Kokkolan piristys sivu kittielle ja muille

Ilmannimii

Olkoon tämä piristys palsta ja ehkä taas saadaan porukka hymyilemään...

19

250

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EntinenKittiechihunen-81

      No eiköhän he hymyile, kun en heitä palstalla häiritse.. Tänne voin tulla juttelemaan.😊

      • Joo..

        Harmittaa kun kerroin tunteista ni en ole enää kiltti ihminen. Harmittaa kun luulin
        että
        mun pahaa oloa ymmärretäis.

        Luulin
        että
        voin

        Mutta kittie se ei ole sinun syy..

        Kiitos
        kun

        ymmärrät minua

        ja kaipaan ihania kamuja Kokkolan palstalla mutta minä kelpasin niin kauan kun jaksoin olla iloinen.

        Iloinen

        En jaksa.

        Mutta yritän


      • EntinenKittiechihunen-81
        Ilmannimii kirjoitti:

        Joo..

        Harmittaa kun kerroin tunteista ni en ole enää kiltti ihminen. Harmittaa kun luulin
        että
        mun pahaa oloa ymmärretäis.

        Luulin
        että
        voin

        Mutta kittie se ei ole sinun syy..

        Kiitos
        kun

        ymmärrät minua

        ja kaipaan ihania kamuja Kokkolan palstalla mutta minä kelpasin niin kauan kun jaksoin olla iloinen.

        Iloinen

        En jaksa.

        Mutta yritän

        Kyllä olet kiltti, älä sitä murehdi! Oikeat kamut voivat puhua eri aiheista ja olla erimieltä asioista, ja kuitenkin olla kavereita.😊


      • Kiitos...


      • EntinenKittiechihunen-81
        Ilmannimii kirjoitti:

        Kiitos...

        Hyvää yötä ja huomenna on jälleen uusi päivä!❤


      • EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        Hyvää yötä ja huomenna on jälleen uusi päivä!❤

        Hyvää yötä sinulle


    • Joskus
      on parempi lentää
      ja pois myrskyn alta entää.

      Joskus on parempi silmät sulkea
      ja pois kulkea.

      Joskus pitää haavat avata
      jotta pääsee
      pääsee eteenpäin.

      Joskus tarvitsee pelkän hymyn
      jotta aamulla jaksaa
      jaksaa ulos lähteä.

    • Ei siellä kukaan haukkunu minua mutta iloinen en jaksa olla ja siksi en sinne ny sovi.

    • veittekaikenhuvin

      Eikö nunnakaksikolla oikein jutut luistakkaan!?

    • EntinenKittiechihunen-81

      Haista huilu! Ehkä on muuta tekemistä välillä? Nunna en ole, kaikki eivät tarvi jatkuvaa flirttiä elämäänsä.. Olet kyllä aivoton tuolla kommenttillasi.

      Ja sanoin jo monta kertaa, senkun pyydätte nuorison takaisin, niin voitte tehdä palstasta firttipalstan ja unohtaa keskustelut eri aiheista ja eri palstalaisten kanssa Menikö jakeluun?

    • Kopsaan omat viestit tänne koska luultavasti ne tulee häviämään Kokkolan palstalta ja en halua enää ikinä tästä asiasta riidellä kenenkään kanssa uudestaan koska olen kyllästynyt täysin riitelyyn ja nämät jotka Kopsaan tänne saa kelvata ihmisille.

      Eilen 22.55
      Vastasi keskusteluun: Oli mukavaa...
      Minun virhe oli silloin kerran kun avauduin... Minä kerroin myös että se oli kamala viikko. Eikö teillä muka ikinä ole huonoja päiviä? Eikö muka ikinä tunnu siltä että otetaan esimerkki että joku sanoo että kaunis päivä niin sinulla on ni paha mieli että sanot että kumpa olisi jo ilta ja saisi vain
      Paikkakunnat > Keski-Pohjanmaa > Kokkola

    • Eilen 23.24
      Vastasi keskusteluun: Oli mukavaa...
      Ajattelen myös näin että joskus harvoin saattaa käydä niin että toinen jolle olet ollut mukava ja kiltti ja flirttailu saattaa sinuun ihastua ja rakastua ja saattaa luulla että teillä voisi olla yhteinen tulevaisuus koska hän on ymmärtänyt tilanteen ja hymyn väärin. Flirttailu on hyvä heidän kanssa jotka ovat normaalia.
      Paikkakunnat > Keski-Pohjanmaa > Kokkola

      • Eilen 23.47
        Vastasi keskusteluun: Oli mukavaa...
        Hekin ovat ihmisiä ja ottaa pannuun kun joudun tästä edes puhumaan että myös kokkolassa on eri tasoisia kehitysvamman ihmisiä ja heilläkin on oikeus olla onnellisia... Meidän on vaikeaa heitä monesti ymmärtää ja tajuta miksi he ajattelevat ja toimivat niin mutta he ovat rikkaus myös meille ja joistakin voisimme ottaa heistä mallia.
        Paikkakunnat > Keski-Pohjanmaa > Kokkola


      • Tänään 00.06
        Kommentoi keskusteluun: Oli mukavaa...
        Toivottavasti tuo yllä oleva viesti saa ihmiset vihdoin ymmärtämään että en halunu pahaa mieltä kenellekään. Luulin että jokainen ihminen osaa myös ajatella heitä joilla ei aivot toimi samanlailla kuin muilla. Oli pakko avautua koska harmittaa että palstalla riideltiin ihan. En myöskään halunu alunperin maahanmuuttajista tai kehitysvamman ihmisistä puhua koska en halua loukata ketään.
        Paikkakunnat > Keski-Pohjanmaa > Kokkola


      • Että tällästä minä ajattelen... Nyt toivotan rauhaa kaikille..

        Toivottavasti kittie ei ymmärrä väärin ja suutu minulle.. Koko kummallisen teksti löytynee tuolta Kokkolan palstalla...

        Harmittaa vaan että kun avauduin niin riitaa siitä tuli kun jos olisin heti kirjoittanut Kokkolan palstalle koko asian niin ehkä riitaa ei olisi tullut...

        Ajattelin jos kirjoitan vaan lyhyesti niin kyllä jokainen ymmärtää mutta oli ihan oikeasti minun oma vika luulla että jokainen ihminen ajattelee aina myös miten erilaisia ihmisiä me ollaan ja että kaikki ei ajattele samalla tavoin..


        Pyydän nöyrästi anteeksi mutta Nunna en ole!

        Minulle vaan tuli äärettömän paha mieli kun mietin ihmisiä jotka luulee että toinen tykkää hänestä kun flirttailee vaikka haluaa olla vaan kavereita.

        Oli niin tai näin.

        Olen sanottavani sanonu ja toivottavasti edes jonkun meidän ihmisen silmät aukesi ja ymmärtää että ehkäpä onkin niin että kaveri flirttailu ei sovi kaikkien kanssa koska jotkut ottavat sen rakkauden esiasteeena.

        Adios!


    • Joo tämän piti olla piristys palsta mutta kaukana siitä... Minkäs teet kun pyysin anteeksi ja ihmiset on ihmisiä... Toivon että he saavat vielä palstan takaisin ja juttelevat taas keskenään niin kuin aikaa ennenkuin minä sotkin omilla mielipiteillä palstan täysin..

      En ole heille vihainen ja ymmärrän todella hyvin että oli myös heillä aihetta suuttua minulle kun juttelin täällä vain sinulle.

      Itse en jaksanu ottaa kantaa onko jokin asia niin ihku ja ihana ja muuta sellaista mikä saa heidät iloiseksi ja onnelliseksi ja on heille sopiva asia.

      Se ei ole heidän syy ollenkaan kun mietin mitä minä kirjoitan jotain että mitä leffaa katson? Ei kai se oikeasti ketään kiinnosta mitä minä katson?

      Minua vaan loukkasi se että ihmiset jotka ennen pitivät minua kilttinä niin yhden kamalan viikon takia ottivat herneen nenään ja päättivät että olen ilkeä vaikka pyysin anteeksi...

      Ehkä minä sitten olen ilkeä mutta minullakin on tunteet ja vaikka yritin selittää heille niin eivät he ymmärtäneet että minulla oli silloin huono viikko...

      Haluan ihan oikeasti unohtaa sen viikon ja en jaksa enää sitä asiaa.

      Annetaan sen asian jo olla.

      En tarkoita kittietä ja muutama muuta ihmistä joka on aina tukenut minua.

      Rakkaudella rauhaa toivotan teille terveisin Ilmannimii

      Pysykää onnellisena ja iloisena ja älkää ikinä olko onnettomia koska kun olette todella surullisia niin silloin minun tekstini teille avautuu ja en todellakaan toivo kenellekään samanlaista fiilistä kun itselläni oli kun kirjoitin alunperin sen viestin joka Sai riidan aikaan. En halua myöskään tätä fiilistä joka minulla on nyt koska kukaan teistä ei ole sellainen jolle toivon tällästä fiilistä sillä jokainen teistä on arvokas ja rakastettu ihminen!

      Rauhaa ja rakkautta toivotan!

      Kittie sinä olet ihminen joka ehkä ymmärtää jo nyt mitä tarkoitan ja olen todella pahoillani etten ole osannut sinua paremmin tukea ja auttaa ja olla parempi palsta kamu mutta yritän olla parempi.

      Kiitos kaikille jotka olette minun palsta ystäviä!

      Kiitos kittielle että jaksat lukea minun viestit...

      Voi hyvin.

      En katoa mihinkään vaikken aina välttämättä käykään ja toivottavasti aina välillä näemme täällä sillä sinä olet kaveri sieltä kaukana ja olet onneksi mukava ihminen. Yritän tulla päivällä täällä käymään jos jaksan...

    • En tietenkään suutu sinulle ja olet aina ystäväni.😊 Piipahda nyt tuonne Kla-palstalle myös!😊

      • Välillä kivaa piipahtaa myls tänne.


    • Jos ystäväni eksyy tännekin niin olisihan se kivaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe