Matkarahat huoraamalla

vetelmenis

Ihmettelimme porukalla yhden naisen jatkuvia ulkomaan matkoja, kalliita laukkuja, vaatteita sekä asunnon ostamistakin. Nainen käy tosin osa-aikaisesti palkkatyössä, mutta jatkuvasti on maailmalla ja kuplivat juomat virtaa kuin Donava
Extrimiä on aina silloin tällöin noilla matkoillakin ja nehän maksaa.
Sitten eräässä tilaisuudessa tuli ilmi tämä ilotyttöjen rahankäyttö ja siinä sitten eräs asioista tietoinen selitti miten Luxus -huorat toimivat.
Se on ihmeellinen tuo netin maailma ja piilotarinoita voi kirjoitella jokainen satutäti, peittääkseen totuuden sukulaisiltaa, sekä läheisiltään. Mutta eikö ihmisillä soi jo hälytyssireenit tuollaisista ressukoista. Nuo naisethan pitää saada kiinni, verotettava satojen tuhansien tuloista, sitten tuo riippuvuus pitää hoitaa.
Helppoa rahaa makaamalla saa tehdä mitä haluaa, elää Luxus elämää.
Kuka kaipaa enää vierelleen tavallista Taavettia, kaljamahoineen ja Suomalaisine tapoineen laihoinen tilipusseineen.
Rahalla saa ja autolla pääsee ja helminä sioille myyvät käytetyt tavaransa.
Tienaavat makaamalla uudet tavarat...Kulutusluottoa ei siis tarvita, kun VISA vinkuu.

14

1654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nii kauan ku miesten omat vaimot ja muut tyttöfrendit pihtaa pilluaan ja seksinantoo, niin kauan riittää pokii ihan sen verran ku huvittaa ottaa. ;)

    • Tiskitaunus

      Samaa mieltä minäkin, kun pihtaa niin markkinarakohan siinä on, kaikkea ne nuo ihmiset joutoaikoina miettivät.

    • vetelmenis, nyt mulle rupes selviin, mitä ne pienet vihreet miehet on. Ne on jääny metrin mittasiks ja tullu kateudesta vihreeks.

    • oman kehon myynti tai "lainaaminen rahaa tms vastiketta vastaan" ei tietääkseni ole rikos. Sitten on jos siihen liittyy prostituutio niin että joku sutenööri parittaa naista maksaville miehille. Valitettavasti verottaja jää tässä tapauksessa nuolemaan näppejään. Kuka todistaa sen, että nainen VARMASTI ottaa rahaa "palveluksistaan"? Mies voi kertoa kysyttäessä vain ihastuneensa naiseen ja haluaa "tarjota" hänelle esim matkan tms. Pelkkä sana tai epäilys ei siis riitä todisteeksi koskaan. Nainen on ovela, maksattaa miehillä kaikki tarpeellisen kuten matkat ym..ja miesparat maksavat auliisti kunhan saavat "jotain" vastineeksi. Jos vaimo ei kotona anna niin helposti haetaan maksullista seuraa. Syy siis on kotona, ei niissä naisissa jotka tyrkyttävät itseään. Onhan miehilläkin tietyt tarpeet ja juuri nuo naiset pystyvät vastaamaan heidän tarpeisiinsa. Kyseessä siis voi olla maailman vanhin ammatti, mutta sehän on jokaisen oma asia mitä kehollaan tekee. Henk.koht siis itse en lähtisi ketään tuomitsemaan tuollaisesta, tehkööt mitä haluaa jos molemmat osapuolet on siihen tyytyväisiä.

      • LainaMiehet

        Olen täysin mieltä.
        Naisten kiristäminen seksillä tuo miehiä myös kimppapanoon.
        Meidän kanssa naimaan jotka saamme miesten kanssa naida myös muita.


    • virtasenposti

      Käy Taavetti parturissa ja osta uusia vaatteita. Kyllä sullekkin löytyy setä joka maksaa matkan. Ei peppuun saaminen niin pahalta tunnu kun tietää että toinen haluaa sitä.

    • 28-nainen

      Olen maksullinen seuralainen ja osin rahoitan matkojani sillä että harrastan seksiä miesten kanssa. Vuosi ansioni on siinä 35000-50000 välillä. Teen myös normaalia töitä josta tienaan 35000 vuodessa. Olen ostanut asuntoni seksiä myymällä ja olen tehnyt sitä 7 vuoden ajan. Joskus en edes harrasta seksiä ja mies maksaa minulle 300 euroa pelkästä seurasta.

      • Glimax

        Mun kaveri tienaa kans noin 6000 euroo kuussa normaali palkan lisäksi. Kysyntää tuntuu olevan alalla.


      • En suoranaisesti ota rahaa. Olen matkoilla seuralaisena naimisissa oleville miehille jotka haluaa nuorta poika seuraa. Aika vaivaton tapa matkustaa. Monet miehistä osaavat myös asiansa. Tietävät miten saada toinen nauttimaan.


    • Ramiramses

      Noi punttisali käynnit nyt ymmärrän naisilla, tuttavan vaimo , töissä kylläkin on aloittanut saliharrastuksen, noin vuoden verran, sen puoliso ihmetellyt kun ostanut uuden mersun ja kamalasti uusia vaatteita.

    • Kateus

      AP on vaan kateellinen kun toinen pääsee reissaan ja itte ei pääse.

    • ciccolina

      Kyllä meidän monen avio-/avovaimon, tyttökaverin, jne.. täytyy katsoa peiliin ja kysyä; "kuinka minä eroan hupakosta"? Mitä kaikkea mieheni on suhteemme eteen antanut ja maksanut. Olenko minä antanut kuittia? Olenko ilmoittanut verottajalle?

      Missä menee raja? Onko kustannettu neljän viikon Italian matka kymmenellä panolla huoraamista? Mitäpä jos paikka on Kuopio, muuttuuko tilanne? Onko Ahvenanmaa harmaata aluetta, joka on jo vaikea määritellä?

      Muuttuuko panot avioliitossa verovapaaksi? Pitääkö lyhyen ystävyyssuhteen "lahjat" ilmoittaa verottajalle?

      Lahjaveron raja on 3000 eur. Kun lahja on esim. 2999 eur, verottajan ohjeistuksen mukaan sitä ei tarvitse ilmoittaa. Pitääkö 150 eur lahja ilmoittaa??

      Nyt joku ajattelee, että kun se on vastalahja niin se pitää ilmoittaa. Saahan sitä kuitenkin vielä ilmaiseksikin antaa, vai saako? Eihän mihinkään voi enää mennä ilmaiseksi tekemään töitäkään kun se on laitonta.

      Voidaanko oikein talkoolla naida kun talkootyökin on kuulemma jo veronalaista etuutta. Tai sitten vapaaehtoistyönä.

      Se on tämä EU kaikkine direktiivinen. Kaikki yksinkertainen asia on niin monimuotoista.

    • näinmenees

      Thaimaan naiset tekee samallalailla kaikki.Ne tuo vasta osaavatkin tuon huoraamiset.Samoin filippiiniläiset.Ei ne sitten muuta osaakkaan.

    • Anonyymi

      Vaimoni on 47 vuotias ja myy pilluaan maksusta , riittää asiakkaita . Oudoillle hän antaa vain kumella ja tutuksi tulleet saavat nussia paljaalla . Maksut ovat 200 euroa kortsulla ja paljaalla paneminen 400 euroa . Rahaa hänellä riittää , saa noin 1500 - 2000 euroa kuukaudessa , hyvä lisä työttömyyspäivärahaan .

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe