Kuinka yleistä se on, tämä tyttöily?

Naisellinenmies

Kun mies haluaa pukeutua naisten ihaniin alusasuihin ja vaatteisiin? Kuinka moni haluaisi myös liikkua tai ajella naisten vaatteet päällänsä?

135

9786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_noista_tiedä

      Aivan tarkkaa lukemaa ei tiedetä, mutta valistunut arvaus on että n. 1-2 % olisi transvestiitteja. Julkisesti esiintyvistä naisten vaatteisiin pukeutuneista ei ole tietoa.

      • MihinPerustatTuon

        arvauksesi, sillä pelkkä arvaus se onkin


      • Tuonkaltaisia lukuja on esitetty eri tutkimusten perusteella. Tutkimukset eivät kuitenkaan tällä alueella ole kauhean luotettavia, koska on todennäköistä, että ihmiset valehtelevat jopa anonyymeissä ja luottamukselliseksi vakuutetuissa kyselyissä näin arassa aiheessa.


      • Börjeswanrunkku

        Onko swärjen HOKANITja SVANTET rantautuneet Turun muslimikyrpiä hipeloitteen


    • miraela

      Prosenttilukua en osaa kertoa, mutta Anukatariina selvensi jonkin verran tilannetta. Tyttöilyä varmaankin on ollut jo vähintään oman elinaikani eli melkein 60 vuotta maassamme, mutta ilmitulonpelossa sekä "mielisairaan paperit saaneena" tuskin kovinkaan moni on halunnut tulla kaapista ulos!!! Vasta kuluneella vuostuhannella transvertiittisyys on luokiteltu "EI sairaudeksi".!!!! Itsekin koen olevani nainen miehen ruumiissa - kuitenkin olen sen verran "arka", etten kehtaa lähtee itekseni laitettuna ladynä kartsalle hengaileen!!! Vierellä pitäs olla samanhenkinen ihminen 24/7. :)

      • Minä tykkään itsestäni ihan perusmiehenä ja ihailen naiskauneutta, mutta rakastan pukeutua seksikkäisiin naisten sukkiin, pitsisiin asuihin, topoeihin, minimekkoon ja korkokenkiin. Todella arka aihe, olletikin kun on ukm. Oma tuntumani vuosikymmenien varrelta on, että yllättävän moni "normihetero" mies harrastaa salassa samaa ja pilailee kaverien kanssa tosi taustalla ,kun joutuu naisten asujen kanssa tekemisiin. Toiset ilmentävät inhoa ja vihaa ja ovat yllättävän trans- ja homofobiaisia. Täällä joudun minäkin anonyymisti kavereita ja sielunkumppania etsiskelemään


      • miraela
        Ankeliini kirjoitti:

        Minä tykkään itsestäni ihan perusmiehenä ja ihailen naiskauneutta, mutta rakastan pukeutua seksikkäisiin naisten sukkiin, pitsisiin asuihin, topoeihin, minimekkoon ja korkokenkiin. Todella arka aihe, olletikin kun on ukm. Oma tuntumani vuosikymmenien varrelta on, että yllättävän moni "normihetero" mies harrastaa salassa samaa ja pilailee kaverien kanssa tosi taustalla ,kun joutuu naisten asujen kanssa tekemisiin. Toiset ilmentävät inhoa ja vihaa ja ovat yllättävän trans- ja homofobiaisia. Täällä joudun minäkin anonyymisti kavereita ja sielunkumppania etsiskelemään

        Ankeliini: tule ulos kuorestas (= kaapistas). :) Meitä on tuhansia sun kaltaisias tällä hetkellä. Ite toki oon eronnu, mutta meitä on tuhansia kaltaisiasi. Voi piristää aviosuhdettasi myös. :)


      • Ankeliini kirjoitti:

        Minä tykkään itsestäni ihan perusmiehenä ja ihailen naiskauneutta, mutta rakastan pukeutua seksikkäisiin naisten sukkiin, pitsisiin asuihin, topoeihin, minimekkoon ja korkokenkiin. Todella arka aihe, olletikin kun on ukm. Oma tuntumani vuosikymmenien varrelta on, että yllättävän moni "normihetero" mies harrastaa salassa samaa ja pilailee kaverien kanssa tosi taustalla ,kun joutuu naisten asujen kanssa tekemisiin. Toiset ilmentävät inhoa ja vihaa ja ovat yllättävän trans- ja homofobiaisia. Täällä joudun minäkin anonyymisti kavereita ja sielunkumppania etsiskelemään

        Samanlaista on oma elämäni. Hepenet ovat ihania, mutta julkisesti ei voi näyttäytyä . Alusasuja voi sentään käyttää lähes koska vaan.


      • MiesPäivi
        Ankeliini kirjoitti:

        Minä tykkään itsestäni ihan perusmiehenä ja ihailen naiskauneutta, mutta rakastan pukeutua seksikkäisiin naisten sukkiin, pitsisiin asuihin, topoeihin, minimekkoon ja korkokenkiin. Todella arka aihe, olletikin kun on ukm. Oma tuntumani vuosikymmenien varrelta on, että yllättävän moni "normihetero" mies harrastaa salassa samaa ja pilailee kaverien kanssa tosi taustalla ,kun joutuu naisten asujen kanssa tekemisiin. Toiset ilmentävät inhoa ja vihaa ja ovat yllättävän trans- ja homofobiaisia. Täällä joudun minäkin anonyymisti kavereita ja sielunkumppania etsiskelemään

        Ankeliini kirjoitti ihan asiaa ja siitä tekstistä voin tunnistaa melkein itseni, se on niin samanlaista elämää kuin minulla. Onhan minulla ikää jo yli 50v, mutta se naiseksi pukeutuminen on edelleen yhtä mukavaa ja kiihottavaa eli ei sitä voi lopettaa vaan se jatkuu lopun ikääni. Vaikka minulla on naiseksi pukeutumisesta jo pitkä kokemua, niin koskaan en ole rohjennut lähteä ulos, vaikka se on monesti käynyt mielessä, sillä pienessä kaupungissa se on ongelmallista. Olisi tietysti mukava jossakin suljetussa tilaisuudessa esiintyä naisena muiden samanmielisten kanssa.


      • Mukaan_vaan
        MiesPäivi kirjoitti:

        Ankeliini kirjoitti ihan asiaa ja siitä tekstistä voin tunnistaa melkein itseni, se on niin samanlaista elämää kuin minulla. Onhan minulla ikää jo yli 50v, mutta se naiseksi pukeutuminen on edelleen yhtä mukavaa ja kiihottavaa eli ei sitä voi lopettaa vaan se jatkuu lopun ikääni. Vaikka minulla on naiseksi pukeutumisesta jo pitkä kokemua, niin koskaan en ole rohjennut lähteä ulos, vaikka se on monesti käynyt mielessä, sillä pienessä kaupungissa se on ongelmallista. Olisi tietysti mukava jossakin suljetussa tilaisuudessa esiintyä naisena muiden samanmielisten kanssa.

        Kyllähän tällaisia tilaisuuksia löytyy. DWC ja Setan paikallisyhdistykset järjestää suunnilleen kerran kuussa ns. kahvi-iltoja ja DWC:llä on jäsenilleen pari kertaa vuodessa viikonloppukokoontuminen johon muilla ei ole pääsyä.


      • MiesPäivi kirjoitti:

        Ankeliini kirjoitti ihan asiaa ja siitä tekstistä voin tunnistaa melkein itseni, se on niin samanlaista elämää kuin minulla. Onhan minulla ikää jo yli 50v, mutta se naiseksi pukeutuminen on edelleen yhtä mukavaa ja kiihottavaa eli ei sitä voi lopettaa vaan se jatkuu lopun ikääni. Vaikka minulla on naiseksi pukeutumisesta jo pitkä kokemua, niin koskaan en ole rohjennut lähteä ulos, vaikka se on monesti käynyt mielessä, sillä pienessä kaupungissa se on ongelmallista. Olisi tietysti mukava jossakin suljetussa tilaisuudessa esiintyä naisena muiden samanmielisten kanssa.

        Nyt kun täytyy käyttää maskia olenkin kävellyt toisessa kaupungissa naisten vaatteissa ja kurvikkaana. Kun on peruukki,aurinkolasit ja tuo maski,ei kukaan tunnista.
        Olikin aivan ihanaa käydä liiviliikkeessä sovittamassa uusia liivejä ja seksikaupassa asioimassa. Naiselliset liivit vaan tuntuvat niin hyvältä päällä että niitä pitäisi vaikka joka päivä.Ikävä kyllä se ei ole mahdollista.
        Kesälomalla vieraalla paikkakunnalla voi olla vapaammin.
        Olispa pari samanlaista kaveria,voisi harrastaa yhdessä.
        Mielelläni siinä olisin itsekin liiveissä ja pukisin kaverin niihin,onko halukkaita tuohon kokeiluun? Jos on olen tuolla treffien puolella samalla kuvalla.


      • Anonyymi
        Liivilyylicd kirjoitti:

        Nyt kun täytyy käyttää maskia olenkin kävellyt toisessa kaupungissa naisten vaatteissa ja kurvikkaana. Kun on peruukki,aurinkolasit ja tuo maski,ei kukaan tunnista.
        Olikin aivan ihanaa käydä liiviliikkeessä sovittamassa uusia liivejä ja seksikaupassa asioimassa. Naiselliset liivit vaan tuntuvat niin hyvältä päällä että niitä pitäisi vaikka joka päivä.Ikävä kyllä se ei ole mahdollista.
        Kesälomalla vieraalla paikkakunnalla voi olla vapaammin.
        Olispa pari samanlaista kaveria,voisi harrastaa yhdessä.
        Mielelläni siinä olisin itsekin liiveissä ja pukisin kaverin niihin,onko halukkaita tuohon kokeiluun? Jos on olen tuolla treffien puolella samalla kuvalla.

        Hei pukeudun kotona mut joskus autoilen ja kiva ois harrastaa muittenkin kanssa
        ja kesällä voisi liikkua ja toivotaan et koronakim alkaa jo hiipua olen alaston suomessa nikillä
        transmummo eli sitä kautta vois viestitellä


      • Anonyymi
        Ankeliini kirjoitti:

        Minä tykkään itsestäni ihan perusmiehenä ja ihailen naiskauneutta, mutta rakastan pukeutua seksikkäisiin naisten sukkiin, pitsisiin asuihin, topoeihin, minimekkoon ja korkokenkiin. Todella arka aihe, olletikin kun on ukm. Oma tuntumani vuosikymmenien varrelta on, että yllättävän moni "normihetero" mies harrastaa salassa samaa ja pilailee kaverien kanssa tosi taustalla ,kun joutuu naisten asujen kanssa tekemisiin. Toiset ilmentävät inhoa ja vihaa ja ovat yllättävän trans- ja homofobiaisia. Täällä joudun minäkin anonyymisti kavereita ja sielunkumppania etsiskelemään

        No ei harrasta naisten vaatteisiin pukeutumista. Normihetero haluaa työntää päänsä naisen haaroihin ja riisua vaatteet jotta saa pesää


      • Anonyymi
        gplecx1 kirjoitti:

        Samanlaista on oma elämäni. Hepenet ovat ihania, mutta julkisesti ei voi näyttäytyä . Alusasuja voi sentään käyttää lähes koska vaan.

        Niin, ei kai tämä tyttöily iin kovin tavatonta ole. En yhtään ihmettelisi, jos nuo1-2 % arviot ovat vahvasti aliarvioitu. ajattelin vaan, kun nuorena samalla luokalla (ysillä) oli kaksi kaveria, jotka tyttöilivät säännöllisesti. Kummankin sisaret olivat säännöllisesti pukeneet pojat tytöiksi. Itse samoja asioita harrastaneena, en kuitenkaan uskaltanut ilmaista itseäni siihen aikaan. Myöhemmin kerran pikkubieissa tein sen ja meistä tuli hyvät ystävät. Tyttöilimme yhdessä usein ja olimme jopa ulkonakin, tosin vieraalla paikkakunnalla. Kyllä tämä harrastus istuu todella tiukassa, eikä siitä pääse eroon, vaikka olen muutaman kerran yrittänyt.


      • Anonyymi
        miraela kirjoitti:

        Ankeliini: tule ulos kuorestas (= kaapistas). :) Meitä on tuhansia sun kaltaisias tällä hetkellä. Ite toki oon eronnu, mutta meitä on tuhansia kaltaisiasi. Voi piristää aviosuhdettasi myös. :)

        Ei varmaankaan piristä aviosuhdetta, kriisiyttää ja erokin voi uhata.
        Ilmiö on negatiivinen useimmille ihmisille, ei positiivinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaankaan piristä aviosuhdetta, kriisiyttää ja erokin voi uhata.
        Ilmiö on negatiivinen useimmille ihmisille, ei positiivinen.

        Vaimo ei välttämättä nielaise sitä ettei olekaan perheen ainoa nainen. Heteronaiselle voi olla ylipääsematön paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo ei välttämättä nielaise sitä ettei olekaan perheen ainoa nainen. Heteronaiselle voi olla ylipääsematön paikka.

        Onhan se edelleen ainoa nainen. Se toinen osapuoli on vain elämässään henkisesti jostain syystä sivuraiteelle luisunut mies.


      • Anonyymi
        MiesPäivi kirjoitti:

        Ankeliini kirjoitti ihan asiaa ja siitä tekstistä voin tunnistaa melkein itseni, se on niin samanlaista elämää kuin minulla. Onhan minulla ikää jo yli 50v, mutta se naiseksi pukeutuminen on edelleen yhtä mukavaa ja kiihottavaa eli ei sitä voi lopettaa vaan se jatkuu lopun ikääni. Vaikka minulla on naiseksi pukeutumisesta jo pitkä kokemua, niin koskaan en ole rohjennut lähteä ulos, vaikka se on monesti käynyt mielessä, sillä pienessä kaupungissa se on ongelmallista. Olisi tietysti mukava jossakin suljetussa tilaisuudessa esiintyä naisena muiden samanmielisten kanssa.

        Nuorena poikana olin useinkin ystäväni kanssa kaupungilla tyttönä, mutta en koskaan aikuisena. Silloin nuorena oli helppo kun asut olivat kokoluokkaa 36 ja kenkä 38. Kevyt meikki kasvoile ja menoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei pukeudun kotona mut joskus autoilen ja kiva ois harrastaa muittenkin kanssa
        ja kesällä voisi liikkua ja toivotaan et koronakim alkaa jo hiipua olen alaston suomessa nikillä
        transmummo eli sitä kautta vois viestitellä

        moi. transmummo. ois kiva kirjoitella kahden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei harrasta naisten vaatteisiin pukeutumista. Normihetero haluaa työntää päänsä naisen haaroihin ja riisua vaatteet jotta saa pesää

        On se kummaa että naisten vaatteet innostaa enemmän kuin itse nainen..
        Ovatko nämä sitten niin naisten läheisyyden puutteessa että jopa naisten kuteet kutkuttavat..?
        Mies naisten vaatteissa on huvittava näky.


    • osa-aikatyttöilijä

      mielenkiintoinen kysymys, itse asun suht pienellä paikkakunnalla, enkä tiedä itseni lisäksi ketään toista "tiittiä", homoja/lesboja tiedän useitakin mutta ehkä tämä on sellainen "harrastus" että monikaan ei uskalla /kehtaa tulla ulos kaapista, vaati kuitenkin aikamoista pokkaa ja hyvää itsetuntoa liikkua ja esiintyä julkisesti!

    • m60bi

      Rajanveto voi myös olla vaikeaa. 11-12 vuotiaana tykkäsin yksin kotona ollessani etsiä äidin vaatekomerosta rintaliivejä ja uimapukuja ja laittaa ne päälleni. Parikymppisenä otin joskus bikineissä aurinkoa, kun oli pieni pippeli ja vähän naismainen ulkonäkö. Vanhempana en ole sitä enää tehnyt ulkonäön takia, mutta ymmärrän hyvin niitä, joilla haluja on. Hesan tapaisessa paikassa tyttöily ei ole ongelma, sopivia paikkoja löytyy kaikenlaisten mieltymysten harrastamiseen.

    • sammer

      Minulla on semmoista tyttöilyä että tykkään ja vaimonikin tykkää pukea minut naiseksi naistenvaatteisiin kun siihen liittyy aina jollakin tapaa myös seksi niin että hän panee minua straponilla. Kiihotun paljon tästä itsekin mutta sitten on taas se toinen vastapuoli. En koskaan lähtisi ihmisten ilmoille niin eikä kyse ole etteikö kehtaisi ja muutenkaan jos yksin pukeudun naiseksi en saa siitä mitään irti. Kun nainen pukee minut naiseksi ns. miehuus poistuu minusta kokonaan ja tykkään kokea vain naisellisuutta.

      Uskoisin että tämänlainen tyttöily on paljon yleisempää eikä siitä miehet toisilleen puhu.

      • ihanaamuttakivaa

        Ihan samoin meillä! Jo pitkään olen käyttänyt pelkästään naisten pikkuhousuja. Kun olen rakenteeltani hoikka ja pieniluinen, niin vaimo kiusoittelee sanomalla, etten ole edes mikään oikea mies. Minua se kiihottaa vielä lisää. Straponin lisäksi minulle on luvattu myös oikeaa poikaystävää.


    • Tätitv

      Tyttöily..itse olen tyttöillyt yli 30v välillä hiljaisempia kausia nyt taas aktiivisempi pukeudun lähes päivittäin naisten asuihin liikun myös ulkona asioin kaupoissa .yms. joskus aika epätavallisissa asuissakin tulee ulkoiltua ulkoilu reiteillä ns. hutsuluuk asuissa kommentteja yllättävän vähän ..katseita sitäkin enemmän joku rohkea tullut juttusillekin yms muuta kivaa...

      • Juhannustaikoja2017

        Oletko vieraillut lähimmässä tuholaiskeskuksessa rytkyjes kera? Ettet vaan lennä sieltä kuin pääsisnoita ainoalla erotuksella et se harjanvarsi on perseessäs ja kaffepannu ssa on kulkuses. Kyllä leninki on RISKILLÄ RUMA...


      • Olet ihana kun uskallat! Jos tulet vastaan joskus Kalliossa, lähetän tytsylle varmasti ilmapusun! <3


      • Juhannustaikoja2017 kirjoitti:

        Oletko vieraillut lähimmässä tuholaiskeskuksessa rytkyjes kera? Ettet vaan lennä sieltä kuin pääsisnoita ainoalla erotuksella et se harjanvarsi on perseessäs ja kaffepannu ssa on kulkuses. Kyllä leninki on RISKILLÄ RUMA...

        Luulen että sinäkin tykkäisit Juhannustaikoja2017 meistä alushepenissämme ja korkkareissamme kotonasi, pulunen... ;)
        ... kun tuntisit, miten kiimaiset tiittitypyset osaavat käsitellä miestä, pusi pus pusss! <3


      • Ankeliini kirjoitti:

        Olet ihana kun uskallat! Jos tulet vastaan joskus Kalliossa, lähetän tytsylle varmasti ilmapusun! <3

        Kalliossa selma palmulla onkin tullut käytyä koko setti päällä.
        Siellä on ollut niin ystävällinen ilmapiiri.
        Muutama vuosi sitten olin ostamassa korselettiini sukkanauhoja(joku oli leikannut ne pois tästä kirpparilöydöstä) ja hänellä oli siinä vanhempi rouva tarinoimassa.
        Kysyin voinko näyttää millaiseen korselettiin niitä tarvitsisi.No se kävi ja avasinkin takkini ja laskin housut puolitankoon,olin siinä sitten leveine lantioineni ja suurine tisseinini ja kyselin niitä sukkanauhoja siihen. Olihan muisiin painuva kokemus ja he eivät sen kummemmin kauhistellet,taisimpa saada kehujakin upeista liiveistä.Toki liivien alta ei näkynyt tattia,no ehkä ankara pullotus kyllä saattoi olla päällä.
        Tuosta käynnistä jäi sellainen olo että kotimatkalla porvoon levarilla täytyi heittää päälivaatteet pois kun käveli siellä ylhäällä kalliolla. Siellä kyllä sain huomiota ja seuraa.


    • Transu57

      Minä tyttöilen kotona. Morsiameni hyväksyy sen, eikä siinä suhteessa ole vaikeksia. Hänelle tärkeintä on se ihminen, joka on vaatteiden sisällä. Ulos en lähde laittautuneena, täällä löytyy suurin määrin kusipäitä nyrkit pystyssä. Takana on uraa yli 35 vuotta, ja aina se on yhtä nautittavaa! Kokoalushame on aivan ihana oloasu!

      • neljäntuulentakki

        Liokkari, katollinen Soiniko se täällä puhuu ja ei uskalla jees poika hameen kera ISOJEN poikien kerhoon mennä....


    • Tyttöpoikanen

      Olen pitänyt naisten asuihin pukeutumisesta jo lapsesta alkaen. Lainailin salaa äitini ja vanhemman sisareni asujaaina kun tilaisuus siihen ilmeni. Sitten tapahtui muutos. Muutos parempaa ainakin omasta mielestäni. Olin usein kesälomillani koulusta äitiini sisaren luona Helsingissä ja kun tämä oli sellainen nainen, joka pukeutui upeasti niin alus- kuin päällysvaatteisiinkin, niin keksin aina tekosyitä voidaksni olla yksin heidän asunnossaan ja heti, kun he olivat menneet, pukeuduin tätini ihaniin alusasuihin. No kerran sittn jäin kiinni. He tulivatkin (tarkoituksella) aikaisemmin kotiin ja siellä minä keimailin peilin edessä liiveissä ja sukissa, sekä rintaliiveissä. Kyllä minua hävetti!! Tätini ja hänen miehensä rauhoittelivat minua ja lopulta selvisi, että tätini mies oli samanlainen. En uskonut sitä, ennenkuin hän kävi vaihtamassa naisten asut ylleen. Sen jälkeen sain olla tyttönä usein ja olin jopa linnanmäelläkin heidän kanssaan tyttönä. Tädin mies ei kuitenkaan kokonsa vuoksi mennyt koskaan ulos naisena, mutta välittömästi kotiin tultuaan hän vaihtoi naisten asut ylleen. Kesän loputtua sain mukaani kassillisen ihania asuja ja tiesin, että äidilleni oli jo asiasta tiedotettu ja sain jatkaa ihanaa harrastustani myös kotona. Sisareni ja äitini opetti minua myös meikkaamaan ja olin todella onnellinen nuori. Asiassa ehkä auttoi myös, että en ollut pojaksi mikään suurikokoinen. Monet sisareni asut sopivat minulle sellaisenaan, kuin hanska käteenn

      • Sinulla on ihana perhe, tuntuu hyvältä kuulla noin rohkaiseva esimerkki! Olet varmasti tosi söpö ja ihana tyttöasuissasi, kun jo omaat luontaisen pitkän aikavälin myönteisen kokemuksen. <3


    • miraela

      Kun mies haluaa pukeutua naisten vaatteisiin alusaluista lukien.... mikä ihanuus. :) Kunpa olis saman henkinen hlö lähellä. :) Minä puen jatkuvasti itteni naisten vaatteisiin, mutta hillitysti. ;)

    • miraela

      Kunpa voisin sun kanssans kulkee kartsall sun kaa tyttöinä. :)

    • tanjaacd

      Kyllå minä olen autoilut tyttönä ja tulen autoilemaan. Olen laittanut miehille 30-65v kuvia itsestäni tyttönä paljon ja kaikki ovat tykänneet ja mun luoksetuöijoita olisi montakin mutta ketään miestä en tapaa ennenkuin olen tutustunut paremmin muutaman miehen kanssa olen puhelimessakin jutellut paljon. Mua ei se kiinosta jos joku ei pidä kun tyttöilen. Nautin siitä kun saan miesten huomion ja ne kehut mun kuvista rohkaisee aina vaan enemmän. Ensi viikolla tapaan livenä erään miehen
      voin sitten laittaa tänne miten mies muhun suhtautui.

      • Ratsattu

        Minustakin on ollut hauskaa autoilla naiseksi pukeutuneena. Kerran jouduin ratsiaan Lahden ja Kouvolan välillä. Vähän häpeillen ojensin ajokorttini naispoliisille, joka kyllä heti huomasi valkoisen puseroni alta kuultavat rintaliivini. Selitin hänelle nopeasti tilanteen ja ja hymyillen hän ojensi korttini takaisin sanoilla: "Hyvää matkaa rouva." Se ilahdutti miua suuresti ja jatkoin matkaa samanhenkisen ystäväni luo.


      • mara-marika

        Noin 20 vuotta sitten virkavalta pysäytti pimeällä. Minulla oli naisten nahka-asu yllä ja 16cm korkosaappaat korokepohjin. Heille piti availla konepeltiä ja takaluukua. Oli tosi mukava kopista niillä koroilla siinä auton ympärillä, vaikka kovin jännitti. Lopulta he laskivat minut jatkamaan seikkailujani.


      • Anonyymi
        mara-marika kirjoitti:

        Noin 20 vuotta sitten virkavalta pysäytti pimeällä. Minulla oli naisten nahka-asu yllä ja 16cm korkosaappaat korokepohjin. Heille piti availla konepeltiä ja takaluukua. Oli tosi mukava kopista niillä koroilla siinä auton ympärillä, vaikka kovin jännitti. Lopulta he laskivat minut jatkamaan seikkailujani.

        Vanha juttu, mutta niin ihana haave.
        Suomessa poliisi ei ratsiassa käske avaamaan konepeltiä tai takaluukkua.
        Hyviä unelmia.


      • Anonyymi

        Ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta joku hemmetin "autoilu" kuuluu täysin homojen kulttuuriin, ei todellakaan naisten. Mutta jos olet homo, ei siinä sitten mitään. Naisellista se vaan ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha juttu, mutta niin ihana haave.
        Suomessa poliisi ei ratsiassa käske avaamaan konepeltiä tai takaluukkua.
        Hyviä unelmia.

        On vanha juttu kyllä, mutta myös tosi.
        Itsekin ihmettelin sitä ja eikä siinä vielä kaikki.
        Toinen poliisi sotki sormensa naftaan.
        Sunnuntai päivän lehdestä luin, jotta virkavalta oli jahdannut saman kaltaisella autolla liikkunutta naftarosvoa perjantaina.


    • Johanname

      voi tietåå, kuinka yleistä tämä ihana asia on, mutta pitkän kokemukseni kautta uskon sen olevan n. 10% kaikista poikkeavista. Tämä ei ole tietoa, mutta tilastojen ymv. kautta olen tullut em. ajatukseen.

    • KunNyKysyit

      Nykyään usealla on mielenterveydellisiä ongelmia.

      • Ovat_taviksia

        Transvestisuus tai transsukupuolisuus ei ole mielenterveydellinen ongelma. Transvestisuus ei ole edes sairausluokituksissa. Moni tavis on saanut mielenterveyspuolen diagnoosin sairauslomaa hakiessaan. Transsukupuoliset vastaavasti on jokainen todettu diagnosoitaessa mielenterveydeltään terveeksi.


    • Tanjaacd

      Ei tyttöily liity mitenkään mielenterveydeyteen eikä poikkeavuuksiin. Enemmän se on niin päin että jotka niin luulevat kärsivät jostain mielenterveysongelmista tai ovat niitä poikkeavia eli ehkä teidän kannattaisi mennä jonkun psykologin tms. Juttusille jos kerta toisten tyttöily on teidän mielestänne ongelma.

      Ainiin eilen tapasin ensimmäistä kertaa koskaan miehen kun menin hänen luokseen tyttönä ja meillä oli muakavaa. Tapailemme jatkossakin. Tänään uudestaan. Onneksi asuu lähellä.

      • nghthjky

        No onhan se tietysti parempi jos on vakituinen poikaystävä jonka munasta nauttia kuin harrastaisi satunnaisia panoja. Seksikin on parempaa kun toiseen tutustuu ja voihan olla tai ehkä teillä onkin pientä romanssiakin. Mutta ei homoudessa ole mitää pahaa jollet ole pettävä ukkomies:)


      • Tanjaacd
        nghthjky kirjoitti:

        No onhan se tietysti parempi jos on vakituinen poikaystävä jonka munasta nauttia kuin harrastaisi satunnaisia panoja. Seksikin on parempaa kun toiseen tutustuu ja voihan olla tai ehkä teillä onkin pientä romanssiakin. Mutta ei homoudessa ole mitää pahaa jollet ole pettävä ukkomies:)

        Toinen tapaaminen sujui myös todella hyvin. Ensi viikolla taas. No miesystävä enemmänki koska on mua 20 vuotta vanhempi, hyvännäköinen todella mukava mies .

        Joo itseäni nuorempiakin olisin saanut mutta pidän vanhemmmista enemmän ja kuten sanoin niin tapailen vain tätä yhtä miestä enkä edes ajattelekkaan muita.

        Mainitsen sellaisen tarkennuksen vielä jos en ole sitä vielä maininnut eli olen vain ja ainoastaan tytön roolissa miehen kanssa eli minä en pane vaan ainoastaan mua pannaan. Suihin otan tietenkin.


      • utuuity
        Tanjaacd kirjoitti:

        Toinen tapaaminen sujui myös todella hyvin. Ensi viikolla taas. No miesystävä enemmänki koska on mua 20 vuotta vanhempi, hyvännäköinen todella mukava mies .

        Joo itseäni nuorempiakin olisin saanut mutta pidän vanhemmmista enemmän ja kuten sanoin niin tapailen vain tätä yhtä miestä enkä edes ajattelekkaan muita.

        Mainitsen sellaisen tarkennuksen vielä jos en ole sitä vielä maininnut eli olen vain ja ainoastaan tytön roolissa miehen kanssa eli minä en pane vaan ainoastaan mua pannaan. Suihin otan tietenkin.

        Kohteleeko miesystäväsi sua kuin hienoa naista. Vaikka kyllähän sen tietää että miehen sormet löytävät kyllä tiensä pillulle kuin huomaamatta. Osaako hän olla romanttinen? Suudella ynnä muuta.


      • Entä_sitten
        utuuity kirjoitti:

        Kohteleeko miesystäväsi sua kuin hienoa naista. Vaikka kyllähän sen tietää että miehen sormet löytävät kyllä tiensä pillulle kuin huomaamatta. Osaako hän olla romanttinen? Suudella ynnä muuta.

        Jaa mutta kun sitä pillua ei löydykään.


    • tanjaacd

      Ja mainittakoot että tykkään miehistä vain kun olen tyttönä. Silloin kun en ole pukeutunut niin ei kiinnosta. Ensiksi mulle tulee halu pukeutua tytöksi ja sen jälkeen haluan miestä. Nyt jatkossa tapailen vain tuota yhtä miestä eli muita miehiä en tapaile ollenkaan.

      Tuo oli isoin kynnys että uskalsin tavata miehen ja se kynnys on nyt ylitetty ja aika pian tuntui täysin luontevalta olla hänen seurassaan tyttönä.

      • TotaNoinJoooo

        Ja luulet mieltäsi terveeksi?


      • Itselläsi_viiraa
        TotaNoinJoooo kirjoitti:

        Ja luulet mieltäsi terveeksi?

        Oletatko myös homo- tai biseksuaalit mielenterveydeltään sairaiksi?

        Eihän tuossa ole muuta eroa kuin vaatteet.


      • Anonyymi

        Hienoa Tanja että olet löytänyt mukavan miehen, johon voit luottaa ja nauttia hänen kanssaan tyttönä olosta. Tietysti myös seksuaalinen kanssakäyminen tuollaisen turvallisen miehen kanssa on mukavaa. Nauti elämästäsi tyttönä aina kun se on mahdollista, sillä elämäsi on silloin hienompaa, koska sen taipumuksen kieltäminen aiheuttaa vain huonoa oloa. Minun käy kateeksi tuota sinun miesystävää, sillä minäkin haluaisin tuollaisen järkevän tv-tyttöystävän.


      • Anonyymi

        Ihanaa!! Olet varmaan onnellinen!!


    • Anonyymi

      Minulle naiseksi pukeutuminen on ihanan rentouttava kokemus. Olen pukeutunut hameisiin ja sukkahousuihin jo vuosikymmeniä ja aina se tuntuu yhtä mukavalta.
      Olen myös liikkunut ulkona naisten vaatteissa. Samoin on ihanan kiihottavaa ostaa kaupoista erilaisia asuja.

      • Anonyymi

        Hienoa, noinhan se juuri on. Ihanan rentouttava kokemus. Olen varattu, mutta pukeudun ja liikun julkisilla paikoilla naisten asuissa, korkkarit, minihame ja sukkikset yms. Alusvaateliikkeistä olen ostanut pitsiä alle. Ei juuri ole kommentteja esim kaupoissa tullut, rauhassa saanut olla. Salainen harrastus tietenkin, ei varmasti hyväksyttäisi kotona! Oliso ihanaa tutustua samanlaiseen ihmiseen tai vaikka nähdä jossain kaupungilla sattumalta.


    • Anonyymi

      Käytän myös aina naisten alusasuja. Pari kertaa ollut häkellyttäviä tilanteita, ei mulle. Toisella kertaa jouduin EKG:n, hoitaja sanoi että nilkat paljaaksi. Olin riisumassa sukkahousuja, kun hoitaja tuli hoputtamaan, jopa meni punaiseksi kun näki mun riisuvan sukkahousuja. Vastaavanlainen oli kun jouduin jalkojen röntgeniin. Onhan hoitajilla aikataulu, mutta kumpikin meni uusiksi.

    • Anonyymi

      Ihanaa että voi pitää ja rakastaa myös naisellisia asusteita!! Minkä takia miesten vastaavat ovat niin TYLSIÄ!!???

      • Anonyymi

        Miesten alushousuissa on myös värikkäitä ja hauskoja niitä haluaville, mutta teille homman pointti on nimenomaan naisten asujen käyttö, joten ihan sama millaisia asuja miehille on tarjolla.


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä, rakastan myös kauniita naisten alusasuja, eihän kauneudesta pitäminen ole vika!! Tilasin juuri rintaliivit ja pikkarit pitsireunoin, IHANAA!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä, rakastan myös kauniita naisten alusasuja, eihän kauneudesta pitäminen ole vika!! Tilasin juuri rintaliivit ja pikkarit pitsireunoin, IHANAA!!!

        "Tilasin" - niitähän voi ostaa vaikka Prismasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tilasin" - niitähän voi ostaa vaikka Prismasta.

        Kaikki eivät kehtaa eikä kaikkien kokoja myydä marketeissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät kehtaa eikä kaikkien kokoja myydä marketeissa.

        Et kehtaa, niin.
        Ymmärrät että tuommoinen ei ole normaalia,tervettä,oikein tai suositeltavaa vaan perverssiä.
        Yritä lopettaa tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä, rakastan myös kauniita naisten alusasuja, eihän kauneudesta pitäminen ole vika!! Tilasin juuri rintaliivit ja pikkarit pitsireunoin, IHANAA!!!

        Rintaliivejä vaikea löytää, koot ovat "mystisiä"? Pikkareita löytyy mutta vaikeata mennä ostamaan pienellä paikkakunnalla, saa vähän "outoja" katseita kassalla, ostaessa olen aivan onnellinen, että uskasin sen tehdä, kaikesta huolimatta! Ihanaa tuntea jotain kaunista pukea päälle, olla hetki tyttönä/naisena!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rintaliivejä vaikea löytää, koot ovat "mystisiä"? Pikkareita löytyy mutta vaikeata mennä ostamaan pienellä paikkakunnalla, saa vähän "outoja" katseita kassalla, ostaessa olen aivan onnellinen, että uskasin sen tehdä, kaikesta huolimatta! Ihanaa tuntea jotain kaunista pukea päälle, olla hetki tyttönä/naisena!!

        Kokemuksena jo osto, ihana! Sukkanauhliivit ja sukat vielä, ei onnistu muuta kuin tilauksesta, harmi!!


    • Aina kun vaan sopiva hetki ja varsinkin levarit ok kun voi esittellä jne
      ja kun olen btm niin onhan se ihanaa jos vielä saa imeä imettää eli liikkukaa
      ja nauttikaa !!

    • Anonyymi

      Kunpa saisi joskus miestä niin että olisin täysin vapaasti tyttöroolissa, eli vastaanottavana. Tietysti kunnolla laitettuna ja kaikin tavoin sileänä ja seksikkäässä asussa.

      • Anonyymi

        Olisi ihanaaa saada miestä,niinkuin sanot !Antaisin itseni naisena !
        Olisi ihanat alusasut ,nailonit ,korkkarit.
        Tyttörooli olisi täydellinen!


    • Anonyymi

      Sexyt alusvaatteet on ihania, pukeudun usein kotona stay-up sukkiin, pinkkeihin pikkumekkoihin ja pöskyihin ja leikin isoilla dildoilla. Muutama m m kokemus on myös. Olisi tosi jännää näyttäytyä julkisesti sellaisena, mutta jun ikääjo on eikä enää ole niin nuori ja "kaunis" niin ei viitsi ulkona harrastaa näitä. Näyttäisi vain naurettavalle :-)
      Tosin olen pitkä ja hoikka ja sanovat että mulla on tosi hyvä peppu ja sääret.

      • Anonyymi

        Kuulostaa hienolta. Haluaisin kyllä jossain vaiheessa noita live- kokemuksia. Kevään ja kesän tavoitteena on dieetata ja treenata vyötäröä hoikemmaksi ja pyllyä isommaksi ja reisiä muodokkaaksi. Olen itse myös tuollainen perusrakenteeltani hoikka, nyt on vaan tullut turhaa massaa mitä pitää keventää.


      • Anonyymi

        Hei olen kans vanhempi en kaunis jne mutta miehet tykkäävät myös eli rohkeesti vaan
        ulkoilee ja miehiä!! ja kun on itse tyytyväinen sehän riittää t. transmummo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei olen kans vanhempi en kaunis jne mutta miehet tykkäävät myös eli rohkeesti vaan
        ulkoilee ja miehiä!! ja kun on itse tyytyväinen sehän riittää t. transmummo

        Ei ole oikein ulkoilu tai levarit oma juttu. Olisi kiva mieluummin jos saisi tavata jonkun kaverin kahden kesken, kun on ensin jutustellut vaikka vähän aikaa netissä. Löytyisiköhän moista seuraa jostain sivustolta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole oikein ulkoilu tai levarit oma juttu. Olisi kiva mieluummin jos saisi tavata jonkun kaverin kahden kesken, kun on ensin jutustellut vaikka vähän aikaa netissä. Löytyisiköhän moista seuraa jostain sivustolta...

        Olisi tosiaan mukava tutustu. Aluksi vaikka netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole oikein ulkoilu tai levarit oma juttu. Olisi kiva mieluummin jos saisi tavata jonkun kaverin kahden kesken, kun on ensin jutustellut vaikka vähän aikaa netissä. Löytyisiköhän moista seuraa jostain sivustolta...

        täällä olisi yksi. [email protected]


      • Anonyymi

        Löytääköhän tällaisiin hommiin helposti luottamuksellista seuraa muuten kuin joidenkin epämääräisten panopalstojen kautta, puhumattakaan nyt jostain tienvarsista?

        Taidan kyllä olla 20-25 vuotta nuorempikin kuin monet kirjoittajat tässä (en siis mikään teini silti), olisi kiva löytää seuraa ja tulla kohdelluksi tyttönä. Alkaa tympiä tämä yksinäinen oman itsensä kanssa pukeutuminen ja halut ja toiveet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole oikein ulkoilu tai levarit oma juttu. Olisi kiva mieluummin jos saisi tavata jonkun kaverin kahden kesken, kun on ensin jutustellut vaikka vähän aikaa netissä. Löytyisiköhän moista seuraa jostain sivustolta...

        Qruiseri on ihan ok t. transmummo ja iskuri myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hienolta. Haluaisin kyllä jossain vaiheessa noita live- kokemuksia. Kevään ja kesän tavoitteena on dieetata ja treenata vyötäröä hoikemmaksi ja pyllyä isommaksi ja reisiä muodokkaaksi. Olen itse myös tuollainen perusrakenteeltani hoikka, nyt on vaan tullut turhaa massaa mitä pitää keventää.

        Tänä vuonna panostan kyllä oikein kunnolla tähän, turha on itseään paeta. Keskityn ruokavalioon ja liikuntaan ja pyrin saavuttamaan niin paljon feminiinisyyttä kuin se on mahdollista. Samalla täytyy viettää myöskin ns. mieselämää, niin pitää löytää sopiva tasapaino että salaisuus säilyy.


    • Anonyymi

      Harvinaista on

      • Anonyymi

        Kyllä, parisen prosenttia ihmisistä ja silti vastustajat pitävät asiaa näin kauheana eikä sitä saisi olla lainkaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, parisen prosenttia ihmisistä ja silti vastustajat pitävät asiaa näin kauheana eikä sitä saisi olla lainkaan..

        Eipä tuota kukaan vastusta eikä ketään kiinnosta, ainoastaan tietysti, jos oma mies nolaa itsensä ja haluaa tulla nähdyksi naisellisena hän tuskin heteronaista enää kiihottaa.


    • Anonyymi

      Rakastan naisten alusasuja, miksi miesten vastaavat ovat tylsiä ja jäykkiä!? Eikö miehille sallita mitään vastaavaa!!??

      • Anonyymi

        Miesten alushousut tylsiä ja jäykkiä, kun juuri miehille tehdään useita eri malleja, on löysää bokseria, tiukkaa bokseria, lyhytlahkeista, lukuisia eri kuviokuoseja... Onko todella niin, että jos miehille alettaisiin tehdä juuri sinun haluamiasi miesten alushousuja, sinä lakkaisit käyttämästä naisten alushousuja ja käyttäisit näitä uusia miesten housuja muiden äijien lailla?


      • Anonyymi

        No jos olisivat, pukeutuisitko siis vain miesten alushousuihin muiden miehisten miesten lailla? Miehille tehtäisiin pitsipikkupöksyjä, jotka lakkaisivat olemasta feminiinisiä, kun kaikki äijät käyttäisivät niitä? Sekö olisi kivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos olisivat, pukeutuisitko siis vain miesten alushousuihin muiden miehisten miesten lailla? Miehille tehtäisiin pitsipikkupöksyjä, jotka lakkaisivat olemasta feminiinisiä, kun kaikki äijät käyttäisivät niitä? Sekö olisi kivaa?

        Ei olisi, tunne ihanasta naisen alusasusta iholla on fantastinen!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi, tunne ihanasta naisen alusasusta iholla on fantastinen!!!

        Niin, eli kommentit siitä, kuinka miesten alushousut ovat tylsiä ja miksei miehille tehdä samanlaisia alushousuja on siis aika turha, jos pointti on nimenomaan pukeutua naisten alushousuihin.


    • SamettiOrkidea kertoo, että se on melko yleistä miesten keskuudessa.
      Ei ehkä sen takia, että he haluaisivat olla naisia vaan siksi, että naisten vaatteet ovat kauniita.

      • Anonyymi

        Kuka ihmeen SamettiOrkidea? Ja mistä lesbo tietää miten miehet pukeutuvat alushousu-wise?


    • Anonyymi

      Juu itse olen pukeutunut säännöllisesti ja ihan mukavalta tuntuu! Terv Taina

    • Anonyymi

      Olisi ihanaa

    • Anonyymi

      Ottamatta kantaa siihen, että kuinka yleistä tämä ihana harrastus on, ajattelin kertoa lyhyesti oman tarinani. Jo hyvin nuorena, ennen kouluikää huomasin olevani kateellinen sisarelleni tämän kaikista ihanista vaatekappaleista. Muistan hämärästi kun salaa hypistelin ja sivelin niitä toivoen, että minullakin olisi olluta samanlaiset. Sisareni, joka oli minua pari vuotta vanhempi, puhui jatkuvasti siitä, että hän toivoisi hänellä olevan pikkusiskon... Eikä siitä muistaakseni kovin pitkään kulunut, kun hän alkoi leikkiemme aikana kutsumaan minua tyttönimillä. seuraava askel oli se, että hän puki minut usein tytöksi ja esitteli sitten 'hyvää työtään' myös äidilleni, joka otti asia huumorin kannalta. Kuitenkin nämä leiit jatkuivat ja muokkasivat minua niin, että aloin aina odottamaan innolla uusia juttuja mitä sisareni oli keksinyt. Kouluunkin laitoin usein sisareni aluisasut omieni alle. Pari vuotta minua vanhempana, hänellä oli aika kasa sellaisia vaatteita, jotka eivät enää hänelle käyneet, sitä vastoin minulle ne sopivat kuin nappiin. Kun olin kymmenen, yhdentoista vanha äitini alkoi hiukan toppuuttelemaan hommaa, mutta sanoin, että pidin siitä. Ok, hän antoi hyväksymisensä, kun vaan teimme sitä ainoastaan kotona, eikä isälle saanut kertoa mitään.. Teini-ikään tullessani asut muuttuivat ihanimmiksi ja vielä kauniimmiksi ja ymmärsin olevani kiinni niissä loppuelämäni ajaksi, kuten tapahtuikin. MInulla on ollut ihania vuosia tyttöilyn parissa ja rakastan sitä edelleen yli kaiken. Minun kohdallani siis sisareni kasvatti minusta tyttöilijän!! Ehkä tarinani sivuaa monien muidenkin samankaltaisia kokemuksia, joista olisi ihan kiva kuulla ja lukea.

      • Anonyymi

        Ollessani kolmentoista vanha, muistan kun otin parit äidin ihania pikkareita ja vedin ne jalkaani runkaten vimmatusti niiden antaman hyvänolon myötä. Eräänä iltana lainasin niitä taas ja vedin ne jalkaani maaten vuoteellani vatsallani. Alle olin laittanut tyynyt jota sitten nussin. En kuitenkaan laskenut spermojani pikkareihin silloin. Muutaman minuutin kuluttua äitini tuli yllättäen huoneeseen haluten pyytää minua iltateelle… Olin täysin lamaantunut. Siinä makasin hänen edessään kulli kovana äidin seisoessa ovella silmät suurina, mutta astui sitten lähemmäksi vuoteeni viereen ja istuutui siihen viereeni vuoteen reunalle. Minä olin purskahtamaisillani itkuun!! Hän pyysi minua kääntymään selin ja sanaakaan sanomatta hän alkoi hieromaan kaluani pikkareiden päältä! Voi minkä tunne! Unelmieni täyttymys! Hän kiihdytti tahtiaan aina siihen saakka kun minulta purskahti spermat pikkuhousujen sisään pursuen siitä ohuen kankaan läpi äitini sormille.
        Hän nousi sitten ylös ja pyysi hymyillen minua viemään pikkarit pyykkikoriin pestäväksi astellen samalla ulos. Makasin hiljaa paikallani, enkä oikein tajunnut oliko tapahtunut unta vai totta… Seuraavana päivänä kun tulin koulusta kotiin, oli vuoteellani puhtaat vasta pestyt vaatteeni, mutta myös kolme paria kauniita pikkareita kauniisti taitettuna muiden asuje päälle.
        Äiti ei koskaan ottanut tapahtunutta puheeksi jälkeenpäin, mutta minä sain monet ihanat runkut äidin pikkuhousujen kanssa pitkän, pitkän aikaa jälkeenpäin. Spermani laskin joka kerta pikkareihin ja äiti pesi ne kuuliaisesti pyykkipäivinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollessani kolmentoista vanha, muistan kun otin parit äidin ihania pikkareita ja vedin ne jalkaani runkaten vimmatusti niiden antaman hyvänolon myötä. Eräänä iltana lainasin niitä taas ja vedin ne jalkaani maaten vuoteellani vatsallani. Alle olin laittanut tyynyt jota sitten nussin. En kuitenkaan laskenut spermojani pikkareihin silloin. Muutaman minuutin kuluttua äitini tuli yllättäen huoneeseen haluten pyytää minua iltateelle… Olin täysin lamaantunut. Siinä makasin hänen edessään kulli kovana äidin seisoessa ovella silmät suurina, mutta astui sitten lähemmäksi vuoteeni viereen ja istuutui siihen viereeni vuoteen reunalle. Minä olin purskahtamaisillani itkuun!! Hän pyysi minua kääntymään selin ja sanaakaan sanomatta hän alkoi hieromaan kaluani pikkareiden päältä! Voi minkä tunne! Unelmieni täyttymys! Hän kiihdytti tahtiaan aina siihen saakka kun minulta purskahti spermat pikkuhousujen sisään pursuen siitä ohuen kankaan läpi äitini sormille.
        Hän nousi sitten ylös ja pyysi hymyillen minua viemään pikkarit pyykkikoriin pestäväksi astellen samalla ulos. Makasin hiljaa paikallani, enkä oikein tajunnut oliko tapahtunut unta vai totta… Seuraavana päivänä kun tulin koulusta kotiin, oli vuoteellani puhtaat vasta pestyt vaatteeni, mutta myös kolme paria kauniita pikkareita kauniisti taitettuna muiden asuje päälle.
        Äiti ei koskaan ottanut tapahtunutta puheeksi jälkeenpäin, mutta minä sain monet ihanat runkut äidin pikkuhousujen kanssa pitkän, pitkän aikaa jälkeenpäin. Spermani laskin joka kerta pikkareihin ja äiti pesi ne kuuliaisesti pyykkipäivinä.

        Tunsin kerran erään varttuneen naisen joka jostain syystä halusi naiskennella kanssani. Teimme sitä usein ja monen vuoden aikana. Kerran hän taas soitti ja pyysi tulemaan kahville, kuten teinkin. Hän kävi selvästi ylikierroksilla ja halusi kaikenlaista. Hän kyseli minulta minun juttujani ja tunnustin hänelle siinä pikkuhousufetissini kysyen samalla millaiset pikkarit hänellä oli juuri silloin jalasaan. Hän kertoi ja välittömästi sanoin haluavani ne! Pyysin häntä menemään kylppäriin ja tuomaan ne sitten minulle. Yllätyksekseni hän teki sen. Sain todella upeat pikkarit jalkaani, mutta hän haki minulle myös yhdet rintsikat mitkä olivat jääneet hänelle pieniksi ja parit tiukt lahkeelliset housuliivitkin lähti samaan matkaan. Minulla oli sen jälkeen pitkäksi aikaa fetissiini tyydytystä runkkuhetkieni kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollessani kolmentoista vanha, muistan kun otin parit äidin ihania pikkareita ja vedin ne jalkaani runkaten vimmatusti niiden antaman hyvänolon myötä. Eräänä iltana lainasin niitä taas ja vedin ne jalkaani maaten vuoteellani vatsallani. Alle olin laittanut tyynyt jota sitten nussin. En kuitenkaan laskenut spermojani pikkareihin silloin. Muutaman minuutin kuluttua äitini tuli yllättäen huoneeseen haluten pyytää minua iltateelle… Olin täysin lamaantunut. Siinä makasin hänen edessään kulli kovana äidin seisoessa ovella silmät suurina, mutta astui sitten lähemmäksi vuoteeni viereen ja istuutui siihen viereeni vuoteen reunalle. Minä olin purskahtamaisillani itkuun!! Hän pyysi minua kääntymään selin ja sanaakaan sanomatta hän alkoi hieromaan kaluani pikkareiden päältä! Voi minkä tunne! Unelmieni täyttymys! Hän kiihdytti tahtiaan aina siihen saakka kun minulta purskahti spermat pikkuhousujen sisään pursuen siitä ohuen kankaan läpi äitini sormille.
        Hän nousi sitten ylös ja pyysi hymyillen minua viemään pikkarit pyykkikoriin pestäväksi astellen samalla ulos. Makasin hiljaa paikallani, enkä oikein tajunnut oliko tapahtunut unta vai totta… Seuraavana päivänä kun tulin koulusta kotiin, oli vuoteellani puhtaat vasta pestyt vaatteeni, mutta myös kolme paria kauniita pikkareita kauniisti taitettuna muiden asuje päälle.
        Äiti ei koskaan ottanut tapahtunutta puheeksi jälkeenpäin, mutta minä sain monet ihanat runkut äidin pikkuhousujen kanssa pitkän, pitkän aikaa jälkeenpäin. Spermani laskin joka kerta pikkareihin ja äiti pesi ne kuuliaisesti pyykkipäivinä.

        Eli kyseessä oli äitisi tekemä seksuaalinen hyväksikäyttö ja siis rikos.


      • Anonyymi

        Kukaan ei voi kasvattaa jotain henkilöä minkäänlaiseen ominaisuuteen ellei kyseinen henkilö ole taipuvainen siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei voi kasvattaa jotain henkilöä minkäänlaiseen ominaisuuteen ellei kyseinen henkilö ole taipuvainen siihen.

        Nimenomaan, kirjoittajahan kertoi kiinnostuneensa tyttöjen vaatteista jo aiemmin. Lähes kaikki pojat olisivat suuttuneet tyttönimistä ja kieltäytyneet tytöksi pukemisesta, tai ehkä korkeintaan kerran suostuneet, mutteivät olisi olleet kiinnostuneita jatkamaan leikkiä, koska se ei ole heidän juttunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kyseessä oli äitisi tekemä seksuaalinen hyväksikäyttö ja siis rikos.

        Taisi olla kyseessä jonkun jälkikäteinen seksifantasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei voi kasvattaa jotain henkilöä minkäänlaiseen ominaisuuteen ellei kyseinen henkilö ole taipuvainen siihen.

        Kyllä vaan voi. Suurin osa pedofiileistä on itse joutunut lapsena hyväksikäytetyiksi ja jatkavat mallia aikuisena.
        Lapsia on helppo groomata ja maipuloida varsinkin seksuaalisuuden alueella koska lapsi ei ymmärrä seksuaalisuutta ja on altis maipuloinnille.


      • Anonyymi

        Ihana tarina, upea sisko!!


      • Anonyymi

        Ihana tarina, onnen hetkiä sinulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana tarina, onnen hetkiä sinulla!

        Siis oletko ihan oikeasti sitä mieltä, että oli ok, että äiti ja poika harrastivat seksiä?


    • Anonyymi

      Olisi ihanaa, ei vaan voi, pidetään höperönä!!!

    • Anonyymi

      Anetan kaikien kukien kuia ja puketua miten haluaa,numeroa uteilua tekemättä.Elämme 2022 lukua! Eihän kukan kysele kuinka yleistä on talvella naisten työjen pukea isän tai veljen vanhoja pitkiä puuvilla kalsareita pakkas säällä housujen alle: Jotta on lämmintä!Olen ex- kumpaninini miehn pukenyt lämpimäksi kuin poikani aikoinaa.Ihan etten palele. aikuinen nainen

      • Anonyymi

        Melko harvinaista se kyllä on, koska todennäköisesti tavallinen nainen ostaa vastaavat naisten osastolta. Ja jos he käyttäisivätkin isän pitkiksiä he tekisivät sen käytännön syistä, eivät tuodakseen identiteettiään esiin, eivät saisi housuista seksuaalista nautintoa eivätkä ne päällä tuntisi tarvetta antautua naissuhteeseen.


    • Anonyymi

      Olen nuoresta asti pukeutunut aina välillä naisten vaatteisiin . Ne tuntuvat vaan niin ihanilta ja kiihotun joka kerta . Olen myös ajanut autolla monasti naisten vaatteisiin pukeutuneena. Melkein päivittäin tulee käytettyä naisten alusasuja .
      M 62 CD 🙂💃

    • Anonyymi

      Minä olen nainen ja inhoan pukeutua minihameeseen ym. koska jos niin teen, miehiä huutelee perääni "anna pil**uu" ja muuta vastaavaa. Suomessa ei voi nainen pukeutua seksikkäästi.

      • Anonyymi

        Ei niin, Brasiliassa on sitten ihan eri meininki, muuta sinne.

        Mikä se pil**u muuten on, mitä ne pyytävät? Pillju?


    • Anonyymi

      Olisi ihanaa kokea kaikki tuo!! Haluaisin niin!!!!

      • Anonyymi

        Mikä estää? Siitä vaan kokeilemaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää? Siitä vaan kokeilemaan!

        On kai henkilöitä, joilla ei ole minkäänlaista saumaa moiseen esimerkiksi puolison vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kai henkilöitä, joilla ei ole minkäänlaista saumaa moiseen esimerkiksi puolison vuoksi.

        Eihän puolison tarvitse tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän puolison tarvitse tietää.

        No ajattelin, että jos on sellainen elämäntilanne, että ei vaan ole millään omaa aikaa tai rauhaa tyttöilyyn. Meillä esimerkiksi oli korona-pandemian etätyöaikaan sellaista, kun koko perhe oli käytännössä koko ajan kotona. Aika olemattomat aikaikkunat olisi jääneet yksin olemiseen, ja liikaa riskejä pikatyttöilyssä.


    • Anonyymi

      Ei ole kovin yleistä tyttöily. Pieni joukko elämän henkiselle sivuraiteelle ajautuneita miehiä harrastaa.

      • Anonyymi

        Eipä tuo kovin pieni joukko ole, 1-2 % miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo kovin pieni joukko ole, 1-2 % miehistä.

        Mielenterveysongelmat ovat tosiaan yleistyneet nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenterveysongelmat ovat tosiaan yleistyneet nykyään.

        Transvestisuus ei ainakaan kuulu tähän ryhmään, sillä diagnoosi poistettiin kokonaan jo vuosia sitten. Vai oletko sitä mieltä että vasenkätisyys on mielenterveyssairaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transvestisuus ei ainakaan kuulu tähän ryhmään, sillä diagnoosi poistettiin kokonaan jo vuosia sitten. Vai oletko sitä mieltä että vasenkätisyys on mielenterveyssairaus?

        Vasenkätisyys ei liene pakkomielteistä käyttäytymistä (tässä tapauksessa pakko pukeutua vastakkaisen sukupuolen vaatteisiin). Diagnooseja kyllä poistellaan näemmä ettei kenellekään tulisi paha mieli modernissa yhteiskunnassa.


    • Anonyymi

      Mulle mies kertoi 15 vuoden yhteisen elon jälkeen että hän tykkää tyttöillä. Vuosien varrella hän pukeutui silloin tällöin satunnaisesti mun pikkuhousuisin, se oli mulle ihan ok. Pikkuhiljaa homma on edennyt siihen että hän haluaa et panen häntä strapillä kun hän on tyttöroolisaan, omistaa nyt enemmän naisten alusvaatteita kuin minä. Ja nyt hän on alkanut kertoa tästä fetississtään mun läheisille. Esim. hiljattain halusi pukeutua huoraksi kun siskoni tuli käymään. Annoin luvan ja hän vietti sitten iltansa naisena meidän seurassa. En tuosta hänen perseensä panemisesta todellakaan innostu ja ollaan päädytty ratkaisuun. Hän käy dominan luona pukeutuneena naiseksi ja saa sieltä sitä käsittelyä täydessä tällingissä mitä minä en halua tai kykene hänelle vaimona antamaan. Kuulostaako tämä teistä normaalilta? Meillä on muuten hyvä ja onnellinen liitto mutta tämä hänen fetissinsä on hajottamassa meidät. Ja minut.

      • Anonyymi

        Jos miehesi toiminta ei tunnu mielestäsi edes siedettävältä, ei siinä kai ole muuta ratkaisua kuin erota. Eihän sinun kannata menettää mielenterveyttäsi sillä että yrität sopeutua miehesi tapoihin. Kun molemmat kulkevat omia teitään, olotila molemmille on parempi.


    • Anonyymi

      Tykkään pukeutua naisten vaatteisiin ja kullini on yleensä heti märkä kun laitan mekon päälle. Kiihotun kun katselen itseäni peilistä naisten vaatteissa. Kerran laitoin mekon päälle, kun odotin, että vaimo tulee panemaan strap-onilla minua. Vaimo pani minua takaapäin peilin edessä ja oli itsekin aivan märkänä.

      • Anonyymi

        Ihanaa, mä voisin ensin maistella vaimoni kiimatippoja ja imeä klittaa. Vaimoni panisi mua ja laskisi sisään.


      • Anonyymi

        Perverssejä olentoja, hakeutukaa hoitoon. Uusin mekkojen ostelu ja pornofilmien katselu ei ole ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perverssejä olentoja, hakeutukaa hoitoon. Uusin mekkojen ostelu ja pornofilmien katselu ei ole ratkaisu.

        En ole itse transvestiitti, mutta... Mitä sitten, vaikka joku olisi perverssi? Ei ole ratkaisu mihin? Ihminen saa pukeutua ja katsella pornoa ihan vapaasti, ei sen kuulu mikään "ratkaisu" ollakaan :D


    • Anonyymi

      Osa on piilohomoja. Halutaan itse olla naisen paikalla ja pidetään naisten jutuista. Vaatteista, pitkistä hiuksista yms. Kyse ei kuitenkaan ole halusta vaihtaa sukupuolta. Ristiriitaista muttei harvinaista homoilla. Seksuaalisesti ollaan kiinnostuneita miestenvälisestä seksistä ja tykätään kalusta. Tietyn tyyppiset miehet saavat perhoset lepattaman vatsanpohjassa. En nyt tarkoita jokaisen transfetisistin olevan piilohomo.

      Voi mennä pitkäänkin ennen kuin tunnistaa nämä piirteet itsessään ja homoseksuaalisuutensa. Ymmärtää mikseivät suhteet naisiin ole oikein koskaan toimineet vaikka voikin tuntea naiseen kiintymystä ja platonista rakkauttakin.

    • Anonyymi

      Onko tyttöilijöillä tai transväellä nykyään mitään omaa nettiyhteisöä Suomessa?

      • Anonyymi

        ei ole muuta kuin nuo pornosivut jonka kautta voi mennä jonkun ukoan p*rseh*oraksi ns. sissyn roolissa, siinäpä tyttöilijän vaihtoehdot

        tai sitten pysyy kotona kaapissa


    • Anonyymi

      Naisena taidankin vaihtaa sukupuoleni kun menen rautakauppaan, hoidan jotain LVI-alan, autoon liittyvää tai muuten vain joudun välillä hoitamaan miesten mielestä vain heidän tietämiään asioita.

      • Anonyymi

        Näkyykö juridinen sukupuoli siis päälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyykö juridinen sukupuoli siis päälle?

        Varmaankin näyttää passin myyjälle ennen kuin alkaa tekemään ostoksia. Mutta pitää myös hallita tekniikkaa kuten mies, ennen kuin otetaan todesta.


      • Anonyymi

        Muista sitten, että sinun on siitä eteenpäin oltava aina mies ja myös tiedettävä ja osattava ne asiat, muutoin joudut naurunalaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista sitten, että sinun on siitä eteenpäin oltava aina mies ja myös tiedettävä ja osattava ne asiat, muutoin joudut naurunalaiseksi.

        Tai jos vain vaihtaa paperit, pitää olla mies vuoden ja vasta sitten voi vaihtaa takaisin naiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai jos vain vaihtaa paperit, pitää olla mies vuoden ja vasta sitten voi vaihtaa takaisin naiseksi.

        No joo, mutta olisiko sillä merkitystä? Kuka katsoo kenenkään sukupuolimerkintää, varsinkaan, kun nimeäkään ei tarvitse vaihtaa? Jos joku ei arvosta naisen tietämystä autoista ei tämä arvosta sitä näkyvän transmiehen tai miestä esittävän naisenkaan kohdalla. Blendaavat transmiehet ja miehet yleensäkin ovat oppineet jo vuosia sitten, ettei siinä ole mitään hienoa, että pidetään miehenä. Se vaan luo paineita ja rooli on yhtä tiukka, ellei huomattavasti tiukempi, kuin naisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, mutta olisiko sillä merkitystä? Kuka katsoo kenenkään sukupuolimerkintää, varsinkaan, kun nimeäkään ei tarvitse vaihtaa? Jos joku ei arvosta naisen tietämystä autoista ei tämä arvosta sitä näkyvän transmiehen tai miestä esittävän naisenkaan kohdalla. Blendaavat transmiehet ja miehet yleensäkin ovat oppineet jo vuosia sitten, ettei siinä ole mitään hienoa, että pidetään miehenä. Se vaan luo paineita ja rooli on yhtä tiukka, ellei huomattavasti tiukempi, kuin naisella.

        Se on sitä "etuoikeutta". Olet potentiaalinen raiskaaja, toiset miehet mittailevat (alitajuisesti) taistelukykyäsi ja sinä mittailet takaisin, julkisella paikalla ei kannata kommunikoida hirveästi lasten kanssa (toisin kuin naisena) jne. Oletuksena pitää tietysti tuntea tekniikka, äijien jutut ja osallistua inttimuisteloihin.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe