Kenen biisi??

norttendaali

Sanat menee näin: "Juokse kovempaa, väsyttää mut hidastaa et saa"
Tulee Prisman mainoksessa. En löydä youtubesta enkä googlettamalla..

48

16323

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ybbllxd

      Mä haluan kans tietää, netistä ei löydy mitään vihjeitä...

    • Meikävaaa

      Just tuli taas äsken. Maaginen tunnelma

    • Miiutin

      Mäkin haluisin tietää!

    • Tteer

      Melodia on jostain kasari-biitistä ainakin lainattu, on niin tuttu.

    • ÖveriSpurgu

      joo voi himskatin pimskatti ko kaivelee, kuulostaa mahtavalta biisiltä

      • Taiinukka

        Yazoon Don't go 1982


      • Ergy002

        On maaginen biisi..kans haluan tietää... Prismassa on hyvä mainostoimisto


      • EdwardMurphy

        melkeinpä suora plagiaatti Beverly Hills Cop leffan teemamusiikista


    • ArvausGooglella

      Mikael Konttinen? En tiedä kun en ole kuullut mutta haluan auttaa ketjua.

    • AKT-TTT

      Biisin sävel taitaa olla juurikin kasaria, Yazoon Don't go? Olisikohan ns. mainosmusiikkia eli tilaustyö - taitaa tulla vapaille markkinoille jossain kohtaa kun kerran kolahtaa ihmisiin.

    • Mkril

      Miten toi kuullostaa Yazoon Don't Go kertosäkeeltä??

    • Mezmerize

      Voi kun joku tietäis! Siinä biisissä on ihana tunnelma, meillä lapsetkin tykkää katsoa ihan lumoutuneina sitä mainosta. Tosi onnistunut kokonaisuus.
      Ja joo, samoja elementtejä kyllä kuin tuossa Yazoon kasaribiisissä.

    • Disco20000
      • Mia-M

        Minä tiedän! Ei kysyvä tieltä eksy jne ;)
        Tiedustelin asiaa ja sain vastauksen Tuula Rajamäeltä asiakaspalvelusta, että laulun esittää Jaakko Aukusti, materiaalia pitäisi löytyä Spotifysta tai YouTubesta..
        Toivottavasti tästä oli apua :)


      • apukasi

        Vanha tietoo! Sama kerrottiin jo aikaisemmin täällä ;(


      • Kymppiplus

        Apukasi, sinun "tietosi" taas on sitä kaikkein turhinta tietoa eli paitsi tarpeetonta myös täysin hyödytöntä tietoa! Kertomasihan näkee täältä muutenkin, ja vaikka ei sitä huomaisikaan, tiedollasi ei silti tee mitään...


    • norttendaali

      Joo siis toi on Yazoon alkuperäinen biisi, mut kenen suomalaisen tekemä.. D: Vai onks siihen mainokseen varten tehty vain lyhyt suommennos siittä biisistä tjs..

    • punkkiako

      Mulla on mielikuva, että olen kuullut suomenkielisen version lapsuudessa kasarilla ja että se oli enemmänkin punkkia. Enkä sekoita nyt Pelleen (Juokse villi lapsi).

      • 1-A-

        Mulla on ihan sama fiilis! Joku punkahtava versio, naislaulaja...


      • 1-A-

        Mulla varmaan on päässä Maukka Perusjätkän Vaatteet (on mun aatteet)


    • Tv-sarja

      Hämärät mielikuvat jatkuu... Voisko se olla tunnusmusa jostain varhaisnuorten tv-sarjasta 80-luvulta? TARKKIS? Nopeampi tempo.

      • humppila

        mulla on semmonen mielikuva et oon nähny jonku leffan siis telkkarista missä toi sama oli autiomaassa se härveli ,,vähä niinku kapteeni nemö...haluaisin tietää mikähän leffa se oli...


      • random587347

        Oisko Mad Max 3?


    • AtteKumiOrava

      Musiikki mainoksessa tosiaan 5/5. Muuten aika lame käyttää lapsia mainoshahmoina, varsinkin ilman aikuisia. Ei tosin jääny mieleen, oliko nimenomaan lastenvaatemainos.

    • Henppp

      Kuuntelin saman tänään ja aloin heti ettiä. Mutta ilmeisesti se on tuo Dont go - biisin suomenkielinen versio mainokseen. Harmi jos siitä ei ole saatavilla koko kappaletta suomenkielisenä :D Vitsi oli tarttuva

    • Ulapallapatuulee

      Tuolla mainosbiisillä ei ole kyllä mitään yhteistä tuon mainitun Yazoon kanssa...

      • Sukkapuikkopää

        Kyllä tuo Prisman mainoskipale on nimenomaan versio Yazoon Don't go biisistä. Hieno biisi.


    • tietopankki

      Jaakko Aukusti esittää Yazoon biisin Don't go suomeksi

    • Piianen

      Muistuttaa jotenkin Dolly partonin jolenea

    • Suscha
    • Flopef

      Katso yazoo. Dont Go.

    • Yazoo
    • Partisiippi

      Se on Mikael Konttinen - Juokse kovempaa. Kyllä sen löytää ku laittaa Googleen "juokse kovempaa"

      • Urputtajamies

        nyt on kyllä ihan eri biisi kyseessä


    • Mikä-tangokappale

      Off-topic kysymys, mutta minkä niminen on se tango, joka soi Laura Malmivaaran tanssin aikana Tanssii Tähtien Kanssa ohjelmassa tänään?

      Raastavan kaunis, tuttu jostain, mutta en tiedä nimeä.

    • Onslow1

      Kiitos noista tiedoista, olen myös ollut kiinnostunut biisistä. En ole vain saanut selvää kaikista sanoista.

    • Kauheee

      Toivottavasti en oo ainoo joka vihaa koko "biisiä" 😂 iha hirvee

      • HyiOlkoon

        Et oo.


    • riffi_on_sama

      Prisman mainoksen biisissä kitarariffi on sama kuin Yazoon don't go biisin syntikkariffi. Muilta osin mainoksen kappaletta on hieman muunneltu.

    • cheersit

      Esittäjä:Epileptikot

    • Japanialainen-Lapsi

      Se on se Pelle Pedofiilin kappale Juokse Villi Japsi.

    • pallopupu

      muistan että olavi uusivirta tai pariisin kevät ois tehny kyseisillä sanoilla kappaleen.

    • JenniMur

      Tuohan on Vestan ääni siinä mainoksessa. Yllätyn jos olen väärässä.

      • Varpuriite

        Minustakin kuulostaa Vestalta!


    • Pappa-Pappeli

      No niin, TÄSSÄ osittainen vastaus:
      Tämä biisi esitettiin eräässä Uuden Musiikin karsinnoissa, eli oli yhdessä niitä Euroviisukarsintojen osakilpailuissa, joita mm nämä kauhea vakikommentoijat aina juontavat ja antavat pisteensä, jotka onneksi menevät niin osakilpailuissa kuin itse kisoissakin aivan pieleen.
      Taisi olla yhdessä osakilpailussa joko 2016.tai 2015 karsinnoissa
      Videossa pari käheetä bimatsua tanssii,laulaja taisi olla drinkkien tekijä joka biisin lopussa antaa tälle yhdelle Suomen "junnu-tähdelle" ja likkojen suosikille tarjottimen, ja likkojen unelma tiputtaa sen lattialle ja ton biisin laulaja mulkaisee vihaisesti ja käskee käsimerkillä mokanneen tarjoilija häipyvän.
      Sairaan siisti biisi näin 57vuotta täyttäneelle ukolle.Suorastaan täydellinen, ja kaiken lisäksi se video piirtyy aina silmäkalvolle...

    • Vesta22323

      Kyseessä tosiaan on Vestan esittämä kappale. Ja löytyy jo Youtubesta Prisman mainoksena.

    • HyiOlkoon

      Ärsyttävä renkutus! Hyi!

    • Anonyymi

      Siis mitään biisiä ei oo esitetty noin hengettömästi ja aneemisesti! Ihan kuin joku ois lukenut säveleen jotain puhelinluetteloo. Varmaan joku Vessa vai mikä lie sillimerkki. Mistä näitä vinkujia oikeen tulee ja miksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe