Kun Jeesus ottaa vastaan kaiken Kuninkuuden;

kenen-joukossa-olet-

silloin käy juuri niin kuin USA:sa ja kaikkialla ihmiset alkaisi huutaa vastalauseita. Aivan samoin toimivat Juutalaiset,

Lk. 19: "Hän sanoi näin: "Eräs jalosukuinen mies lähti matkalle kaukaiseen maahan saadakseen itsellensä kuninkuuden ja sitten palatakseen. Ja hän kutsui luoksensa kymmenen palvelijaansa, antoi heille kymmenen leiviskää ja sanoi heille: 'Asioikaa näillä, kunnes minä tulen.'

Mutta hänen kansalaisensa vihasivat häntä ja lähettivät lähettiläät hänen jälkeensä sanomaan: 'Emme tahdo tätä kuninkaaksemme.'

Ja saatuansa kuninkuuden ja palattuansa hän käski kutsua eteensä ne palvelijat, joille hän oli antanut rahat, saadakseen tietää, mitä kukin oli asioimisellaan ansainnut.
Niin ensimmäinen tuli esiin ja sanoi: 'Herra, sinun leiviskäsi on tuottanut kymmenen leiviskää.' Ja hän sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä palvelija; koska vähimmässä olet ollut uskollinen, niin saat vallita kymmentä kaupunkia.'

Ja toinen tuli ja sanoi: 'Herra, sinun leiviskäsi on tuottanut viisi leiviskää.' Niin hän sanoi tällekin: 'Sinä, vallitse sinä viittä kaupunkia.'

Vielä tuli yksi ja sanoi: 'Herra, katso, tässä on sinun leiviskäsi, jota olen säilyttänyt liinasessa. Sillä minä pelkäsin sinua, koska olet ankara mies: sinä otat, mitä et ole talteen pannut, ja leikkaat, mitä et ole kylvänyt.'
Hän sanoi hänelle: 'Oman sanasi mukaan minä sinut tuomitsen, sinä paha palvelija. Sinä tiesit minut ankaraksi mieheksi, joka otan, mitä en ole talteen pannut, ja leikkaan, mitä en ole kylvänyt; miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen?'

Ja hän sanoi vieressä seisoville: 'Ottakaa häneltä pois se leiviskä ja antakaa sille, jolla on kymmenen leiviskää.' - Niin he sanoivat hänelle: 'Herra, hänellä on jo kymmenen leiviskää.' - 'Minä sanon teille: jokaiselle, jolla on, annetaan; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on.

Mutta viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaaksensa, tuokaa tänne ja teloittakaa minun edessäni.'"

Jeesuskaan ei neuvottele vaan sanelee, itse ehdottomat ehtonsa.

5

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitään henkilöä eikä persoonaa tule vaan ihmisen mieleen tulee anteeksianto ja rakkaus, sekä ymmärrys ja kyky toimia noiden arvojen mukaisesti. Siksi voidaan havaita että monille Hän on jo tullut

      • Mielenkiintoista-

        Jeesus yhä kutsuu ja sanoo: Jesaja: 45:22 Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.
        Apostolien teot: 2:40 Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."

        Armon alainen kristitty tekee kaiken, (mitä lain alainen kristitty tekee) ja paljon enemmänkin sisäisestä vapaudesta, vailla mitään suoritus painetta. Rukous on hänelle, virvoittava hengitys! Raamatun lukeminen, kuin raikas ateria ja uhraaminen pelkkää iloa. Hänen lähellään on helppo hengittää.
        He tietävät, että kaikki, mitä tarvitaan heidän autuudekseen, on jo valmista Jeesuksen ristin ja ylösnousemisen kautta.
        He nauttivat Jeesuksen täytetyssä työstä ja kiittävät siitä Jumalaa. Näin kirjoitti Juhani Karvinen tässä taannoin Ristin Kansa lehdessä ja noin se myös on.

        Leo Tolstoi totesi, että uudestisyntyneen sydämestä pulppuaa aina kristillistä taidetta, vaikka Jeesuksesta ei sanoittaisi sanaakaan. -

        Miten sinä voit piilottaa Kristusta Ja millä oikeudella uskovat tappavat sinun taiteesi? Ihmettelee Klimenkko ja jatkaa, Jeesuksesta laulaminen ei ole taidetta, eikä raamatun lukeminen kirjallisuutta. Ne ovat kaksi eri asiaa.
        Lue sanan väärentämätöntä maitoa, niin kasvat pelastuksessa vahvaksi.

        Mutta kun Hän tulee ja perustaa 1000v Valtakuntansa silloin hän hallitsee rautaisella valtikalla (=vallalla)


    • Mielenkiintoista-aikaa

      Trampin pääsy USA:n pressaksi on sokeerava. Hänen edustamansa puolue ei meinannut häntä edes "hyväksyä" Ehdokkaakseen.
      Mutta kansa, joka oli kyllästynyt Demareihin halusi muutoksen.
      Ja päästyään valtaan Tramp aloitti heti toimia. Hän vain aloitti puhdistamaan Amerikkaa kirjoittamalla käskyjä, eroitti jopa jo kaksi ministeriä.
      Huom! Tramp ei neuvottele. Jeesus Toimii aivan samoin kun saapuu maapallolle ja perustaa 1000v valtakuntansa.
      Jeesus on Tosi reilu mies kun Hän on ilmoittanut jo etukäteen sen miten Hän tulee toimimaan.
      Mutta ennen kuin Kuninkaamme saapuu hallitsemaan, Maapallon asukkaat joutuvat antikristuksen hallittavaksi, koska ihmiset hylkäävät Kristuksen Jeesuksen niin Jumalakin hylkää heidät islamilaisen mahdin valtaan. seitsemäksi vuodeksi ja ISIS hallitsee.

      • Näin-on-kirjoitettu

        Mahdin 7 hallinto vuoden jälkeen tulee kuninkaiden Kuningas takaisin maan päälle ja tuhoaa Israelin viholliset:

        Psa 83: "Jumala, älä ole niin ääneti, älä ole vaiti, älä ole, Jumala, niin hiljaa. Sillä, katso, sinun vihollisesi pauhaavat, ja sinun vihaajasi nostavat päätänsä. Heillä on kavalat hankkeet sinun kansaasi vastaan, ja he pitävät neuvoa sinun suojattejasi vastaan.
        He sanovat: "Tulkaa, hävittäkäämme heidät olemasta kansa, niin ettei Israelin nimeä enää muisteta." Sillä he neuvottelevat keskenään yksimielisesti, he tekevät liiton sinua vastaan: Edomin teltat ja ismaelilaiset, Mooab ja hagrilaiset, Gebal, Ammon ja Amalek, Filistea ynnä Tyyron asukkaat. Myös Assur on liittynyt heihin, nämä ovat käsivartena Lootin lapsilla. Sela. Tee heille, niinkuin teit Midianille, niinkuin Siiseralle, niinkuin Jaabinille Kiison-joen rannalla. Heidät tuhottiin Eendorissa, he joutuivat lannaksi maahan. Anna heidän ylhäisillensä käydä, niinkuin kävi Oorebille ja Seebille, ja kaikille heidän ruhtinaillensa niinkuin Seballe ja Salmunnalle, koska he sanovat: "Anastakaamme itsellemme Jumalan asunnot." Jumalani, tee heidät lentäviksi lehdiksi, kuiviksi korsiksi tuulen viedä.
        Niinkuin kulovalkea metsää polttaa, niinkuin liekit kärventävät vuoria, niin aja sinä heitä rajuilmallasi ja kauhistuta heitä tuulispäälläsi. Täytä heidän kasvonsa häpeällä, että he etsisivät sinun nimeäsi, Herra. Joutukoot häpeään ja kauhistukoot ikuisesti, tulkoot häpeään ja hukkukoot. Ja tulkoot tuntemaan, että sinun ainoan nimi on Herra, että sinä olet Korkein kaikessa maassa.


    • Sopii-aiheeseen

      Maapallon kansakunnat elävät murroksessa, islam, joka väittää olevansa rauhan uskonto on tuonut terrorin eurooppaan. Miksi näin? Palestiinalaiskristitty kertoo kuinka hänelle selvisi vuonna 1993 nämä uskonasiat ja Raamattua lukiessa hänelle selvisi mihin tämä tilanne johtaa. Et arvaa mitkä kansat tuhoutuvat ja kuka mahdi on ja mitä hän saa aikaan?
      https://www.youtube.com/watch?v=INI7Dt6tFfQ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe