Anarkismi ja tiet

TheOfficial3DBlog

Usein väitetään, että puhdas anargia ei toimisi, sillä jos ei ole maita, niin ei ole maanteitä niin ihmiset eivät pääse mihinkään, sillä autot tarvitsevat asfalttitien, kulkemiseen, mutta itse asiassa, kun vähän miettii, näin ei ole olenkaan, hyvä artikkeli tästä aiheesta.

http://www.thenew3d.website/2017/02/02/how-roads-in-anarchy/
Linki ei toimi, aivan pienillä koneilla se on 3D muodossa.

13

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeOnNäin

      Mitään muuta ei anarkiasta tarvitte tietää kun että se on paskaa, paskaa ja paskaa, kaikki muu mitä tuosta väitetään, on valetta.

      • VitutOleNoin

        Käsitteen etymologiakin paljastaa, ettei se tarkoita muuta kuin hallitsijattomuutta - muusta sitten sovitaan hallitsijattomasti kesken niiden, joita sopiminen koskee. Sekös sinun kaltaistasi pikkutukaria vituttaa, että on olemassa ihmisiä, joiden ei tarvitse imeä tuttia koko elämänsä ajan, niin kuin sinun tarvitsee. Sinä olet vain vaihtanut maidon keppanaan ja vain sillä perusteella luulet olevasi kova jätkä. Tietysti olet pelkkä pelle, kuten kommentoinnillasi jo allekirjoitit.


      • SeOnNäin
        VitutOleNoin kirjoitti:

        Käsitteen etymologiakin paljastaa, ettei se tarkoita muuta kuin hallitsijattomuutta - muusta sitten sovitaan hallitsijattomasti kesken niiden, joita sopiminen koskee. Sekös sinun kaltaistasi pikkutukaria vituttaa, että on olemassa ihmisiä, joiden ei tarvitse imeä tuttia koko elämänsä ajan, niin kuin sinun tarvitsee. Sinä olet vain vaihtanut maidon keppanaan ja vain sillä perusteella luulet olevasi kova jätkä. Tietysti olet pelkkä pelle, kuten kommentoinnillasi jo allekirjoitit.

        Anarkistit on paskaa ei tarvitte olla "kova jätkä" eikä houdini tuon nähdäkseen.
        Vai "imeä tuttia", olen tehnyt perkele työuraa lähes 40 vuotta elämässäni, ja tuollainen perkeleen ituhippi alkaa hyppimään silmille, kukahan sitä tuttia imee, anarkistit, ovat yhteiskunnan viruksia.


      • Turhaan_isottelet
        SeOnNäin kirjoitti:

        Anarkistit on paskaa ei tarvitte olla "kova jätkä" eikä houdini tuon nähdäkseen.
        Vai "imeä tuttia", olen tehnyt perkele työuraa lähes 40 vuotta elämässäni, ja tuollainen perkeleen ituhippi alkaa hyppimään silmille, kukahan sitä tuttia imee, anarkistit, ovat yhteiskunnan viruksia.

        Ei kukaan oikeasti aikuinen tule tänne tuolla tavalla haastamaan riitaa ja rehentelemään työurallaan. Joku nulikka sinä siis olet. Ja vaikka et olisikaan, niin käyttäytymiselläsi annat sellaisen kuvan, että mietihän sitä, tuttisuu.


      • SeOnNäin
        Turhaan_isottelet kirjoitti:

        Ei kukaan oikeasti aikuinen tule tänne tuolla tavalla haastamaan riitaa ja rehentelemään työurallaan. Joku nulikka sinä siis olet. Ja vaikka et olisikaan, niin käyttäytymiselläsi annat sellaisen kuvan, että mietihän sitä, tuttisuu.

        Koita sinä kersa opetella elämään omillasi, älä ala vittuilemaan aikuisille.
        Selvä, joka anarkisti joka tulee vastaani, saa tulevaisuudessa todeta mikä "tutin" imijä olen, väännän jokaiselta niskat nurin.
        Mene töihin saatanaan viruspaska.


      • Turhaan_isottelet
        SeOnNäin kirjoitti:

        Koita sinä kersa opetella elämään omillasi, älä ala vittuilemaan aikuisille.
        Selvä, joka anarkisti joka tulee vastaani, saa tulevaisuudessa todeta mikä "tutin" imijä olen, väännän jokaiselta niskat nurin.
        Mene töihin saatanaan viruspaska.

        Ja isottelusi vaan jatkuu. Varo nyt ettet tukehdu tuttiisi kun vauhkoat siinä. Etkö sinä helkkarin kakara tajua, että KETÄÄN EI KIINNOSTA nettikovistelusi, vaan korkeintaan naurattaa. Mene imemään tissiä ja jätä ihmiset rauhaan!


      • SeOnNäin

        On lapsella tutti niin mielessä, ja ajatukset lentää sitä mukaan...
        Luuletko että isottelen, no, se on minulle ihan sama.
        Mene töihin ja elätä hlvetti ittesi, vituttaa elättää tuollaista saatanaan rottaa verorahoilla joita olen suomelle työllä ansainnut, kuole saatana et muuta ansaitse.


      • SeOnNäin
        Turhaan_isottelet kirjoitti:

        Ja isottelusi vaan jatkuu. Varo nyt ettet tukehdu tuttiisi kun vauhkoat siinä. Etkö sinä helkkarin kakara tajua, että KETÄÄN EI KIINNOSTA nettikovistelusi, vaan korkeintaan naurattaa. Mene imemään tissiä ja jätä ihmiset rauhaan!

        Ja pidät itteäsi ihmisenä, älä naurata, olet rottaakin alempi olio, itse asiassa, rotanpaskan kanssa ehkä olet samalla asteikolla.


      • NoinSeOn
        SeOnNäin kirjoitti:

        Ja pidät itteäsi ihmisenä, älä naurata, olet rottaakin alempi olio, itse asiassa, rotanpaskan kanssa ehkä olet samalla asteikolla.

        Vaikutat sellaiselta tapaukselta, joka on saanut kaikkialla elämässä pataan muilta ja nyt tulet purkamaan tuntojasi nettiin. Olet säälittävä pelle, painu jo vittuun täältäkin. Et kai sinä ihan oikeasti kuvittele, että joku luulee mitään muuta kun tuolla tavalla käyttäydyt? Vitun idiootti...


      • SeOnNäin
        NoinSeOn kirjoitti:

        Vaikutat sellaiselta tapaukselta, joka on saanut kaikkialla elämässä pataan muilta ja nyt tulet purkamaan tuntojasi nettiin. Olet säälittävä pelle, painu jo vittuun täältäkin. Et kai sinä ihan oikeasti kuvittele, että joku luulee mitään muuta kun tuolla tavalla käyttäydyt? Vitun idiootti...

        En ole eläissäni saanut keltään "pataan", siksipä jotenkin naurattaa kaltaistesi ajatukset että jos ei teksteillään "huoraa" mielistellen kaltaisiasi vittupäitä, on pakko olla silloin joku ihmisjättö joka on saanut turpaansa elämässä.
        Mutta jatka toki, olet silti rottaakin alempi olio, mikään ei sitä asiaa muuta.


      • Aito.anarkisti
        SeOnNäin kirjoitti:

        Anarkistit on paskaa ei tarvitte olla "kova jätkä" eikä houdini tuon nähdäkseen.
        Vai "imeä tuttia", olen tehnyt perkele työuraa lähes 40 vuotta elämässäni, ja tuollainen perkeleen ituhippi alkaa hyppimään silmille, kukahan sitä tuttia imee, anarkistit, ovat yhteiskunnan viruksia.

        Sulla on virheellinen käsitys siitä, mikä tai kuka on anarkisti. Luuletko että anarkisteja on ne jotka käyttäytyy aggressiivisesti, rikkoo paikkoja, huutelee törkeyksiä ja kuseksii nurkkiin? Nämä kyseiset ihmisennäköiset olennot, joita Suomessa näet riehuvan, eivät ole edes lähellä anarkisteja. Niihin sopii termit huliganismi ja vandalismi. Anarkismi vaatii toimiakseen älyä ja arvaa mikä on näiden huligaanien älykkyyden taso. Se ei riitä harjoittamaan anarkismia.


      • ananarkos
        VitutOleNoin kirjoitti:

        Käsitteen etymologiakin paljastaa, ettei se tarkoita muuta kuin hallitsijattomuutta - muusta sitten sovitaan hallitsijattomasti kesken niiden, joita sopiminen koskee. Sekös sinun kaltaistasi pikkutukaria vituttaa, että on olemassa ihmisiä, joiden ei tarvitse imeä tuttia koko elämänsä ajan, niin kuin sinun tarvitsee. Sinä olet vain vaihtanut maidon keppanaan ja vain sillä perusteella luulet olevasi kova jätkä. Tietysti olet pelkkä pelle, kuten kommentoinnillasi jo allekirjoitit.

        Mites, jos "ne joita sopiminen koskee" sopivat keskenään perustaa valtio, jota johdetaan niin kuin nyt johdetaan? Eikös se oli näiden sopijien päätettävissä ja toteutettavissa?
        Ne jotka eivät halua tällaisessa valtiossa elää, voivat ihan vapaasti elää haluamallaan tavalla jossain muualla.
        Kaikki tyytyväisiä?


    • TheOfficial3DBlog

      Kun noin innostaa niin tässä vielä linki vanhaan klasikoon:
      http://www.thenew3d.website/2016/03/12/freedom/
      3D blogy on tällä hetkellä muuten pitkällä tauolla, olen kuullut että tekiä yritää tehdä kivaa peliä. Joka vie kaiken ajan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe