Julkaise ajatuksesi 5

Toivotonrakkaus

Mitä tahtoisit kertoa hänelle juuri nyt?

82

3826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SulleM

      Ikävöin sua enemmän kuin pitkään aikaan. Mietitkö miksi olen ollut etäinen tai pysynyt poissa? Koska en kestä ajatuksia susta ja sitä haikeutta joka mut valtaa aina kun näen sut tai tulen käymään.

    • Sydämeniannan

      Tahtoisin kertoa olevani valmis. Valmis avoimin silmin kaikelle mitä tiedän sinun olevan. Olen tässä, jos myös sinä haluat katsoa ohittamatta mitä meistä voi tulla.

      • Avoimenaminäkin

        Mihin päin?


      • Sydämeniannan
        Avoimenaminäkin kirjoitti:

        Mihin päin?

        Etelään rannikkoseudulle.


      • annamennävaan

        Kuka ikinä onkaan se jolle haluat ton sanoa, niin sano. Koskaan ei voi tietää et mitä tapahtuu, jos ei yritä. Kerro toi, vaikka jo tänään :)


    • TerveisinMää

      No voi. Ajattelin, että muut asiat vaatii sun huomioo ---> ei aikaa muulle.
      Ja olihan viimevuonna kaikkea hankalaa mullakin.
      No yhteys säilyy, vaikka aika kuluukin.
      Kaipa sen oot huomannut?
      Mistäs se haikeus syntyy, sulla lienee joku ajatusketju, jota en osaa ottaa huomioon.
      Ainahan meillä on ollut lystiä.

    • EttäSillainvoijäätyä

      Tajuan nyt pilanneeni mahdollisuuteni johonkin hyvin kauniiseen. Olen ujo, you know. Olet parasta ja yksinkertaisesti kauneinta mitä olen kohdannut ikinä elämässäni. Ja nyt en tarkoita pelkästään ulkonäköä. Maailmaa lämmittävä hymysi jää kuitenkin ikuisesti mieleeni. Kiitos.

      • kiitossamoin

        "Tajuan nyt pilanneeni mahdollisuuteni johonkin hyvin kauniiseen." - Tuohon et usko itekään.


      • ettäsilleevoijäätyä
        kiitossamoin kirjoitti:

        "Tajuan nyt pilanneeni mahdollisuuteni johonkin hyvin kauniiseen." - Tuohon et usko itekään.

        kuinka niin?


      • Laitaviestiä

        Täällä sellainen sosiaalisesti taitava hölösuu mutta sen yhden naisen seurassa jäätyvä typerys. Mietin häntä jatkuvasti ja ajatuksissa pyörii vain että miten saatoin ihastua, tai voisihan puhua jo rakastumisesta (en tiedä) näin korvia myöten, jos hän ei koskaan tuntenut mtn... Ei kai koskaan ole liian myöhäistä, ennenkuin vasta silloin kun toisella ei niitä tunteita ole enää. Itsehän olen kovasti yrittänyt saada pois ajatuksista mutta ei mikään tunnu auttavan.


      • Miksetsinälaita
        Laitaviestiä kirjoitti:

        Täällä sellainen sosiaalisesti taitava hölösuu mutta sen yhden naisen seurassa jäätyvä typerys. Mietin häntä jatkuvasti ja ajatuksissa pyörii vain että miten saatoin ihastua, tai voisihan puhua jo rakastumisesta (en tiedä) näin korvia myöten, jos hän ei koskaan tuntenut mtn... Ei kai koskaan ole liian myöhäistä, ennenkuin vasta silloin kun toisella ei niitä tunteita ole enää. Itsehän olen kovasti yrittänyt saada pois ajatuksista mutta ei mikään tunnu auttavan.

        Miksi et itse laita viestiä? Minä en tälle "omalle" naiselleni kehtaa enää laittaa. En pysty mitenkään järjellisesti selittämään aiheuttamaani pettymystä.


      • Tonttutytttö

        Koska olen aina ollut se keskustelun avaava osapuoli. Tässä on kaksi vaihtoehtoa; häntä ei kiinnosta pätkääkään tai sitten on yltiövaruillaan tai tahtoo tukahduttaa tunteitaan.. Olemme ystäviä jokatapauksessa joten olen ihmetellyt kun ei siinäkään mielessä ole pitänyt minuun yhteyttä.. On sanonut olevansa erakkoluonne ja tiedän ettei ole hänen tyylistään olla paljoa yhteydessä/tuputtaa itseään muiden seuraan kun itse taas olen sellainen joka tulee kaikkien kanssa juttuun. Olen myös miettinyt että
        Mahtaako nainen ajatella olevansa vain yksi monesta jolle vain olen "mukava" tästä minun luonteestani johtuen.. Mitään flirttiä, lämpöä ja pitkiä syviä katseita suurempaa ei ole siis tapahtunut ja siksi niin vaikeaa kun ei todellisuudessa tiedä onko tässä edes mitään. Suuri mahdollisuus sille että ihastus on yksipuolista. Mutta myös naisen taustat voivat olla syynä tähän etäisyyden pitoon. Hänellä heteroliitto ja lähes aikuiset lapset. Haukkuja en kaipaa, en ikinä tekisi mitään omasta aloitteesta. Kunnioitan häntä hirmuisesti enkä vain voi tunteilleni mitään.. Surullinen olen tästä, jos voisi valita unohtaisin koko jutun


      • Moonbeams

        Mihin päin tämä eka viesti menee?


      • Kaikkeasitämiettii

        Pohjoiseen. Miksiköhän aiempi vastaukseni poistettiin :o


      • eimitäänenää
        ettäsilleevoijäätyä kirjoitti:

        kuinka niin?

        Taitaa olla niin päin että olen itse pilannut omat mahdollisuuteni.


      • Kaikkeasitämiettii
        eimitäänenää kirjoitti:

        Taitaa olla niin päin että olen itse pilannut omat mahdollisuuteni.

        Kuinka niin? Mitä tapahtui?


      • senkuntietäis
        Kaikkeasitämiettii kirjoitti:

        Kuinka niin? Mitä tapahtui?

        Mitä vain teenkin, se tuntuu olevan aina väärin tai väärällä tavalla tehty.


      • Kaikkeasitämiettii

        Voi ei :( mistä sun tuli sellainen olo? Ootko luovuttanut jo?


    • olet_aurinko

      Olet parasta mitä mulle on tapahtunut vuosiin. Sunlaista ei ole ennen ollut, olet koskettanut ja muuttanut mua nyt jo niin syvältä ettei se vaikutus koskaan häviä. Jaksan joka päivä yrittää olla parempi ihminen kun tiedän että taas näen sut.

      • Tähdetjakuut

        <3 yksi nainen tekee minunkin päivistä parempia aina kun hänet tapaan. Ajatuskin saa hymyn suulle ja sydämen lyömään. Nähtäispä useammin ja olisipa mun tuntuma hänen ihastuksestaan kerrankin oikeassa. Tältä ei vaan ole tuntunut koskaan ennen kenenkään kanssa


      • tähdetnytjaaina

        Ens kerralla, kun näät hänet, niin tee jotain, mikä sais asioita eteenpäin? Kyllä sä jotain keksit :) Ei voi tietää ennen ku yrittää.


      • Tähdetjakuut
        tähdetnytjaaina kirjoitti:

        Ens kerralla, kun näät hänet, niin tee jotain, mikä sais asioita eteenpäin? Kyllä sä jotain keksit :) Ei voi tietää ennen ku yrittää.

        Mitä itse tekisit? Tai olet tehnyt ja onko toiminut..? :) Suora toiminta ei tässä tilanteessa ole vaihtoehto..


      • tähdetnytjaaina

        Vai ei suoraa toimintaa taidat olla siitä melko varma, vaikka suoraan toimiminen on loppujen lopuks useesti paras tapa. Noh anyways sit pitää keksii jotain muuta. Heitä jotain taustatietoo? Kuin usein näätte ja kuin hyvin tunnette?


      • Höpsööntynyt
        Tähdetjakuut kirjoitti:

        <3 yksi nainen tekee minunkin päivistä parempia aina kun hänet tapaan. Ajatuskin saa hymyn suulle ja sydämen lyömään. Nähtäispä useammin ja olisipa mun tuntuma hänen ihastuksestaan kerrankin oikeassa. Tältä ei vaan ole tuntunut koskaan ennen kenenkään kanssa

        Ihanasti kirjoitettu. Näin minäkin haluaisin kirjoittaa omasta ihastuksestani. Hän tosiaan tekee päivistä ihania. Harmi vaan, että tavataan niin harvoin. Ongelmallista on, että minä menen kipsiin, jos joudun olemaan hänen kanssaan kahden kesken. Jopa puhelimessa. Se saattaa vaikuttaa siltä, että olen torjuva tai epäkohtelias. Ihastukseni kohde on nopea liikkeissään ja ideoissaan. Innostuneena hän puhua pulputtaa niin, että minun on vaikea pysyä perässä. Hän on myös luonteeltaan dominoiva. Hän saa minut muuttumaan hiireksi. Jäätyneeksi hiireksi. Mutta silti niin tykkään hänestä. Hänellä on maailman ihanin hymy. Mietin millaista olisi halata hänen kanssaan. Suutelemisesta puhumattakaan. Haluaisin kävellä kesäyössä käsi kädessä hänen kanssaan. Tai rakastella... Tunnen itseni kauhean huonoksi häneen verrattuna :-( Minun pitäisi olla monella tavalla tosi paljon parempi kuin todellisuudessa tällä hetkellä olen. En mainaa kestää tätä ihastumisen ja huonommuuden yhteen kietoutunutta pommia. Ihastukseni kohteella on ihanat lyhyet hiukset. Haluaisin niitä silittää ja pussata. Hän on niin suloinen nainen...


    • Mmuru

      Rakastan sua. Näytä sun tunteet...

    • Prinsessanimun

      KAipaan sua niin

    • SinulleJ

      Oon niin rikki vuoksesi. Olet tainnut vain leikkiä mun kanssa. Se saa nyt riittää. Ei enää. Haluan jo eheytyä. Kiitos kaikesta.

    • AivanHoe

      Mä taidan olla suhun rakastunut ja äärimmäisen kiinnostunut ottamaan selvää, mihin tää johtaa.

    • itkeekkövainauraa

      Surulista kukaa tunnista täält ketää ja nää ketjut vaan jatkuu.puhukaa idiotit face to face !

      • Olehiljaa

        Surullista tai ei, tämä on joillekin ainoa paikka missä purkaa ajatuksiaan. Ei ole niin yksinkertaista aina vain sanoa töksäyttää face 2 face. Jos sinua ei kiinnosta lukea, niin kannattaa varmaan käyttää se oma aika viisaammin kuin täällä lorvien..


    • LäpsJoo

      Ihanaa että laitoit eilen viestiä, sinä kuuma, rohkea ja arvaamaton herkkupylly. Voi kun et olisi noin sekaisin ja sydän särki. Sinä olet ihaninta mitä minä tiedän.

    • JanoinenSydän

      Huh mikä viikonloppu! Tänään tiemme erosivat, ja tuskin enää näemme koskaan. Tuntui hyvältä saada vaihtaa pari viimeistä sanaa kanssasi keittiössä. Tunsimmekohan me toisemme jossain toisessa elämässä? Niin voimakkaana valosi minulle loisti. Ottaisin selvää ilman sormusta nimettömässäsi...

    • Miksiettunnusta

      Vitsi mä oon turhautunu, kun susta ei ota selvää. Välillä oon aivan varma, että välität ja välillä aivan varma, että olet kyllästynyt ihan totaalisesti. Olisit vaan mun...

      • Ääääähh

        Mihin tämä menee.. :) Mä tunnustaisin jos ottaisin edes vähän selvää sinusta.


      • Miksiettunnusta

        En halua paljastaa liikaa :)

        Mä oon kertonu sen suoraan mitä ajattelen ja sä peräännyt jos tulen liian lähelle, henkisesti. Kuitenkin välillä vedät mut takaisin lähellesi kuin magneetti, jos annan liikaa tilaa.

        Meidän juttu ei ole mitään kiellettyä, vapaita ollaan ihastumaan ja rakastumaankin, ehkä. Molemmat tietää, että tästä tulee parhaassa tapauksessa rakkautta ja parisuhde.

        Kunpa mä tietäisin onko etäisyyteesi syynä sun omat tunteet, ja ottamalla etäisyyttä suojelet itseäsi. Luulet ettet kelpaakaan. Vai onko syynä se, että ollaan sun mielestä liian erilaisia, että tästä voisi jotain tulla ja siksi peräännyt?

        Mä olen tosissani sun suhteen ja sä tiedät, että voit sanoa ihan suoraan, että tykkäät.


    • Näyttämöntakana

      Sanoisin, että näkisit pintaa syvemmältä. Et vain ulkokuorta ja kulissiliittoa, näkisit sen surullisen ja sinua kaipaavan hahmon sen sisällä. Tiedän että esteitä on liikaa, siksi jatkan tässä elämän pituisessa kulississa.

      • Ajatuksistanisaasuapois

        Joskus mietin ja välillä olen siitä melko varmakin, että näen juurikin sen naisen mistä viestissä puhut. Sitten taas ajattelen että olen vain itse tunteiden sumentama ja teen itsestäni hullun elätellessä toiveita avioliitossa olevaan naiseen.. Olen onnellinen jo siitä, että olemme ystäviä. rakkautesi tekisi musta ehjän ja onnellisen naisen. Esteitä on tietysti kyllä "paljon", mutta en koe niitä mahdottomiksi. Tekisin mitä vain, mutta en voi koska en ole varma mitä ajattelet. Älä tuhlaa elämää liitossa joka ei tee sinua onnelliseksi, tahdon rakastaa just sua...


      • kamalakaipuiu

        Kunpa tää olisi mulle. Tosin, se keneltä toivon tämän olevan, on itsekin heterosuhteessa.
        - Juurikin siinä liitossa mitä kaikki muut odotti..


    • Ennenkuinhajoan

      Kertoisin, että minun on jatkettava matkaa. Välitän, rakastan, mutta en voi enää odottaa. Lähden nyt, en tiedä tuletko kaipaamaan. Aina ei käy hyvin.

    • Violettinelijö

      Tell Laura I love her. (Mitä ihmeen sääntöjen vastaista????)

    • Liiankovaikävä

      6kk erosta ja ikävöin sua edelleen. Oot ensimmäinen asia mitä mietin kun herään ja viimeinen asia mitä mietin ennen kun meen nukkumaan. Kaipaan sua ihan älyttömästi ja välillä tuntuu etten kestä tätä. Toivon joka päivä että tulisit takaisin mutta sua ei ole näkynyt. Kiitos elämäni parhaista hetkistä ja vuosista, rakastan sua niin paljon. Toivon että tutustutaan joskus toisiimme uudestaan, toivon että ollaan molemmat parempia ihmisiä sitten. Kaipaan sua joka helvetin päivä, oisit niin kiltti ja tulisit takaisin.

      • kylläsesiiitä

        Omasta erosta 9kk ja täysin samanlailla olisin kirjoittanut.


      • Liiankovaikävä

        Tsemppiä! Kai tää joskus tästä helpottaa.. :(


      • kylläsesiiitä
        Liiankovaikävä kirjoitti:

        Tsemppiä! Kai tää joskus tästä helpottaa.. :(

        Kuin myös ja toivotaan! :D Itse jo oppinut elämään tämän ikävän kanssa, mutta joskus on aika vaikiaa..


      • Liiankovaikävä

        Tiedän :( välillä tää ikävä on vaan niin helvetisti liikaa omalle mielenterveydelle..


      • kylläsesiiitä

        Olisi hyvä jos löytyisi joku, joka saisi unohtamaan >-<


    • Kaipaansinuaenemmän

      "Olet uneni kaunein ja suloisin". Sydämeni on särkynyt :( En saa sua mielestäni vaikka yritän.

    • mmmkkkk

      Mikä on sun turvasana ?... muistatko ;)

    • Mitäyhdestäsärkyneestä

      Sydämeni särkyi vaikka et tahtonut niin.

    • Pieniäsuloisiahetkiä

      Lopettaisin susta haaveilemiseen ja sun ajattelemisen, jos vaan voisin.. Joka päivä, varsinkin viikonloppuisin tekisi mieli laittaa sulle viestiä. Välillä ihan tyhjänpäiväistä. Välillä pyytää kävelylle tai istumaan iltaa. Sitten hillitsen itseni ja mietin että pian me taas nähdään.. Kun nähdään se on ihanaa, mutta ei riitä <3 Harmi ettet ole mun.

    • hengittämättä

      Et tietenkään tule koskaan tätä näkemään. Ja juuri siksi tänne kirjoitankin. En tiedä mitä itse tunnen, mutta tiedän ainakin sen, että sinä et todellakaan halua minua vaan jonkun aivan muun. Niin aina. Siksikään en edes anna itselleni lupaa ihastua. Ihastuminen on turhaa kun kelpaa aina korkeintaan vain kaveriksi. Tottakai haluan sinulle vain hyvää ja tiedän, etten ole tarpeeksi hyvä sinulle. Ei siltikään ole kovinkaan helppoa kuunnella kun puhut minulle jostain toisesta, johon selvästi olet ihastunut, vaikket sitä minulle olekaan sanonut. Enkä halua pilata kaikkea, joten pysyn hiljaa, vetäydyn. Haluaisin tappaa kaikki tunteeni. Mitä minä niillä teen kun ne ovat turhia? Tiedän kyllä, että olen aina yksin. En ole sellainen, johon kukaan edes ihastuisi, saati sitten rakastuisi. Miksi sinä siis olisit poikkeus sääntöön? Niinpä.

      • Kaveriksihaave

        Kyllähän kaveritkin on jotain. Iloinen olisin jos pääsisin semmoiseksi. Ja iloinen jos minun mielestä ihana ihminen on löytänyt mieleisensä seuralaisen. Minäkin olen ymmärtänyt olevani yksin loppuun asti. Toisen onnesta voi silti olla iloinen.


    • Etsiuusiuhri

      Sinä et halua oikeasti minuun tutustua. Lopetetaan tämä hölmöys.

    • kivaailtaa__

      Ok :(

    • Ihastunuthölmö

      Olisi pitänyt jättää kertomatta se, että olen ihastunut sinuun. Nyt vain odotan ja toivon, että nämä tunteet menisivät pois :(

    • Ohionjaloppu

      En mitään. Ei ole enää mitään sanottavaa.

    • Suljetutverhot

      Liikaa sanottavaa, liikaa tunteita. Minä olen liian rikki ja tiedän, että en pysty antamaan sinulle sitä, mitä ansaitset. Minun on pakko päästää irti, molempien parhaaksi. Rakastan sinua.

      • miksiiii

        Miksi et pysty?


      • Keikkuja

        Mikä ajoi sinut tähän ratkaisuun?


      • Suljetutverhot
        Keikkuja kirjoitti:

        Mikä ajoi sinut tähän ratkaisuun?

        Minultako kysyt? Tämä on monen asian summa. Kykenemättömyys kauniisiin asioihin, joita haluaisin hänen kanssaan. Ei kai tässä ole järkeä muille kuin minulle..?


      • Keikkujashe
        Suljetutverhot kirjoitti:

        Minultako kysyt? Tämä on monen asian summa. Kykenemättömyys kauniisiin asioihin, joita haluaisin hänen kanssaan. Ei kai tässä ole järkeä muille kuin minulle..?

        Oletko puhunut hänen kanssaan asioista? Minkälainen tilanteesi on?


      • ootkovarmaaaa
        Suljetutverhot kirjoitti:

        Minultako kysyt? Tämä on monen asian summa. Kykenemättömyys kauniisiin asioihin, joita haluaisin hänen kanssaan. Ei kai tässä ole järkeä muille kuin minulle..?

        Okay...


    • toivottavastiei__

      onkohan se huono idea

    • tunnuitniinhyvältä

      Heidi, voi kun lukisit näitä. Oli ihanaa tuntea sinut ihan lähellä., vaikka se kestikin vain hetken. En olisi halunnut lähteä ollenkaan siitä, huomasit varmaan.

      En saa sinua mielestäni, mutta en voi myöskään häiritä ja ahdistella sinua. Voi kun ottaisit jotenkin yhteyttä ja kertoisit, että sinäkin tunnet jotain. Haluaisin sinut elämääni.

      • YksiSamanniminen

        Meneekö tämä minne päin?


      • tunnuitniinhyvältä
        YksiSamanniminen kirjoitti:

        Meneekö tämä minne päin?

        Uudellemaalle.


      • 1Samanniminen

        Yhtään lisää vihjeitä tarjolla tunnistamiseen? Itsestäsi?


      • Heidinkaipaaja
        1Samanniminen kirjoitti:

        Yhtään lisää vihjeitä tarjolla tunnistamiseen? Itsestäsi?

        Näin Heidin viimeksi noin kaksi viikkoa sitten. Hän on minua nuorempi, mutta en tiedä ikää. Itse olen yli 40 v.


    • Kumpitekeealoitteen

      Olet pari kertaa ylittänyt kanssani pienesti ne rajat, joita työsi asettaa. Miten minun pitäisi ymmärtää viimeisin viestisi.. uskallanko pyytää sinua johonkin. Näen unta kevyestä ja kauniista kosketuksestasi. Pelkästään kättely kanssasi saa sukat pyörimään jaloissani. Alan rakastua sinuun kultahippuhapsi

    • Rakkaudenpuu

      Voitaisiinko jo edetä tän jutun suhteen? Tunnen että suakin kiinnostaa ja ihastumista on molemmin puolin. Silti annat ristiriitaisia viestejä. Ehkä minäkään en täysin selvä tapaus ole. Vihjaa vielä vähän selvemmin niin mäkin uskallan :p Jos vaan taas oltaisiin molemmat vähän rohkeampia. Saat mut ihanalla tapaa sekaisin.

    • Oosielläjossainmun

      Haluaisin oikeasti tuntea sut. Ärsyttää kun et laita omasta aloitteestasi viestiä, siitä tulee mulle kuva ettei sua kiinnosta. Mihin se kaikki katosi mitä meillä pitkään oli? Oltiin niin samanlaisia ja ymmärrettiin toisiamme puolesta sanasta, kirjoiteltiin pitkiä viestejä.

      Mä haluaisin katsoa voisiko meistä tulla jotain, ihan kaikessa rauhassa. En vain saa sanottua sitä sulle, koska tässä vaiheessa se kuulostaisi naurettavalta.
      Odotan päivästä toiseen sulta viestiä, turhaan. Lopulta päädyn itse laittamaan jotain, sä vastaat mutta en tiedä kiinnostaako sua oikeasti.

      Haluaisin että tiedät, että oon ajatellut sua jo vähän yli vuoden. Aamulla ja illalla, töissä ja vapaalla. Haluaisin joskus tietää, ajatteletko sä koskaan mua.
      Mä haaveilen siitä, että saisin joskus halata sua kunnolla, ja jutella kaikesta mistä silloin joskus. Haluan sen yhteyden takaisin.

      Haluaisin joskus katsoa sua silmiin, jossain kauniissa paikassa, ihan kahdestaan, ja nähdä mitä siellä takana on. Haluan tietää kuka sä olet, ja mitä me voidaan olla.
      Ehkä vihdoin tänä kesänä..

      Tämä menee L:lle

    • whenlifegivesyoulemons

      Miksi kaikki on niin vaikiaa? Ihastumisen ja rakastumisen kuuluisi olla ihanaa, lämmintä. Silti aina onnistun ihastumaan heteroihin.

      Jotain hyvää tässäkin on, aina kun tavataan saat mulle hymyn huulille ja sydämen jyskyttämään. Ja alan vihdoinkin päästä yli eksästäni, ja siitä olen kiitollinen ja ylpeä.

    • oletkaunis

      Rakastan sinua koko sydämestäni. Niin paljon. Olet kauneinta maailmassa minulle.

    • RakkauttaSinullekin

      Ihana ajatella sinua ennen kuin nukahdan. Lämpimät silmäsi, ihana äänesi, sydämeni sulaa kun näen sinun hymyilevän <3

      Taidatko edes tietää ketä ajattelen;)

    • Erästumman

      Jos eräs mies tietäisi, kuinka paljon häntä kaipaan ja rakastan! Miksi ei voida puhua asioita kahden näitäkin ehkä vaikeitakin? Hän sulatti mun sydämen. Ei päivääkään ilman ajatusta hänestä. S

    • RakkauttaSinullekin

      En ole enää pitkään aikaan ajatellut S. Olen jo hänet unohtanut enkä halua nähdä häntä enää.. Olen jo päässyt yli koko jutusta enkä haluaisi enää palata koko asiaan ollenkaan. Sinunko idea tuo nainen oli vai jonkun muun? ;)

      Olet ilo silmälle, tuollaisen naisen minäkin haluaisin syliini halattavaksi, silitettäväksi ja suudeltavaksi;) Voi kuinka ihanat silmät sinulla. Olisi ihana silittää hiuksiasi. Taisit ilmestyä uniini jo vuosia, vuosia sitten, en vain tunnistanut sinua ja ääntäsi puhelimessa.. Anteeksi, en vain tunnistanut eikä tullut heti ensimmäisenä sillon mieleeni;) Nythän monet asiat ovat selkiytyneet ja saaneet merkityksensä, mutta sinä taisit samalla sulattaa sydämeni;) Taidat pitää minua aivan hulluna tämän kirjoitukseni jälkeen, mutta nyt ainakin tiedät mitä ajattelen:) Olisipa mukava jutella suoraan kanssasi puhelimessa. Olet upea, onnekas on siis miehesi!

      Ihana katsoa kuinka puhkeat kukkaan;) Kaikkea hyvää sinulle ja paljon rakkautta <3

    • ihanhirveäolo__

      Tykkäsin susta enemmän kuin kenestäkään koskaan.

      • Meilläjäikesken

        Miksi on hirveä olo?


      • yksinkertaisesti__

        Mun tunteilla vain pelleiltiin ja kesti melko pitkään että myönsin sen itselleni.


    • Vain_sinä

      Mä olen onnellinen eilisestä ja mitä kerroit mulle.

      • Oliihananähdä

        Onnellinen olen minäkin. Rakastan sinua.


    • Herk-kis

      Tietäisinpä koska tapaamme seuraavan kerran. Olisi ihana tavata joskus kahden kesken vaikka sinun työhuoneessa, vaikka varmasti panikoisinkin siinä tilanteessa. Sinä olet ihana ja olet aika selvästikin viestittänyt tunteistasi ottaen huomioon asemasi. Anteeksi, etten ole aiemmin kunnolla tajunnut. Toisaalta olen luottanut täysin koruusi. Haluaisin rutistaa sinua heti ja viettää kesää yhdessä, mutta samalla tiedän ettei niin suuri elämänmuutos olisi minulle helppo. Älä odota kivutonta tietä, jos polkumme joskus jotenkin kohtaavat. Jos olet valmis kohtaamaan vähän vaikeamman vaellusreitin, niin keksi(kää) jotain...

      Ps. Minusta on ollut ihana katsoa, kuinka pirskahtelet intoa ja ihastusta :-) Se kaunistaa sinua entisestään <3

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe