Ulpukka on surkea paikka

Uimalahallissa

Kokemukseni Ulpukasta ei ollut hyvä. Vesi likaista ja henk.kunta töykeää. Ulpukassa on muutenkin uimarit vähentyneet viime-aikana todella paljon. Miksiköhän?

45

9502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uintiharrastaja

      Joo ei siellä Ulpukassa ole enää oikeastaan muita uimareita kuin joitakin aamu-uintia harrastavia. Kaikki melkein siirtyneet jo Impivaaraan.

      • Anonyymi

        Käyn Ulpukassa joka viikko enkä ole kyllä kanssasi samaa mieltä. Siellä käy paljon uimareita, jumppareita , koululaisia, uimakoululaisia jne ... Olen hämmästynyt näistä muutamista mielipiteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn Ulpukassa joka viikko enkä ole kyllä kanssasi samaa mieltä. Siellä käy paljon uimareita, jumppareita , koululaisia, uimakoululaisia jne ... Olen hämmästynyt näistä muutamista mielipiteistä.

        Myös minä ihmettelin näitä kommentteja. Mielestäni todella kiva paikka!


      • Anonyymi

        Uin yksin, en siinä tarvitse sinua enkä muita. Voi, sitä nautintoa, kun saan yksin uida radalla, mutta se on tosi harvinaista. Vesi on puhdasta, nään sen hyvin rillit päässä<3


    • Määämäää

      Hahah... Joku Raisio ja sen "Ulpukka"

      • ytgg44tg

        Tällaisen argumentoinnin edessä sitä on ihan aseeton... *tirsk*


    • Parasraisiolaiselle

      Mikä on ongelma?

      Sekö ettei pääse valittamaan (olemattomista) matuista?

    • hm12

      Uimarit lähtee inhimillisen kohtelun perässä toiseen seuraan. Tuleepa lisää tilaa vesijuoksijoille ja harrastajille!

      • Käytöstavat

        Toden totta, että henkilökunta on töykeää.
        Eivät tervehdi ja naama on hapan eli asiakaspalvelukoulutukseen mokoma sakki...
        Menee uintihalut jo ennen altaaseen menoa...


      • Anonyymi
        Käytöstavat kirjoitti:

        Toden totta, että henkilökunta on töykeää.
        Eivät tervehdi ja naama on hapan eli asiakaspalvelukoulutukseen mokoma sakki...
        Menee uintihalut jo ennen altaaseen menoa...

        Minä olen saanut aina ystävällistä ja hyväntuulisia palvelua. Olen ihmeissäni tuollaisista kommenteista. Käyn Ulpukassa kerran viikossa


    • ihasamamulle

      Eipäs ole, siellä on huippu-uimareita ja huippuvalmentajia!

    • NäinSeVaanMenee

      Koko raisio on sisäsiittoinen tienristeys ja joudatte pitämäänkin sen ulpukkanne paskavesineen päivineen.

      • Pitkööt

        Todellakin! Samat psskat jokapaikassa hääräämässä


      • Anonyymi

        Ei Raisiossa mitään hyvää ole


    • Kehujavaan

      Ulpukka on kokemuksien perusteella hygieeninen ja erinomainen paikka. Ulpukassa on myös rauhallinen kuntosali. Uimavalvonta on ammattitaitoista ja ystävällistä, kuten muukin palvelu.
      Ei huonoja kokemuksia Ulpukasta-päinvastoin.
      Ps. Onhan Raisio menestynyt Uinti kaupunki ;)

      • juuuuhh

        ei ole enää kovin menestynyt


      • truee

        ei ole menestynyt ei


      • Anonyymi
        juuuuhh kirjoitti:

        ei ole enää kovin menestynyt

        Et taida tietää yhtään mitään kilpauinnista... Koko ajan Raisulla on maajoukkueuimareita ja Raisu tiedetään koko suomessa. Verrattuna siihe paljonko Raisiossa asuu ihmisä, niin Raisu pärjää edelleen erittäin hyvin. Seuratoiminta on ammattitaitoista ja ryhmät pyörii ja harrastajia on ihan samalla tavalla kuin 10 vuotta sitten.


    • yökkkkk

      Ulpukan pukkarit haisee viemärille

    • Ei_itse_hallissa_vika

      Uimahalli on kiva ja kahvilassa ruoka hyvää. Harrastajille hyvin tilaa ja valvojat kivoja. Pieni, mutta monipuolinen ja kotoisa halli. Kannattaa mennä mieluiten keskipäivällä uimaan tai vasta vähän ennen sulkemisaikaa - silloin saa uida rauhassa ilman roiskivia kilpauimareita ja rääkyviä ja mulkoilevia valmentajia uuden altaan reunalla. On suihkussakin paremmin tilaa, kun uimarit ei seiso siellä lämmittelemässä uikkarit päällä.

    • Ällöööö

      Joo, ei ole ikävä niitä räkämeduusoita

    • eimikaanihme
    • Vakiokävijä

      Ainakin kilpauimareita siellä on enää kourallinen. Harrasteryhmiä sitäkin enemmän.

    • demarisenollapitää

      Demari-Rosaman paskatuotos. Sai nyt kuitenkin lipputuloilla hankittua purjeveneen ja Raision kovapalkkaisimman viran.

      • Nallekarkkimies

        Ainakin on saanut järjestettyä töitä vuosikymmeniksi omalle suvulle


    • Nallekarkiteimeetasan

      Oli menestynyt

      Nyt menestyy vain uimaseuran puheenjohtajan ja valmentajien omat lapset

    • EiKaikille

      Harrasteryhmät täynnä (eli huippu-uimareiden valmennuskulut katettu). Edustuksessa, ykkösissä ja kakkosissa kyllä runsaasti tilaa.

    • Anonyymi

      Ilkeää henkilökuntaa! Ei edes anna istua ruokapöydän äärellä ilman ostettuja juttuja!

      • Anonyymi

        Mene muualle persuilemaan!


    • Anonyymi

      Henkilökunta on töykeää sakkia, ja lapsia pakotetaan uimaan syvissä altaissa.

    • Anonyymi

      pese munas

      • Anonyymi

        Pesen aina munani ennen keittämistä.


    • Anonyymi

      Joo ja muijat pyörivät altailla kirjaimellisesti perseet paljaana ja ainakin nuorempi osa miesväestä pyörii (kaiketi sen vuoksi) peseytymistiloissa muna pystyssä.
      Hieno paikka käydä uimassa.

      • Anonyymi

        Älä vingu enää.


    • Anonyymi

      Ulpukka on hyvä uintipaikka. Ei ole mitään vikaa, kelpaa mulle. Henkilökunta erittäin ystävällistä.

      • Anonyymi

        Itse en ole samaa mieltä! Koulu-uinnissa oli uima ohjaaja joka pakotti minut ja yhden toisen luokkalaiseni syvään altaaseen ja itse melkein hukuin, koska en ole vielä niin hyvä uimaan ja tämän jälkeen kun pääsin niukasti pois altaasta ennen kuin hukuin niin uimaojaaja valitti ja huusi minulle ulpukassa.


    • Anonyymi

      Veden laadusta en sano mitään, ei ainakaan itselleni ole tullut mitään oireita Ulpukan vedestä ja se nyt ainakin itselleni on kriteeri veden laadusta. Likaisesta vedestä tulee iho-oireita, puhtaasta ei.
      Mutta muuten joo, henkilökunta, ainakin pari heistä, on todella töykeätä.
      Mutta asiakkaissakin on idiootteja.
      Suht usein miesten puolen suihkutiloissa jätkät kulkevat muna pystyssä seisokkiaan peittelemättä. Ovatko sitten homoseksuaaleja vai naisten vahtaajia, jotka päästävät ajatuksensa valloilleen suihkutiloissa..?
      Ja altailla taasen..
      Viimeksi kävin eräänä viikonloppuna uimassa siellä 3-4vko sitten, niin eräs nainen tuli jonkun vanhemman naisen kanssa samaan aikaan altaille ja tottakai hitaiden radalle, missä uin yksin. Vaikka pari rataa oli tyhjänäkin, eli tilaa olisi ollut mennä uimaan nopeampien radalle.
      En tiedä olivatko äiti ja tytär vai pariskunta, eikä sillä nyt niin väliä olekaan sinänsä.
      Mutta vissiin halusi uida vierekkäisiä ratoja tämän seuralaisensa kanssa rinnakkain.
      Niin hän ui röyhkeästi mua päin altaan matalassa päässä ja huitoi käsillään mua selkään ja mihin nyt huitoikin, eikä tajunnut useammasta törmäyksestä huolimatta, että hänen edessään oli toinen uimari. Vaikka hän luultavasti yritti saada mut vaihtamaan rataa tuolla tavoin.
      Vittuunnuin tuosta tönimisestä ja huitomisesta sen verran, että tönäisin hänet kauemmas itsestäni ja ärähdin hänelle että:"Katso nyt jumalauta vähän ympärillesi, täällä kuitenkin on myös muitakin uimareita".
      Jotain no anteeksi sössötti vastaukseksi ja jäi seuralaisensa kanssa vahtaamaan altaan matalaan päähän mua ja mun uimista ja sitten kyllä vaihtoi rataa. Mutta hetken päästä tämä akkavanhus vielä meni valittamaan jostain liian lujalla soivasta musiikista valvomoon, mistä valvoja tuli läppärin kanssa altaan vierelle vähäksi aikaa. Tosin tuli vähän tunne, että valitti vielä jotain minustakin, että täällä on tällainen mies uimassa, joka ei anaa töniä itseään tms. Vaikka itse tulivat tosiaan samalle radalle huitomaan ja tönimään muita uimareita, vaikka tyhjiäkin ratoja tosiaan olisi ollut 2-3kpl heidän uitavakseen.
      Että tällaisia kusipäitä siellä on asiakkainakin.
      Osa tulee ajamaan muita uimareita radoilta pois ja tosiaan miesten puolella hillutaan hilpeinä muna pystyssä, minkä ehditään.

    • Anonyymi

      Ulpu kassa käy paljon järkyttävän lihavia, tekee pahaa katsella

    • Anonyymi

      Rypekää lietteissänne, rappioapinat

    • Anonyymi

      onko Ulpukka oikeesti likainen paikka? Minulla on OCD. Vastatkaa nyt joku! Pelottaa.

      • Anonyymi

        Osaako joku vastata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaako joku vastata?

        Ei
        Ole.


    • Anonyymi

      Vesi on kirkasta, mutta ne ei sopuisasti käyttäytyvät eivät ole valkaistuneet.

    • Anonyymi

      No kieltämättä, henkilökunta oli sikatylyä nyt 2024 ja niin se taisi olla jo 2010, kun viimeksi kävin. Ei varmaan kovin hyvät työolot?

    • Anonyymi

      Likaistako??? Itselleni ei ole tuota kokemusta syntynyt. 30 v uinut ulpukassa!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe