Vertaislaina sijoitus

LupausEL

Hei

Löytäisinkö täältä sinut joka haluat auttaa ja sijoittaa rahasi avuksemme?

Olen 33 vuotias 3 lapsen äiti joka tarvitsisi kipeästi apua lainojen yhdistelyssä.
Työttömänä kotiäitinä mutta luottotiedot ovat kunnossa.

Rehellinen ja koko elämäni töitä tehnyt ennen lapsia.

T. Ahdingossa joka ilta rukoileva

5

221

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdasdopc

      Minkälaista summaa olet ajatellut? Entä korko? Paljonko pystyisit lyhentelemään realistisesti kuukausittain? Mitä tarjoat vakuudeksi?

      • Mijoi

        Täällä olisi hieman suuremman vertaislainan tarve. Summa on niin suuri että eihän sitä mistään saa, mutta heitän tämän lähinnä vitsinä. Laina 70000 e, kuukausilyhennys 500 e, lisäksi 150 e korkoa joka kuukausi. Oikeus lyhentää myös suurempia eriä maksuvaran salliessa, kirjallinen maksusopimus, vakuutena puolikas asunto. Vakinainen työ ja satunnaisia lisätuloja.


    • LupausEL

      Kokonaisuudessa lainatarve olisi 20 000. Korkoa tottakai olen valmis maksamaan. Lyhentämään pystyisin 300-400e sekä mahdollisuuksien mukaan työelämään kiinni kun pääsen niin enemmän. Vakuutena minulla ei ole muuta kuin lomaosake josta on velkaa minkä yhdistäisin tähän uuteen velkaani joka sen jälkeen vapautuisi.

      T. Ahdingossa joka ilta rukoileva

      • jokinratkaisu

        Lomaosake on enemmin rasite kuin pantti. Sellaisesta ei edes kuolemalla pääse eroon. Yritä nyt ensi sijassa myydä sitä jollekin, jos on onnea saisit maksettua sillä jonkun velan Ota yhteyttä velkaneuvojaan, jos sinulla on luottotiedot ja pystyt maksamaan useampi satanen /kk pitäisi kyllä löytyä jokin ratkaisu


    • herray.x

      Prostituutio on suomessa laillista ja siinä voi päivässä tienata puhtaana käteen 1000e. vuodessa 360 000. myös nettiseksillä tienaa turvallisesti ja mukavasti livekameran välityksellä..Itse maksan netissä naisille 30-50e/30-45min. tai tietty voit jatkaa rukoilemistas mutta jumala on tunnetusti pihi!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe