Edulliset kotisivuratkaisut pienille yrityksille

Omaan 17-18 vuoden kokemuksen Internetistä ja aloitin www-kotisivuharrastuksen 1998 offline-tilassa. Yritykseni toimialaan kuuluu nykyään myös nettisivut. Tutustu minuun blogini kautta, Googlaa ja ole yhteydessä, jos kiinnostuit. Referenssini löytyy seuraavasta osoitteesta:

https://tietokoneblogi.wordpress.com/kotisivutyritykselle/

Olen lähinnä pitänyt kohderyhmänäni taiteilijoita ja bändejä, mutta voin tehdä myös muilla aloilla toimiville firmoille ja yksityishenkilöille, jos hinnasta päästään sopuun. Tutustukaa referensseihini!

Olen luotettava, turvallinen ja oma ja vuosien kokemuksella rohkenen sitä jopa suositella, omistaa palevlimet Suomessa ja suosittelemani hostingin toimistokin sijaitsee Helsingissä.

7

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justpajuu

      "Omaan 17-18 vuoden kokemuksen Internetistä"

      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Ainakaan kirjoittaa et osaa, joten jonkun muun pitää huolehtia sivujen teksteistä. Se jäi vielä hieman epäselväksi, miksi annat noin epävarman kuvan oman itsesi suosittelemisesta?

    • ghghjghjkjkllkljk

      hmm... 499e alv 24%...?
      Tuollaisen pohjan raapaisee vaikkapa libreofficella....

      jatka vaan lisää internetin opiskelua ja mahdollisesti myös kotisivujenkin... tsemppiä!

    • Millaisia teknologioita käytät?

    • OnkoJärkee

      Tämän on pakko olla trolli. Ei kukaan osta kotisivuja tuollaiselta. Mainostat sivustojen tekemistä ja itselläsi ei ole edes domainia ja sivusto on pikselöitynyt ilmaisblogi? Haloo!? 17-18 vuoden kokemus internetistä? Ai aloitit neljä vuotiaana. Mitä jos käyttäisit aikasi paremmin ja unohdat tuon sivustojen rakentelun. Ihmiset tekee ilmaiseksi parempia sivustoja.

    • MattiKakkonen

      *panostan tätä sivua luodessani 15.20.207 viimeisenä vuorokauden tuntina*

      Täh?

    • sivunpäivitys

      Kiitos, väsään itse kotisivuni, mutta nyt tuli ongelma. Jos olet asiantuntija ja haluat antaa neuvon ihmiselle, joka ei kuitenkaan olisi maksava asiakkaasi (olen hyvin pienituloinen), tässä olisi kiitollinen avunpyytäjä. Mieheni on ollut bändi-ihmisiä, siksi varmaan poikkesin sivullesi.

      Yritin päivittää verkkosivuni ftp-commanderilla, kuten olen tehnyt jo toistakymmentä vuotta. Edellinen päivitys oli parin vuoden takaa, ja olen sen jälkeen siirtynyt XP:stä W7:aan, pitkin hampain. Nyt syystä tai toisesta en pääse yhteyteen domainini kanssa. Ohjelman asetukset ovat samat kuin ennenkin. Ohjelma sanoo, että ei voi yhdistää siihen ja siihen IP-osoitteeseen (joka ei edes ole domainini osoite), vaan vain minun koneeni osoitteeseen. Kysyin avuliaalta webbihotelliltani neuvoa, vaikka ongelma tuskin heidän on, ja heiltä sain kuulla, että tuo blokattu IP ei edes ole domainini. Muuta eivät ehdottaneet, eikä se kai heidän asiansa olekaan. Osaatko sanoa, mikä voisi olla ongelma? Joku näistäkö:

      - Adblock Plus jotenkin estää (vaikka minulla on ollut se vuosia)?
      - NoScript estää ( - " - )
      - FTP Commander ei toimi Windows seiskalla?
      - Windowsin palomuuri asettuu väliin (miten sen voi korjata?)?
      - Jokin muu syy?

      Tietotekniikan osaamiseni on hyvin pinnallista. Käyttäisin ammattilaisen palvelua, jos olisin normaali tulonsaaja. Arvostaisin sellaista osaamista. Jos tulotasoni nousee, toki palkkaisin apua. Minun neuvomiseni ei varmaan maksaisi sinulle mitään, mutta voisi auttaa minua ja kuka tietää, jos vielä rikastun...

      Yritän itse väkertää tuon ohjelman kanssa tai kokeilla jotain toista ohjelmaa. Sitä vaan on niin tottunut johonkin ja kun jokin toimii, miksi vaihtaa. No, nyt ei toimi, jokin.

      • tuossaalkua

        Ongelmia voi olla monia mutta hyvä tapa aloittaa vianselvitys perusteista. Eli ota auki Windows Command Prompt (musta konsoli) ja kirjoita siihen:

        ftp "oma domain" (ilman hipsuja)

        Jos yhteys aukeaa niin anna siihen tunnus ja salasana. Mikäli pääsit sisään niin:

        ls

        Jos hakemistolistaus näyttää tutulta niin vika on tuossa käyttämässäsi ftp-commanderissa..

        Ps. en ole ketjun aloittaja vaan toinen vieras :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1609
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1549
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1497
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1445
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1177
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe