Napakoru ja ihonalainen patti, apua!

Navelpiercing

Hei,

otin napakorun noin 9kk sitten, eikä tähän mennessä sen kanssa ole ollut pienintäkään ongelmaa ja se parantuikin ennätysajassa. Ensimmäisen korun kävin vaihdattamassa lävistäjällä ja kahdesti kun olen korua pitänyt hieman liian kauan poissa ja sen jälkeen joutunut hieman "tunkemaan" sitä takaisin niin olen myös käynyt varalta lävistäjällä näytättämässä, eikä minkäänlaisia ongelmia ole silloinkaan ilmennyt.

Nyt kuitenkin tuossa joulun jälkeen korun keskiosan vasemmalle puolelle ihon alle ilmestyi ensin pieni pehmeähkö patti. Kävin sitä näyttämässä lävistäjällä ja hän sanoi sen olevan tavallinen kudosnestepatti. Sen jälkeen kuitenkin noin viikon päästä patti kasvoi kokoa ja muuttui kovaksi. Kävin näyttämässä uudestaan ja lävistäjä sanoi sen olevan mahdollisesti joko rasva- tai arpikudospatti. Patti siis tosiaan on ihon alla, eikä näy ulospäin kuin punoituksena. Ei myöskään ole kipeä, mutta sanoisinko että kosketusarka. Itse lävistys on täysin kunnossa ja korun vaihtaminen onnistuu kuten ennenkin ja koru menee paikalleen normaalisti. Huolestuttaa kuitenkin, kun tuntuu että patti jatkaa kasvamistaan (ei siis tosiaan aivan järkyttävän merkittävän kokoinen ole, sanoisinko että puolikkaan rusinan) ja että mahdollinen arpikudoksen lisääntyminen tarkoittaisi sitten että koru pitää ottaa kokonaan pois.

Lävistäjä tosiaan maanantaina sanoi että tulisin parin viikon jälkeen uudestaan, koska patti voi kuulema kadota yhtä nopeasti kuin on tullutkin. Stressaan silti tästä aivan kamalasti, koska en haluaisi missään tapauksessa luopua napakorustani. Joten pyytäisinkin siis apua varsinkin jos on ollut samantyylisiä kokemuksia tai tietää yhtään mistä tämä voisi johtua ja mikä tähän voisi auttaa! Teepuuöljyä olen käyttänyt parin päivän ajan, mutten ole huomannut eroa suuntaan tai toiseen. Asiallista apua kaipaan tämän asian kanssa!

0

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        237
        3671
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        26
        2248
      3. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        24
        2101
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        90
        1995
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        90
        1675
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        24
        1391
      7. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        8
        1291
      8. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        36
        1277
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1227
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1208
      Aihe