Myydään ilman syytä

Mitihmettä

Naapurini puhui ja haaveili koko 2000luvun alkupuolen harrikasta Olikohan 2011 kun hän sellasen osti ja nyt sitten myi melko halvalla pois.
Sanoi ettei tule ajeltua. Rahasta touhu ei ole kiinni
Kyllä en ymmärrä.

13

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annamyydä

      Mitäpä sitä noin intensiivisesti naapurin kauppoja kannattaa pohtia. Kun rahaa sitten on niin eipä joutunut myymään vaan haluaa huvikseen jotakin muuta. Ihmeen kauan itse asiassa ajoikin samalla pyörällä. Kyllä yleensä pelit vaihtuu vuosittain ja joskus pari kertaa kesässäkin. Eri pyörät kun ovat erilaisia.

    • Harli

      Miksi muuten vaihtuu? Itellä ollut sama motocrosspyörä vuodesta 2007 ja pyörä VM 2001 ja katuprätkäVM 1995a sen oon omistanut vuodesta 2011 enkä varmaan koskaan myy pois.
      Autookin yleensä pitänyt sen 5 vuotta vähintään

    • HarleyParas

      Aloittaja hyvä, olisi kysymyksiä kaksi.

      1. Miten Sinun puheet ja haaveet on toteutunut ?

      2. Mikä on Sinun pyöräsi ja koska olet sen hankkinut ?

    • 1100ds

      Moottoripyöräilyä pidetty pitkään hienoinpana touhuna sitten seksin. Todellisuus ihan toista. Viimaa kylmyyttä ja vesisadetta. Säilytysongelmia ja onneton kuljetuskapasiteetti
      Siinä syyt moneen myyntiin.
      Kyllä itsekin aikanaan petyin hommaan mut löysin onnen siitä et ajelen vaan kuivina lämpösinä päivinä ja lyhyttä matkaa. Iso Custom alla.

      • Noharvacustomilla

        matkaa ajaakaan varsinkaan vesisateessa. Ihan paskoja pyöriä tourinkiin ja oikeestaan kaupungissakin.


    • 750suzuki

      Kaverini osti 750cc kyykyn Kerkesi ajaan varmaan 1000km kun iski eka sadekuuro. Väli hesa-lempäälä n 150 km riitti sateessa. Pyörä lähti uudelle omistajalle

      • OiskoOmaaKokemusta

        Näitä kaverini ja naapurini osti, myi ja ajoi tyyppejä riittää.


      • hyvääviikonloppua

        Olet harvinaisen oikeassa. Niitä riittää. Useimmat ovat työpaikalla taukotilassa tai Esson baarissa kuulleet viereisen pöydän pitkätukkaisen naisen ystävättären entisen miesystävän ostaneen pyörän jne.

        Sama juttu kun aletaan puhua ylinopeuksista. Ensimmäinen kommentoija oli jo vetänyt rikesakkorajan yli ja hetken kuluttua joku on jo vetänyt yli 200 30-alueella. Niin kävi itsellekin työpaikan ruokalassa kun eräs kertoi saaneensa 600€ sakkoja Hämeentiellä Hesassa niin muutaman kommentin jälkeen yksi istujista oli jo vetänyt Lahdentiellä ensin 164 tutkaan ja kun joku pisti paremmaksi 169 niin jo yksi oli vetänyt Hyvinkäällä 194 Poliisi-Mondeosta ojan kautta ohi...

        Niin että hoh hoijaa...

        Itse olen ajanut yli 45v ja enää en aja kuin kauniilla ilmalla lähirantakahvilaan. Joskus ajoin n. 40000km/v ja nykyään 400km/v.


      • OiskoOmaaKokemusta

        Näinhän tämä menee ja ennätyksen aiheesta tekee Lentokapteeni Kurko KTM palstan puolella.
        Hän on ihan itse KAVERIN Möhköllä sujautellut matkanopeutenaan 270 km/h ja hän on mailman valioyksilö numero 1. kaikkien muiden motoristien ollen fattaporukkaa.

        Itse myös olen muutamana kesänä tosiaankin ajanut 40.000 km mutta 2000 luvun alussa kun ajokaudet alkoi helmi-maaliskuun vaihteessa.
        Nykyään vähemmän kilometrejä myös, joskin hieman enemmän kuin sinulla.


    • kfjhfhgdfg

      Nuo 2000-luvun alkupään hd:t onkin romuja joita tosi hd kuskit välttelevät ja vaihtavat vanhemppiin malleihin , aivan uudet sitten parempia ja kun aikaa menee ja siirtyvät kokonaan nestejäähyihin niin voi odottaa laadun parantuneen.

    • mitteeihmettä2

      Toiset ovat samoin haaveilleet pyörästä 70-luvulla, 80-luvulla, 90-luvulla ja vielä 2010-luvullakin haaveilu jatkuu ja harrastus toteutetaan naapurin prätkäukon tarkkailulla ja sen kaasuttelusta raportoinnilla poliisille. Pohtivat, ettei tulisi itse ehkä ajeltua ja on vähän rahastakin kiinni. Ymmärrän.

    • hondaHornet900

      Itse myönnän ainakin et ostin prätkän 2006 ihan sen takia ku muutkin hommas.Muodin perässä mentiin. toki kiinnostusta oli ollut ilmassa pitkään. Parhaillaan työmaan pihassa 2009 tai 2010 oli 32kpl moottoripyöriä(työntekijöitä satakunta)
      Viime kesänä prätkiä 5-10kpl
      Nyt moottoripyöräily on mennyt siihen et suunnittelen vaihtoa koko ajan. Into hieman hukassa mut ehkä se löytyy vielä....

    • Shadow600

      Nyt ainakin kannattaa lopettaa kaikki haaveilu moottoripyöräilystä. On meinaan sen verran halpoja nyt ettei rahasta ainakaan voi olla enään kiinni.
      Nykyään moottoripyöräilijää ei tosin enään pidetä minään. Toista se oli vielä 10-15vuotta sitten...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      364
      3222
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      143
      1229
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      138
      1007
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe