!voin paskannella ja haista!!!Tulkaa katsomaan!!!!

    • Sebastian_Vuorela_

      Alko kyllä yhtäkkiä Laitelan Kallen pyllyreikä himottaan! Ei jumalautah, mitä mulle on tapahtumassa?!!

      • Ishmo

        Kallen kakkainen pyllyreikä panee hormoonit hyrräämään.


      • Kakkatunneli
        Ishmo kirjoitti:

        Kallen kakkainen pyllyreikä panee hormoonit hyrräämään.

        Kalle ei ole saanut Kososelta eron jälkeen, joten Sebu käy lykkimässä Kallen kakkaista tunnelia.


      • KalleOnPuutteessa
        Kakkatunneli kirjoitti:

        Kalle ei ole saanut Kososelta eron jälkeen, joten Sebu käy lykkimässä Kallen kakkaista tunnelia.

        Sebu on mennyt eikä takaisin palaa.


      • KalleSaaMunaa
        KalleOnPuutteessa kirjoitti:

        Sebu on mennyt eikä takaisin palaa.

        Seuraava Pihlajakadun panomies on... Pietari Haukkala. Kohta Kallekin saa munaa. Ensin Pietari lykkii vähän Evaa ja Lolaa ja lopuksi vielä Peppiä ja Kallea.


    • mmuttf

      Pitäähän käsikirjoittajien jännitystä saada katsojille. Yks mikä on hyvä. Nyt ei pahemmin homoilua ole ollut. Pystyy sentään ohjelmaa katsomaan.

    • RealJIRI

      Kun halasin Moonikaa,sen rinnat tuntuivat tosi isoilta.Paita oikein pullotti.Ewa vaan tuli pilamaan kaiken.

      • rtherh

        Joo, nänniseisokki oli huikia


    • KalleOnPuutteessa

      Koska se Kosonen alkaa taas lykkiä Kallea? Munaa pitäisi saada.

      • KohtaKalleSaa

        Kohta Sonni-Lari tulee lykkimään Kallea.


    • Voih, miltä se tuntuisikaan kun kuuma mies ähisisi päällä ja olisi kiinnostunut juuri sinusta edes sillä hetkellä.

      • Ihanaa, tästäkö kaikki alkoi?


      • jormalaiset kirjoitti:

        Ihanaa, tästäkö kaikki alkoi?

        On mulla muistaakseni joku viesti täällä Salkkarit-palstalla ennen kuin tein rekisteröidyn nimimerkin.

        Stalkkasit mun viestit :D, no ei toden teolla, olokuut vaan näkyvillä ei mulla oo salattavaa. Suattaa sielä kyllä olla jos jonnii mualiman viestiä ;,D!


      • minkkilaukku kirjoitti:

        On mulla muistaakseni joku viesti täällä Salkkarit-palstalla ennen kuin tein rekisteröidyn nimimerkin.

        Stalkkasit mun viestit :D, no ei toden teolla, olokuut vaan näkyvillä ei mulla oo salattavaa. Suattaa sielä kyllä olla jos jonnii mualiman viestiä ;,D!

        Kun joku on kommentoinut pitemmän aikaa siitä tulee ihan eri tunne. Siinä muodostuu henkilö eikä yksittäinen heitto.


    • Hyvä_Suokaus

      Varsinkin, jos se ”kuuma mies” olisi rotannaamainen Aki!

      • MuunicaViinica

        Akin ähinät taisi jäädä pahasti kesken, kun Muunica-Viinica Mustavaara änkesi sisään. Sen kerran ovi ei ollutkaan sitten edes lukossa.


    • dfvsdfsdf

      Näinpä jossain päivälehdessä vasta sen nimisen naisen ku Camilla Nikkinen (siinä oli siis kuva ja nimi)
      Eilen selailin vanhoja kodinkuvalehtiä (ehkä 30- tai 50-luvulta, ja siellä oli jossain kuvassa sen niminen mies kuin Aleksi Salin. Saatto olla se sivu jossa esitellään tasavuosia täyttäviä henkilöitä

      • PerseetOlalla

        Vai oliko se Akseli Salin?


      • ojoijoi

        Akseli oli varmaan Aleksia yleisempi nimi kakskätiseen Suomeen syntyneillä, mutta kyllä olin akttovinani että Aleksi se silti oli


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe