Sä olet tumma

Ikäväjonyt

mies jatkuvasti mun mielessä. Ei mun pitänyt suhun ihastua ja tässä oon sydän ihan sekaisin. Senkin hurmuri...

55

2450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skskskl

      Onko hän varattu?

    • hymyilläänkuntavataan

      Ei se haittaa :)

      • Gummamies

        Missä?


      • eentiedä
        Gummamies kirjoitti:

        Missä?

        Jossain kai


    • enolerobopotti

      Voisi alottaja ottaa yhteyttä ihka oikeesti, ni voisi katsoa kuinka mieleen on hän painunut.

    • YksTummaMies

      Missäs päin aloittaja majailee eli elelee?
      Maakuntakin riittää, Varsinais-Suomi, Keski-Suomi...

    • JatkuvastiSunMielessä

      Kerro jo nyt, ole kiltti..:)
      Kyllä mulle seksi aina kelpaa, jopa työpaikalla.
      Eikä avioliittokaan ole este, päin vastoin, hyväkin juttu ainakin mun kannalta. Vahinko jos käy, niin on ainakin joku jo valmiina, ketä ottaa vastuun nimilleen;)

    • JatkuvastiSunMielessä

      Niin sen verran vielä, että kyllähän pitkän, tumman miehen alle kannattaa vähän krantummankin naisen hankkiutua..;););)

    • TurhaVatvoaYksin

      Rohkeasti vaan juttusille. Ei siinä muu auta.

      • EiAutaEi

        On sellainen kutina, että askel askeleelta lähennytään hänen kanssaan enemmän ja enemmän.


      • TaiSittenMennään
        EiAutaEi kirjoitti:

        On sellainen kutina, että askel askeleelta lähennytään hänen kanssaan enemmän ja enemmän.

        kauemmaksi toisistamme nainen.


      • noniinkun

        Sä pakoilet..


    • khhggftfdrdssaaaaaa

      Vaan pitäkää varanne näiden tummien miesten kanssa ja varsinkin, jos ovat vielä ulkomaalaisittain ruskeasilmäisiä.

      Jätkäsakeissa kulkee suurella prosenttiosuudella paikkansapitäväksi osoittautunut sanonta, että jos mies on ulkomaalaisen tapaisesti tumma, on siinä muutakin vipulia.

      • HerääNytJoHelvetinPahvi

        Ootko nyt ihan tosissasi?
        Itse olen kyllä ihan täysin suomalainen valkonaama, tumma kylläkin muuten. Eli tummat hiukset ja näin. Monet sanoo kyllä, että näytän ainakin kesäaikaan ruskettuneena hieman latinolta.
        Ja näistä piirteistäni huolimatta olen tosiaan valkoihoinen ukkeli enkä todellakaan ole mikään "vipulilla" taipumuksilla varustettu mies.
        Niin juu ja mun silmät ovat vihreät. Tästä "ulkomaalaistummuudestani" huolimatta.


      • khhggftfdrdssaaaa

        Varoituksen sana on paikallaan, siitä syystä, että näillä ulkomaalaista verta omaavilla kavereilla tahtoo olla nämä käytöstavatkin aivan muuta, kuin mitä hyväuskoiset suomalaisnaiset odottavat.

        Olette varmaankin monet seuranneet televisiosta "Kadonnen jäljillä"-ohjelmaa. Ohjelman nimen olisi hyvällä syyllä voinut muuttaa muotoon: "Ulkomaalaisten häntäheikkien jäljillä". Se suvunjatkamistoimitus kun on näiden tummien miesten keskuudessa parisuhteen sisällön kannalta suomalaismiehiä korostuneemmin etusijalla. Jälkikasvusta huolehtiminen ja muukin tekemisistään vastuun kantaminen jätetään mieluummin hylätyn naisen ja suomalaisen veronmaksajan huoleksi.


      • HerääNytJoHelvetinPahvi

        Onko muuten sun elämäsi missä mallissa?
        SIis että onko sulla ihan normi sosiaalinen verkosto, töitä jne, vai oletko tällainen työtön, kotona netissä omissa oloissa viihtyvä tapaus, kenellä ei ole oikastaan mitään elämää?
        Kirjoituksesi ainakin viittaa tuohon jälkimmäiseen vaihtoehtoon, minkä seurauksena todennäköisesti "järkeilet" asioita omaan todellisuuteesi sopivaksi...


      • khhggftfdrdssaaa

        "Onko muuten sun elämäsi missä mallissa?"

        Ihan on elämä hyvässä mallissa.

        Mutta sen verran on tullut näihin keskusteluihin osallistuttua, että nimimerkin kaltaiset "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa"- tyyppiset reaktiot ovat tulleet tutuksi. Kun ei osata asiapohjalta kumota toisen mielipiteitä, aletaan kehitellä matalamielisiä olettamuksia tämän henkilöstä. Ja nehän menevät aina pieleen.

        Seuraava vaihe on yleensä alatyyliin turvautuminen, josta vastaajan nimimerkkiä laadittaessa on jo pientä esimakua annettu.


      • HerääNytJoHelvetinPahvi

        Ei nyt sentään, kunhan kysyin.
        Kuulostaa vaan tuollaiselta erikoiselta itsekseen omassa päässä kehitetyltä "evoluutioteorialta", mitä nyt ei sen erityisemmin ole varmisteltu eikä todennettu, että kaikki ulkomaalaisen näköiset miehet on just noita kuvailemasi kaltaisia kusipäitä. Varsinkin jos heillä on ruskeat silmät.
        Samalla periaatteellahan voisi väittää, että kaikki afrikkalaiset ovat automaattisesti todella hyviä juoksijoita, kaikki mustalaiset ovat hyviä laulamaan/heilumaan puukkojen kanssa jne jne. Niin ja kaikki tummahipiäiset nappisilmät ovat vastuuttmoia kusipäitä, jotka jättävät aviottomia äpärämukuloita ympäriinsä muiden vastuulle hoidettavaksi.
        Ja voin sanoa, että kyllä ihan täysvalkoiset kantasuomalaisetkin osaavat kyllä jättää näitä vipulitemppuilujensa hedelmiä pitkin poikin ympäriinsä muiden huollettaviksi.


    • UteliasHeebo

      Eipä taida tumma mies enää vetää puoleensa.
      Tai sitten asialle on tehty jotain..;)

      • Tosiaankin

        vetää puoleensa. Mihinkäs se tunne yhtäkkiä katoaisi ;)


      • UteliasHeebo

        No ei muuta kuin iske kiinni, turha siinä on jarrutella.
        EI historiaakaan tehty pähkäilemällä ja pelkällä ajatusten pyörittelyllä.


      • Tosiaankin
        UteliasHeebo kirjoitti:

        No ei muuta kuin iske kiinni, turha siinä on jarrutella.
        EI historiaakaan tehty pähkäilemällä ja pelkällä ajatusten pyörittelyllä.

        "kato mua silmiin ja sano mulle mitä sä näät, tuu mua vastaan puolimatkaan... sun rakkauttas mä kaipaan"


      • EiNytMistään
        Tosiaankin kirjoitti:

        "kato mua silmiin ja sano mulle mitä sä näät, tuu mua vastaan puolimatkaan... sun rakkauttas mä kaipaan"

        rakkaudesta voi nainen vielä puhua, kun ei olla pussattu..


      • UteliasHeebo
        Tosiaankin kirjoitti:

        "kato mua silmiin ja sano mulle mitä sä näät, tuu mua vastaan puolimatkaan... sun rakkauttas mä kaipaan"

        No kyllä mä ainakin olen katsonut silmiin suoraan. Vastannut katseeseen toisin sanoen.
        Siis omassa tapauksessa.
        Enkä kyllä tiedä vieläkään, että mikä on. Välillä ottaa kovin katsekontaktia syvälle silmiin ja välillä taas tuntuu vihaavan kuin ruttoa.
        En kuitenkaan ole tehnyt mitään pahaa hänelle ainakaan. Ellei sitten ole suuttunut mulle siitä, että en ole "vongannut" tai "tupannut iholle".
        Mutta eipä kai siinä mitään, jokainen tyylillään.
        Mut sillä sanoin, että iskeä kiinni vain ilman jarrjua.
        Parempi se on, kuin roikottaa asioita ilmassa.
        Itse en taida viitsiä tulla toisen tykö tämän enempää, kun ei sitten itse kuitenkaan tuollaista enempää saa aikaiseksi. Valitettavasti.


      • Tosiaankin
        UteliasHeebo kirjoitti:

        No kyllä mä ainakin olen katsonut silmiin suoraan. Vastannut katseeseen toisin sanoen.
        Siis omassa tapauksessa.
        Enkä kyllä tiedä vieläkään, että mikä on. Välillä ottaa kovin katsekontaktia syvälle silmiin ja välillä taas tuntuu vihaavan kuin ruttoa.
        En kuitenkaan ole tehnyt mitään pahaa hänelle ainakaan. Ellei sitten ole suuttunut mulle siitä, että en ole "vongannut" tai "tupannut iholle".
        Mutta eipä kai siinä mitään, jokainen tyylillään.
        Mut sillä sanoin, että iskeä kiinni vain ilman jarrjua.
        Parempi se on, kuin roikottaa asioita ilmassa.
        Itse en taida viitsiä tulla toisen tykö tämän enempää, kun ei sitten itse kuitenkaan tuollaista enempää saa aikaiseksi. Valitettavasti.

        Omassa tapauksessani syviä katseita ja hymyjä on vaihdettu lukuisia kertoja. Välillä vaivun totiseksi... kun kaipaan häntä niin paljon, vaikka toinen olisi samassa tilassa. Kerta toisensa jälkeen häkellyn hänen komeudesta niin, että ujostuttaa. Se raivostuttaa itseänikin. Minkäs teet. Vetovoima on vaan niin voimakasta. Hänen lähestymistapansa sulattaa mut, päinvastoin kuin mainitsemasi toiminta, jota en itsekään arvosta.


      • Tosiaankin
        UteliasHeebo kirjoitti:

        No kyllä mä ainakin olen katsonut silmiin suoraan. Vastannut katseeseen toisin sanoen.
        Siis omassa tapauksessa.
        Enkä kyllä tiedä vieläkään, että mikä on. Välillä ottaa kovin katsekontaktia syvälle silmiin ja välillä taas tuntuu vihaavan kuin ruttoa.
        En kuitenkaan ole tehnyt mitään pahaa hänelle ainakaan. Ellei sitten ole suuttunut mulle siitä, että en ole "vongannut" tai "tupannut iholle".
        Mutta eipä kai siinä mitään, jokainen tyylillään.
        Mut sillä sanoin, että iskeä kiinni vain ilman jarrjua.
        Parempi se on, kuin roikottaa asioita ilmassa.
        Itse en taida viitsiä tulla toisen tykö tämän enempää, kun ei sitten itse kuitenkaan tuollaista enempää saa aikaiseksi. Valitettavasti.

        Työympäristö vaikeuttaa tilannetta. Ei ole helppoo.


      • Sivustaseuraan
        Tosiaankin kirjoitti:

        Työympäristö vaikeuttaa tilannetta. Ei ole helppoo.

        Eikö tänä päivänä ole muitakin väyliä ottaa tilanteesta selkoa jos töissä ei kykene?


      • sivusta-
        Tosiaankin kirjoitti:

        Omassa tapauksessani syviä katseita ja hymyjä on vaihdettu lukuisia kertoja. Välillä vaivun totiseksi... kun kaipaan häntä niin paljon, vaikka toinen olisi samassa tilassa. Kerta toisensa jälkeen häkellyn hänen komeudesta niin, että ujostuttaa. Se raivostuttaa itseänikin. Minkäs teet. Vetovoima on vaan niin voimakasta. Hänen lähestymistapansa sulattaa mut, päinvastoin kuin mainitsemasi toiminta, jota en itsekään arvosta.

        miten voi olla noin VAIKEA lähestyä miestä?!
        JA miehen naista!?
        Antakaa palaa omilla tahoillanne


      • pyydät
        UteliasHeebo kirjoitti:

        No kyllä mä ainakin olen katsonut silmiin suoraan. Vastannut katseeseen toisin sanoen.
        Siis omassa tapauksessa.
        Enkä kyllä tiedä vieläkään, että mikä on. Välillä ottaa kovin katsekontaktia syvälle silmiin ja välillä taas tuntuu vihaavan kuin ruttoa.
        En kuitenkaan ole tehnyt mitään pahaa hänelle ainakaan. Ellei sitten ole suuttunut mulle siitä, että en ole "vongannut" tai "tupannut iholle".
        Mutta eipä kai siinä mitään, jokainen tyylillään.
        Mut sillä sanoin, että iskeä kiinni vain ilman jarrjua.
        Parempi se on, kuin roikottaa asioita ilmassa.
        Itse en taida viitsiä tulla toisen tykö tämän enempää, kun ei sitten itse kuitenkaan tuollaista enempää saa aikaiseksi. Valitettavasti.

        naisen iskeä kiinni ilman jarrua? Herää vaan kysymys mitä tästä naisesta haluat?


      • nainen77_
        UteliasHeebo kirjoitti:

        No kyllä mä ainakin olen katsonut silmiin suoraan. Vastannut katseeseen toisin sanoen.
        Siis omassa tapauksessa.
        Enkä kyllä tiedä vieläkään, että mikä on. Välillä ottaa kovin katsekontaktia syvälle silmiin ja välillä taas tuntuu vihaavan kuin ruttoa.
        En kuitenkaan ole tehnyt mitään pahaa hänelle ainakaan. Ellei sitten ole suuttunut mulle siitä, että en ole "vongannut" tai "tupannut iholle".
        Mutta eipä kai siinä mitään, jokainen tyylillään.
        Mut sillä sanoin, että iskeä kiinni vain ilman jarrjua.
        Parempi se on, kuin roikottaa asioita ilmassa.
        Itse en taida viitsiä tulla toisen tykö tämän enempää, kun ei sitten itse kuitenkaan tuollaista enempää saa aikaiseksi. Valitettavasti.

        Pakko kommentoida. Näin aikuisena ihmettelen tuollaista jahkailua. naisen pitäisi iskeä kiinni pelkästään miehen katseestajotain päätellen? Nainen antaisi itsestään melkoisen helpon kuvan. Onhan niitäkin naisia, mutta jos toiveena on jotain syvempää elämän mittaista rakkautta se ei vaan anna hyvää kuvaa. On eriasia vongata ja tupata iholle kuin tutustua rauhassa ja tapailla esim.kahvilla kaupungilla ja antaa asioiden tapahtua omallapainollaan.


      • UteliasHeebo
        pyydät kirjoitti:

        naisen iskeä kiinni ilman jarrua? Herää vaan kysymys mitä tästä naisesta haluat?

        No tarkoitin sitä, että toinen alkaisi itse rohkeasti puheille ko aiheen tiimoilta.
        Sanavalintani oli huono, toisin sanoen tarkoitin sitä tuolla jarruttomuudella, että ottaa rohkeasti vaan asia puheeksi.
        Ja mulla on kyllä ihan oikeita tunteita tätä omaa "tapaustani" eli naista kohtaan.


      • UteliasHeebo
        nainen77_ kirjoitti:

        Pakko kommentoida. Näin aikuisena ihmettelen tuollaista jahkailua. naisen pitäisi iskeä kiinni pelkästään miehen katseestajotain päätellen? Nainen antaisi itsestään melkoisen helpon kuvan. Onhan niitäkin naisia, mutta jos toiveena on jotain syvempää elämän mittaista rakkautta se ei vaan anna hyvää kuvaa. On eriasia vongata ja tupata iholle kuin tutustua rauhassa ja tapailla esim.kahvilla kaupungilla ja antaa asioiden tapahtua omallapainollaan.

        No miksei nainen voi sitten suoraan pyytää juuri tuota, että mentäisiin kahville ja ylipäätään että saisi sitä yhteistä aikaa, mikä sitten voisi johtaa johonkin hyvään. Tai toisi ainakin selvyyden asiaan muuten.
        Paremma nkuvan se mulle ainakin antaa, että nainen osaa ja uskaltaa myös tehdä aloitteen siinä missä mieskin.
        Mutta vaikeatahan se kai tuntuu olevan, kun ihmisten puheita kuuntelee ja kirjoituksia lukee.
        Aloitteen tekevä nainen on "helppo horo" ja aloitteen tekevä mies on himokas pimppahaukka, ahdistelija tai muuta vastaavaa todella mairittelevaa...


      • Mitäjää
        UteliasHeebo kirjoitti:

        No miksei nainen voi sitten suoraan pyytää juuri tuota, että mentäisiin kahville ja ylipäätään että saisi sitä yhteistä aikaa, mikä sitten voisi johtaa johonkin hyvään. Tai toisi ainakin selvyyden asiaan muuten.
        Paremma nkuvan se mulle ainakin antaa, että nainen osaa ja uskaltaa myös tehdä aloitteen siinä missä mieskin.
        Mutta vaikeatahan se kai tuntuu olevan, kun ihmisten puheita kuuntelee ja kirjoituksia lukee.
        Aloitteen tekevä nainen on "helppo horo" ja aloitteen tekevä mies on himokas pimppahaukka, ahdistelija tai muuta vastaavaa todella mairittelevaa...

        jäljelle vaihtoehdoiksi? Kumpikaan ei tee sitä rohkeaa siirtoa peläten joko olevansa helppo tai himokas. Työasioista on helppo jutella, mutta että sitten tunteista puhuminen vasta osaa vaikeaa olla. Helpompaa se on sille, jonka ei tarvitse esittää sitä ratkaisevaa kysymystä. Mutta ilman kysymystä asiat rullaa paikoillaan. Sitähän ei kumpikaan halua. Ajatella nyt jos molemmilla on oikeita tunteita, eikä kumpikaan uskalla.....


      • Sananlasku___
        UteliasHeebo kirjoitti:

        No miksei nainen voi sitten suoraan pyytää juuri tuota, että mentäisiin kahville ja ylipäätään että saisi sitä yhteistä aikaa, mikä sitten voisi johtaa johonkin hyvään. Tai toisi ainakin selvyyden asiaan muuten.
        Paremma nkuvan se mulle ainakin antaa, että nainen osaa ja uskaltaa myös tehdä aloitteen siinä missä mieskin.
        Mutta vaikeatahan se kai tuntuu olevan, kun ihmisten puheita kuuntelee ja kirjoituksia lukee.
        Aloitteen tekevä nainen on "helppo horo" ja aloitteen tekevä mies on himokas pimppahaukka, ahdistelija tai muuta vastaavaa todella mairittelevaa...

        Ei se pelaa joka pelkää. Kumpikin pelkää jotain. Kasvojen menetys töissä? Pakit? Jospa jompi kumpi on tullut torjutuksi vastaavassa tilanteessa aikaisemmin?


      • Aloittajalta
        UteliasHeebo kirjoitti:

        No tarkoitin sitä, että toinen alkaisi itse rohkeasti puheille ko aiheen tiimoilta.
        Sanavalintani oli huono, toisin sanoen tarkoitin sitä tuolla jarruttomuudella, että ottaa rohkeasti vaan asia puheeksi.
        Ja mulla on kyllä ihan oikeita tunteita tätä omaa "tapaustani" eli naista kohtaan.

        Ylipäätään rento keskustelu aiheesta kuin aiheesta. Eiköhän se ehdotus tule luonnostaan jommalta kummalta kun huomaa viihtyvän toisen seurassa. Jos liikaa ajattelee että nyt pitäisi kysyä ja tapahtua, ei varmaan tapahdu. Itselläni tunteet on enemmän kun pelkkää ihastusta pakko se on myöntää. Siksi on niin haavoittuvainen ja epäilevä toisen tunteita kohtaan. Tänään kun hänen kanssa keskusteltiin ja silmiin katsottiin toisiamme olisin voinut hyvin kuvitella sopivani hänen kainaloon enemmän kuin täydellisesti. Näin siis omassa tilanteessani.


      • yhtäHyvin
        UteliasHeebo kirjoitti:

        No miksei nainen voi sitten suoraan pyytää juuri tuota, että mentäisiin kahville ja ylipäätään että saisi sitä yhteistä aikaa, mikä sitten voisi johtaa johonkin hyvään. Tai toisi ainakin selvyyden asiaan muuten.
        Paremma nkuvan se mulle ainakin antaa, että nainen osaa ja uskaltaa myös tehdä aloitteen siinä missä mieskin.
        Mutta vaikeatahan se kai tuntuu olevan, kun ihmisten puheita kuuntelee ja kirjoituksia lukee.
        Aloitteen tekevä nainen on "helppo horo" ja aloitteen tekevä mies on himokas pimppahaukka, ahdistelija tai muuta vastaavaa todella mairittelevaa...

        mies voi pyytää kahville. Tiedän, että joillekin naisille kahville pyytäminen edelleen nykypäivänä tarkoittaa miehen reviirille asettumista.

        Ajatuksella se kuka pyytää kahville se tarjoaa. Naiset haluavat tulla hurmatuiksi.


      • UteliasHeebo
        Aloittajalta kirjoitti:

        Ylipäätään rento keskustelu aiheesta kuin aiheesta. Eiköhän se ehdotus tule luonnostaan jommalta kummalta kun huomaa viihtyvän toisen seurassa. Jos liikaa ajattelee että nyt pitäisi kysyä ja tapahtua, ei varmaan tapahdu. Itselläni tunteet on enemmän kun pelkkää ihastusta pakko se on myöntää. Siksi on niin haavoittuvainen ja epäilevä toisen tunteita kohtaan. Tänään kun hänen kanssa keskusteltiin ja silmiin katsottiin toisiamme olisin voinut hyvin kuvitella sopivani hänen kainaloon enemmän kuin täydellisesti. Näin siis omassa tilanteessani.

        Näin se täytyisikin olla. Sitten jossain vaiheessa, kun muuta jutustelua on tarpeeksi pohjalla(eli jää on rikki), niin kai se aloite pitäisi kans tulla aika vaivattomasti sieltä jostain jommalta kummalta.
        Itse muuten en laske sitä, ketä tarjoaa. Itse ainakin miehenä tarjoan kaffet tai minkä ääressä nyt tavataankin asioiden tiimoilta. Vaikka nainen olisi kuinka pyytänytkin kahville.
        Toki sitä pelkääkin asioita, vaikka eihän siitä kai henki lähde, jos vaikka asiat ei onnistukaan. Toki työpaikat on siitä veemäisiä paikkoja, että niissä lähtee juorut äkkiä liikkumaan ja sitten muutenkin työyhteisöt näkee joskus vähän liiankin isosti vaivaa sellaisista, mitkä heille ei kuulu. Niin toki sekin arveluttaa, että kollegat alkavat turhan häsläämisen asian tiimoilta.
        Eli raavas mieskin voi olla aika arka vellihousu. Onneksi nykyään on kait ainakin vähän suvaitumpaa kuin ennen.
        Tuo mun tilanne vaan ihmetyttää, välillä mietin sitäkin et taidan kuvitella koko jutun.
        Välillä katsoo mua suoraan syvälle silmiin ja pitkän aikaa niin leveän ja kauniin hymyn kanssa, että se koko hetki potkaisee multa jalat alta ja voisin vaikka kuukahtaa siihen paikkaan silkasta rakastamisen tarpeesta häntä kohtaan.
        Sit välillä onkin yhtäkkiä, ettei katsokaan kohti eikä ole huomaavinaan tai mitään, ihan kuin olisin ilmaa. Ja erään kerran oli kahvihuoneessa niin.. Ei nyt lautasella heittänyt päähän tai kaatanut kahvia syliin, mutta kuitenkin niin kiukkuisen oloinen. Et meinasin kyllä kysyä, et mitä helkkaria mä muka nyt olen tehnyt? Ja sit taas jossain vaiheessa katsetta ja hymyä mulle.
        Mä haluaisin vaan ottaa hänet syliin, pitää siinä vaan koko loppuelämän ajan ja tehdä hänet onnelliseksi. Koska hänen katsekin pelkästään jo tuntuu mulle kuin palalta taivasta.
        Mutta tokkopa taitaa toteutua.
        Vaikka kyllä mä kestän varmaan elämääkin jatkaa eteenpäin ilman häntäkin, mutta ainahan sitä ajattelee, kun se paikka tossa vierellä olis avoinna tälle toiselle..


      • Aloittajalta
        UteliasHeebo kirjoitti:

        Näin se täytyisikin olla. Sitten jossain vaiheessa, kun muuta jutustelua on tarpeeksi pohjalla(eli jää on rikki), niin kai se aloite pitäisi kans tulla aika vaivattomasti sieltä jostain jommalta kummalta.
        Itse muuten en laske sitä, ketä tarjoaa. Itse ainakin miehenä tarjoan kaffet tai minkä ääressä nyt tavataankin asioiden tiimoilta. Vaikka nainen olisi kuinka pyytänytkin kahville.
        Toki sitä pelkääkin asioita, vaikka eihän siitä kai henki lähde, jos vaikka asiat ei onnistukaan. Toki työpaikat on siitä veemäisiä paikkoja, että niissä lähtee juorut äkkiä liikkumaan ja sitten muutenkin työyhteisöt näkee joskus vähän liiankin isosti vaivaa sellaisista, mitkä heille ei kuulu. Niin toki sekin arveluttaa, että kollegat alkavat turhan häsläämisen asian tiimoilta.
        Eli raavas mieskin voi olla aika arka vellihousu. Onneksi nykyään on kait ainakin vähän suvaitumpaa kuin ennen.
        Tuo mun tilanne vaan ihmetyttää, välillä mietin sitäkin et taidan kuvitella koko jutun.
        Välillä katsoo mua suoraan syvälle silmiin ja pitkän aikaa niin leveän ja kauniin hymyn kanssa, että se koko hetki potkaisee multa jalat alta ja voisin vaikka kuukahtaa siihen paikkaan silkasta rakastamisen tarpeesta häntä kohtaan.
        Sit välillä onkin yhtäkkiä, ettei katsokaan kohti eikä ole huomaavinaan tai mitään, ihan kuin olisin ilmaa. Ja erään kerran oli kahvihuoneessa niin.. Ei nyt lautasella heittänyt päähän tai kaatanut kahvia syliin, mutta kuitenkin niin kiukkuisen oloinen. Et meinasin kyllä kysyä, et mitä helkkaria mä muka nyt olen tehnyt? Ja sit taas jossain vaiheessa katsetta ja hymyä mulle.
        Mä haluaisin vaan ottaa hänet syliin, pitää siinä vaan koko loppuelämän ajan ja tehdä hänet onnelliseksi. Koska hänen katsekin pelkästään jo tuntuu mulle kuin palalta taivasta.
        Mutta tokkopa taitaa toteutua.
        Vaikka kyllä mä kestän varmaan elämääkin jatkaa eteenpäin ilman häntäkin, mutta ainahan sitä ajattelee, kun se paikka tossa vierellä olis avoinna tälle toiselle..

        Haluaisinpa olla se sinun nainen. Kirjoitat niin kauniisti. Vaan en usko että olen. En tunnista itseselläni noita kiukkupuuskia. Työympäristö on haasteellinen siinäkin mielessä että välillä muiden seurassa ainakin itse saatan jättää miehen tarkoituksella huomioimatta, etten itse paljastuisi. Hiljaisia hetkiä on ollut kahdestaan ollessa, mutta en ole kokenut niitä kiusallisiksi. Mielestäni se kertoo myös paljon että ei tarvitse aina sanoa mitään tunteakseen hyvää oloa. Helposti työyhteisössä lähtee juorut liikkeelle ja sitä haluaisikin pitää mahdollisimman matalaa profiilia. Ja samalla pitäisi yrittää jossain välissä sopia rehvit ;)


      • EräsTumma
        Aloittajalta kirjoitti:

        Haluaisinpa olla se sinun nainen. Kirjoitat niin kauniisti. Vaan en usko että olen. En tunnista itseselläni noita kiukkupuuskia. Työympäristö on haasteellinen siinäkin mielessä että välillä muiden seurassa ainakin itse saatan jättää miehen tarkoituksella huomioimatta, etten itse paljastuisi. Hiljaisia hetkiä on ollut kahdestaan ollessa, mutta en ole kokenut niitä kiusallisiksi. Mielestäni se kertoo myös paljon että ei tarvitse aina sanoa mitään tunteakseen hyvää oloa. Helposti työyhteisössä lähtee juorut liikkeelle ja sitä haluaisikin pitää mahdollisimman matalaa profiilia. Ja samalla pitäisi yrittää jossain välissä sopia rehvit ;)

        mies kyselee minne päin kirjoitat?


      • Aloittajalta
        EräsTumma kirjoitti:

        mies kyselee minne päin kirjoitat?

        Jyväskylän ja Rovaniemen välimaastoon ;)


      • UteliasHeebo
        Aloittajalta kirjoitti:

        Haluaisinpa olla se sinun nainen. Kirjoitat niin kauniisti. Vaan en usko että olen. En tunnista itseselläni noita kiukkupuuskia. Työympäristö on haasteellinen siinäkin mielessä että välillä muiden seurassa ainakin itse saatan jättää miehen tarkoituksella huomioimatta, etten itse paljastuisi. Hiljaisia hetkiä on ollut kahdestaan ollessa, mutta en ole kokenut niitä kiusallisiksi. Mielestäni se kertoo myös paljon että ei tarvitse aina sanoa mitään tunteakseen hyvää oloa. Helposti työyhteisössä lähtee juorut liikkeelle ja sitä haluaisikin pitää mahdollisimman matalaa profiilia. Ja samalla pitäisi yrittää jossain välissä sopia rehvit ;)

        Rannikolla mä elelen, et tämä varmaan varmistaa asian jompaan kumpaan suuntaan.
        Nää mun tunteet vaan on aika vahvat ja ne tulee tuolta jostain syvältä. Välillä vähän kyrsiikin, että pitää tuntea näin vahvasti..:/ Vaikka hyvähän se kai on, tietää olevansa inhimillinen tai jotain. Elossa nyt ainaskin;)
        Eipä hänkään mua noteeraa miksikään muiden seurassa juurikaan ainakaan. Joskus häneltä lipsahtaa tuo tyrmäyskatse sen sulattavan hymyn kanssa ja taas on mulla pää jäässä ja kaikkea.. Sitten taas heti juttelee muiden kanssa eikä katsokaan kohti. Välillä on heti suoraan sellainen, et mä olen ainoa, ketä "ei näe eikä huomaa" porukassa.
        Muuten tulee sit välillä noita katseita ja näin..
        Hän on kyllä sellainen enkeli, et ihan syystä tunnen häntä kohtaan näin kuin tunnen.
        Ei sitä enää mitään varmaan haluaisikaan, jos saisin hänet syliini. Ja saisin nukahtaa ja herätä hänen vieressä koko loppuelämän ajan.


      • Aloittajalta
        UteliasHeebo kirjoitti:

        Rannikolla mä elelen, et tämä varmaan varmistaa asian jompaan kumpaan suuntaan.
        Nää mun tunteet vaan on aika vahvat ja ne tulee tuolta jostain syvältä. Välillä vähän kyrsiikin, että pitää tuntea näin vahvasti..:/ Vaikka hyvähän se kai on, tietää olevansa inhimillinen tai jotain. Elossa nyt ainaskin;)
        Eipä hänkään mua noteeraa miksikään muiden seurassa juurikaan ainakaan. Joskus häneltä lipsahtaa tuo tyrmäyskatse sen sulattavan hymyn kanssa ja taas on mulla pää jäässä ja kaikkea.. Sitten taas heti juttelee muiden kanssa eikä katsokaan kohti. Välillä on heti suoraan sellainen, et mä olen ainoa, ketä "ei näe eikä huomaa" porukassa.
        Muuten tulee sit välillä noita katseita ja näin..
        Hän on kyllä sellainen enkeli, et ihan syystä tunnen häntä kohtaan näin kuin tunnen.
        Ei sitä enää mitään varmaan haluaisikaan, jos saisin hänet syliini. Ja saisin nukahtaa ja herätä hänen vieressä koko loppuelämän ajan.

        Tiedätkö itse käyttäydyn juuri noin vain ja ainoastaa siksi, kun tunteet on niin syvät. Etten muiden seurassa paljastuisi. Pelkään juorukelloja, vaikka olisiko sillä nyt lopulta mitään merkitystä jos kaksi ihmistä saisi lopulta toisensa. En haluaisi mitään niin paljon kuin vaan katsoa tätä miestä pitkään silmiin hymyillä ja hassutella, päästä hänen syliinsä ja nukahtaa siihen. Koen vahvan yhteyden jota en ole aikaisemmin kokenut kenenkään kanssa. Täytyy todeta, että miehen hurmaava hymy ja urheilullinen olemus tekee mun jaloista hyytelöä. Onneksi kyseinen mies on jaksanut käytöksestäni (ujoudesta yms.) huolimatta rohkeasti ja sinnikkäästi jutella mulle. Älä siis luovuta ;) Kuvailet niin kauniisti naisesta.


      • Aloittajalta
        UteliasHeebo kirjoitti:

        Rannikolla mä elelen, et tämä varmaan varmistaa asian jompaan kumpaan suuntaan.
        Nää mun tunteet vaan on aika vahvat ja ne tulee tuolta jostain syvältä. Välillä vähän kyrsiikin, että pitää tuntea näin vahvasti..:/ Vaikka hyvähän se kai on, tietää olevansa inhimillinen tai jotain. Elossa nyt ainaskin;)
        Eipä hänkään mua noteeraa miksikään muiden seurassa juurikaan ainakaan. Joskus häneltä lipsahtaa tuo tyrmäyskatse sen sulattavan hymyn kanssa ja taas on mulla pää jäässä ja kaikkea.. Sitten taas heti juttelee muiden kanssa eikä katsokaan kohti. Välillä on heti suoraan sellainen, et mä olen ainoa, ketä "ei näe eikä huomaa" porukassa.
        Muuten tulee sit välillä noita katseita ja näin..
        Hän on kyllä sellainen enkeli, et ihan syystä tunnen häntä kohtaan näin kuin tunnen.
        Ei sitä enää mitään varmaan haluaisikaan, jos saisin hänet syliini. Ja saisin nukahtaa ja herätä hänen vieressä koko loppuelämän ajan.

        Toivon että saisit naisen itsellesi ja vierellesi ja voisit kertoa miten paljon olet häntä ajatellut. Voisit joskus todeta hänelle että olet kuin enkeli se olisi mielestäni sopivaa eikä mitenkään tuppaavaa.


      • UteliasHeebo

        Olisihan se kiva juttu, jos vois joskus jutella hänelle rauhassa.
        Ihan silläkin, että saisi tietää, mitä hänen mielessään liikkuu ja näin. Ehkä sitä sitten saisi sanottua itekin näistä fiiliksistä häntä kohtaan.
        En vain tiedä, olisiko mulla sinänsä hänelle mitään tarjota, paitsi itseni. Toki sekin on jo jotain sentäs, mut noin niin kuin muuten.
        Vielä kun en nyt ole, tai ainakaan en koe olevani mitenkään niin mahtavan oloinen fyysisesti, että sillä nyt pelkästään saisin hurmattua ketään niin, että pääsisin juttelemaan toisen kanssa asioista. Vaikka mistä sitä tietää, mutta kuitenkin.
        Vaikka on mua joskus kehuttu hieman lihava mutta lihaksikas-kommentilla, mikä kyllä on paras kehu ikinä mitä olen saanut:):D Mutta mutta..kuitenkin..
        Huono puhumaan ja näin, niin taitaa haaveeksi jäädä tämän asian eteneminen toivottuun suuntaan.
        No, ehkä joku päivä sitten. Saisi sanottua edes tuon, että hän on kuin enkeli mulle.
        Senkin takia olisi kyllä hyvä, et pääsisi kahdestaan jonnekin, missä voisi jutustella asioista, niin saisi tietää hänen fiiliksensä.
        Siinäkin tapauksessa, että nää tuntemukset oliskin pelkästään mun sydämessä, niin tietäisi sitten toivottaa hänelle hyvää jatkoa ja jatkaa sitten omaakin elämää. Tai sitten tehdä asialle jotain positiivista, jos olen onnistunut tekemään häneen vaikutuksen.
        Tää on kyllä aika lapsellisestikin ehkä sanottu, mutta sun pitäisi tavata tämä nainen. Ymmärtäisit varmasti jo sillä sekunnilla, miksi olen niin toivottoman heikkona häneen.


      • Aloittajalta
        UteliasHeebo kirjoitti:

        Olisihan se kiva juttu, jos vois joskus jutella hänelle rauhassa.
        Ihan silläkin, että saisi tietää, mitä hänen mielessään liikkuu ja näin. Ehkä sitä sitten saisi sanottua itekin näistä fiiliksistä häntä kohtaan.
        En vain tiedä, olisiko mulla sinänsä hänelle mitään tarjota, paitsi itseni. Toki sekin on jo jotain sentäs, mut noin niin kuin muuten.
        Vielä kun en nyt ole, tai ainakaan en koe olevani mitenkään niin mahtavan oloinen fyysisesti, että sillä nyt pelkästään saisin hurmattua ketään niin, että pääsisin juttelemaan toisen kanssa asioista. Vaikka mistä sitä tietää, mutta kuitenkin.
        Vaikka on mua joskus kehuttu hieman lihava mutta lihaksikas-kommentilla, mikä kyllä on paras kehu ikinä mitä olen saanut:):D Mutta mutta..kuitenkin..
        Huono puhumaan ja näin, niin taitaa haaveeksi jäädä tämän asian eteneminen toivottuun suuntaan.
        No, ehkä joku päivä sitten. Saisi sanottua edes tuon, että hän on kuin enkeli mulle.
        Senkin takia olisi kyllä hyvä, et pääsisi kahdestaan jonnekin, missä voisi jutustella asioista, niin saisi tietää hänen fiiliksensä.
        Siinäkin tapauksessa, että nää tuntemukset oliskin pelkästään mun sydämessä, niin tietäisi sitten toivottaa hänelle hyvää jatkoa ja jatkaa sitten omaakin elämää. Tai sitten tehdä asialle jotain positiivista, jos olen onnistunut tekemään häneen vaikutuksen.
        Tää on kyllä aika lapsellisestikin ehkä sanottu, mutta sun pitäisi tavata tämä nainen. Ymmärtäisit varmasti jo sillä sekunnilla, miksi olen niin toivottoman heikkona häneen.

        Mielenkiinto heräsi naisena, että mikä naisesta tekee mielestäsi enkelin? Jos itselleni joku sanoisi noin olisin todella liikuttunut. Eli naisessa on jotain erityistä sinulle, mutta ehkä myös muille, jos uskot että mä myös ymmärtäisin sen hänet tavattuaan? Näettekö muualla kuin töissä, eikö silloin voisi yrittää puhua?
        Omassa tapauksessani en odota miehen tuovan kuuta taivaalta. Siinä olisi kaikki, jos hän olisi vierelläni.


      • UteliasHeebo
        Aloittajalta kirjoitti:

        Mielenkiinto heräsi naisena, että mikä naisesta tekee mielestäsi enkelin? Jos itselleni joku sanoisi noin olisin todella liikuttunut. Eli naisessa on jotain erityistä sinulle, mutta ehkä myös muille, jos uskot että mä myös ymmärtäisin sen hänet tavattuaan? Näettekö muualla kuin töissä, eikö silloin voisi yrittää puhua?
        Omassa tapauksessani en odota miehen tuovan kuuta taivaalta. Siinä olisi kaikki, jos hän olisi vierelläni.

        Katse ja hymy kai etupäässä..Kiinnitän yleensäkin naisessa niihin huomiota ja jos niissä on jotain, niin se taika vie kyllä pudottaa mut heti polvilleen. Ja hänellä ne on kohdallaan..
        Katse ja silmät ovat ehkä muutenkin hieman bambimaiset ja hymy on todella aito sydämestä tuleva (niin ainakin musta tuntuu) ja se tuo kyllä auringon huonoonkin päivään.
        Kotiin lähtiessä joudun ihan oikeasti menemään hänen työpisteensä läheltä ja hän joskus saattaa ihan yllättäen nostaa katseensa mua kohden, ottaa sen katsekontaktin ja moikkaa tuon auringonpaiste-hymynsä kanssa mua päivänpäätteeksi. Ja mulla sitten menee taas pää jäähän. Pari kertaa käynyt vähän nolostikin, en ole meinannut saada oveakaan auki ja kerran törmäsin oven karmiin hieman, kun menin niin hämilleni tuosta morjestuksesta. Aika surkuhupaisaakin toisaalta..:D:/:)
        Hän on muutenkin todella kaunis ja hän on myöskin todella kiltti ja herttainen nainen muutenkin. Just sen oloinen, joka herättää mussa ainakin todella kovan halun pitää hänestä huolen ja tehdä hänet onnelliseksi. Halun suojella, mitä se sit ikinä sisältääkin, kaiken mahdollisen. Huolehtia myöskin siitä arjen pyörimisestä osaltaan ja kaikkea.
        No okei, elämä nyt ei ole mitään pumpulin pehmeätä ruusutarhaa ja kyllähän rakastuneena aina ajattelee asioita tältä kantilta, että haluaa tehdä toiselle pelkästään kaikkea hyvää. Mut onhan se kai vähän niinkin vielä nykyäänkin, että miehen täytyisi pitää rakkaudestaan hyvää huolta sitä suojellen. Niin kuin vanhan ajan romantiikan mukaan kuuluukin. Kait..?
        Kyllä hänet on muutkin huomanneet. Tosin miespuoliset kollegat ovat suhtautuneet aika mauttomasti häneen..Vaikka onhan se normaaliakin huomata se fyysinenkin puoli toisesta, mutta just nämä rasvaiset pillu-perse-kommentit yms on ylipäätäänkin idioottimaista käytöstä ja kommentointia toisesta siinäkin tapauksessa, vaikka pitääkin toista puoleensa vetävänä.
        Ja kyllähän häntä on jossain firman juhlissakin lähestytty todella ala-arvoisen törkeästi. Ehdoteltu kimppatouhuja yms ja sellaisella paineella, että siinä oli kuulemma muiden täytynyt mennä väliin jo toppuuttelemaan.
        Itse en onneksi ollut läsnä ko menoissa, kun en oikein välitä muutenkaan noista työyhteisöjen kännäämissekoiluista. ja ylipäätäänkin et kännissä jauhetaan jotain työjuttuja joita ei sitten selvänä muisteta. Mut tosiaan mekkala oli ollut parin tyypin taholta jo ihan tätä luokkaa, että "Anna nyt jumalauta, me tiedetään että sulla on!!":/ Todella mautonta, mitä nyt ei huudella edes huumorilla tai kännissä.
        Ja muutenkin on hänen tiimoilta tullut joskus mullekin aika ala-arvoista kommenttia. Et mä muka haluan tehdä hänelle jotain luolamies-tapaista väkisin jne.
        En tiedä, ovatko hoksanneet mun ihastumisen vai onko se ollut muuten vain tällaista muka hauskaa läppää/oikeata veetuilua muuten vain.
        Mutta vittuunnuin kyllä aika pahasti tuosta kaikesta, vaikka sitä seliteltiin huumorina jälkeen päin. En nyt vetänyt raivareita, mutta sanoin aika helkkarin suoraan tällekin, joka heitti tuon kommentin, et olis varmaan nelikymppisen jätkän aika vetää se pää sieltä perseestä pois ja opetella ne käytöstavat.
        Tuonkin takia ehkä "salailen" vieläkin tiukemmin näitä mun tunteita häntä kohtaan. Kun tiedän, mikä paskamyrsky siitäkin syntyisi, tai ainakin uskon niin käyvän. Enkä nyt hänenkään halua pahoittavan mieltään niistä mahdollisista ikävistä kommenteista, mitä asian tiimoilta jodenkin taholta hyvinkin saattaisi tulla.
        Anteeksi muuten, että kirjoitan aika suorasanaisesti tämän aisan tiimoilta. Joskus jotkut asiat vaan aiheuttaa mussa tälalisen reaktion ja tuollainen asiaton käytös on yksi sellainen, kun pistää kiukuttamaan yleisestikin ottaen.
        Mutta kyllä hänestä on myös ainakin jotkut kollegat huomannut saman, että hän on todella herttainen ihminen. Siitä en tiedä enempää, et onko se tehnyt muihin kuinka vaikutusta.
        Mutta hän on todella herttainen ja ihanan tuntuinen ihminen muutenkin.
        Ei me olla ainakaan vielä tavattu edes vahingossa työajan ulkopuolella, eikä ylipäätään muuten kuin työn merkeissä. Eikä me töissäkään nyt kauheasti olla tekemisissä kuitenkaan, vaikka nyt joka päivä kuitenkin nähdäänkin. Välillä ehditään juttelemaan, välillä vain moikkaamaan. Ja välillä on tuota, mistä puhuinkin, olen kuin ilmaa hänelle enkä mäkään sitten viitsi yrittämällä yrittää mitään sosiaalista tilannetta hänen kanssaan.
        Mut olen välillä ajatellut ehkä vähän lapsellisestikin just, että jos vois tavata hänet kahdestaan muuten kuin töiden tiimoilta. Iltakävely kaupungilla kahdestaan ja siinä voisi sitten jutella sen mitä onkin tarvetta jutella. Tai sitten vain olla ja nauttia hetkestä.
        Mutta tiedä sitten, tokkopa toteutuu.
        Mut näinhän se pitäisikin mennä ja sen pitäisi riittääkin aika pitkälle tai hyvään alkuun ainakin. Että toinen vain on siinä vierellä ja aidosti omasta halustaan omien tunteidensa vuoksi. Sellaisesta tilanteesta on todella hyvä lähteä rakentamaan sitten sitä yhteistä taivalta.


      • UteliasHeebo

        Tuli muutama kirjoitusvirhekin mukaan tuohon kirjoitukseen mutta ei kai haittaa?:)


      • UteliasHeebo

        Niin juu ja se hänessä on mielestäni hieno piirre, että hän ei ainakaan vaikuta mitenkään itseriittoiselta/-itsetietoiselta. Että joko hän ei oikeasti hoksi olevansa niin ihana kuin hän on tai sitten hän tietää sen, mutta suhtautuu todella kypsästi ja fiksusti siihen.
        Kun jotkut naiset taas ovat vähän sellaisia, ainakin jos he saavat vähänkin huomiota, että "Kaikkihan mua haluaa, se on itsestäänselvää ja ne jotka ei halua, ovat homoja tai sitten jotenkin sairaita tai outoja".
        Et eräs toinen nainen meillä on töissä juurikin tällainen. Hän nyt mun silmääni on kaikin puolin tavanomainen, mutta onpa hän mullekin joskus tokaissut, että mä ainakin haluan fyysisesti, kun mä juttelenkin hänelle. Vaikka tosiaan mulle hän on pelkkä työkaveri, jonka kanssa nyt töissä on tekemisissä just sen verran, kuin työn puolesta tarvitsee olla ja muuten häntä ei oikein noteeraa miksikään. En nyt inhoa häntä tms mutta enpä häntä kyllä millään tavoin halua enkä kaipaa.


    • Tosiaankin

      Täällä menee vaan entistä enemmän sekaisin ajatuksien kanssa. Ei voi koskaan tietää kenen kanssa juttelee, joten taidan poistua. Kyllä mulla on sellainen olo, että olen kuvitellut kaiken. Rakkautta kaikille <3

      • Tummali

        Oletko ap? Tilanne vaan jatkuu ja jatkuu?


      • Asiat
        Tummali kirjoitti:

        Oletko ap? Tilanne vaan jatkuu ja jatkuu?

        ei ainakaan täällä ratkea mihinkään? Kyllästyttää koko touhu. Jos et ole valmis enempää kasvotusten tekemään se oli siinä sitten.


      • mitäteet
        Asiat kirjoitti:

        ei ainakaan täällä ratkea mihinkään? Kyllästyttää koko touhu. Jos et ole valmis enempää kasvotusten tekemään se oli siinä sitten.

        itse odotat että toinen tekee kaiken ettei sinun tarvitse?


    • onkoniitä

      Onko tummia miehiä myös miesten vessojen siivoojina? Vastaa bella.

    • UteliasHeebolle

      Oletko sama herrasmies kuin tuolla aikaisemmassa viestiketjussa?

      • UteliasHeebo

        Siis missä viestiketjussa?
        En ole kyllä kirjoittanut muulla nimimerkillä ja tälläkin vain tänne.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe