Älä unohda ruoskaa

Peitsche

Olin ensitreffeillä Tiinan kanssa. Olimme tavanneet suomi24-treffipalstalla, ja sopineet tapaamisesta vain parin viestin jälkeen, joten en tiennyt hänestä paljon mitään. Fiksun tuntuinen nainen, juttelu oli illan aikana mennyt ihan mukavasti.
Ei mitenkään erityinen kasvoiltaan, mutta aika herkullinen vartalo, muotoja sopivasti oikeissa paikoissa. Tiina pukeutui kuitenkin kovin harmaasti, virkanaisen tyyliin, ja oli muutenkin hiljaisen hiirulaisen oloinen, joten en ollut kovin innostunut.
Kunnes keskustelu muuttui mielenkiintoisemmaksi:

Tiina: Harrastan filosofiaa. Etenkin Nietzsche on minusta kiehtova.
Minä: En tunne juurikaan filosofeja. Nietzscheltä taidan tietää vain yhden sanonnan.
Tiina: Se on varmaan tämä ”Älä unohda ruoskaa, kun menet naisen luokse”. Tiina silmät välähtivät.
Muistamani sanonta ei suinkaan ollut tuo, mutta olin viisaasti hiljaa ja vain hymyilin. Hiljaisuus jatkui hetken aikaa.
Tiina katkaisi hiljaisuuden: ”Alkaa tulla myöhä, ja tämä kahvila suljetaan pian. Asun tässä aivan lähellä. Haluaisitko saattaa minut kotiin?”
Minä:”Tietysti, mutta...”
Tiina: ”...ei ole nyt omaa ruoskaa mukana? Älä huoli, minulla on hyvä varasto, voi valita haluamasi. Kunhan vain lupaat käyttää sitä kunnolla.”

Niinpä, hiirulainenkin voi yllättää.

13

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjtgjkf

      ...sitten kompastuit pottaan ja heräsit.

    • Päivi_B

      Ihana tarina! Pidän eroottisista tarinoita, jotka eivät ole rivoja vaan mielikuvitusta kiusaavia. Nytkin kuvittelen mielessäni mitä Tiiina asunnolla tapahtuikaan...ajatukset saavat minut lämpenemään ja poskeni punastuvat... ;)

    • Ruoskaa

      Päivi B Jos olet aidosti nainen ,kuten nimimerkkisi antaa ymmärtää.Oletko koskaan ratsastanut miehen olkapäillä tai mies ollut nelinkontin?Jos olet oliko Sinulla ratsupiiska tai kannukset.Käytitkö niitä ehkä melko rajustikin?Jos olet niin nautitko?Miehenä olen toivonut tällaista lekkiä,mutta en ole koskaan löytänyt ratsastajaa.

      • Päivi_B

        Ruoskaa: Olet ymmärtänyt minut väärin. En halua piiskata miehiä, vaan olla itse miehen piiskattavana.

        Enkä minä sitäkään ole oikeasti tehnyt, fantasioin vain. Että jos vaikka olen nalkuttanut miehelle, niin hän laittaa minut kuriin ja ojennukseen antamalla piiskaa. Tai oikeastaan vielä parempi jos saisin piiskaa ilman erityistä syytä, sillai ennaltaehkäisevästi. Vaikka aina joka lauantaina saunaan jälkeen kun iho on pehmeä. Ja sitten piiskauksen jälkeen kunnolla...(arvaatte mitä...)

        Niin mies vaan näyttää että hän hallitsee ja minä tottelen. Eikä välitä vaikka vastustelen ja kiellän häntä. Piiskaa tulee, halusin tai en. Voisin vaikka olla sidottuna ja täysin kyvytön estelemään...
        (...pakko myöntää että tämän kirjoittaminen taas kuumottaa...)

        Harmi vain, kaikki mieheni ovat olleet liian lepsuja. Yhdelle uskalsin kerran ehdottaa, ja hänhän meni ihan puihin siitä, lopetti suhteen melkein samantien. Että odottelen sitä oikeaa.... Mutta en kuitenkaan halua ketään pervoa täältä suomi24, turha ehdotella.


      • meitä-on-moneksi-
        Päivi_B kirjoitti:

        Ruoskaa: Olet ymmärtänyt minut väärin. En halua piiskata miehiä, vaan olla itse miehen piiskattavana.

        Enkä minä sitäkään ole oikeasti tehnyt, fantasioin vain. Että jos vaikka olen nalkuttanut miehelle, niin hän laittaa minut kuriin ja ojennukseen antamalla piiskaa. Tai oikeastaan vielä parempi jos saisin piiskaa ilman erityistä syytä, sillai ennaltaehkäisevästi. Vaikka aina joka lauantaina saunaan jälkeen kun iho on pehmeä. Ja sitten piiskauksen jälkeen kunnolla...(arvaatte mitä...)

        Niin mies vaan näyttää että hän hallitsee ja minä tottelen. Eikä välitä vaikka vastustelen ja kiellän häntä. Piiskaa tulee, halusin tai en. Voisin vaikka olla sidottuna ja täysin kyvytön estelemään...
        (...pakko myöntää että tämän kirjoittaminen taas kuumottaa...)

        Harmi vain, kaikki mieheni ovat olleet liian lepsuja. Yhdelle uskalsin kerran ehdottaa, ja hänhän meni ihan puihin siitä, lopetti suhteen melkein samantien. Että odottelen sitä oikeaa.... Mutta en kuitenkaan halua ketään pervoa täältä suomi24, turha ehdotella.

        Minä luultavasti ymmärrän Päivi B:n fantasian, vaikken itse haluakkaan toteuttaa sitä. En nimmittäin usko, että hän haluaa mitää kovaa piiskausta, vaan sellaista alistamista ja yllätyspiiskausta/kurittamista. Samalla tuottamalla nautintoa hänelle. Moni piiskaaja ei tajua juuri tuota, että piiskattava ei välttämättä tahdo itse tarjoutua piiskattavaksi, vaan haluaisi sen tapahtuvan ihan luontevasti ilman mitään valmisteluja.


      • fiksumiesHKI
        Päivi_B kirjoitti:

        Ruoskaa: Olet ymmärtänyt minut väärin. En halua piiskata miehiä, vaan olla itse miehen piiskattavana.

        Enkä minä sitäkään ole oikeasti tehnyt, fantasioin vain. Että jos vaikka olen nalkuttanut miehelle, niin hän laittaa minut kuriin ja ojennukseen antamalla piiskaa. Tai oikeastaan vielä parempi jos saisin piiskaa ilman erityistä syytä, sillai ennaltaehkäisevästi. Vaikka aina joka lauantaina saunaan jälkeen kun iho on pehmeä. Ja sitten piiskauksen jälkeen kunnolla...(arvaatte mitä...)

        Niin mies vaan näyttää että hän hallitsee ja minä tottelen. Eikä välitä vaikka vastustelen ja kiellän häntä. Piiskaa tulee, halusin tai en. Voisin vaikka olla sidottuna ja täysin kyvytön estelemään...
        (...pakko myöntää että tämän kirjoittaminen taas kuumottaa...)

        Harmi vain, kaikki mieheni ovat olleet liian lepsuja. Yhdelle uskalsin kerran ehdottaa, ja hänhän meni ihan puihin siitä, lopetti suhteen melkein samantien. Että odottelen sitä oikeaa.... Mutta en kuitenkaan halua ketään pervoa täältä suomi24, turha ehdotella.

        "Että odottelen sitä oikeaa.... Mutta en kuitenkaan halua ketään pervoa täältä suomi24, turha ehdotella."

        No, voit odotella vaikka koko loppuelämäsi mun puolestani.

        Jos olisit fiksu, tajuaisit, että vaikkapa Suomi24:n kirjoittelijoiden joukosta voisit löytää vaikkapa tulevan aviomiehesi.

        Mutta kun asenne on tuo, että kaikki tänne kirjoittelijat ovat (negatiivisessa mielessä) pervoja, niin olepa sitten ilman, vaikka kirjoituksesta päätellen olet itsekin pervo.

        Miehille suosittelen ulkomaisen naisen hankkimista, syynä juuri tuo suominaisille niin tyypillinen asenne, heidän mielestään kun kukaan ei ole tarpeeksi hyvä heille.

        Joten mies: hanki itsellesi ulkomaalainen nainen ja jos kaikki miehet toimisivat näin fiksusti, nuo nirppanokkaiset suominaiset saisivat esim. 70v iässä huomata olevansa edelleen ilman miestä, ja heidän käytöksellään ja asennemaailmallaan se olisi heille ihan oikein!

        Olisi pitänyt hankkia ulkomaalainen nainen jo vuosia sitten - mutta parempi edes nyt kuin ei ollenkaan.

        suomalainen nainen kun ei kelpaa mihinkään - miehiä kohtaan ikävän asennemaailmansa takia!


      • Päivi_B
        fiksumiesHKI kirjoitti:

        "Että odottelen sitä oikeaa.... Mutta en kuitenkaan halua ketään pervoa täältä suomi24, turha ehdotella."

        No, voit odotella vaikka koko loppuelämäsi mun puolestani.

        Jos olisit fiksu, tajuaisit, että vaikkapa Suomi24:n kirjoittelijoiden joukosta voisit löytää vaikkapa tulevan aviomiehesi.

        Mutta kun asenne on tuo, että kaikki tänne kirjoittelijat ovat (negatiivisessa mielessä) pervoja, niin olepa sitten ilman, vaikka kirjoituksesta päätellen olet itsekin pervo.

        Miehille suosittelen ulkomaisen naisen hankkimista, syynä juuri tuo suominaisille niin tyypillinen asenne, heidän mielestään kun kukaan ei ole tarpeeksi hyvä heille.

        Joten mies: hanki itsellesi ulkomaalainen nainen ja jos kaikki miehet toimisivat näin fiksusti, nuo nirppanokkaiset suominaiset saisivat esim. 70v iässä huomata olevansa edelleen ilman miestä, ja heidän käytöksellään ja asennemaailmallaan se olisi heille ihan oikein!

        Olisi pitänyt hankkia ulkomaalainen nainen jo vuosia sitten - mutta parempi edes nyt kuin ei ollenkaan.

        suomalainen nainen kun ei kelpaa mihinkään - miehiä kohtaan ikävän asennemaailmansa takia!

        Todistit juuri sen mitä ajattelinkin: turha täältä on kuvitella löytävänsä ketään fiksua ja sellaista joka osaisisi edes jotenkin käyttäytyä.
        Ja jos täällä joku fiksu olisikin, niin sinä et ainakaan. Kerroit sen ihna itse omalla kirjoituksellasi. Mutta uskinpa ymmärrät, miesparka.


      • Ruoskaa
        Päivi_B kirjoitti:

        Todistit juuri sen mitä ajattelinkin: turha täältä on kuvitella löytävänsä ketään fiksua ja sellaista joka osaisisi edes jotenkin käyttäytyä.
        Ja jos täällä joku fiksu olisikin, niin sinä et ainakaan. Kerroit sen ihna itse omalla kirjoituksellasi. Mutta uskinpa ymmärrät, miesparka.

        Hyvä Päivi B Millä perusteella tuomitset kaikki täällä kirjoittelevat ?
        Mistä tiedät esimerkiksi minut henkilöksi joka ei osaa edes jotenkin käyttäytyä?
        Vaikka en osaisikaan tutustuessamme käyttää piiskaa oikein voisinhan oppia.
        Etkö usko,että miehestä on hyvin vaikeaa piiskata naista.Mutta esim avokämmenellä voisin kyllä pyllylle antaa tietyssä tilanteessa niin lujaa kun haluat.
        Toivotan kuitenkin Sinulle onnea.


    • Ruoskaa

      Päivi B Oli mukava lukea tuntemuksistasi .Kyllä koin hämmentävänä mitä kirjoitit .
      Oletko koskaan ajatellut,että jos toivot noin rajua käsittelyä,niin Sinunkin pitäisi
      olla valmis antamaan miehelle samanlaisen käsittelyn?Tuo oli kyllä erikoista,että se entinen miehesi lopetti noin herkästi.Vaikka täytyy sanoa,että vaikka minäkin toivon naisen kädestä melko kovaa käsittelyä,niin en haluaisi kyllä samalla mitalla antaa naiselle.Siinä on joku kynnys.Toivon ,että löydät sen oikean.....Onnea ......

      • Päivi_B

        Kiitos kommenteista miehet.'

        Ruoskaa: Minusta seksissä pitää tehdä vain sitä mitä itse haluaa. Minä haluan olla piiskattavana, en piiskata. Piste.

        meitä-on-moneksi: Olet oikeassa, piiskaus ei varmaan ole se juttu, vaan alistetuksi tuleminen seksissä. Se että mies vie täysin minua enkä minä häntä.
        Minulla on nimittäin muitakin fantasioita alistettuna olemisesta...

        Se voi liittyä siihen, että työssäni joudun "piiskaamaan miehiä", noin niinkuin henkisesti. Olen pomona ja suurin osa alaisistani on miehiä. Rahoitusalalla, jossa kaikki ovat tiukan kovia uraohjuksia (tai ainakin haluaisivat olla/esittävät sellaista).
        Joten niin kuin arvaatte, joudun töissä naisena olemaan vielä tiukempi pomo kuin miehet, jotta alaiseni tottelevat eivätkä hypi nenällä. Se on joskus aika väsyttävää.

        Luultavasti siksi toivon (ainakin unelmissa) miestä, joka seksihommissa ( ja vain niissä!) olisi täysin valtias. Ja antaisi minun olla ujo, heikko nainen, joka ei voi mitään niille perverssioille, joihin hänet väkisin alistetaan...

        Ps.Oikeasti sukunimeni ei ala B:llä, joten turha googlettamalla etsiä....


      • utelias__mies

        Minulla on nimittäin muitakin fantasioita alistettuna olemisesta...

        Hei Päivi. Olen uteliaana mutta hiljaa seurannut tätä juttuketjua, ja kun ei nyt kukaan muu kysy, niin millaisia muita fantasioita sinulla on? Olisi kiva kuulla...


      • utelias__mies
        utelias__mies kirjoitti:

        Minulla on nimittäin muitakin fantasioita alistettuna olemisesta...

        Hei Päivi. Olen uteliaana mutta hiljaa seurannut tätä juttuketjua, ja kun ei nyt kukaan muu kysy, niin millaisia muita fantasioita sinulla on? Olisi kiva kuulla...

        ja vielä Päiville: olisi kiva kuulla kuinka pukeudut töissä...yritän mielikuvituksessani nähdä sinut palaveria pitämässä....


    • Ruoskaa

      Päivi B Epäilen,että etunimesikään ei ole Päivi En aijo Googlettaa .En myöskään aijo mitään pervoja ehdotella.Sen sijaan jos olet noin herkkä lämpenemään ja poskesi alkaa hehkumaan. Haluaisin kertoa jonkun fantasiani Sinulle.Tuosta edellisestä jutustasi luin ihmeekseni että koet Sinua alistettavan perversioille.Minun fantasiani ei kyllä ole mielestäni mitenkään pervoja.Minusta vaan olisi kiva saada Sinut lämpenemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe