Minkä ikäisiin naisiin yleensä ihastut?

en.ole.robotti

Entä minkä ikäinen olet itse?

33

1346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinpänäin

      Itse olen melkein 22 ja ihastun lähes aina itseni ikäisiin, mutta on ollut myös yksi itseäni huomattavasti vanhempikin ihastus tossa pari (6) vuotta sitten.

    • Eiolehelppoa

      Ihastumiset ikävälillä 22-50. Useimmiten vähän "aikuisemmat" naiset kiinnostavat enemmän. En tiedä miksi. Ehkä se kypsyys ja elämänkokemus jotka viehättävät. En tiedä onko näistä naisista kukaan ollut vastavuoroisesti kiinnostunut, ystävyyttä on ollut ja pitämistä ystävänä, mahdotonta sanoa enempää. On ikäerotkin välillä olleet huimia, ei ihme ettei aina ole edistyneetkään (aivan kuin naisista kiinnostuminen ei jo itsessään lähtökohtana olisi vaikeaa, kun toisen seksuaalisuus ei aina varmaa, tämän lisäksi vielä ikäkin..) Ihastuksen kohteiden yhteinen luonteenpiirre aina ollut se että ovat itsevarmoja ja persoonallisia, vahvoja naisia. Itse täytän 24.

      • Ojaa

        Mä niin komppaan tätä! Täysin sama mulla..


    • En..tajua

      Ihastun 40-55v naisiin.. Ja itse kohta 20v.

    • samaIKÄparasIKÄ

      Oman ikäiset on aina kiinnostaneet. Vuoden tai kaksi ollut korkeitaan heittoa suuntaan tai toiseen. Oman ikäisiin tutustuu kuitenkin helpoiten opiskelujen jne. kautta.

    • M__m

      Kutakuinkin oman ikäisiin (26 v).

    • LÖGGg

      Ihastun yleensä itseäni selkeästi (10-30 vuotta) vanhempiin naisiin. Oon itse pian 40-vuotias, ja tämänhetkinen ihastukseni on itseäni 14 vuotta vanhempi.

    • Jdkppaö

      23-40 olleet. Itse 30.

    • Vaikeetaonn

      Itseäni selvästi vanhempiin yleensä (10-30 vuotta vanhemmat) ite kohta 22. Ja kuten jo ylempänä sanottiin ihan ku ei olis jo muutenkin tarpeeksi hankalaa, niin sitten vielä tämä ongelma :/

    • Tyhmäätyperää

      Vaikeetaonn - kommentoisin sulle, että mä taas olen tuo vanhempi, joka ihastuu nuorempiin naisiin. Ikäero tuollainen mistä kerrot. Elämä on hullua ja hullun vaikeaa :(

      • UnelmissaSäolisitmun

        Voi meitä vanhempiin naisiin ihastuneita - ja toisinpäin taitaa olla enemmän kuin uskoisikaan... Vielä kun ihmiset uskaltaisi ottaa riskejä ja näyttää tunteensa niin moni ihana ihminen voisi löytää toisensa..


      • Vaikeetaonn

        Näin on! Pitäis uskaltaa riskeerata, mutta kun... lohduttavaa sentään tietää että ei oo yksin näitten ajatusten kanssa, ehkä en ookkaa niin kummajainen ku oon aatellu :)


    • ihan_hyvä_ihmiseksi

      Huomattavasti nuorempiin (10-30 vuotta) Itse olen 50 (ja vapaa... wink wink ;) )

      • Nuori.nainen.turusta

        Itse taas ihastun yleensä juuri vanhempiin naisiin. Olen myös vapaa. Missäpäin vaikutat? Itse Turun seudulla. Olen 18v mutta olen kokenut paljon nuorta ikääni nähden, joten monet luulevat minua usein 10 vuotta vanhemmaksi.


      • ihan_hyvä_ihmiseksi
        Nuori.nainen.turusta kirjoitti:

        Itse taas ihastun yleensä juuri vanhempiin naisiin. Olen myös vapaa. Missäpäin vaikutat? Itse Turun seudulla. Olen 18v mutta olen kokenut paljon nuorta ikääni nähden, joten monet luulevat minua usein 10 vuotta vanhemmaksi.

        Voitko laittaa mulle viestiä: [email protected]


      • Nuori.nainen.turusta
        ihan_hyvä_ihmiseksi kirjoitti:

        Voitko laittaa mulle viestiä: [email protected]

        Laitoin sinulle viestiä!


    • Eipennuille

      Itseni ikäisiin eli noin nelikymppisiin.

    • marjattajatta

      Oman ikäisiin tai vanhempiinkin jostain syystä, olen 55.

    • samaaikäluokkaaovat

      Yleensä ihastun suunnilleen oman ikäisiini. Teini-ikäisenä ihastukseni olivat aika tarkalleen omanikäisiäni tai 1-2 vuotta vanhempia. Parinkympin rajapyykin jälkeen tuo ikähaarukka on laajentunut parilla vuodella kumpaankin suuntaan. Olen 26, ja ihastukseni ovat olleet noin 22-30 vuotiaita.

    • jlfsijflskjer

      Olen 35-vuotias ja ihastun yleensä noin 10-15 vuotta vanhempiin naisiin.

    • zderby

      Tulee 27 mittariin kesäkuussa ja ihastun kyllä aikalailla saman ikäluokan naisiin. Aika tiukka raja taitaa mennä siinä 24-vuotiaissa. Alkaa olla jo sen verran erilaiset maailmat nuorempien kanssa.

    • Eikoskaanmolemminpuolist

      Selkeästi vanhemmat naiset ovat saaneet ihastuksen tunteet heräämään, tähän mennessä. Itse tässä noin 1/4 osan elämästä elänyt.

    • Lemmen-käinen

      Kunhan niillä on kunnon perät ja iloisia, naamasta ei niin väliä :D

    • Ettäsnäinkinvoikäydä

      Pari vuotta sitten olisin vastannut että oman ikäisiin, mutta sitten vastaan tuli vanhempi upea nainen, joka vei jalat alta.. 😉

    • Moooon

      Itse oon 18 ja kiinnostun itseäni vanhemmista naisista, enintään 10 vuotta vanhemmista. Suuri osa omanikäisistä on kuitenki vielä kaapissa (ainakin täällä päin missä asun), ja mua myös viehättää jos nainen on kokenut.

    • Chimoladine

      Olen itse 20v nainen ja kyllä 10-20vuotta vanhemmat naiset mua kiinnostaa, en kyll eti mitään pitkää suhdetta, ihan vaan vaikka fyysistä, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä sitt tapahtuu :)

    • Umpirakastunut

      Kertoisitko kokemuksianne, toimiiko 15 vuoden ikäero pidemmänpäälle?

      • ettäsnäinkinvoikäydä

        Itse uskoisin että kestää jos on vahva henkinen yhteys ja rakkaus on aitoa.


    • Ilonat

      Suurinpiirtein saman ikäisiin eli /-4v. Olen 50.

    • minäihastun

      yleensä aina itseni ikäisiin. :)

    • Per-kel

      Niihin joilla hyrrää :-*

    • joojoo_ja_jepjep

      No ei mitään väliä ! Olen ollut vain pitkissä suhteissa ja etsin pitkää suhdetta. Ihastua nyt voi vaikka naurismaan aitaan, mä en tod. kaipaa näitä pinnallisia juttuja. Kun nyt etsin elämänkumppania, teen sen ikähaarukalla -12... 7 vuotta omasta iästäni

    • Vaniljakisu

      Ompas meitä vanhemmista syttyviä monia! Itse olen 26, ja aivan salaa lääpälläni yhteen 40-vuotiaaseen ex-työkaveriin :) harmi vain että kyseinen ihminen ei ole naisiin päin vaikka sinkku onkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe