Gynegologi kertoo mukavuusaborteista:

KarmeaTodellisuus

64

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 031178

      Tässä sen näkee miten vähäpätöisenä asiana viranomaiset aborttia pitävät kun eivät reagoi ihan selviin keksittyihin syihin niin kuin tuossa gynekologi kertoi. Joten, miksi tuhlata lääkärien aikaa jonnin joutavaan asiaan.

    • huutavavääryys

      Koittaakohan päivä sivistysvaltiossa, että viattomien ja puolustuskyvyttömien tappaminen ei enää ole sallittua?

      • huutavavääryys

        Mutta abortin kieltäminen raiskatuilta naisilta on!


    • HulluksiOnMennyt

      Mahtaisiko Suomi olla jotenkin parempi paikka, jos ihmiset sitten pakotettaisiin synnyttämään?

      • elämäjatkuuu

        Kyllä se olisi parempi paikka niille ihmisille, joiden elämä jatkuisi.


      • HulluksiOnMennyt
        elämäjatkuuu kirjoitti:

        Kyllä se olisi parempi paikka niille ihmisille, joiden elämä jatkuisi.

        Saisinko perusteluja tuolle oletukselle?

        Millä perusteilla arvotat ihmiseloa noin? Ovatko seuraukset merkityksettömiä, kunhan abortteja vain ei tehdä?


      • kerroppasinä
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Saisinko perusteluja tuolle oletukselle?

        Millä perusteilla arvotat ihmiseloa noin? Ovatko seuraukset merkityksettömiä, kunhan abortteja vain ei tehdä?

        mikä sinä ja muut kaltaises olette arvottamaan muiden elämiä alaspäin?
        Olisitko sinä mieluummin kuollut koska jonkun muun mielestä sun elämäs on niin arvotonta?
        Suurin osa ihmisistä on mieluummin hengissä eikä tapa itseään, joten miksi oletat että abortin uhreilla ois toisin?


      • HulluksiOnMennyt
        kerroppasinä kirjoitti:

        mikä sinä ja muut kaltaises olette arvottamaan muiden elämiä alaspäin?
        Olisitko sinä mieluummin kuollut koska jonkun muun mielestä sun elämäs on niin arvotonta?
        Suurin osa ihmisistä on mieluummin hengissä eikä tapa itseään, joten miksi oletat että abortin uhreilla ois toisin?

        Jos olisin kuollut ennen syntymääni, en tietäisi sitä. Teoreettinen pullistelusi on joutavaa ja typerää. On täysin mahdotonta määritellä syntymättä jääneen ihmisen "arvoa". Jos sen voi arvioida, on kai yhtä mahdollista arvioida vaikkapa jonkun suurrikoksia tehneen ihmisen teoreettinen arvo tai pikemminkin se arvonmenetys, jonka hänen syntymänsä aiheutti.

        Aikuiseksi selvinnyt ihminen voi arvioida haluaan elää. Hedelmöitynyt munasolu - jonka sinäkin kai määrittelet jo yksilöksi - ei ajattele, tunne eikä pohdi.

        Elämä, halu elää ja muut vastaavat suuret asiat ovat niin monimutkaisia kokonaisuuksia, että tapasi yksinkertaistaa ne on lähinnä lapsellinen.


      • ValtavaaTuhoa

        Yksittäisen aborttiasiamiehen tuottaman tuhon määrää on todellakin vaikeaa arvioida. Sen sijaan normaalin ihmisen rahallinen arvo määritellään 2-3 miljoonaksi. Mukavuusaborttien aineellinen vahinko Suomessa on vuosittain 20-30 miljardia €.


      • kiperiäkysymyksiä

        "Jos olisin kuollut ennen syntymääni, en tietäisi sitä."

        Sanoinko että ennen syntymää? Voit hyvinkin miettiä tilannetta nyt, vai oliko sittenkin liian hankala kysymys etkä voi muuta kun kiemurrella joutavia alentavia syytösherjoja perään laukoen? :)

        "On täysin mahdotonta määritellä syntymättä jääneen ihmisen "arvoa". "

        Miksi se mahdotonta ois? Onko siis ylipäätään kuolleiden ihmisten arvon määrittely mahdotonta?

        "Hedelmöitynyt munasolu - jonka sinäkin kai määrittelet jo yksilöksi - ei ajattele, tunne eikä pohdi. "

        Ja sikskö sen saa surutta tappaa? Entä vauvat vaikkei nekään kykene sun edellyttämiin pohdintoihin elämästään? Valtaosin tuskin vauvojen tappajia katsotaan kovinkaan ymmärtäväisesti..

        Joten odotellaan yhä niitä vastauksia ilmeisen kiperiin kysymyksiin...onko ne aina sillon "lapsellisia, typeriä ja joutavia" kun et osaa vastata? :D


      • HulluksiOnMennyt
        kiperiäkysymyksiä kirjoitti:

        "Jos olisin kuollut ennen syntymääni, en tietäisi sitä."

        Sanoinko että ennen syntymää? Voit hyvinkin miettiä tilannetta nyt, vai oliko sittenkin liian hankala kysymys etkä voi muuta kun kiemurrella joutavia alentavia syytösherjoja perään laukoen? :)

        "On täysin mahdotonta määritellä syntymättä jääneen ihmisen "arvoa". "

        Miksi se mahdotonta ois? Onko siis ylipäätään kuolleiden ihmisten arvon määrittely mahdotonta?

        "Hedelmöitynyt munasolu - jonka sinäkin kai määrittelet jo yksilöksi - ei ajattele, tunne eikä pohdi. "

        Ja sikskö sen saa surutta tappaa? Entä vauvat vaikkei nekään kykene sun edellyttämiin pohdintoihin elämästään? Valtaosin tuskin vauvojen tappajia katsotaan kovinkaan ymmärtäväisesti..

        Joten odotellaan yhä niitä vastauksia ilmeisen kiperiin kysymyksiin...onko ne aina sillon "lapsellisia, typeriä ja joutavia" kun et osaa vastata? :D

        En voi mitään sille, jos et käsitä alkion ja syntyneen vauvan eroja.

        Laskelmat ihmisen arvosta ovat typeriä. Menee pitkään ennenkuin ihmisestä on yhteiskunnan kannalta muuta kuin kuluja. Alati kasvava osa kansalaisista ei kykene tuottavaan työhön missään vaiheessa.


      • näetomias

        "jos et käsitä alkion ja syntyneen vauvan eroja. "

        Missä mä en sellasta ois nähny? Tietenkin erotan eri ikäsiä ihmisiä toisistaan.
        Sille ei voi mitään jos sinä et kykene myöntään alkioita ihmisiks, saati syntymättömiks lapsiks ja väännät niistä epätoivolla jotain "olemattomia".

        "Tapatkos itse hyttysiä, ne nimittäin tajuaa enemmän kuin joku hedelmöittynyt munasolu. Murhaaja! Syötkö lihaa? Murhaaja!"

        Ihan kivaa paatosta mutta hukkaan meni, kun pelkästään ihmisiä voidaan murhata ;) tänkin oisit tienny jos yleissivistytasos ois hyttystä korkeemmalla tasolla.

        "Sulta vois kaivaa silmät lusikalla ja nussia silmäkuoppaan."

        Noin se näemmä tosiasiat koville ottaa niissä lapsentappamisen syyllisyystraumoissa.
        Otetaas talteen taas tääkin mielipuolisuus.... murhankiihkon väkivallan himot syntyneitäkin, mutta "väärää" mieltä olevia kohtaan jyllää ja pimeän sekopollan synkeimpien sopukoiden perversiot ne senku kukoistaa :DDDDDD käy tosiaan varottavana esimerkkinä.

        "Hedelmöiytynyt munasolu ei ole sama asia kuin jo syntynyt vauva"

        Eikä vauva oo sama kun murrosikänen, eikä murrosikänen oo sama kun vanhus jne. Joten?


      • HulluksiOnMennyt
        näetomias kirjoitti:

        "jos et käsitä alkion ja syntyneen vauvan eroja. "

        Missä mä en sellasta ois nähny? Tietenkin erotan eri ikäsiä ihmisiä toisistaan.
        Sille ei voi mitään jos sinä et kykene myöntään alkioita ihmisiks, saati syntymättömiks lapsiks ja väännät niistä epätoivolla jotain "olemattomia".

        "Tapatkos itse hyttysiä, ne nimittäin tajuaa enemmän kuin joku hedelmöittynyt munasolu. Murhaaja! Syötkö lihaa? Murhaaja!"

        Ihan kivaa paatosta mutta hukkaan meni, kun pelkästään ihmisiä voidaan murhata ;) tänkin oisit tienny jos yleissivistytasos ois hyttystä korkeemmalla tasolla.

        "Sulta vois kaivaa silmät lusikalla ja nussia silmäkuoppaan."

        Noin se näemmä tosiasiat koville ottaa niissä lapsentappamisen syyllisyystraumoissa.
        Otetaas talteen taas tääkin mielipuolisuus.... murhankiihkon väkivallan himot syntyneitäkin, mutta "väärää" mieltä olevia kohtaan jyllää ja pimeän sekopollan synkeimpien sopukoiden perversiot ne senku kukoistaa :DDDDDD käy tosiaan varottavana esimerkkinä.

        "Hedelmöiytynyt munasolu ei ole sama asia kuin jo syntynyt vauva"

        Eikä vauva oo sama kun murrosikänen, eikä murrosikänen oo sama kun vanhus jne. Joten?

        Tuo on oikeasti jo kyllä ennätys sinultakin. Osaatko ollenkaan lukea?

        Tuo kommentti "silmäkuoppaan nussimisesta" oli suunnattu minulle! Tuossa ylempänä kirjoittaja, jonka tyyli kyllä muistuttaa sinua, halusi antaa minulle tuollaisen ohjeistuksen. Käsitätkö?

        Hedelmöitynyt munasolu ei ole edelleenkään ihminen. Siitä tulee ihminen, mutta silti se ei ole vielä ihmisyksilö. Ihmisen alkupistettähän se merkitsee, mutta se siitä sitten.


      • siishähh
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Tuo on oikeasti jo kyllä ennätys sinultakin. Osaatko ollenkaan lukea?

        Tuo kommentti "silmäkuoppaan nussimisesta" oli suunnattu minulle! Tuossa ylempänä kirjoittaja, jonka tyyli kyllä muistuttaa sinua, halusi antaa minulle tuollaisen ohjeistuksen. Käsitätkö?

        Hedelmöitynyt munasolu ei ole edelleenkään ihminen. Siitä tulee ihminen, mutta silti se ei ole vielä ihmisyksilö. Ihmisen alkupistettähän se merkitsee, mutta se siitä sitten.

        Niin, lue nyt siitä viestin alusta kelle se oli vastannu...
        " tweryery
        7.2.2017 11:53
        kiperiäkysymyksiä kirjoitti:
        "Jos olisin kuollut ennen syntymääni, en tietäisi sitä."" jne. Sitten tulee mun kopioima sun lause, mun lause eli vastaus edeltävään ja sitten se varsinainen törkyturvan vastaus, mm. "Tapatkos itse hyttysiä, ne nimittäin tajuaa enemmän kuin joku hedelmöittynyt munasolu. Murhaaja! Syötkö lihaa? Murhaaja!", että sultako se tollasia rupeis kyseleen?

        "halusi antaa minulle tuollaisen ohjeistuksen. "

        Mitähän nyt sekoilet.. kyllä siinä mun nähdäkseni sanotaan että SULTA (eli mun viestiin vastattuna näin) vois kaivaa silmät jne. Että kukahan se tässä ei osaa lukee.....


      • jankutijankkaatrollille
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Tuo on oikeasti jo kyllä ennätys sinultakin. Osaatko ollenkaan lukea?

        Tuo kommentti "silmäkuoppaan nussimisesta" oli suunnattu minulle! Tuossa ylempänä kirjoittaja, jonka tyyli kyllä muistuttaa sinua, halusi antaa minulle tuollaisen ohjeistuksen. Käsitätkö?

        Hedelmöitynyt munasolu ei ole edelleenkään ihminen. Siitä tulee ihminen, mutta silti se ei ole vielä ihmisyksilö. Ihmisen alkupistettähän se merkitsee, mutta se siitä sitten.

        Hedelmöitynyt munasolu on edelleenkin ihminen (tai sitten se on jotain muuta lajia). Hedelmöitys on tosiaan ihmisyksilön elämän alkupiste. Siitä se sitten kehittyy ihmiseNÄ, ei ihmiseKSI. Ei voi 'tulla sellaseks' mikä jo on.

        Mitä hyötyä kuvittelet olevan noiden valheides pakonomasella toistelulla? Ketä muita luulet huijaavas kun ittees? Että kun tarpeeks monesti toistat samaa valhetta niin muutkin alkais uskoo siihen?


      • HulluksiOnMennyt
        siishähh kirjoitti:

        Niin, lue nyt siitä viestin alusta kelle se oli vastannu...
        " tweryery
        7.2.2017 11:53
        kiperiäkysymyksiä kirjoitti:
        "Jos olisin kuollut ennen syntymääni, en tietäisi sitä."" jne. Sitten tulee mun kopioima sun lause, mun lause eli vastaus edeltävään ja sitten se varsinainen törkyturvan vastaus, mm. "Tapatkos itse hyttysiä, ne nimittäin tajuaa enemmän kuin joku hedelmöittynyt munasolu. Murhaaja! Syötkö lihaa? Murhaaja!", että sultako se tollasia rupeis kyseleen?

        "halusi antaa minulle tuollaisen ohjeistuksen. "

        Mitähän nyt sekoilet.. kyllä siinä mun nähdäkseni sanotaan että SULTA (eli mun viestiin vastattuna näin) vois kaivaa silmät jne. Että kukahan se tässä ei osaa lukee.....

        Hups. Typerän kommentin kirjoittanut tapaus kirjoittikin näemmä sinulle, vaikka aloittikin lainaamalla minun sanomisiani. Pahoitteluni sotkusta. Huomannet kuitenkin, että minä en tuota kommenttia kirjoittanut, vaan ainoastaan lainasin oletettuani virheellisesti, että se oli minulle kohdistettu.


      • HulluksiOnMennyt
        jankutijankkaatrollille kirjoitti:

        Hedelmöitynyt munasolu on edelleenkin ihminen (tai sitten se on jotain muuta lajia). Hedelmöitys on tosiaan ihmisyksilön elämän alkupiste. Siitä se sitten kehittyy ihmiseNÄ, ei ihmiseKSI. Ei voi 'tulla sellaseks' mikä jo on.

        Mitä hyötyä kuvittelet olevan noiden valheides pakonomasella toistelulla? Ketä muita luulet huijaavas kun ittees? Että kun tarpeeks monesti toistat samaa valhetta niin muutkin alkais uskoo siihen?

        Hedelmöitynyt munasolu ei millään kriteerillä arvioiden ole ihminen. Hedelmöitys on ihmiselämän alkupiste, mutta sen seuraus ei vielä aikoihin ole ihmisyksilö.


      • omiamutuhöpöjäs
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Hedelmöitynyt munasolu ei millään kriteerillä arvioiden ole ihminen. Hedelmöitys on ihmiselämän alkupiste, mutta sen seuraus ei vielä aikoihin ole ihmisyksilö.

        Kaikki muut paitsi sinä ja kaltases tietää kyllä mikä on biologinen fakta asiassa :) Alkion ihmisyksilöydestä et vaan mihinkään pääse vaikka jankkaat mutukiistovalhettas maailman tappiin.

        "sen seuraus ei vielä aikoihin ole ihmisyksilö"

        Vaan MIKÄ se sitten onkaan lajiltaan, yhä vaan tätä mullistavaa tietoo odotellaan :DD yritä nyt edes keksiä jotain mutukiemurtelua, sitä on niin hauska seurata.


      • taasko
        ValtavaaTuhoa kirjoitti:

        Yksittäisen aborttiasiamiehen tuottaman tuhon määrää on todellakin vaikeaa arvioida. Sen sijaan normaalin ihmisen rahallinen arvo määritellään 2-3 miljoonaksi. Mukavuusaborttien aineellinen vahinko Suomessa on vuosittain 20-30 miljardia €.

        Taas yksi älynväläys joka saa aikaan naurun pyrskähdyksiä :DD
        En ole koskaan tavannut ainuttakaan aborttiasiamiestä. Mitä sinun päässäsi oikein liikkuu?


      • HulluksiOnMennyt
        omiamutuhöpöjäs kirjoitti:

        Kaikki muut paitsi sinä ja kaltases tietää kyllä mikä on biologinen fakta asiassa :) Alkion ihmisyksilöydestä et vaan mihinkään pääse vaikka jankkaat mutukiistovalhettas maailman tappiin.

        "sen seuraus ei vielä aikoihin ole ihmisyksilö"

        Vaan MIKÄ se sitten onkaan lajiltaan, yhä vaan tätä mullistavaa tietoo odotellaan :DD yritä nyt edes keksiä jotain mutukiemurtelua, sitä on niin hauska seurata.

        Ikävää, ettet ymmärrä näitä monimutkaisempia käsitteitä.


      • tuleekoselajivaiei
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Ikävää, ettet ymmärrä näitä monimutkaisempia käsitteitä.

        Mitähän käsitettä MINÄ en nyt tässä ois ymmärtäny?


      • HulluksiOnMennyt
        tuleekoselajivaiei kirjoitti:

        Mitähän käsitettä MINÄ en nyt tässä ois ymmärtäny?

        Et tunnu ymmärtävän esim. käsitteitä "ihmisyksilö", "elämä" ja "elävä". Jostakin kumman syystä myös jankutus sanan "vauva" ympärillä päättyi nopeasti, kun sille ei sieltä sanakirjasta tainnut löytyäkään mieleistäsi määritystä.


      • kukaeitajua
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Et tunnu ymmärtävän esim. käsitteitä "ihmisyksilö", "elämä" ja "elävä". Jostakin kumman syystä myös jankutus sanan "vauva" ympärillä päättyi nopeasti, kun sille ei sieltä sanakirjasta tainnut löytyäkään mieleistäsi määritystä.

        Niin kerro nyt mitä kohtaa niistä MINÄ en tässä muka oo tajunnu. Tässähän vaan on nähty että "opettajana" esiintyvä trolli ei kykene tajuaan/myöntään mm. millonka ihmisyksilön elämä alkaa...

        "Jostakin kumman syystä myös jankutus sanan "vauva" ympärillä päättyi nopeasti,"

        Häh?? No mitä siitä vauvasta sitten sun mielestä pitäs vielä jauhaa? Et siis vieläkään tajunnu ettei tässä nyt kukaan oo edes väittäny alkioo ja vauvaa samaks asiaks, ja yrität vieläkin kääntää ilmeisen hädissäs syytökset tähän :D tais olla vaan liian kiperä vertaus jolla osotettiin taas erään logiikkas pettäminen.

        "ei ajattele, tunne eikä pohdi. "

        Ja sikskö sen saa surutta tappaa? Entä vauvat vaikkei nekään kykene sun edellyttämiin pohdintoihin elämästään?"

        Tähän ei siis vieläkään oo saatu vastausta.. ja turhaan tietenkin odotellaankaan ;)
        Ihmisen saa siis sun mukaan tappaa kun ei ajattele ja pohdi sun määrittämällä tavalla.


    • puhusinävain

      Mikä ihmeen mukavuusabortti???
      Ei kai kukaan tunne oloaan mukavaksi ja siitä syystä teetä aborttia kun se on niin mukavaa.
      Abortin syyksi riittää se että nainen ei halua raskautta ja synnytystä.

      • taaskounohtunu

        Kaikki sen vaan tuntuu hyvinkin tietävän mitä sillä tarkotetaan mutta aina vaan pitää päästä tivaan yhtä ja samaa joutavaa... no tietenkin sen kuvitellaan olevan mukavampaa kun lapsen elämän pelastamisen! Mutta mites sitä vois edes verratakaan muutaman tunnin fyysistä synnytyskipua loppuelämän henkiseen syyllisyystuskaan lapsen tappaisen jälkeen..

        Ja siinä jälleen kerran se muistutus,
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12002495/keskeiset-maaritelmat
        "Mukavuusabortti = lääketieteellisesti tarpeeton abortti."
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12419743/mika-on-mukavuusabortti#comment-69354413

        "Abortin syyksi riittää se että nainen ei halua raskautta ja synnytystä. "

        No itse asiassa laki kyllä edelyttää muutakin kun sen mitä haluaa tai ei.


      • plimplom
        taaskounohtunu kirjoitti:

        Kaikki sen vaan tuntuu hyvinkin tietävän mitä sillä tarkotetaan mutta aina vaan pitää päästä tivaan yhtä ja samaa joutavaa... no tietenkin sen kuvitellaan olevan mukavampaa kun lapsen elämän pelastamisen! Mutta mites sitä vois edes verratakaan muutaman tunnin fyysistä synnytyskipua loppuelämän henkiseen syyllisyystuskaan lapsen tappaisen jälkeen..

        Ja siinä jälleen kerran se muistutus,
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12002495/keskeiset-maaritelmat
        "Mukavuusabortti = lääketieteellisesti tarpeeton abortti."
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12419743/mika-on-mukavuusabortti#comment-69354413

        "Abortin syyksi riittää se että nainen ei halua raskautta ja synnytystä. "

        No itse asiassa laki kyllä edelyttää muutakin kun sen mitä haluaa tai ei.

        Silti abortin saa aina halutessaan.
        Näin se vain on Synnytysasiamies.


      • täysvapaalakiko
        plimplom kirjoitti:

        Silti abortin saa aina halutessaan.
        Näin se vain on Synnytysasiamies.

        Kun ei vaan lain mukaan saa.
        Näin se vain on Murha-asiamies.


      • HulluksiOnMennyt
        taaskounohtunu kirjoitti:

        Kaikki sen vaan tuntuu hyvinkin tietävän mitä sillä tarkotetaan mutta aina vaan pitää päästä tivaan yhtä ja samaa joutavaa... no tietenkin sen kuvitellaan olevan mukavampaa kun lapsen elämän pelastamisen! Mutta mites sitä vois edes verratakaan muutaman tunnin fyysistä synnytyskipua loppuelämän henkiseen syyllisyystuskaan lapsen tappaisen jälkeen..

        Ja siinä jälleen kerran se muistutus,
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12002495/keskeiset-maaritelmat
        "Mukavuusabortti = lääketieteellisesti tarpeeton abortti."
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12419743/mika-on-mukavuusabortti#comment-69354413

        "Abortin syyksi riittää se että nainen ei halua raskautta ja synnytystä. "

        No itse asiassa laki kyllä edelyttää muutakin kun sen mitä haluaa tai ei.

        Tuttuun tyyliin tekstisi taas vilisee asiavirheitä.

        "Kaikki sen vaan tuntuu hyvinkin tietävän mitä sillä tarkotetaan mutta aina vaan pitää päästä tivaan yhtä ja samaa joutavaa... no tietenkin sen kuvitellaan olevan mukavampaa kun lapsen elämän pelastamisen! Mutta mites sitä vois edes verratakaan muutaman tunnin fyysistä synnytyskipua loppuelämän henkiseen syyllisyystuskaan lapsen tappaisen jälkeen.."

        Mikään tieteellinen tutkimus ei tue sitä väitettä, että nykyoloissa abortti johtaisi loputtomiin syyllisyyden tunteisiin.

        "Mukavuusabortti = lääketieteellisesti tarpeeton abortti."

        Tämä on abortin vastustajien itsensä keksimä termi. Kukaan muu ei tuollaisia typeryyksiä väitä.

        "No itse asiassa laki kyllä edelyttää muutakin kun sen mitä haluaa tai ei."

        Laki on niinkuin se luetaan. Käytännössä nykypäivän Suomessa abortin saa hän, joka sitä haluaa.

        Ihanteellinen asia se ei ole, mutta toisaalta jokainen voi pohtia sitäkin, voidaanko ihminen pakottaa synnyttämään vastoin tahtoaan tai voidaanko hänet pakottaa antamaan se pakolla synnyttämänsä lapsi esim. adoptoitavaksi.


      • novoivoiXD

        "Mikään tieteellinen tutkimus ei tue sitä väitettä, että nykyoloissa abortti johtaisi loputtomiin syyllisyyden tunteisiin. "

        Vaikka kuinka monia. Varmaan moninkertanen määrä johonkin pro-abortionistien "ei mitään seurauksia" tai peräti "abortti voimaannuttaa!" -tekeleyritelmiin verrattuna. Joko ne kaikki annetut taas "unohtu"? Nyt kyseinen ketju on näköjään poistettu, mahtoiko tulla liian tyhjentävät linkit vastauksena että tuli alottajalle hätä.. :)
        http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:yS3Tv6BxqaEJ:keskustelu.suomi24.fi/t/14677255/abortti-ja-traumat &cd=2&hl=fi&ct=clnk&gl=fi&client=firefox-b
        Sen sijaan sun sakkis ei oo kyenny osottaan ainuttakaan vakavasti otettavaa tutkimusta joka muka todistais jotain muuta. Kaikki on osottautunu lopulta jollain tavoin vääristellyiks ja harhaanjohtaviks.
        Väitätkö siis tosissas ettei se voi koskaan kellään johtaa minkäänlaiseen syyllisyyteen?
        Pikemminkin vaikuttaa siltä että suurimmalla osalla ainakin jonkinlainen syyllisyys piinaa eikä unohdu koskaan.

        "tekstisi taas vilisee asiavirheitä."

        Kuten?

        "Kukaan muu ei tuollaisia typeryyksiä väitä. "

        Se oli vastaus kysyttyyn, ja ilmeisesti liian tyhjentävä kun piti jotain nillittää vastaankin.

        "Laki on niinkuin se luetaan."

        Näytä sitten se kohta missä siellä lukee että sen saa millonka vaan kun haluaa.

        "voidaanko ihminen pakottaa synnyttämään vastoin tahtoaan"

        Ainakin muita murhaajia voidaan pakottaa oleen tappamatta enempää.
        Kyllähän lapsia huostaanotetaankin, ja eiköhän se melko pakottava toimenpide usein oo.


      • HulluksiOnMennyt
        novoivoiXD kirjoitti:

        "Mikään tieteellinen tutkimus ei tue sitä väitettä, että nykyoloissa abortti johtaisi loputtomiin syyllisyyden tunteisiin. "

        Vaikka kuinka monia. Varmaan moninkertanen määrä johonkin pro-abortionistien "ei mitään seurauksia" tai peräti "abortti voimaannuttaa!" -tekeleyritelmiin verrattuna. Joko ne kaikki annetut taas "unohtu"? Nyt kyseinen ketju on näköjään poistettu, mahtoiko tulla liian tyhjentävät linkit vastauksena että tuli alottajalle hätä.. :)
        http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:yS3Tv6BxqaEJ:keskustelu.suomi24.fi/t/14677255/abortti-ja-traumat &cd=2&hl=fi&ct=clnk&gl=fi&client=firefox-b
        Sen sijaan sun sakkis ei oo kyenny osottaan ainuttakaan vakavasti otettavaa tutkimusta joka muka todistais jotain muuta. Kaikki on osottautunu lopulta jollain tavoin vääristellyiks ja harhaanjohtaviks.
        Väitätkö siis tosissas ettei se voi koskaan kellään johtaa minkäänlaiseen syyllisyyteen?
        Pikemminkin vaikuttaa siltä että suurimmalla osalla ainakin jonkinlainen syyllisyys piinaa eikä unohdu koskaan.

        "tekstisi taas vilisee asiavirheitä."

        Kuten?

        "Kukaan muu ei tuollaisia typeryyksiä väitä. "

        Se oli vastaus kysyttyyn, ja ilmeisesti liian tyhjentävä kun piti jotain nillittää vastaankin.

        "Laki on niinkuin se luetaan."

        Näytä sitten se kohta missä siellä lukee että sen saa millonka vaan kun haluaa.

        "voidaanko ihminen pakottaa synnyttämään vastoin tahtoaan"

        Ainakin muita murhaajia voidaan pakottaa oleen tappamatta enempää.
        Kyllähän lapsia huostaanotetaankin, ja eiköhän se melko pakottava toimenpide usein oo.

        Olet sinä aika epeli.

        Linkittämässäsi ketjussa on useita linkkejä, joiden sisältö osoittaa selkeästi sen, ettei abortti vastoin väitteitäsi aiheuta suurelle osalle abortin tehneistä traumoja. Päinvastaista osoittaa lähinnä muutama yksittäinen abortin vastustajien oman tietotoimiston tuotos. Suomalaiset rutkimukset eivät osoita väitteitäsi todeksi.

        Kun puhut "mukavuusabortista", kyseessä on itsesi keksimä käsite.

        Laki on niinkuin se luetaan. Kyse on vallitsevasta käytännöstä. Jos on olemassa naisia, joille aborttia ei ole annettu, ole hyvä ja nosta esille heidän kokemuksiaan.

        Ajatus siitä, että joku ensin pakotettaisiin synnyttämään ja sitten hänen lapsensa väkisin huostaanotettaisiin on mieletön. Natsiksiko olet yhtäkkiä muuttunut? Jos et näe ajatuksessasi mitään hullua, sinulla menee todella huonosti.


      • ihmisalkiostaihmiseksi

        Sanoppa, HulluksOnMennyt, missä vaiheessa ihan tarkalleen alkio on kehittynyt ihmiseksi, jota ei enää mielestäsi saa tappaa?


      • 031178
        täysvapaalakiko kirjoitti:

        Kun ei vaan lain mukaan saa.
        Näin se vain on Murha-asiamies.

        "Kun ei vaan lain mukaan saa."

        Aina keksitään syy jossei ole oikeaa syytä. On aivan lääkärin toteama tosiasia.


      • HulluksiOnMennyt
        ihmisalkiostaihmiseksi kirjoitti:

        Sanoppa, HulluksOnMennyt, missä vaiheessa ihan tarkalleen alkio on kehittynyt ihmiseksi, jota ei enää mielestäsi saa tappaa?

        Minusta nykyinen aborttilakia koskeva käytäntö on asiallinen. Itse en luultavasti oikein sulattaisi aborttia siinä vaiheessa, kun raskaus on yli puolen välin - ellei abortille ole painavia perusteita.

        Erittäin ongelmallisena pidän ajatusta siitä, että joku pakotettaisiin synnyttämään. Se ei ole oikein tätä päivää.


      • näemitähaluat
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Minusta nykyinen aborttilakia koskeva käytäntö on asiallinen. Itse en luultavasti oikein sulattaisi aborttia siinä vaiheessa, kun raskaus on yli puolen välin - ellei abortille ole painavia perusteita.

        Erittäin ongelmallisena pidän ajatusta siitä, että joku pakotettaisiin synnyttämään. Se ei ole oikein tätä päivää.

        "useita linkkejä, joiden sisältö osoittaa selkeästi sen, ettei abortti vastoin väitteitäsi aiheuta suurelle osalle abortin tehneistä traumoja."

        Ai sinäkö näet siellä niitä oikein 'useitakin'? Mutta tietenkin sokee piste on taas siinä missä ne sakkis yritelmät on osotettu vääristyneiks tai kumottu.. ;)
        Kuten todettu, sokkolappuset tiivisti simmuille vaan :DD
        "osoittaa lähinnä muutama yksittäinen abortin vastustajien oman tietotoimiston tuotos. Suomalaiset rutkimukset eivät osoita väitteitäsi todeksi."

        Ai ne on heti jotain "yksittäisiä vastustajien tietotoimiston tuotoksia" kun ne (jotkut) on julkastu tietenkin vastustavilla sivustoilla? Mutta todista toki että ne KYMMENET tutkimukset jotka osottaa aborttien tuhoisia seurauksia mielenterveydelle, on kaikki joidenkin vastustavien tahojen tekemiä eikä pidä joltain osin paikkaansa!
        Suomalainen tutkimus osottaa jotain vielä radikaalimpaa; moninkertasia itsemurhalukuja aborttööreillä synnyttäneisiin ja muihinkin verrattuna.

        "kyseessä on itsesi keksimä käsite. "

        Kummasti sitä "keksintöö" käyttää ihan ammattilaisetkin ja sanoo suoraa syyks joillekin aborteille. Ja kaikkihan sen tosiaan näyttää kuitenkin tietävän mitä sillä tarkotetaan vaikka muuta joka välissä pitääkin änkätä, että varsin hyvinhän se asiansa ajaa :)

        "Laki on niinkuin se luetaan. Kyse on vallitsevasta käytännöstä. Jos on olemassa naisia, joille aborttia ei ole annettu, ole hyvä ja nosta esille heidän kokemuksiaan."

        Jankkaat yhtä ja sama muttet kykene vastaan liian kiperiin kysymyksiin? Laki EI ole täysvapaa ja siksi sille on oltava muutakin, lain edellyttämää syytä kun "en halua eikä huvita just nyt".
        Valvira hylkää joka vuosi noin 1% hakemuksia. Miksi siihen mitään kokemusten kertomisia tarvis?

        "Natsiksiko olet yhtäkkiä muuttunut?"

        Kukahan tässä se natsi onkaan?? Sun mielestähän ihmisiä saa vapaasti vaikka iän mukaan määrittää ali-ihmisiks kun se sun näkemyksiis sattuu sopiin ja tappaa sen mukaan! Vielä kieroutuneempaa tavallaan että sun mielestä lapsen hengen suojelu vaikka sitten pakottamalla/velvoittamalla olemaan tappamatta, ja sen jälkeen ottaa hänet turvaan murhanhimoisen mielipuolen kynsistä, on hullumpaa kuin lapsen elävältä silpominen tai myrkyillä tukehduttaminen kohtuun!!

        "Aina keksitään syy jossei ole oikeaa syytä."

        Ts. valehdellaan. Yleisesti tunnettu ns. julkinen salaisuus.

        "On aivan lääkärin toteama tosiasia. "

        Kenen lääkärin ja missä?

        "Erittäin ongelmallisena pidän ajatusta siitä, että joku pakotettaisiin synnyttämään. Se ei ole oikein tätä päivää. "

        Sitten varmaan näet ongelmana myös sen että murhaajat teljetään vankilaan jotta ei tapa enempää. Ainakin jos pysyt rehellisesti logiikassas.


      • HulluksiOnMennyt
        näemitähaluat kirjoitti:

        "useita linkkejä, joiden sisältö osoittaa selkeästi sen, ettei abortti vastoin väitteitäsi aiheuta suurelle osalle abortin tehneistä traumoja."

        Ai sinäkö näet siellä niitä oikein 'useitakin'? Mutta tietenkin sokee piste on taas siinä missä ne sakkis yritelmät on osotettu vääristyneiks tai kumottu.. ;)
        Kuten todettu, sokkolappuset tiivisti simmuille vaan :DD
        "osoittaa lähinnä muutama yksittäinen abortin vastustajien oman tietotoimiston tuotos. Suomalaiset rutkimukset eivät osoita väitteitäsi todeksi."

        Ai ne on heti jotain "yksittäisiä vastustajien tietotoimiston tuotoksia" kun ne (jotkut) on julkastu tietenkin vastustavilla sivustoilla? Mutta todista toki että ne KYMMENET tutkimukset jotka osottaa aborttien tuhoisia seurauksia mielenterveydelle, on kaikki joidenkin vastustavien tahojen tekemiä eikä pidä joltain osin paikkaansa!
        Suomalainen tutkimus osottaa jotain vielä radikaalimpaa; moninkertasia itsemurhalukuja aborttööreillä synnyttäneisiin ja muihinkin verrattuna.

        "kyseessä on itsesi keksimä käsite. "

        Kummasti sitä "keksintöö" käyttää ihan ammattilaisetkin ja sanoo suoraa syyks joillekin aborteille. Ja kaikkihan sen tosiaan näyttää kuitenkin tietävän mitä sillä tarkotetaan vaikka muuta joka välissä pitääkin änkätä, että varsin hyvinhän se asiansa ajaa :)

        "Laki on niinkuin se luetaan. Kyse on vallitsevasta käytännöstä. Jos on olemassa naisia, joille aborttia ei ole annettu, ole hyvä ja nosta esille heidän kokemuksiaan."

        Jankkaat yhtä ja sama muttet kykene vastaan liian kiperiin kysymyksiin? Laki EI ole täysvapaa ja siksi sille on oltava muutakin, lain edellyttämää syytä kun "en halua eikä huvita just nyt".
        Valvira hylkää joka vuosi noin 1% hakemuksia. Miksi siihen mitään kokemusten kertomisia tarvis?

        "Natsiksiko olet yhtäkkiä muuttunut?"

        Kukahan tässä se natsi onkaan?? Sun mielestähän ihmisiä saa vapaasti vaikka iän mukaan määrittää ali-ihmisiks kun se sun näkemyksiis sattuu sopiin ja tappaa sen mukaan! Vielä kieroutuneempaa tavallaan että sun mielestä lapsen hengen suojelu vaikka sitten pakottamalla/velvoittamalla olemaan tappamatta, ja sen jälkeen ottaa hänet turvaan murhanhimoisen mielipuolen kynsistä, on hullumpaa kuin lapsen elävältä silpominen tai myrkyillä tukehduttaminen kohtuun!!

        "Aina keksitään syy jossei ole oikeaa syytä."

        Ts. valehdellaan. Yleisesti tunnettu ns. julkinen salaisuus.

        "On aivan lääkärin toteama tosiasia. "

        Kenen lääkärin ja missä?

        "Erittäin ongelmallisena pidän ajatusta siitä, että joku pakotettaisiin synnyttämään. Se ei ole oikein tätä päivää. "

        Sitten varmaan näet ongelmana myös sen että murhaajat teljetään vankilaan jotta ei tapa enempää. Ainakin jos pysyt rehellisesti logiikassas.

        Sinä ilmeisesti oikeasti et ymmärrä. Täytyy olla vaikeaa. Tai sitten vain valehtelet. Typerää sekin on.

        Ei ole olemassakaan kymmeniä tutkimuksia, jotka todistaisivat abortin traumatisoivasta vaikutuksesta. Ei Suomesta, ei muualta.

        Suomalainen tutkimus ei osoita korkeita itsemurhalukuja abortin tehneille.

        Onko sinulla linkkejä niihin lukuihin siitä, miten moni aborttianomus on hylätty? Esiin vain? Ai ei? Tuttu juttu. Entä onko sinulla esittää tutkimusta siitä, mitä hylkäyksistä on seurannut?

        Jos olet sitä mieltä, että laillisen toimenpiteen suorittaminen on rikos, en voi sille mitään. Sinä vain et kertakaikkisesti käsitä.


      • typeräätosiaan
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Sinä ilmeisesti oikeasti et ymmärrä. Täytyy olla vaikeaa. Tai sitten vain valehtelet. Typerää sekin on.

        Ei ole olemassakaan kymmeniä tutkimuksia, jotka todistaisivat abortin traumatisoivasta vaikutuksesta. Ei Suomesta, ei muualta.

        Suomalainen tutkimus ei osoita korkeita itsemurhalukuja abortin tehneille.

        Onko sinulla linkkejä niihin lukuihin siitä, miten moni aborttianomus on hylätty? Esiin vain? Ai ei? Tuttu juttu. Entä onko sinulla esittää tutkimusta siitä, mitä hylkäyksistä on seurannut?

        Jos olet sitä mieltä, että laillisen toimenpiteen suorittaminen on rikos, en voi sille mitään. Sinä vain et kertakaikkisesti käsitä.

        Ei, vaan SINÄ et ymmärrä tai et halua ymmärtää ja vaikeetahan se tosiasioien edessä onkin. Valehtelet jatkuvasti kun et säälitävyydessäs muuhunkaan pysty.

        "Ei ole olemassakaan kymmeniä tutkimuksia, jotka todistaisivat abortin traumatisoivasta vaikutuksesta."

        Ja sokeuskin vielä iski sopivasti :DDDD voit toki kiistää niiden kiperän tyhjentävien tutkimusten olemassaolon vaikka maailman tappiin jos pahaa oloos helpottaa, silti ne vaan on ja pysyy, tykkäsit tai et. Tutkimuksia on sekä Suomesta että ympäri maailmaa. Aborttöörien itsemurhaluku on 6-kertainen synnyttäneisiin nähden, että nieleksi siitä vaan vaikka koville ottaakin.
        Ketä luulet huijaavas tolla paniikinomasella valhekiistointällä? Kuvitteletko tosiaan että kaikki ikävä muuttuu olmattomkas kun inttäjankkaat ja kiellät ne vaan tarpeeks monta kertaa? :D

        "Esiin vain? Ai ei? Tuttu juttu."

        Kyllä vaan, MOT teki aiheesta ohjelman taannoin ja sitä on käsiteltykin täällä lukuisat kerrat. Sulla sen sijaan ei taida löytyä niitä todisteita että sen sais aina kun vaan haluaa.
        Pätkä ohjelman käsikirotukesesta, >Kahdennentoista raskausviikon jälkeen lupa aborttiin haetaan Terveydenhuollon oikeusturvakeskukselta TEO:lta. Viime vuonna TEO hyväksyi 99 prosenttia sille lähetetyistä hakemuksista.> TEO = nyk. Valvira.

        "Jos olet sitä mieltä, että laillisen toimenpiteen suorittaminen on rikos, "

        Jos sinä et kykene myöntään ettei valheet ole lain edellyttämiä syitä ja kyse on sillon vähintäänkin lain kiertämisestä, niin sille ei voi mitään. Sinä vain et kertakaikkisesti käsitä.
        Sitäpaitsi abortti voi olla tänkin lain mukaan muutenkin rikos, jos siihen ei ole aneltu viranomaisilta tappamislupaa, tai jos tehdään liian myöhään jne.


      • HulluksiOnMennyt
        typeräätosiaan kirjoitti:

        Ei, vaan SINÄ et ymmärrä tai et halua ymmärtää ja vaikeetahan se tosiasioien edessä onkin. Valehtelet jatkuvasti kun et säälitävyydessäs muuhunkaan pysty.

        "Ei ole olemassakaan kymmeniä tutkimuksia, jotka todistaisivat abortin traumatisoivasta vaikutuksesta."

        Ja sokeuskin vielä iski sopivasti :DDDD voit toki kiistää niiden kiperän tyhjentävien tutkimusten olemassaolon vaikka maailman tappiin jos pahaa oloos helpottaa, silti ne vaan on ja pysyy, tykkäsit tai et. Tutkimuksia on sekä Suomesta että ympäri maailmaa. Aborttöörien itsemurhaluku on 6-kertainen synnyttäneisiin nähden, että nieleksi siitä vaan vaikka koville ottaakin.
        Ketä luulet huijaavas tolla paniikinomasella valhekiistointällä? Kuvitteletko tosiaan että kaikki ikävä muuttuu olmattomkas kun inttäjankkaat ja kiellät ne vaan tarpeeks monta kertaa? :D

        "Esiin vain? Ai ei? Tuttu juttu."

        Kyllä vaan, MOT teki aiheesta ohjelman taannoin ja sitä on käsiteltykin täällä lukuisat kerrat. Sulla sen sijaan ei taida löytyä niitä todisteita että sen sais aina kun vaan haluaa.
        Pätkä ohjelman käsikirotukesesta, >Kahdennentoista raskausviikon jälkeen lupa aborttiin haetaan Terveydenhuollon oikeusturvakeskukselta TEO:lta. Viime vuonna TEO hyväksyi 99 prosenttia sille lähetetyistä hakemuksista.> TEO = nyk. Valvira.

        "Jos olet sitä mieltä, että laillisen toimenpiteen suorittaminen on rikos, "

        Jos sinä et kykene myöntään ettei valheet ole lain edellyttämiä syitä ja kyse on sillon vähintäänkin lain kiertämisestä, niin sille ei voi mitään. Sinä vain et kertakaikkisesti käsitä.
        Sitäpaitsi abortti voi olla tänkin lain mukaan muutenkin rikos, jos siihen ei ole aneltu viranomaisilta tappamislupaa, tai jos tehdään liian myöhään jne.

        Linkit esiin vain äläkä inise joutavia. Jos esität väitteitä, todista ne. On täysin turha vedota eri juttuihin, jos niitä ei pysty todistamaan.


      • HulluksiOnMennyt
        typeräätosiaan kirjoitti:

        Ei, vaan SINÄ et ymmärrä tai et halua ymmärtää ja vaikeetahan se tosiasioien edessä onkin. Valehtelet jatkuvasti kun et säälitävyydessäs muuhunkaan pysty.

        "Ei ole olemassakaan kymmeniä tutkimuksia, jotka todistaisivat abortin traumatisoivasta vaikutuksesta."

        Ja sokeuskin vielä iski sopivasti :DDDD voit toki kiistää niiden kiperän tyhjentävien tutkimusten olemassaolon vaikka maailman tappiin jos pahaa oloos helpottaa, silti ne vaan on ja pysyy, tykkäsit tai et. Tutkimuksia on sekä Suomesta että ympäri maailmaa. Aborttöörien itsemurhaluku on 6-kertainen synnyttäneisiin nähden, että nieleksi siitä vaan vaikka koville ottaakin.
        Ketä luulet huijaavas tolla paniikinomasella valhekiistointällä? Kuvitteletko tosiaan että kaikki ikävä muuttuu olmattomkas kun inttäjankkaat ja kiellät ne vaan tarpeeks monta kertaa? :D

        "Esiin vain? Ai ei? Tuttu juttu."

        Kyllä vaan, MOT teki aiheesta ohjelman taannoin ja sitä on käsiteltykin täällä lukuisat kerrat. Sulla sen sijaan ei taida löytyä niitä todisteita että sen sais aina kun vaan haluaa.
        Pätkä ohjelman käsikirotukesesta, >Kahdennentoista raskausviikon jälkeen lupa aborttiin haetaan Terveydenhuollon oikeusturvakeskukselta TEO:lta. Viime vuonna TEO hyväksyi 99 prosenttia sille lähetetyistä hakemuksista.> TEO = nyk. Valvira.

        "Jos olet sitä mieltä, että laillisen toimenpiteen suorittaminen on rikos, "

        Jos sinä et kykene myöntään ettei valheet ole lain edellyttämiä syitä ja kyse on sillon vähintäänkin lain kiertämisestä, niin sille ei voi mitään. Sinä vain et kertakaikkisesti käsitä.
        Sitäpaitsi abortti voi olla tänkin lain mukaan muutenkin rikos, jos siihen ei ole aneltu viranomaisilta tappamislupaa, tai jos tehdään liian myöhään jne.

        Tässäpä iloksesi ihan ammatti-ihmisen ajatuksia abortista:

        http://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/05/10/abortti

        Onkohan hänkin kenties "aborttiasiamies", koska ei julista tuomiota eikä - kumma kyllä? - puhu siitä, miten valtavat joukot naisia traumatisoituvat loppuelämäkseen?


      • turhainistä
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Linkit esiin vain äläkä inise joutavia. Jos esität väitteitä, todista ne. On täysin turha vedota eri juttuihin, jos niitä ei pysty todistamaan.

        Ne linkit esiin jo missä osotat kaikki jo ties moneenko kertaan todistetut vääräks!! No, ei löydy vai???? :DDDDD On täysin turha vedota eri juttuihin, jos niitä ei pysty todistamaan.

        " ammatti-ihmisen ajatuksia abortista:"

        Hahhah, noi feministihöpölässytykset on täällä nähty ennenkin. Että ihan sitä PUOLUEETONTA asiantuntijafaktaa kehiin :)))) Niin ja sanoko muuten edes toikaan ettei alkiot oo ihmisiä ja ettei niitä murhata aborteilla?! Tai ettei monet traumatisoidu siitä?


      • HulluksiOnMennyt
        turhainistä kirjoitti:

        Ne linkit esiin jo missä osotat kaikki jo ties moneenko kertaan todistetut vääräks!! No, ei löydy vai???? :DDDDD On täysin turha vedota eri juttuihin, jos niitä ei pysty todistamaan.

        " ammatti-ihmisen ajatuksia abortista:"

        Hahhah, noi feministihöpölässytykset on täällä nähty ennenkin. Että ihan sitä PUOLUEETONTA asiantuntijafaktaa kehiin :)))) Niin ja sanoko muuten edes toikaan ettei alkiot oo ihmisiä ja ettei niitä murhata aborteilla?! Tai ettei monet traumatisoidu siitä?

        Millä perusteella määrittelet tuon kirjoittajan feministiksi? Tunnetko hänet hyvinkin tarkasti? Jos väität, että joku ei ole puolueeton, on sinun asiasi kertoa syyt väitteeseesi.

        Oletatko kenties, että psykologian ja psykiatrian puolen ihmiset eivät tietäisi, jos suuret naisjoukot tarvitsisivat terapiaa?

        Jokin raja sinunkin lapsellisuudellasi pitäisi olla.


      • nähtyjatodettu
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Millä perusteella määrittelet tuon kirjoittajan feministiksi? Tunnetko hänet hyvinkin tarkasti? Jos väität, että joku ei ole puolueeton, on sinun asiasi kertoa syyt väitteeseesi.

        Oletatko kenties, että psykologian ja psykiatrian puolen ihmiset eivät tietäisi, jos suuret naisjoukot tarvitsisivat terapiaa?

        Jokin raja sinunkin lapsellisuudellasi pitäisi olla.

        Johan sen näkee sokee reettakin, mistä puusta on veistetty :DDD ja tätä on tosiaan kyllä ennenkin käsitelty. Ja muutenkin turhapa siitä jauhantaan on enempää aikaa uhrata, kun edes mikään senkään tekstissä ei tukenu yhtäkään mutuas, tai kumonnu vastustajien kertomaa.
        Miksi kuvittelit että jonkun yksittäisen henkilön näkemykselliset lausunnot kelpais todisteeks mistään? Puuttuuko sulta alkeellisinkin lähdekritiikki?
        Jokin raja sinunkin lapsellisuudellasi pitäisi olla.

        "Oletatko kenties, että psykologian ja psykiatrian puolen ihmiset eivät tietäisi"

        Niinhän ne (puolueettomat) tietääkin vaikka sinä sen tietenkin kiistätkin.
        > Raskaasta ja raastavasta kokemuksesta johtuen neljäs osa abortin tehneistä naisista tarvitsee psykoterapeuttista apua. >
        http://yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/arkisto2001/180901.html
        sun mukaan siis 2500 vuosittain ei oo joukko eikä mikään!? Ja ties miten monet jää vielä noiden lisäks kaikessa hiljasuudessa terapioiden ulkopuolelle poteen traumojaan..


      • HulluksiOnMennyt
        nähtyjatodettu kirjoitti:

        Johan sen näkee sokee reettakin, mistä puusta on veistetty :DDD ja tätä on tosiaan kyllä ennenkin käsitelty. Ja muutenkin turhapa siitä jauhantaan on enempää aikaa uhrata, kun edes mikään senkään tekstissä ei tukenu yhtäkään mutuas, tai kumonnu vastustajien kertomaa.
        Miksi kuvittelit että jonkun yksittäisen henkilön näkemykselliset lausunnot kelpais todisteeks mistään? Puuttuuko sulta alkeellisinkin lähdekritiikki?
        Jokin raja sinunkin lapsellisuudellasi pitäisi olla.

        "Oletatko kenties, että psykologian ja psykiatrian puolen ihmiset eivät tietäisi"

        Niinhän ne (puolueettomat) tietääkin vaikka sinä sen tietenkin kiistätkin.
        > Raskaasta ja raastavasta kokemuksesta johtuen neljäs osa abortin tehneistä naisista tarvitsee psykoterapeuttista apua. >
        http://yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/arkisto2001/180901.html
        sun mukaan siis 2500 vuosittain ei oo joukko eikä mikään!? Ja ties miten monet jää vielä noiden lisäks kaikessa hiljasuudessa terapioiden ulkopuolelle poteen traumojaan..

        Kertoisitko, millä PÄTEVYYDELLÄ määrittelet vaikkapa tuonkin psykologin jotenkin osaamattomaksi, koska sehän on kommenttisi ydin? Mistä kummasta kaikki tuo osaamisesi kumpuaa? Onko puolueeton ihminen vain hän, joka on kanssasi samaa mieltä? Et kai vain erehdy esittelemään MUTUTIETOA tästäkin ihmisestä? Hirveää!!

        Siitä, miten moni abortin kokeneista kriisiytyy, on ristiriitaista tietoa.


      • näettaasomias
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Kertoisitko, millä PÄTEVYYDELLÄ määrittelet vaikkapa tuonkin psykologin jotenkin osaamattomaksi, koska sehän on kommenttisi ydin? Mistä kummasta kaikki tuo osaamisesi kumpuaa? Onko puolueeton ihminen vain hän, joka on kanssasi samaa mieltä? Et kai vain erehdy esittelemään MUTUTIETOA tästäkin ihmisestä? Hirveää!!

        Siitä, miten moni abortin kokeneista kriisiytyy, on ristiriitaista tietoa.

        Missä kohtaa sanoinkaan osaamattomaks? Tajuatko että osaavakin voi olla puolueellinen ja silläkin on kuitenkin omat näkemykset jotka ei voi olla läpitunkematta esille teksteistä? Etpä tietenkään...paitsi jos kyse ois "pro-life tutkijoiden" tutkimustuloksista eli kaikista jotka ei sua miellytä.

        "Siitä, miten moni abortin kokeneista kriisiytyy, on ristiriitaista tietoa. "

        Siis oliko tuolla annetussa linkissä jotain ristiriitasta (mitä?) vai oliko sulla jotain parempaa tietoo näyttää?
        Sun hätäkiistovähättelys traumaisten määrästä kuitenkin osotettiin valheeksi.


      • HulluksiOnMennyt
        näettaasomias kirjoitti:

        Missä kohtaa sanoinkaan osaamattomaks? Tajuatko että osaavakin voi olla puolueellinen ja silläkin on kuitenkin omat näkemykset jotka ei voi olla läpitunkematta esille teksteistä? Etpä tietenkään...paitsi jos kyse ois "pro-life tutkijoiden" tutkimustuloksista eli kaikista jotka ei sua miellytä.

        "Siitä, miten moni abortin kokeneista kriisiytyy, on ristiriitaista tietoa. "

        Siis oliko tuolla annetussa linkissä jotain ristiriitasta (mitä?) vai oliko sulla jotain parempaa tietoo näyttää?
        Sun hätäkiistovähättelys traumaisten määrästä kuitenkin osotettiin valheeksi.

        Jos oletat, että joku tutkija on puolueellinen, kyseessä on juuri hänen osaamisensa arviointi. Kun puhun siitä, että tutkimukset abortin seurauksista ovat ristiriitaisia, kysymys on juuri siitä: on olemassa tutkimuksia, joiden mukaan abortin tehneet naiset usein traumatisoituvat ja sitten on päinvastaisia tutkimuksia. Sinä itse toimit vain niin, että jos jonkin tutkimuksen tulos on sinusta väärä, julistat sen heti joko puolueelliseksi tai huonosti tehdyksi. Tämä on nähty useita kertoja.

        Kyse on siis tosiaankin siitä, millä pätevyydellä sinä noita tuomioitasi jakelet. Kyse on siitä, onko noita tutkimuksia kriittisesti arvioineilla abortin vastustajien sivustoilla itsellään osaamista arvioida tutkimuksia. Ovatko ne aina puolueettomia?

        Sinun toimintatapasi on lapsellinen. Ei yksikään psykologi, tutkija tai tutkimus muutu puolueelliseksi silä perusteella, että sinä niin sanot. Tuo on juuri sitä toisten yläpuolelle asettumista: laillasi ajattelevillako se viimeinen sana aina on?


      • seliseli_

        "Sinä itse toimit vain niin, että jos jonkin tutkimuksen tulos on sinusta väärä, julistat sen heti joko puolueelliseksi tai huonosti tehdyksi. Tämä on nähty useita kertoja. "

        Tietenkin osotan sun hehkuttamista ns. tutkimuksista niiden harhaanjohtavuudet ja vääristelyt kun niistä sellasia aina näyttää löytyvän. Ymmärrettävästi harmittaa :) sillä ei oo mitään tekemistä puolueellisuuden kanssa, ne samathan sieltä vois osottaa kuka tahansa. Väität tietenkin osotuksia valheiksi, propagandaksi jne. kun et muutakaan voi. Vai voitko siis osottaa jotenkin ettei ne kerrotut vääristelyt jollain perusteilla pidäkään paikkaansa?

        "Sinun toimintatapasi on lapsellinen. Ei yksikään psykologi, tutkija tai tutkimus muutu puolueelliseksi silä perusteella, että sinä niin sanot. Tuo on juuri sitä toisten yläpuolelle asettumista: laillasi ajattelevillako se viimeinen sana aina on? "

        Onneks et sentään ite koskaan tee juurikin näin ;DDDDDD


      • HulluksiOnMennyt
        seliseli_ kirjoitti:

        "Sinä itse toimit vain niin, että jos jonkin tutkimuksen tulos on sinusta väärä, julistat sen heti joko puolueelliseksi tai huonosti tehdyksi. Tämä on nähty useita kertoja. "

        Tietenkin osotan sun hehkuttamista ns. tutkimuksista niiden harhaanjohtavuudet ja vääristelyt kun niistä sellasia aina näyttää löytyvän. Ymmärrettävästi harmittaa :) sillä ei oo mitään tekemistä puolueellisuuden kanssa, ne samathan sieltä vois osottaa kuka tahansa. Väität tietenkin osotuksia valheiksi, propagandaksi jne. kun et muutakaan voi. Vai voitko siis osottaa jotenkin ettei ne kerrotut vääristelyt jollain perusteilla pidäkään paikkaansa?

        "Sinun toimintatapasi on lapsellinen. Ei yksikään psykologi, tutkija tai tutkimus muutu puolueelliseksi silä perusteella, että sinä niin sanot. Tuo on juuri sitä toisten yläpuolelle asettumista: laillasi ajattelevillako se viimeinen sana aina on? "

        Onneks et sentään ite koskaan tee juurikin näin ;DDDDDD

        Kertoisitko, mikä tekee sinun lainaamistasi tutkimuksista luotettavampia kuin muista?


      • kerro_vaan
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Kertoisitko, mikä tekee sinun lainaamistasi tutkimuksista luotettavampia kuin muista?

        mikä niissä ois epäluotettavaa.


      • HulluksiOnMennyt
        kerro_vaan kirjoitti:

        mikä niissä ois epäluotettavaa.

        Kyse oli siitä, MIKÄ antaa sinulle pätevyyden julistaa yliopistotason tutkimuksia epäluotettaviksi. Kyse on myös siitä, ovatko abortin vastustajien sivuilta löytyvät tiedot luotettavampia kuin muualta löytyvät.


      • taaskounohtu
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

        Kyse oli siitä, MIKÄ antaa sinulle pätevyyden julistaa yliopistotason tutkimuksia epäluotettaviksi. Kyse on myös siitä, ovatko abortin vastustajien sivuilta löytyvät tiedot luotettavampia kuin muualta löytyvät.

        Kun kyse ei vaan oo MUN pätevyyksistä tai julistuksista, ja se on edelleen ihan yks hailee vakuuttavuuden kannalta vaikka mikä ylevä opisto ois joidenkin pro-abortionistitutkijoiden taustalla, ei muuta eikä poista niiden tekeleiden harhaanjohtavuutta ym. vääristymiä mihkään! Ei auta vaikka hoet sitä "mutku yliopisto"-mantraas vielä 20 viestiä tästä eespäin. Kyse ei ole siitä missä kaikkialla ja minkä tahojen sivuilla tutkimukset on julkastu, todella säälittävä yritelmä vähätellä niitä sulle epämieluisia tutkimustuloksia. Eiköhän niiden "pro-life" tutkimusten tekijätkin oo taustoiltaan ihan yliopistotasosia, oletko edes tarkistanu?

        Huvittavaa miten yhtäkkiä yliopisto onkin joku The Korkein Totuus, kun taas yo-kokeet kertoo muka mitä sattuu ja ihan vastoin yleisesti tunnettua tiedettä :DD


      • HulluksiOnMennyt
        taaskounohtu kirjoitti:

        Kun kyse ei vaan oo MUN pätevyyksistä tai julistuksista, ja se on edelleen ihan yks hailee vakuuttavuuden kannalta vaikka mikä ylevä opisto ois joidenkin pro-abortionistitutkijoiden taustalla, ei muuta eikä poista niiden tekeleiden harhaanjohtavuutta ym. vääristymiä mihkään! Ei auta vaikka hoet sitä "mutku yliopisto"-mantraas vielä 20 viestiä tästä eespäin. Kyse ei ole siitä missä kaikkialla ja minkä tahojen sivuilla tutkimukset on julkastu, todella säälittävä yritelmä vähätellä niitä sulle epämieluisia tutkimustuloksia. Eiköhän niiden "pro-life" tutkimusten tekijätkin oo taustoiltaan ihan yliopistotasosia, oletko edes tarkistanu?

        Huvittavaa miten yhtäkkiä yliopisto onkin joku The Korkein Totuus, kun taas yo-kokeet kertoo muka mitä sattuu ja ihan vastoin yleisesti tunnettua tiedettä :DD

        Lukiojärjestelmä antaa yleissivistävää opetusta, jonka jälkeen opiskelijat voivat pyrkiä opiskelemaan esim. niihin yliopistoihin. Lukioissa ei tehdä tutkimustyötä.

        Yliopistojärjestelmän yksi tärkeimmistä tehtävistä on opiskelijoiden kouluttamisen ohessa tehdä tutkimustyötä. Kun joku tutkimuksen tekee, sen arvioivat yleensä toiset tutkijat. Heillä on osaamista suorittaa arviointi. Tutkimusta tietenkin tehdään myös muualla kuin yliopistoissa, mutta esim. yritysmaailmassa sitä tekevät pitkälle koulutetut ammattilaiset ja erikoisosaajat.

        Kysyn siuis edelleenkin: millä pätevyydellä julistat yliopistotasoisia tutkimuksia väärin tehdyiksi tai peräti huijauksiksi? Onko sinulla takanasi useampiakin väitöskirjoja? Siltä nimittäin ei vaikuta, koska et ymmärrä lukiotason eroa yliopistotasoon verrattuna.


      • Kaikenmaailmanääliöitä
        taaskounohtunu kirjoitti:

        Kaikki sen vaan tuntuu hyvinkin tietävän mitä sillä tarkotetaan mutta aina vaan pitää päästä tivaan yhtä ja samaa joutavaa... no tietenkin sen kuvitellaan olevan mukavampaa kun lapsen elämän pelastamisen! Mutta mites sitä vois edes verratakaan muutaman tunnin fyysistä synnytyskipua loppuelämän henkiseen syyllisyystuskaan lapsen tappaisen jälkeen..

        Ja siinä jälleen kerran se muistutus,
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12002495/keskeiset-maaritelmat
        "Mukavuusabortti = lääketieteellisesti tarpeeton abortti."
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12419743/mika-on-mukavuusabortti#comment-69354413

        "Abortin syyksi riittää se että nainen ei halua raskautta ja synnytystä. "

        No itse asiassa laki kyllä edelyttää muutakin kun sen mitä haluaa tai ei.

        Täälä tää yks ääliö kirjottelee.......HANKI ELÄMÄ OIKEESTI. Mitäpä jos keskittäisit kaiken tän energian, vaikka johonki tärkeeseen ja oikeesti hyödylliseen. Ketään ei kiinnosta sun mielipide abortti vastaisuudesta! Sitä lakia ei ikinä suomessa tulla muuttamaan ja hyvä niin.
        Luulen että olet vaan joku yksinäinen ihminen, joka on todella katkeroitunut, kun ei itse pysty saamaan lapsia.


      • hankijoelämä

        "Lukiojärjestelmä antaa yleissivistävää opetusta, jonka jälkeen opiskelijat voivat pyrkiä opiskelemaan esim. niihin yliopistoihin. Lukioissa ei tehdä tutkimustyötä. "

        Ja tälläkö perusteella lukiossa ja yo-kokeessa tarjoltais mututietoja? Sellasillako sinne yliopistoihinkin ponnistetaan?

        "Heillä on osaamista suorittaa arviointi."

        Niitä voi vapaasti arvioida ihan ketkä tahansa ja asiantuntijoita muualtakin, varsinkaan kun sakksi tekeleet ei mitään kovin huikeita erityisosaamisia edes vaadikaan.

        "millä pätevyydellä julistat yliopistotasoisia tutkimuksia väärin tehdyiksi tai peräti huijauksiksi?"

        Ja vielä kerran, eihän MUN tarvi mitään julistella kun kerron vaan mitä jotkut muut asiantuntevammat on jo "julistanu", ts. mitä vääristelyjä ja harhaajohtavuuksia ym. epäkohtia sieltä on löytyny ja jotka on tosiaan kenen tahansa nähtävissä ja todettavissa.

        "Täälä tää yks ääliö kirjottelee......."

        Näköjään joo :DD pitäskö vilkasta sinne peiliis useemminkin?

        "Mitäpä jos keskittäisit kaiken tän energian, vaikka johonki tärkeeseen ja oikeesti hyödylliseen."

        Ketä sun rääkymiset täällä kiinnostaa? Tonkin ajan mitä haaskasit tyhjäpäiseen raivojäkätyksees, oisit voinu käyttää jotenkin hyödyllisemmin.

        "Ketään ei kiinnosta sun mielipide abortti vastaisuudesta!"

        Näytti kiinnostavan, SUAKIN ;))

        "Sitä lakia ei ikinä suomessa tulla muuttamaan"

        Saahan sitä kaikkeen toivefantasiaan siellä kuplassaan tuudittautua, jos helpottaa :)

        "joku yksinäinen ihminen, joka on todella katkeroitunut, kun ei itse pysty saamaan lapsia. "

        Sellastako se mutupallos tänä iltana harhakoi? Sori nyt vaan mutta se katkeruus vaikuttas olevan kyllä jossain ihan muualla :DD mistähän johtuis....vai tarviiko kysyäkään :D vituttaahan se kun muut on fiksumpina älynny valita sua viisaammin oikein ja sanu pitää putipuhtosen omantuntonsa ja elää nyt laatuelämää vailla vähintäkään syyllisyystuskaa, eli sellasta mitä sinäkään et enää voi takasin saada vaikka kuinka itket ja syljet täällä herjojas lapsia suojelevien päälle.


    • hdshdshhds

      Nykyään tehdään abortteja jälkiehkäisynä, kun ei viitsitä huolehtia siitä. Abortti on joillekin rinnastettavissa parturissa käyntiin. Eniten murhetta aiheuttaa se haastattelu, että mitenkä ei voi vaan kävellä lekuriin, abortoida ja se siitä.

      Nykymaailmassa, kun on käytössä länsimaissa ihan taatusti jokaiselle sopiva ehkäisymuoto. Mutta ei.

      • vst690

        Näinhän se on, ei viitsitä ehkäistä eikä edes käyttää jälkiehkäisyä. Ollaan kyllä hanakasti jalat levällään joka suuntaan, mutta vastuuta ei haluta kantaa. Ja nainen ei todellakaan päätä omasta kehostaan/ruumiistaan/vartalostaan siinä vaiheessa kun nitistää sen pienen kohdussaan olevan alkion vaan ihan erillisen olennon elämästä. Nainen päättää kehostaan siinä vaiheessa kun joko levittää koipensa tai ei levitä, ottaa ne spermat sisälleen tai ei ota. Raiskaus on eri asia, minä tarkoitan niitä jotka vapaaehtoisesti levittelevät itseään siellä ja täällä. Tahallaan juovat itsensä humalaan ja ovat ketarat levällään kenen tahansa edessä ja sitten menevät vinkumaan aborttia. Ja nämä akat ovat muka itse arvollisia elämään, millähän perusteella? Tunkekoot sisäänsä niitä dildoja, joita heillä kuitenkin on kokoelma lipaston laatikossa, niistä ei tule raskaaksi.

        Ja onhan niitä sellaisiakin jääsydämisiä naisia, jotka avioliitossa ollessaankin tuhoavat sen pienen ihmisenalun, jonka ovat itse saaneet aikaiseksi. Inhimillisessä tekijässä oli vähän aikaa sitten kolme abortin tehnyttä naista, joista sinitukkainen muija oli oikea itsekeskeisyyden ruumiillistuma, oli tuhonnut kaksi vauva-alkiota yhtä aikaa ja oli tyytyväinen tekoonsa. Abortin tehnyt naispappi ei osannut puhua mitään, mutisi vain että kyllä Jumala minusta vieläkin tykkää. Mistä hän sen tietää? Ainoa, joka osoitti inhimillisyyttä, oli uskontotieteilijä, joka oli tehnyt abortin siksi, että hänen lapsensa olisi syntynyt vaikeasti vammaisena. Sellaisessa tapauksessa minäkin ymmärrän abortin, se lapsihan olisi kärsinyt koko elämänsä. Nainen oli myös järjestänyt abortoidulle vauvalleen hautajaiset ja aidosti suri kuollutta lastaan. Mutta nämä muut, viskaavat vauvansa alkion roskiin tai vetävät alas vessanpöntöstä ja ovat helpottuneita. Toivottavasti he vielä joskus joutuvat kasvokkain tekonsa kanssa ja uivat siellä pimeissä kylmissä viemäreissä etsimässä niitä alkioita tai penkovat roskiksia niin kauan että löytävät julmasti tuhoamansa pienet ihmistaimet. Toivottavasti "kiirastuli" on totta.


      • Eitulisabortteja

        Steriloidaan kaikki miehet!


      • Vanhatpiiathuutelee
        vst690 kirjoitti:

        Näinhän se on, ei viitsitä ehkäistä eikä edes käyttää jälkiehkäisyä. Ollaan kyllä hanakasti jalat levällään joka suuntaan, mutta vastuuta ei haluta kantaa. Ja nainen ei todellakaan päätä omasta kehostaan/ruumiistaan/vartalostaan siinä vaiheessa kun nitistää sen pienen kohdussaan olevan alkion vaan ihan erillisen olennon elämästä. Nainen päättää kehostaan siinä vaiheessa kun joko levittää koipensa tai ei levitä, ottaa ne spermat sisälleen tai ei ota. Raiskaus on eri asia, minä tarkoitan niitä jotka vapaaehtoisesti levittelevät itseään siellä ja täällä. Tahallaan juovat itsensä humalaan ja ovat ketarat levällään kenen tahansa edessä ja sitten menevät vinkumaan aborttia. Ja nämä akat ovat muka itse arvollisia elämään, millähän perusteella? Tunkekoot sisäänsä niitä dildoja, joita heillä kuitenkin on kokoelma lipaston laatikossa, niistä ei tule raskaaksi.

        Ja onhan niitä sellaisiakin jääsydämisiä naisia, jotka avioliitossa ollessaankin tuhoavat sen pienen ihmisenalun, jonka ovat itse saaneet aikaiseksi. Inhimillisessä tekijässä oli vähän aikaa sitten kolme abortin tehnyttä naista, joista sinitukkainen muija oli oikea itsekeskeisyyden ruumiillistuma, oli tuhonnut kaksi vauva-alkiota yhtä aikaa ja oli tyytyväinen tekoonsa. Abortin tehnyt naispappi ei osannut puhua mitään, mutisi vain että kyllä Jumala minusta vieläkin tykkää. Mistä hän sen tietää? Ainoa, joka osoitti inhimillisyyttä, oli uskontotieteilijä, joka oli tehnyt abortin siksi, että hänen lapsensa olisi syntynyt vaikeasti vammaisena. Sellaisessa tapauksessa minäkin ymmärrän abortin, se lapsihan olisi kärsinyt koko elämänsä. Nainen oli myös järjestänyt abortoidulle vauvalleen hautajaiset ja aidosti suri kuollutta lastaan. Mutta nämä muut, viskaavat vauvansa alkion roskiin tai vetävät alas vessanpöntöstä ja ovat helpottuneita. Toivottavasti he vielä joskus joutuvat kasvokkain tekonsa kanssa ja uivat siellä pimeissä kylmissä viemäreissä etsimässä niitä alkioita tai penkovat roskiksia niin kauan että löytävät julmasti tuhoamansa pienet ihmistaimet. Toivottavasti "kiirastuli" on totta.

        Hohhoijjaaa

        Tosi harmi, että et itse pysty saamaan lapsia ja olet noin katkera. Todella surullista että purat suruasi täälä kirjoittelemalla.

        Orgasmi on parasta mitä mies voi antaa naiselle ja toisinpäin. Siksi naiset "levittää" jalkansa :) Tosi surullista kun kirjoituksistasi päätellen et itse ole tätäkään kokenut. Tekevälle sattuu vahinkoja ja on hienoa että tarvittaessa vahingosta pääsee eroon. Onhan myös sinulla olemassa erilaisia vakuutuksia vahinkojen varalle. Jos vaikka menisit vakuutusyhtiöön töihin....saisit ihmisille paasata mikä on oikein ja mitä pitää tehdä.


      • Lääket.tri
        Vanhatpiiathuutelee kirjoitti:

        Hohhoijjaaa

        Tosi harmi, että et itse pysty saamaan lapsia ja olet noin katkera. Todella surullista että purat suruasi täälä kirjoittelemalla.

        Orgasmi on parasta mitä mies voi antaa naiselle ja toisinpäin. Siksi naiset "levittää" jalkansa :) Tosi surullista kun kirjoituksistasi päätellen et itse ole tätäkään kokenut. Tekevälle sattuu vahinkoja ja on hienoa että tarvittaessa vahingosta pääsee eroon. Onhan myös sinulla olemassa erilaisia vakuutuksia vahinkojen varalle. Jos vaikka menisit vakuutusyhtiöön töihin....saisit ihmisille paasata mikä on oikein ja mitä pitää tehdä.

        Säälittävää on riidellä itsensä kanssa.


      • traumaiitaraivoo
        Vanhatpiiathuutelee kirjoitti:

        Hohhoijjaaa

        Tosi harmi, että et itse pysty saamaan lapsia ja olet noin katkera. Todella surullista että purat suruasi täälä kirjoittelemalla.

        Orgasmi on parasta mitä mies voi antaa naiselle ja toisinpäin. Siksi naiset "levittää" jalkansa :) Tosi surullista kun kirjoituksistasi päätellen et itse ole tätäkään kokenut. Tekevälle sattuu vahinkoja ja on hienoa että tarvittaessa vahingosta pääsee eroon. Onhan myös sinulla olemassa erilaisia vakuutuksia vahinkojen varalle. Jos vaikka menisit vakuutusyhtiöön töihin....saisit ihmisille paasata mikä on oikein ja mitä pitää tehdä.

        "Tosi harmi, että et itse pysty saamaan lapsia"

        Tosi harmi että joudut harhakoimaan kaikille lapsia suojeleville jotain lapsettomuuksia, lohduttaako se niissä katkerissa syyllisyystraumoissas jotenkin, ja tuut purkaan sitä tänne terapiatunkiolles?

        "Siksi naiset "levittää" jalkansa :)"

        Normaalit naiset kuitenkin ymmärtää siihen liittyvän riskin ja on silti valmiita kantaan mahdollisen seurauksen ja vastuunsa, eikä haudo "seurauksen" murhaamista, toisin kun eräät... tosi surullista että sinä et kuulu normaaleihin.

        "hienoa että tarvittaessa vahingosta pääsee eroon."

        Joo, muutenkin kun tappamalla.

        "Säälittävää on riidellä itsensä kanssa. "

        Kuvitteleeko trollaava valelääkäri ettei täällä oo ketään muita sun lisäks, vai oletko itse myös tuo edeltävä "Vanhatpiiathuutelee"?


      • Tyhmäkö.olet
        traumaiitaraivoo kirjoitti:

        "Tosi harmi, että et itse pysty saamaan lapsia"

        Tosi harmi että joudut harhakoimaan kaikille lapsia suojeleville jotain lapsettomuuksia, lohduttaako se niissä katkerissa syyllisyystraumoissas jotenkin, ja tuut purkaan sitä tänne terapiatunkiolles?

        "Siksi naiset "levittää" jalkansa :)"

        Normaalit naiset kuitenkin ymmärtää siihen liittyvän riskin ja on silti valmiita kantaan mahdollisen seurauksen ja vastuunsa, eikä haudo "seurauksen" murhaamista, toisin kun eräät... tosi surullista että sinä et kuulu normaaleihin.

        "hienoa että tarvittaessa vahingosta pääsee eroon."

        Joo, muutenkin kun tappamalla.

        "Säälittävää on riidellä itsensä kanssa. "

        Kuvitteleeko trollaava valelääkäri ettei täällä oo ketään muita sun lisäks, vai oletko itse myös tuo edeltävä "Vanhatpiiathuutelee"?

        Sinäkö määrittelet normaalin naisen?


      • Kaikkieitajuu
        traumaiitaraivoo kirjoitti:

        "Tosi harmi, että et itse pysty saamaan lapsia"

        Tosi harmi että joudut harhakoimaan kaikille lapsia suojeleville jotain lapsettomuuksia, lohduttaako se niissä katkerissa syyllisyystraumoissas jotenkin, ja tuut purkaan sitä tänne terapiatunkiolles?

        "Siksi naiset "levittää" jalkansa :)"

        Normaalit naiset kuitenkin ymmärtää siihen liittyvän riskin ja on silti valmiita kantaan mahdollisen seurauksen ja vastuunsa, eikä haudo "seurauksen" murhaamista, toisin kun eräät... tosi surullista että sinä et kuulu normaaleihin.

        "hienoa että tarvittaessa vahingosta pääsee eroon."

        Joo, muutenkin kun tappamalla.

        "Säälittävää on riidellä itsensä kanssa. "

        Kuvitteleeko trollaava valelääkäri ettei täällä oo ketään muita sun lisäks, vai oletko itse myös tuo edeltävä "Vanhatpiiathuutelee"?

        Suomesta löytyy tosi hyviä lapsettomuusklinikoita, sinne hakemus menemään niin sun ei tarvii täälä pauhata. Nii ja jos et pysty saamaan itse lapsia niin näin on tarkoitettu! Kaikkien geenit ei ole hyväksi jälkikasvun saannille.....koita ymmärtää.
        Jospa jättäisit täällä ihmiset rauhaan, jotka haluavat keskustella asiallisesti abortista...


      • häivyitevaanXD
        Kaikkieitajuu kirjoitti:

        Suomesta löytyy tosi hyviä lapsettomuusklinikoita, sinne hakemus menemään niin sun ei tarvii täälä pauhata. Nii ja jos et pysty saamaan itse lapsia niin näin on tarkoitettu! Kaikkien geenit ei ole hyväksi jälkikasvun saannille.....koita ymmärtää.
        Jospa jättäisit täällä ihmiset rauhaan, jotka haluavat keskustella asiallisesti abortista...

        Suomesta löytyy tosi hyviä traumaklinikoita, sinne hakemus menemään niin sun ei tarvii täälä pauhata. Nii ja jos et pysty saamaan rauhaa tappamas lapsen levottomalta sielulta niin näin on tarkoitettu! Useimpien psyykelle ei ole hyväksi jälkikasvun mukavuusmurhailu.....koita ymmärtää.
        Jospa jättäisit täällä ihmiset rauhaan, jotka haluavat keskustella asiallisesti lapsen oikeuksista ja muista tosiasioista...


    • pienetihmiset

      Abortti on surullinen asia.

      • Kyllä. Niin on. Oikeuttaako se siltikään nimittelemään tai syyttämään toisia?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe