kielellä peräaukkoon nussiminen

Nuolija51

Kiihottaisi ajatus, ei ole vaan uskaltanut pyytää keltään suostuuko..Oisko naisia jotka tykkäisi siitä :)

31

2804

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällänenvain

      Itse sain tyttöystäväni innostumaan tuosta :) on kyllä mukavata

    • laukesin_suuhun

      Olin yllättynyt, kun pyysin vaimoani menemään nelinkontin ja aloin nuolemaan anaalireikää. Yllätys ja kiihotus oli kova, kun vaimo alkoi rytmikkäästi liikkuttamaan peppuaan niin, että pääsin kielellä syvemmälle.

    • Pyllynnuolijamies

      Itse tehny muutaman kerran nuorelle naiselle peräreijän kielihoidon .. ja joka kerta saanu joko haukut tai pakit ..Yleensä pakit. Näitä naisia ei ole siis tarvinnut tavata kuin kerran. Se on vaan niin kiihottavaa että tulee väkisinkin himoissaan tehtyä. Aion kuitenkin jatkaa tätä 'harrastusta' jokaisen tapaamani naisen kanssa ..Parasta se on täysin ventovieraan kauniin naisen kanssa..

      • Eiturhiapöpöjäpilluun

        Olisikohan syynä se, että useimmat naiset eivät halua hiivatulehdusta tms., jonka helposti saa jos sekoittaa noiden kahden reiän eritteet.. Sen takia jo aivan nuoret tytöt opetetaan pyyhkimään edestä taaksepäin..


    • yäääk

      Mitä jos tulee paskaa kieleen

    • Jenna_27

      Tuntuuhan tuo kieli ihanalta pepussa, kukapa siitä ei tykkäisi.

      • kieltäpilluunjapeppuun

        Juu, sitä on ihanaa antaa pillun nuolennan lomassa. Siinä voi olla että nainen saa samalla orgasmin kielileikeistä.
        Se on vaan jotenkin niin kiihottavaa kun saa pyörittää kieltä peppureiän ympärillä ja välillä työntää kieltä sisälle :-)
        Tietenkin puhtaus hoidetaan ennen kuntoon.


    • kuin_kuminauha

      Peräaukon sulkijalihas tuntuu mukavan piukeelta kun kielen työntää sisään.

    • eimitäänisompaa

      kieli onkin just sopivan kokoinen mikä anukseen on tarkoitettu pantavaksi
      on vaarallista jos paiakt repeytyy ja kipeytyy :)
      pitää muistaa ne asiat!!!!!

    • Whazubi

      Rakastan nuolla mieheni reikää 😋

    • juurta_myöten

      Ihanan rivoa, sen jälkeen hekuma huipussaan. Olisipa itsellä vain pitempi kieli.

    • päräys

      Meillä oli ex tyttöystäväni kanssa krapulaseksiä ja siinä kun oli oikein kiihottunut olo, tehtiin sitä puolin ja toisin.

      Tosin olimme eroamassa, niin ei ollut väliä, joten kun tyttöystäväni nuoli mua, olin pidättänyt sitä ennen pitkään ja silloin rojautin kunnon krapulakebab-satsit älyttömällä paineella pierun säveltämänä.

      Kyllä muija huusi ja oksensi. Oli upeaa päättää seurustelu siihen. :)

    • hassu-näky

      Heh, varpusparvi naisen naamalle.

    • Homo6969

      Kyllä olen kokeillut ja kyllä se aika helvetin hyvältä tuntuu. Do it faggot :)

    • vain_koeneille

      ryppyreiän nuoleminen on seksin aatelia

    • Pänömies699

      Tuota on kiva tehdä...oon tavannut naisia jotka pitää tuosta tosi paljon

    • liejunielu

      Mä haluisin juottaa naiselle duphalacia. Eli lääkettä, mikä auttaa jos on vatsa kovalla. Sitä puoli litraa.

      Senjälkee jäykällä kielellä ärsyttää peräaukkoa naiselta, jolloin auttamatta ilman varoituspierua sulkijalihas lävähtää auki ja suoli pullahtaa ulospäin, ja suorastaa räjähtäen tulee vetinen lieju nieluun kun muija istuu koko painolla niin ettei pois pääse.

    • Jokke_72

      Tuo olisi ihanaa

    • tumputtaisin_samalla

      Olisipa nyt joku nuolemassa.

    • KokemukseniMukaan

      Miehet taitavat ujostella naisen peppua, tai muutoin eivät pidä. Itse kyllä tykkäisin ihan hassuna.

    • ihan_hurahtanut

      Piukea ryppureikä tuntuu kielellä oikeesti hauskalta.

    • U-47

      Haluaisin kyllä että muija nuolis. Mutta ei kiinnosta sitä. Vois tuntua hyvältä...

    • iikoo69

      olisko Joensuun aluella halukasta.

    • Katariina17treeltä

      Oon yllättäny poikkiksen kerranjälkeen juuri noin eka vähä suikkaria sit siirryin alemmaks vähä pallei ja siit kosketin kielel sen peppuu ja aloin vaan nuoleen kyl alko jätkä nauttiin siit runkkailin sitä vähä ja varovasti kokeilin painaa sormee sisään ni sillon se laukes osa meni suuhun ja osa ruiskahti vähä muualle :D mut kokeilun arvoinen asia juu

      • Mies71xghkt

        Nautin tuollaisesta kovasti. Exä teki noin ja tuntui itsekin nauttivan siitä että näki minun nauttivan kun nuoli peppuani.
        Peppu on herkkä paikka ja kieli siellä tuntuu mahtavalta.


    • kiihotuksen_tuoksu

      Nuolen vaimoani takaapäin pilluun ja anaaliin. Jostain syytä tämän jälkeen vaimo haluaa aina suudella himokkaasti ennen aktia.

    • Satutheteinihoro

      Oon nuollu poikaystävää pepust monestikin ja se mua ei ongelmaa.

    • sfg

      ex mies lutkutti aina sunnuntaisin pillua ja anaalia...sain orgasmin

    • ei tuo ujostuta yhtään, tulee nuoltua ja tykkään kun mua nuollaan.. ei oo yksikään nainen vastustellut..

    • Kyllä, ehdottomasti kiihottavaa touhua molemmin puolin.

    • Meillä tykkää sekä mies että minä. Kielellä kun leikittelee peppureiällä, niin alkaa peppu vaatia munaa sisäänsä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe