Riittääkö E-sarjan mersu enää

SuurimunainenLempust

Olen tältä palstalta saanut harmikseni lukea että jopa Worksin hitsareilla on E-sarjan mersuja ilmastoiduilla nahkapenkeillä, 600tkm ajettuja vanhoja paskoja mutta silti mietityttää ettei minua vain luokitella samaan ryhmään.
Kertokaahan köyhät miltä tämä näyttää ulospäin, pitääkö tässä oikein tosissaan ostaa vaikka S-sarjalainen vai erotatteko max 3-vuotta vanhan mallin yli 10-vuotta vanhasta mersusta.

30

1807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mb124

      Mersu ku mersu mallilla ja iällä ei ole merkitystä...

    • MB-mies

      MB 123 on viimeinen toimiva ja herrasmiehen tyylin sopiva mersu. uudemmat mallit on ihan tusina sontaa.

      tehoa toki on vähän rajallisesti 900tkm ajetussa vanhassa taksissa, mutta vain köyhillä on kiire.

      • SuurimunainenLempust

        Kuulostaa ihan erään vähemmistöryhmän puheilta, kiire ei sovi ollakkaan koska kelassa ja sossussa tarvii käydä vain kerran kuussa. Tuollaisesta romusta sen verran että taitaa olla enemmän ruostetta kuin taidekoulun seinässä.


      • lempunpoijjaat

        sä oot nyt niin väärässä:

        1. helmoissa on vaan suojaava oksidipeite

        2. ihan samasta syystä sopii mainiosti lempun tyyliin

        3. ja tarvii käydä useemmin, mikä takaa tasaiset tulot


    • Nöfnöfuuiiiii

      Kannattaa lemppulaisen keskittyä vain siihen sillimersun helmojen paikkailemiseen ja jättää ihmisille tarkoitettujen johtotähtien unelmointi niille joilla on niihin varaa..

      • talottaja

        nyt en ymmärrä tätä kommenttia, mitä vikaa muka on maailmaa paljon nähneellä, sillillä haisevalla spintterillä, missä on toimimaton kylmäkone katolla?


      • utelias12345

        Ketähän mahdat tarkottaa talottaja????


    • Abcdefghijklmnopa

      Mikäli oikein oon ymmärtänyt.. Lempussa ei asu yhtäkään mustalaista joka tekisi sillikauppaa!

    • VasemmistonuoriSoikasta

      En erota C, E ja S-sarjalaista toisistaan, lisäksi kaikki noin 2002 vuoden jälkeen valmistetut vuosimallit näyttää omaan silmään kovasti samanlaisilta.

      Muutamalla sanalla kerron tässä omasta autovalinnastani, aidosta Neuvostoliitossa valmistetusta Ladasta joka päihittää länsiräppänät mennen tullen.

      Nooh itse en nyt niin merkki uskollinen ole, kun hankin kuolinpesien helmet 85-Moskvits (on tosi kova peli) ja escort 86-... jonka pelastin romutus tuomiolta, mutta laitoin siihen rahaa n.500€, että sain sen katsastuskuntoon ja leimalta läpi eikä siitä hyvä tullut sittenkään

      Voin nyt sanoa länsiräppänän ja ladan eron...

      Vastakkain asettelu...

      LADA Samara, malli julkaistu 1986, tekniikka säilynyt melkein samana vuoteen 2004 asti, milloin on viimeinen rekisteröity...
      Turvajärjestelmät: Taittuva ohjaus pylväs, turvavyöt, kokoonpuristuva keulaosa ja vahvistettu koriosa.
      Alusta: Korkea alusta huonoille teille ja jäykkä taka-akseli.

      FORD Escort, malli julkaistu 1960? luvulla, käynyt monta eri korimallia aina sinne 2000 vuoden taitteeseen, jolloin mondeo ja fiesta korvannut.

      1986, eli kolmos koppa, korjatkaa jos arvasin väärin...
      Turvajärjestelmät: Samat kuin samarassa!
      Alusta: Matala alusta Saksan Autobahn:noille ja erillis jousitettu
      taka-akseli.

      Ajo eroavaisuudet HIEKKA teillä.
      LADA pyrkii kurveissa yliohjaamaan, jos mutkassa on "nimismiehen kiharoita" Syy: taka-akseli ravistaa myös pitävältä puolelta...

      FORD pysyy kurveissa hyvin käsissä, vaikkakin olisi "nimismiehen kiharoita" Syy: Erillisjousitettu taka ripustus puree paremmin tiehen.

      Maantie ajokokemukset.
      LADA, ajo huteroituu yli 130km/h ajettaessa. Syy korkea maanvara...
      Ford, auto "imee" tiehen yli 130km/h ajettaessa. Syy matala maanvara

      Mitä tästä opimme?
      LADA tuotemerkkinä edustaa menneitä aikoja ja niiden kaipuuta...
      LADA on suunniteltu tiettömien taipaleiden siirtymä autoksi korkealla maan varallaan...
      LADA ei ole tietenkään turvallisuuden perikuva, mutta kuljettaja tietää ajavansa ladalla, eikä aja mahdottomia nopeuksia...
      LADA perustekniikaltaan toimiva kapistus ja mitä hajoaa, sen voi itse korjata, jos vähänkään on tutustunut autoihin...

      Iso kiitos Renault-Nissan konsernille, että pelastivan jo nostalgisen LADA:n!

      Ja palauttivat LADA:n tälle vuosituhannelle samalla...

      Ja sokeriksi pohjalle, mitä on muuttunut, kun ajan länsiräppänää...
      Olen huomaamattani korottanut ajonopeuttani reippaisiin ylinopeuksiin, kun auto ei varoita paljoa tien liukkaudesta... LADA:ssa vauhdin tuntee ja välttää ylinopeuksia...

    • MersutJyrää

      Nyt ladakuski hiljaa. Mersumiesten kanssa älä lähde itseäsi vertaamaan. Ikinä! Mersumiehen ei edes kuulu tietää auton tekniikasta hölkäsen pöläystä. Mersumiehelle riittää tieto siitä, että hänen allaan on Mercedes-Benz merkkinen saksalainen laatuauto.

      Myös autojen korjaaminen on mersumiehelle täysin tuntematon asia. Toisinaan mersuja kyllä huolletaan, mutta korjaustoimenpiteisiin ei mersun kanssa todellakaan tarvitse ryhtyä. Kädetkin sellaisessa puuhastelussa saattaisivat likaantua. Ladamiehet sitä vastoin tunnistaa kyynärpäitä myöden konerasvassa olevistä käsistä, sekä moottoriöljyn tahrimasta lippalakista.

      Naisseuralaisten selkeistä eroavaisuuksista tuskin tarvii näin julkisesti mainita mitään.

      • EiRahoitusyhtiönHuora

        Merssu on muutamaa maailmaa väärin ymmärtävää poikkeusta lukuunottamatta semmonen menneeseen arvomaailmaan jämähtäneiden 60v papparaisten auto ja ellei prostituoituja lasketa niin naisseuralaisetkin ovat jo parhaat päivänsä nähneitä.


    • 385783

      S-sarjalainen erottuu mukavasti. Uuden E-sarjalaisen hinnalla saa vielä kohtuullisen hyvässä hapessa olevan ässän.

      • uudetpelit

        kai nyt tollaset pippelipoijjaat ostelee vaan uusia pelejä...

        sehän nyt voi olla, että on joku jo kerinny päästään mällit vanhan ässän ilmastoidulle muovijakkaralle...

        hyi olkoon...


      • 385783
        uudetpelit kirjoitti:

        kai nyt tollaset pippelipoijjaat ostelee vaan uusia pelejä...

        sehän nyt voi olla, että on joku jo kerinny päästään mällit vanhan ässän ilmastoidulle muovijakkaralle...

        hyi olkoon...

        Muuttuuhan se uusikin auto käytetyksi saman tien, kun sen ajaa autokaupasta kotiin. Eikä nainen voi olla neitsyt kuin ekoilla varveilla. Tärkeintä on, että sekä naisen että auton kanssa julkisesti liikkuessaan voi signaloida olevansa ylempitasoinen mies.


      • KunnonKyytiMakkarissa
        385783 kirjoitti:

        Muuttuuhan se uusikin auto käytetyksi saman tien, kun sen ajaa autokaupasta kotiin. Eikä nainen voi olla neitsyt kuin ekoilla varveilla. Tärkeintä on, että sekä naisen että auton kanssa julkisesti liikkuessaan voi signaloida olevansa ylempitasoinen mies.

        Minulta itseltäni on tämä mersumiesten signalointi jäänyt huomaamatta, halpoja ja paljon ajettuja autoja eikä muijatkaan niin erikoisen näköisiä etteikö vastaavaa joka miehelle löytyisi.


      • Mesemiäs
        uudetpelit kirjoitti:

        kai nyt tollaset pippelipoijjaat ostelee vaan uusia pelejä...

        sehän nyt voi olla, että on joku jo kerinny päästään mällit vanhan ässän ilmastoidulle muovijakkaralle...

        hyi olkoon...

        On se vaan mesellä ajelu sen verran nautinnollista, että aikas herkässä on tuo ejakulointi. Ladamiehillä on sama ongelma, mutta eri syystä. Lada ja muut idän ihmeet kun tuppaavat tärisemään niin penteleesti.


    • Mersukuski

      Jos löydän alle 200 000km ajetun W124 Mesen bensa 230 automaattivaihteisena ostan sen...

      • rensu

        Onhan se tossa myynnissä, 170 ajettu ja siistissä kunnossa; ruosteeton.
        Ota rahat mukaan ja tuu hakeen.


    • haudiii

      Kyllähän sen nyt tietää Justeerin mummokin, että nousukkaan kuuluu ajaa Santanderin omistamalla olympiavolkkarilla. Kone on tsekeistä ja turkkilaiset kasaa. Laadun tae. Ja niissä on moderni tuoreöljyvoitelukin.

    • Typeräätouhua

      Kyseisen merkin kuskeilla on tapana ajaa kahteen ruutuun
      Suuri ekoko?

      • MersumiehenBisnesjärki

        Se johtunee siitä ettei autoon tule naarmuja, kun sen myy joskus 850tkm ajettuna, suutinremontin, turboremontin, jakoketjuremontin, peräremontin, romuttamolta haetun uuden vaihdelaatikon, kannen sekä lukuisten sähköosien jälkeen, saattaa siitä myydessä saada viisikymmentäkin euroa enemmän kahisevaa.


    • Vaihtokuntoinenlaakeri

      Morjesteletteko kankaanpään mersumiehet mulle jos hakisin tuollaisen vanhan taksin jonka takapenkille on oksennettu ja paskannettu kerran jos toisenkin?
      https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/8463510
      Sanokaa samalla kannattaisiko vielä tingata pari tonnia?

      • MorjestaLaatutietoiselle

        Tottahan toki morjestetaan. Ja tervetulon Tosi Miesten mesejoukkoon!

        Ja tinkaamaan en kehota. Tinkaaminen sopii paremmin köyhille tuulipukumiehille, jotka ostavat ruosteista ties kuinka monennetta nissaniaan.


      • SuurimunainenLempust
        MorjestaLaatutietoiselle kirjoitti:

        Tottahan toki morjestetaan. Ja tervetulon Tosi Miesten mesejoukkoon!

        Ja tinkaamaan en kehota. Tinkaaminen sopii paremmin köyhille tuulipukumiehille, jotka ostavat ruosteista ties kuinka monennetta nissaniaan.

        Minä en ainakaan morjestele millekkään viiden tonnin kusessa ja paskassa ryvettyneillä mersuilla ajeleville nousukkaille.


      • Mieluumminnissan

        Ihan pakko kommentoida tuota Nissanin halveerausta jonkin verran, sekä mersu että Nissan eivät omasta mielestä ole niitä kaikkein kauneimpia autoja enkä siksi hankkisi kumpaakaan.

        Jos kuitenkin suljen ulkonäköasiat mielestäni ja katson nettiautosta tonnin hintaluokasta autoa, järkevämpi vaihtoehto löytyy Nissanilta. Alle 200tkm ajettu Almera, lokasuojissa pikkusen laittoa, mersut oli ihan loppuun ajettuja tai ei tieliikennekelpoisia.

        Katson myös kymppitonnin hintaiset, tällä kertaa lopetetaan vitsailu heti ekan vilkaisun jälkeen ja säädetään maksimi kilometrit 200tkm, oli yhteenkin mersuun tehty niin "kattavat huollot"(suomeksi sanottuna korjattu) 300tkm ajettuna että odotan jatkumon olevan samanlaista sekä tuskin halpaa lystiä.
        Nissaneista löytyy ihan kivoja Qashqaita, mersulta kaikenlaista yli 20v vanhaa romua, nekin saksasta tuotuja joten kilometrejä sopii epäillä. Joku B-sarjan mersu löytyisi mutta rohkenen epäillä että vähemmän nämä helvetin leuhkat mersukuskit vittuilevat kun ostaa vaan suosista sen Nissanin.


    • mersupellet

      Mersun raatoja on joka puolella mutta harvalla on varaa esim porscheen.

    • rapanttimies

      EI voi sanoa muuta kuin menkää nyt hiekkalaatikolle leikkiin vielä autojen kanssa voiko lapsellisempaa aihetta olla aikusilla miehillä puheena kuin autot ja kylän juorut huoltoasemalla

    • Merkkiuskollisuutta

      Kyllä näin on, että Kankaanpää on Nissaneitten luvattu kaupunki. Itse olen ajanut aina Nissaneilla ja ne kaikki olen ostanut Kankaanpään Autotalosta, jossa asiakasta on aina palveltu hyvin. Eikä palvelu rajoitu vain kaupantekohetkeen vaan myös huolto sekä korjaamotoiminta on aina ollut huippuluokkaa. Tyttärelle löytyi sieltä muutama vuosi sitten uudesta lähtien Honkajoella hyvässä perheessä ollut Nissan Sunny, isolla koneella. Hintakaan ei ollut paha ja auto toimii tänäkin päivänä kuin uusi. Aina leimasta läpi kerralla. Itse olen ostanut aina uuden ja varusteita olen saanut kanta-asiakkaana tingittyä mukaan sopivasti.
      Kyllä kankaanpääläisenä osaa arvostaa Nissania autona ja Kankaanpään Autotaloa liikkeenä, molemmat lajinsa ykkösiä.

    • AutoKäteisellä

      Älä huoli, taitaa ne kyseiset ilmastoidut nahkajakkarat olla viä useamman vuoden rahoituslaitoksen omaisuutta, kädestä suuhun kun elää niin halvankin auton lyhentäminen maksaa useamman vuotta.

    • mersut

      Sitten kun kankaanpäässä ajaa usea muslimi mersuilla.....on paikkakunta suvaitsevainen ja muuttunut nykyaikaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4299
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2110
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1560
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1381
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1070
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1057
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      908
    Aihe