Sarkajuhlat 2017

meeevt

hei aattelin avata tällätteen topicin jos löytyy muita jotka on saanu kutsun kyseisiin juhliin :) Olis kiva kuulla muiden asusuunnitelmista yms ja jakaa infoo muutenkin kun tuntuu että tieto kulkee vaihtelevasti kadetilta avecille

26

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmom

      Joo kiva! Mul vähän samat fiilikset :D

    • Juhlija

      Juu täällä ollaan kans tulossa kyseiseen juhlaan. Odotan jo innolla! :) meilläkään tuo tieto ei oikein kulje minulle asti, olisi mukava tietää aikataulusta jo ajoissa.

    • meevt

      Ja yöpyminen mulle ainakin vielä ihan epäselvä. Mistä päin ootte?

    • 2978

      Täällä kans yks avec ilmottautuu!
      Onko asu jo hankittu? Pian alkaa jo jännittää, kuukausi menee niin nopeesti

    • meeevt

      Mulla olis ollu juhlaan sopiva puku jo valmiina mutta pitää varmaan vielä muuttaa suunnitelmia kun luin siitä aveceille suunnatusta ohjeesta että värin tulee olla hillitty että esim punainen tai muu räikee sävy ei oo sopiva..

    • hastagsarkajuhla

      itse kävin ostamassa juuri puvun. :) ja kuulin vähä tornaria että yövyttöis radissin blu alekstanterissa :)

    • Tulossajuhliin

      Heippa täällä myös yksi. Joo infoa ei kyllä turhan paljoa ole, vaikka oon tuolta kadetilta kovasti yrittänyt kysellä. Olisi kiva tietää aikataulut.

      Puvun hankin juuri, vielä pitäisi huivi ja kengät järjestää.

    • Kadetinvaimo

      Täällä kans yksi! Olisi kyllä kiva tietää aikatauluista ajoissa, että tietää pyytää lastenvahteja oikeeseen aikaan ja lähteä ajelemaan pari sataa kilsaa ja keritä vielä kampaajallakin käymään 😱
      Mulla on niin lyhyt tukka, etten osaa sitä itse mitenkään juhlavasti laittaa :>
      Mekko on vielä hankkimatta mutta onneks on vielä kuukausi aikaa.

    • Avekki

      Hei, täällä myös yksi avec! Sen verran sain tietoa kadetiltani että ensimmäimen bussi hotellilta lähtee klo 14.30. Miten teidän tanssitaidot? :D

    • Kadetinvaimo

      Kiitos infosta! Taitaa tulla meikäläiselle aikanen aamu 😬
      Mies tuossa viime viikonloppuna yritti opettaa mulle valssia, foxia, rockia ja cicapoa. Niitä ainaki on tiedossa..
      Varpaillehan mie astuin jatkuvasti ja sekosin askeleissa 🙈
      Tunnistatte mut siis paikanpäällä siitä ko makaan tanssilattialla häpeissäni astuttuani kaikkien kadettien varpaille 😂 No ei kai, eiköhän tässä vielä kerkeä oppimaan 👍

    • Aavecci

      Kiva kuulla muitakin tulijoita! Alkuvuodesta löysin vaan vanhojen sarkajuhlien keskusteluja. :) Vähän hermostuttaa noi tanssit myös allekirjoittanutta, erityisesti foxi! Toivon että voin pitää tauon tanssimisesta siinä välissä :D Mekko-ongelmia ei onnelsi ole, sillä laitan saman asun kuin viime vuonna kurssijuhlaan!

    • Rakke

      Ihan vinkki vitosena täällä on yks ihan totaalisen tanssitaidoton avec, joka on nyt tän illan pläränny youtubea ja yrittäny saada jalat pysymään videoiden perässä! Opetusvideoita löytyy tosi hyvin myös suomen kielellä, jos ei englanti taivu. Mä oon ottanu nyt tavoitteeks opetella noi perusaskeleet ja sit juhlissa silmät kiinni ja mies vie. Toivotaan, että selvitään ilman vammoja, koska mä en ole ikinä tanssinut, saati sitten korkkarit jalassa.

      Mä käsitin, että valssi, foxtrot ja cicapo oli ne tanssit, jotka tulisi osata. Mitä muita tansseja on harjoiteltu tanssikoululla, joita ois mahdollista tanssia tuolla juhlissa?

    • sarkatanssija

      Kurssilla on tanssittu mignon, cicapo ja pas d'espagne vanhoista salonkitansseista. Nämä tanssitaan kuulemma juhlassa peräkkäin. Lisäksi on harjoiteltu valssia, foxia ja tangoa, joita orkesteri luultavasti soittaa illan aikana paljon. Näiden lisäksi on harjoiteltu yhtä rock-koreografiaa paritanssina ja toista yksintanssittavaa helppoa koreografiaa. Näitä kahta tuskin löytää youtuben syövereistä.

    • heeipss

      Onko teillä tietoa ehtisikö mekon vaihtaa päälle vasta tuvalla? Vai missä vaihdatte?

    • Rakke

      Hotellilla on kuulemma tilat jossa voidaan vaihtaa mekot. Mä ainakin ajattelin siellä jo vaihtaa, koska ei tiedä sitten mikä aikataulu on kun pääsee perille. Ja senkin takia, että ei tartte hirveästi ylimääräistä tavaraa kantaa mukana.

    • Kysymysmerk

      Ah ihanaa että 2017 vuodelle oma keskustelu, ettei tarttee enää panikoiden lukee noita vanhoja!

      H-hetki lähestyy ja tuntuu että paniikki alkaa iskee! Piti kysyä siitä että raahataanko kaikkia tavaroita (lähinnä normivaatteet tms) hotellilta Santahaminaan ja sieltä sitten takasin hotellille, vai mikäköhän on suunnitelma?

      Tosiaan vähän kadetin kanssa informaatiokatkoksia, joten ehkä täältä saa apua!

      Onko teidän puvut kuinka avoimia? Entäs jatkopolitiikka? Onko sellaisia ollenkaan?

    • Rakke

      Mulle tuli tänään tietoa et kamat suositellaan otettavaks mukaan Santahaminaan. Mulla on kans huono kokemus informoinnista, mä oon elänyt viimeiset puol vuotta kuvitellen et nää järjestetään perinnepäivänä 20.3., mutta eilen sit selvisi et ovat jo perjantaina. Tuli vähän kiire säätää työvuorot, kampaajat ja lapsenhoitaja, mut onneks sain järjestymään.

      Puku ei ole mulla avoin, koska ihan juhlan arvokkuuden takia, ei katsota kovin hyvällä jos on kaikki tavara tyrkyllä.. Otin vielä varmuudeksi turkisyläosan, ettei vaan oo liian paljas ylävartalo. Oon vähän neuroottinen sen suhteen :D miten muuten, kun kadettien pukuun kuuluu ne hanskat, aiotteko pistää itekin hanskat käteen? Mä aion hommata, vaikka mulla ei ole mitään havaintoa miten niiden kanssa kuuluu elää. :s

      Piti vielä kysyä et onko teidän mekon helmat ihan maan tasalla? Mä tajusin ottaneeni ehkä turhan lyhyen mekon ja nyt hirvee empiminen, et uskallanko laittaa korot, kun hameen helma nousee sit ehkä turhan korkealle.. Joku 4cm lattiasta.

    • Heeeips

      Mun mekko on enemmänkin liian pitkä. Mulla on lisäks hartiahuivi, niin ei ainakaan oo liian avonainen. Mitä kaikkea otatte sinne santikseen mukaan?

    • Kysymysmerk

      Yikes, mietin tota mun mekkoo ku on aika avonainen, vaikka on pienet hihat ja hartiahuivi, mut kai se menee ku muuten on olevinaan tosi elegantti 😂

      Ja Rakke: mielummin vähän lyhkäsempi kun et laahaa maata, koska tanssiessa joku laahus on ihan tappoa. Itellä helma se n. 1cm lattiasta

      Hanskoja en kyllä aatellu hommata, sen verran muuta kamaa on tullu tota varten ostettua, eikä tainnu olla pukeutumisetiketissäkään pakollisina.

    • Kysymysmerk

      Hei kohta se on menoa sitten leidit! Toivottavasti tulee upee juhla😍 Siellä nähdään!

    • pieruttu

      haloo, tiedotus sarkaj... peruttu!! laittakaa kaikille viestiä halooooo...

    • peruee

      Joo sain tiedon luotettavalta taholta sarkajulat tod. peruttu. Eli nyt viestiä vaan eteenpään, päin siis. Totta joka kirjain sana lause.

      • kysynvaan1

        onko ne peruttu?


    • kadetti1

      sarkasmijuhla on tänävuonna klo.23.oo erätalolla, os. punikki.com

    • kadettiolen

      missä? kerro tarkemmin! olen kiinostunut

    • kajetti1

      kadetille tiedoksi, erittäin salain "juhla" elä huutele tästä, siis "erätalo" klo.23:00

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe